Ik Ierland heb je ook satire. Of nou ja, totdat die aardappeloogsten mislukten.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 22 juli 2020 20:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede satire like ik altijd.
Hier gaat iets helemaal mis.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik Ierland heb je ook satire. Of nou ja, totdat die aardappeloogsten mislukten.
Hier gaat iets helemaal mis.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik Ierland heb je ook satire. Of nou ja, totdat die aardappeloogsten mislukten.
Ik was nog aan het repareren, maar had het beter helemaal weg kunnen halenquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hier gaat iets helemaal mis.
Nee joh, dit is veel leuker. Nu posten we de rest van het topic vol met mislukte quotes.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik was nog aan het repareren, maar had het beter helemaal weg kunnen halen
Genot. Gaat trouwens altijd fout als ik iets quote en mijn vorige post nog in het postvak staat. Die verwijder ik dan en dat gaat dan fout. Telkens weer.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee joh, dit is veel leuker. Nu posten we de rest van het topic vol met mislukte quotes.
Je moet leren van je fouten Bob.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Genot. Gaat trouwens altijd fout als ik iets quote en mijn vorige post nog in het postvak staat. Die verwijder ik dan en dat gaat dan fout. Telkens weer.
Bob zoekt de controverse.quote:
En de likes.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bob zoekt de controverse.
Wow echt?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:40 schreef Momo het volgende:
Als je op je eigen likes klikt op de desktop kun je zien wie je liked heeft
Veel dichter bij een vrouw kom je niet?quote:
Het is alweer een paar weken stil in huis. Ik begin te vereenzamen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Veel dichter bij een vrouw kom je niet?
Saar en Suus zijn toch dames?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is alweer een paar weken stil in huis. Ik begin te vereenzamen.
Gelukkig heb je die woestijnratten nog.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb autistische cavia's, ze houden niet echt van knuffelen.quote:
Wat staat hier?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:40 schreef Momo het volgende:
Als je op je eigen likes klikt op de desktop kun je zien wie je liked heeft
Oei, dat ging toch juist de goede kant op?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die meid volgt sinds een paar weken een intensieve therapie waardoor ze geen tijd heeft voor de liefde. Dus ik zit op de reservebank.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oei, dat ging toch juist de goede kant op?
Maar dat staat volledig los van elkaar.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die meid volgt sinds een paar weken een intensieve therapie waardoor ze geen tijd heeft voor de liefde. Dus ik zit op de reservebank.
Je eigen posts kleuren kan toch altijd? Die van mijn zijn lichtgroen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wil ik ook.
Moet ik weer mijn koekjestrommel leeggooien van Danny?
Werkt hier alleen op de pc, niet mobiel of op de tablet.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wil ik ook.
Wat een kutsmoes.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die meid volgt sinds een paar weken een intensieve therapie waardoor ze geen tijd heeft voor de liefde. Dus ik zit op de reservebank.
Wat precies?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar dat staat volledig los van elkaar.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Beetje zoals de leiderstrui van Pantani hahahaha
Nou ja, tijd en energie. Ze ligt sowieso vaak hele dagen op bed door een depressie dus het was al een wonder dat ze het kon opbrengen om 1 keer per week hierheen te komen.quote:
Gewoon niet eerst kijken of er wel of niet een rugzak bij zit en als dat er wel bij blijkt te zitten is dat maar zo. Nou ja, hopelijk kom je van de reservebank afquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja, tijd en energie. Ze ligt sowieso vaak hele dagen op bed door een depressie dus het was al een wonder dat ze het kon opbrengen om 1 keer per week hierheen te komen.
Misschien moet ik eens mijn heil gaan zoeken in vrouwen zonder rugzak en mijn jezuscomplex opbergen.
Oh je moet op het cijfer klikken.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Werkt hier alleen op de pc, niet mobiel of op de tablet.
Ik zal rustig blijven wachten als een trouwe hond.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon niet eerst kijken of er wel of niet een rugzak bij zit en als dat er wel bij blijkt te zitten is dat maar zo. Nou ja, hopelijk kom je van de reservebank af
Helaas is pesten verboden in WLR.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een giller was dat he?
Koffieplanter mag altijd aangepakt worden natuurlijk.quote:
Ik durf niet te liken.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Koffieplanter mag altijd aangepakt worden natuurlijk.
Gewoon doen. Wij runnen hier die zaak toch?quote:
Dju, Pat gifje kwijt.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon doen. Wij runnen hier die zaak toch?
Met boter en suiker.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat met Pantani was toch satire?
Natuurlijk wel. Bejaarde Koffieplanter was zogezegd niet oud genoeg.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal niet meer.
Die heb ik laatst nog ergens gezien.quote:
Kun je gewoon instellen onder settings bovenaan zonder abonnement.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wil ik ook.
WLR / [WLR SC] #57 Hooligans zijn geen fans.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die heb ik laatst nog ergens gezien.
Acht topics in een week of twee, je zou voor minder.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
WLR / [WLR SC] #57 Hooligans zijn geen fans.
Wat is FOK! toch een wereldforum.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kun je gewoon instellen onder settings bovenaan zonder abonnement.
We verbleken bij ESF.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Acht topics in een week of twee, je zou voor minder.
Mevrouw van Zetten uit Tiel heeft niets met wielrennen.quote:
Niet gezien.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:02 schreef showtimer het volgende:
@:Mani89 Ben je als culinair wonder ook fan van de Ik Vertrek met een Foodtruck?
@Momo is de verbindende factorquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mevrouw van Zetten uit Tiel heeft niets met wielrennen.
Welke? Ik mag over een maand een nieuwe.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Morgen komt mijn nieuwe telefoon, hoera.
iPhone 11.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke? Ik mag over een maand een nieuwe.
We Zijn Er Bijna gaat zeker niet door dit jaar?quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
TV / Foodtruck gezocht.
Ik zit al klaar.
Wat een boomerprogramma is dat zeg.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We Zijn Er Bijna gaat zeker niet door dit jaar?
Daarom juist vermakelijk.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een boomerprogramma is dat zeg.
Snel zappen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
🚨 ER IS LIVE BASKETBALL OP MIJN TELEVISIE. 🚨
Als zelfs het zwaar getroffen, incompetente Amerika het werkend kan krijgen in de Florida Bubble kan dat maar één ding betekenen: we gaan koersen.quote:
Er is ook darten voor.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
TV / Foodtruck gezocht.
Ik zit al klaar.
Dat moet je nu toch ook? Tenzij je nudist bentquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:49 schreef hhh38 het volgende:
Hoe lang nog tot we verplicht met een stuk stof de straat op moeten?
Als het aan professor drs. Kyran ligt zo snel mogelijk, en als je dat niet graag wil is hetzelfde als niet een riem om willen doen in de oto. Staat ook opeens weer in elke krant, ik heb daar zo geen zin in.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:49 schreef hhh38 het volgende:
Hoe lang nog tot we verplicht met een stuk stof de straat op moeten?
Zo, zeg. Al heel wat weken niet aan Kyran gedacht.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als het aan professor drs. Kyran ligt zo snel mogelijk, en als je dat niet graag wil is hetzelfde als niet een riem om willen doen in de oto. Staat ook opeens weer in elke krant, ik heb daar zo geen zin in.
Die heeft het zijn van analist een hele andere dimensie gegeven want die zat overal naast. Maar een herkansing bij de tweede golf, hopelijk volgt het bedden tellen weer snel.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo, zeg. Al heel wat weken niet aan Kyran gedacht.
Dat wist je al.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We Zijn Er Bijna gaat zeker niet door dit jaar?
Zelfs Maurice de Hond had meer gelijk dan Kyran.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft het zijn van analist een hele andere dimensie gegeven want die zat overal naast. Maar een herkansing bij de tweede golf, hopelijk volgt het bedden tellen weer snel.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom liket Mani iedere scheet in dit topic?
Manie.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
Spreken jullie Mani uit als meeni? Of maani, manni, menni?
Maani.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
ma·nie (de; v; meervoud: manies)quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik zie wijn?quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:37 schreef showtimer het volgende:
Ab drinkt water @:El-Stinho
Valse bingo
quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Die boeren nemen dat pissen over de NOS wel heel letterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |