Het gaat om macht, ze zetten de leiding onder druk om op te krassen en het eerste wat ze doen is eisen dat er zwarten voor in de plaats komen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik begrijp dat inclusiviteit en racisme een item is. Maar soms neigt het toch naar een heksenjacht. Je moet op juiste moment een verklaring naar buiten brengen met juiste toon en met juiste boodschap. Als een van drie misgaat worden je poten al doorgezaagd.
Waarom zou je, kennelijk een succesvolle formule als, De School nu helemaal kort en klein willen slaan? Waarom zou je o zo inclusieve plek waar iedereen welkom is nu willen vernietigen? Alleen omdat er te veel blanken werken? Ga daar gesprek over aan, geef ze de tijd om het te veranderen...
Maar WIJ hebben toch veel meer ervaring in leiding geven? Dat zit in ons dna.quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het gaat om macht, ze zetten de leiding onder druk om op te krassen en het eerste wat ze doen is eisen dat er zwarten voor in de plaats komen.
Klopt, op WF. Wat een zeer vermoeiende man is het toch.quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je hebt het interview gelezen?
Liked en in het archief bewaard.quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar WIJ hebben toch veel meer ervaring in leiding geven? Dat zit in ons dna.
Verder wel raar dat dit allemaal komt door het niet plaatsen van een BLM post op Instagramquote:‘Mijn medewerkers en ik hebben op meerdere momenten geconstateerd dat Marokkaanse jongens uit de buurt werden geweigerd. Die stonden dan met z’n tweeën keurig in de rij, maar werden te gewoontjes bevonden voor de club. Ze passen niet bij de elitaire cultuur die de De School wil behouden.’
Vermoeden van?quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:07 schreef Slobeend het volgende:
Die Coronalijn is onmogelijk om doorheen te komen.
Klopt, lichte klachten. Aangezien ik dit weekend wegga wil ik natuurlijk wel zeker weten of het kan.quote:
Sterkte.quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt, lichte klachten. Aangezien ik dit weekend wegga wil ik natuurlijk wel zeker weten of het kan.
Morgenochtend test. Binnen 48 uur uitslag.quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sterkte.Gaat dat hele proces dan zo snel allemaal?
quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)cismedebat~b34fae70/
Ik heb dit met stij-gen-de verbazing zitten lezen.
Mag ik vinden dat je het interview niet kunt beoordelen op zo’n do re mi fa so alweer een blaadje vol samenvatting? Hop, een paar loshangende quotes selecteren, we bedenken er een leuke kop bij en de wereld in ermee.quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt, op WF. Wat een zeer vermoeiende man is het toch.
Like gegeven.quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mag ik vinden dat je het interview niet kunt beoordelen op zo’n do re mi fa so alweer een blaadje vol samenvatting? Hop, een paar loshangende quotes selecteren, we bedenken er een leuke kop bij en de wereld in ermee.
Sinds wanneer verdedig jij Iwan Domineebrink?quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mag ik vinden dat je het interview niet kunt beoordelen op zo’n do re mi fa so alweer een blaadje vol samenvatting? Hop, een paar loshangende quotes selecteren, we bedenken er een leuke kop bij en de wereld in ermee.
Te allen tijde bekijk ik dingen objectief. Spekenbrink en Sunweb zijn leuke onderwerpjes om makkelijk mee te scoren, maar aan dit soort Wielerflits of Voetbalzone “artikels” heb ik een broertje dood. Je weet nu totaal niet in welke context iets gezegd is, wie weet zegt hij iets enigszins sarcastisch of ironisch, wie weet is hij iets terughoudender dan men doet voorkomen. Dat wordt allemaal weggelaten nu.quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sinds wanneer verdedig jij Iwan Domineebrink?
Dat bestaat al. Het onvolprezen fotoboek dat tegenwoordig niemand meer gebruikt.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
Kunnen we binnenkort ook krabbels bij elkaar op het profiel zetten? #dtv
Genderneutrale ruimtequote:Op woensdag 22 juli 2020 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)cismedebat~b34fae70/
Ik heb dit met stij-gen-de verbazing zitten lezen.
Dat denk ik niet. Renners worden, vooral in hun jonge jaren, wel aanzienlijk beter bij Sunweb (Development Team are you watching?). Het probleem is mijn inziens het zetten van de laatste stap en een groeiende afkeer tegen de PROTOCOLLEN. Wat ze nu hebben is ook echt serieus héél goed. Er lijkt alleen geen visie te zitten in wat ze aantrekken, want er is een surplus aan toekomstige ronderenners. Het heeft er heel veel schijn van dat ze zoveel mogelijk hebben willen contracteren in de hoop dat er één of twee lang genoeg blijven hangen. Ontelbare klimmers en één sprinter. Heel goed verdeeld is dat niet.quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:33 schreef Mani89 het volgende:
Sunweb heeft wel een hele leuke ploeg met al die talentjes, ben alleen bang dat Spekebrink die ploeg eigenhandig de nek om gaat draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |