Haha. Doet me denken aan hont Messi die dankzij brokjes in een bepaald hok kroop en zogenaamd de winnaar voorspelde. Wat zullen ze hier op dat papier hebben gesmeerd?quote:
Ik denk pis.quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Haha. Doet me denken aan hont Messi die dankzij brokjes in een bepaald hok kroop en zogenaamd de winnaar voorspelde. Wat zullen ze hier op dat papier hebben gesmeerd?
dan wens ik GGMM op de ICquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Ik heb dat ding een keer bij je vader ingebracht toen 'ie even daarvoor aan mijn raam stond.quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens van deze Online Shopping Fails meegemaakt?
[ afbeelding ]
Stond het een beetje?quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb dat ding een keer bij je vader ingebracht toen 'ie even daarvoor aan mijn raam stond.
wowquote:Op woensdag 22 juli 2020 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ach, hier een plaatje om je op te vrolijken!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ach, hier een plaatje om je op te vrolijken!
[ afbeelding ]
Stokbrood is niet gezond.quote:Op woensdag 22 juli 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Klopt. Kun je beter een kiwi eten. Erg teleurstellend dat je niet reageert op mijn mention in je kiwi topic.quote:
Ja opzich hoef ik het niet elke keer te weten als je kiwi eetquote:Op woensdag 22 juli 2020 17:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Kun je beter een kiwi eten. Erg teleurstellend dat je niet reageert op mijn mention in je kiwi topic.
Oh. Ik had verwacht dat je dat wel leuk zou vinden. Als mede kiwiliefhebber.quote:Op woensdag 22 juli 2020 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja opzich hoef ik het niet elke keer te weten als je kiwi eet
Maar ik zal even reageren.
Daar was de like voor bedoeld jaquote:Op woensdag 22 juli 2020 17:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Ik had verwacht dat je dat wel leuk zou vinden. Als mede kiwi liefhebber.
Ik weet toch niet van wie die like kwam.quote:
kiwiliefhebber is aan elkaarquote:Op woensdag 22 juli 2020 17:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Ik had verwacht dat je dat wel leuk zou vinden. Als mede kiwi liefhebber.
Saté, rijst, groenten.quote:Op woensdag 22 juli 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Bij Tweakers kan je, als je op het getal van de likes klikt, zien van wie de likes komen @Dannyquote:Op woensdag 22 juli 2020 17:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet toch niet van wie die like kwam.
@:danny dit zou toch erg handig zijn. Nu heb ik weer onnodig mot met Renee.
Mooiquote:Op woensdag 22 juli 2020 17:09 schreef Danny het volgende:
Fix gemaakt. Ik maak nog even iets anders af dat meteen mee kan. Tot die tijd moet je heel even zonder editpreview doen
daar ben ik nu juist mee bezig:quote:Op woensdag 22 juli 2020 17:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij Tweakers kan je, als je op het getal van de likes klikt, zien van wie de likes komen @:Danny
Deze post heb ik gelikedquote:Op woensdag 22 juli 2020 17:10 schreef Danny het volgende:
[..]
daar ben ik nu juist mee bezig:
[ afbeelding ]
Die van mij ook!quote:Op woensdag 22 juli 2020 17:10 schreef GGMM het volgende:
Ik heb editpreview nog nooit gebruikt.
Mijn posts zijn vaak in één keer goed.
Is volkoren/bruin stokbrood, zal toch niet zó slecht zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |