Ik heb ook spontaan zin gekregen om Breaking Bad opnieuw te kijken.quote:
We zijn toch allemaal fanboy van Mani?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:14 schreef Slobeend het volgende:
Ik vond anoniem liken eigenlijk fijner, nu kan ik niet meer de posts van Mani liken zonder als een fanboy over te komen.
Dat heb ik laatst al een keer gedaan.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb ook spontaan zin gekregen om Breaking Bad opnieuw te kijken.
Dat zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We zijn toch allemaal fanboy van Mani?
Mani is mijn enige fanboy ben ik achter gekomen. Ik weet niet wat ik met die info moet.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:14 schreef Slobeend het volgende:
Ik vond anoniem liken eigenlijk fijner, nu kan ik niet meer de posts van Mani liken zonder als een fanboy over te komen.
The Wire herbekijken was ook een doorslaand succes.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst al een keer gedaan.
Ik heb laatst The Wire gekeken, vond het goed maar niet zo top als iedereen zegt. Sopranos hik ik al jaren tegen aan. (nee dit kan inderdaad niet)quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
The Wire herbekijken was ook een doorslaand succes.
Daarna nog een keer The Sopranos, ik zie het helemaal zitten.
En nu kan iedereen zien dat ik diegene ben die al de hele dag iedereens posts aan het liken is.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:14 schreef Slobeend het volgende:
Oh, maar dan zijn ze pas tegen zessen op de Cipressa? No stress.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
De aankomst van ‘La Primavera’, die traditiegetrouw in het voorjaar doorgaat maar dit jaar werd verplaatst naar de zomer omwille van de coronacrisis, wordt wel verlaat naar omstreeks 18u30. Dat maakten de organisatoren woensdag bekend.
Downvote.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb laatst The Wire gekeken, vond het goed maar niet zo top als iedereen zegt. Sopranos hik ik al jaren tegen aan. (nee dit kan inderdaad niet)
Mods?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb laatst The Wire gekeken, vond het goed maar niet zo top als iedereen zegt. Sopranos hik ik al jaren tegen aan. (nee dit kan inderdaad niet)
Er is maar één dwarsligger Bob.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat wel positief is is dat je kan zien wie nog meer de cavia's van Mani waarderenZaten ook paar lurkers bij
Ik weet het wel zeker.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ze echt zou vertrappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |