😞 😔 😟 😕 🙁 ☹️ 😣 😖 😫 😩 🥺 😢 😭 😤 😠 😡 🤬 🤯 😳 🥵 🥶 😱 😨 😰 😥 😓quote:Op woensdag 22 juli 2020 00:59 schreef Slobeend het volgende:
Ik weet niet of we hier nou zo blij van moeten worden.
https://streamable.com/y4ydpquote:Op woensdag 22 juli 2020 00:59 schreef Slobeend het volgende:
Ik weet niet of we hier nou zo blij van moeten worden.
De winnaar krijgt de net-niet Johan Cruijff schaal?quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:49 schreef franklop het volgende:
Toch mooi dat de KNVB een soort van Johan Cruijff Schaal heeft ingepland als 1e wedstrijd tussen de net-niet bekerwinnaar Utrecht en net-niet nummer 1 AZ
Ik heb ze niet gemist en ze storen me ook niet, neutraal dus, maar ik kan wel weer lachen om wéér dezelfde figuren die werkelijk om alles moeten zeiken, die hier ook weer van uit hun stringetje schietenquote:Op woensdag 22 juli 2020 09:43 schreef franklop het volgende:
Zie de meerwaarde van de likes niet, maar goed. Wel fancy natuurlijk!
Dat zou kunnenquote:Op woensdag 22 juli 2020 09:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
De winnaar krijgt de net-niet Johan Cruijff schaal?
Het Facebook gehalte wordt nu wel erg hoog, vind je ook niet?quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gemist en ze storen me ook niet, neutraal dus, maar ik kan wel weer lachen om wéér dezelfde figuren die werkelijk om alles moeten zeiken, die hier ook weer van uit hun stringetje schieten
Een beetje, maar het kan me weinig schelen eigenlijk. Ik leg al zout op genoeg slakken, dit is niet nodig.quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het Facebook gehalte wordt nu wel erg hoog, vind je ook niet?
Danny gaat er altijd zo lekker op in. Alsof hij elke bal voor open doel erin moet schietenquote:Op woensdag 22 juli 2020 10:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een beetje, maar het kan me weinig schelen eigenlijk. Ik leg al zout op genoeg slakken, dit is niet nodig.
Kan ik posts ook disliken? @Dannyquote:Op woensdag 22 juli 2020 10:31 schreef Mani89 het volgende:
Like deze post voor meer leuke cavia content.
Heel bijzonder. Heb je S1 dan ook opnieuw gekeken?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 23:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik was heel lang bij seizoen 1 geeindigd omdat ik het niet zo heel geweldig vond.
Smerig lekker. Ik ga dit weekend donuts maken in alle kleurtjes van de regenboog.quote:Op woensdag 22 juli 2020 10:43 schreef showtimer het volgende:
+5 al, gaat lekker @:Mani89
Hoe was de white chocolate frosting? [ afbeelding ]
Nog 0 likes voor jou, oei oei.quote:Op woensdag 22 juli 2020 10:47 schreef Koffieplanter het volgende:
@:Mani89 zit zichzelf gewoon te liken met alt accounts, daar prik je zo doorheen.
ja, nadat je 'm hebt geliked kun je 'm weer dis(ook wel bekend als ont)likenquote:Op woensdag 22 juli 2020 10:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kan ik posts ook disliken? @:Danny
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |