En ervoor zelfs! Alsof ze het beste team zijn, zou je bijna denkenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 05:01 schreef IxCalypso het volgende:
Hoe komt het dat ze ineens zoveel sneller zijn?
Dan iedereen?
Na een Covid stop?
Dat zijn ze ook, maar ik vind dit jaar so far best vreemd.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 05:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En ervoor zelfs! Alsof ze het beste team zijn, zou je bijna denken
Ik vind dat dus wel gekquote:Op zaterdag 18 juli 2020 05:07 schreef heywoodu het volgende:
Rustig
Maar nee, dat is niet heel gek. Een team blijkt beter dan de rest en dat gat is niet zomaar even gedicht in een of twee jaar tijd.
Het is toch al jaren helzelfde, elk jaar beloven, maar volgend jaar echt dan staan we er.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En wie is Robert Doornbos? Een insider bij Red Bull? Wat een overhaaste conclusie na slechts 2,5 raceweekenden.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 05:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En ervoor zelfs! Alsof ze het beste team zijn, zou je bijna denken
RBquote:Op zaterdag 18 juli 2020 07:29 schreef tja77 het volgende:
BESTE WINTER OOIT!!!![]()
![]()
![]()
2019:
https://www.racexpress.nl(...)r-ooit-gehad/n/96820
https://www.google.nl/amp(...)it-voor-red-bull/amp
2020:
https://www.google.nl/amp(...)lbourne/4703780/amp/
https://www.google.nl/amp(...)norm-verbeterd-.html
Hmmm chassis en motor verbeterd...
Nou dat is niet te zien.
Ik ben benieuwd wat ze na de winter van 2021 roepen.
Ze riepen bij RBR dat hun motor en chassis sterk verbeterd waren, en toch waren ze minder snel dan het jaar ervoor in Oostenrijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 07:53 schreef opreis het volgende:
Ze kunnen ook nog steeds hun beste winter ooit hebben. Alleen de sport is relatief. Als mercedes een nog betere winter hebt schiet je daar niets mee op.
Mensen moeten ook niet vergeten dat Mercedes pas weer 10 jaar in de F1 zit. Sindsdien hebben ze de lat hoger gelegd dan men gewend was, zoals Red Bull dat ook deed, en hebben ze inmiddels 6 jaar op rij gewonnen.
Dat kan nog steeds. Als de weersomstandigheden anders zijn, of Max de halve race met een kapotte voorvleugel rijdt, dan is het niet raar dat de snelheid anders is.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 07:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ze riepen bij RBR dat hun motor en chassis sterk verbeterd waren, en toch waren ze minder snel dan het jaar ervoor in Oostenrijk.
RB lijkt nu het 2de team op de grid, terwijl ze jaren het 3de team waren.quote:Hoe vaak Marko al heeft geroepen dat een zwakke seizoensstart ECHT niet meer kan, en het vervolgens toch gebeurt is schrijnend. Je steekt miljoenen in de ontwikkeling van je auto, en nu blijkt hij trager te zijn dan vorig seizoen.
Jawel hoor. Alleen stellen mensen hier zich behoorlijk aan alsof ze persoonlijk benadeeld worden ofzo.quote:Dan kan de sport “relatief” zijn of niet.
Dat is simpelweg niet recht te lullen.
Dat kan nog steeds? Je zag dat de Mercedes op het circuit van Oostenrijk letterlijk overal sneller was dan de RBR (rechte lijn snelheid, langzame bochten, snelle bochten). Je hebt duidelijk kunnen zien dat de RBR overal tijd verloor op de Mercedes maar waar gaan ze het dan op winnen dit jaar? Je kon na de Q van de eerste race in Oostenrijk zien dat Mercedes beter was geworden en RBR minder. Geen schades aan de auto, droge baan bij een normale temperatuur. Max zal wellicht nog wel een race winnen, maar de insteek was de titel dit jaar.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:17 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds. Als de weersomstandigheden anders zijn, of Max de halve race met een kapotte voorvleugel rijdt, dan is het niet raar dat de snelheid anders is.
Overigens bouw je een auto voor heel een seizoen en niet een enkele race. Wellicht dat je daardoor op het ene circuit 2 tienden verlies neemt om het op 5 andere circuits met 3 tienden winst te doen.
[..]
RB lijkt nu het 2de team op de grid, terwijl ze jaren het 3de team waren.
[..]
Jawel hoor. Alleen stellen mensen hier zich behoorlijk aan alsof ze persoonlijk benadeeld worden ofzo.
No shit Sherlock, maar roep dan niet na 100-en testrondjes dat je auto zoveel beter is geworden.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:28 schreef BroesWillems het volgende:
Mensen lijken ook te vergeten dat er maar één team de echte verliezer dan is en dat is RBR zelf. Net alsof ze expres een langzamere auto bouwen.
Hey, zie je wel, je snapt hoe relatief werkt in deze sport.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:33 schreef tja77 het volgende:
RBR lijkt nu het tweede team, maar dat komt waardoor? Omdat RBR zoveel beter is, of omdat Ferrari een nog grotere terugval heeft?
Godver, ga je nu ontkennen dat de RBR dit seizoen langzamer was in Oostenrijk dan vorig seizoen?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:36 schreef opreis het volgende:
[..]
Hey, zie je wel, je snapt hoe relatief werkt in deze sport.
Pas nu het zelfde eens toe op waarom Mercedes beter is
Nee.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver, ga je nu ontkennen dat de RBR dit seizoen langzamer was in Oostenrijk dan vorig seizoen?![]()
Dat staat los van de snelheid van Mercedes.
Mercedes heeft wel stappen gezet in de winter, RBR duidelijk niet.
Omdat een ander team de zaakjes nóg beter voor elkaar heeft.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:55 schreef tja77 het volgende:
Horner en Marko roepen al jaren dat het dit jaar MOET gebeuren. Dat ze de auto goed doorontwikkeld hebben in de winter. En dat een zwakke seizoensstart geen optie is. En vervolgens bij de start van het seizoen staan ze er weer niet.
Het is toch niet goed te praten dat je na de wintertests roept dat je chassis en motor verbeterd zijn, en je vervolgens op hetzelfde circuit langzamer bent dan het jaar ervoor?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat een ander team de zaakjes nóg beter voor elkaar heeft.
Die hebben al jarenlang zo een voorsprong dat ze niet bij te halen zijn. Eigenlijk is het bijzonder bewonderingswaardig dat een Honda in combinatie met een Red Bull het zo goed doen. Honda heeft heel wat minder tijd gehad mbt de motoren ontwikkelen.
Als je dan wil kankeren, kanker dan lekker op Renault zou ik zeggen. Die roepen al veel langer van alles en maken nul komma nul waar van wat ze roepen.
Buiten dat is het gewoon kut dat Mercedes zo dominant is
Het klopt dat Honda later ingestapt is dan de andere motorleveranciers. Maar we kunnen dat toch niet tot het einde der tijden als excuus blijven opvoeren?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat een ander team de zaakjes nóg beter voor elkaar heeft.
Die hebben al jarenlang zo een voorsprong dat ze niet bij te halen zijn. Eigenlijk is het bijzonder bewonderingswaardig dat een Honda in combinatie met een Red Bull het zo goed doen. Honda heeft heel wat minder tijd gehad mbt de motoren ontwikkelen.
Als je dan wil kankeren, kanker dan lekker op Renault zou ik zeggen. Die roepen al veel langer van alles en maken nul komma nul waar van wat ze roepen.
Buiten dat is het gewoon kut dat Mercedes zo dominant is
Waarom niet? Ze hebben en houden hoe dan ook die achterstand van enkele jaren. Dat loop je niet zomaar dicht; zeker niet als de rest ook gewoon doorontwikkeld ieder jaar.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het klopt dat Honda later ingestapt is dan de andere motorleveranciers. Maar we kunnen dat toch niet tot het einde der tijden als excuus blijven opvoeren?
Nja Mercedes heeft er ook nog steeds voordeel van dat ze al een motor hadden toen ze deze motoren geļntroduceerd hadden.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het klopt dat Honda later ingestapt is dan de andere motorleveranciers. Maar we kunnen dat toch niet tot het einde der tijden als excuus blijven opvoeren?
met je eens al denk ik niet dat die praatjes na de tests op niets gebaseerd zijn maar blijkbaar zijn de upgrades niet de juiste.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het is toch niet goed te praten dat je na de wintertests roept dat je chassis en motor verbeterd zijn, en je vervolgens op hetzelfde circuit langzamer bent dan het jaar ervoor?
Dat staat toch los van de dominantie van Mercedes.
Elk jaar dezelfde routine, Mercedes begint sterk en gedurende het seizoen komt de RBR steeds dichterbij. Als je als RBR zijnde dan langzamer bent dan het voorgaande jaar, weet je dat je bij voorbaat al kansloos bent.
Renault is altijd een terechte klacht.
totaal ander idee van motor dus dat zegt helemaal nietsquote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:10 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nja Mercedes heeft er ook nog steeds voordeel van dat ze al een motor hadden toen ze deze motoren geļntroduceerd hadden.
Heb je ook nog een mooi verhaal over Ferrari, Alpha Tauri, Renault, Haas, Racing Point en Alfa Romeo over hoe zij het de afgelopen jaren doen?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het is toch niet goed te praten dat je na de wintertests roept dat je chassis en motor verbeterd zijn, en je vervolgens op hetzelfde circuit langzamer bent dan het jaar ervoor?
Dat staat toch los van de dominantie van Mercedes.
Elk jaar dezelfde routine, Mercedes begint sterk en gedurende het seizoen komt de RBR steeds dichterbij. Als je als RBR zijnde dan langzamer bent dan het voorgaande jaar, weet je dat je bij voorbaat al kansloos bent.
Renault is altijd een terechte klacht.
De tests oogde ook goed, al weet je nooit zeker hoe ver die gaskraan open ging bij RBR en Mercedes. Maar testrondjes voldoende gereden, en je hebt natuurlijk data van voorgaande tests en trainingen om mee te vergelijken. Ik had niet verwacht dat ze sneller zouden zijn dan Mercedes, maar hoopte wel dat het gat kleiner zou zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
met je eens al denk ik niet dat die praatjes na de tests op niets gebaseerd zijn maar blijkbaar zijn de upgrades niet de juiste.
dat is onzin, alleen Ferrari telt wat dat betreft mee en die hebben het nog slechter voor elkaarquote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:13 schreef vosss het volgende:
Ik bedoel als je al zo afgeeft op het tweede team hoe kut ze wel niet zijn, dan wil ik de rest ook wel horen natuurlijk
De balans kennelijk, moeilijk af te stellen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:14 schreef Zorro het volgende:
Toch vind ik het wel opvallend dat ook Jos Verstappen voor het seizoen helemaal optimistisch was. Toch iemand die wel weet hoe het werkt en niet bekend staat om zijn politieke antwoorden. Die meende echt wat ie zei.
Waar is het dan mis gegaan?
same herequote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:14 schreef tja77 het volgende:
Ik had niet verwacht dat ze sneller zouden zijn dan Mercedes, maar hoopte wel dat het gat kleiner zou zijn.
Dat had Max dan in de tests toch ook gemerkt?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:15 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
De balans kennelijk, moeilijk af te stellen.
ja dus waarschijnlijk is het vanaf daar fout gegaan met upgradenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat had Max dan in de tests toch ook gemerkt?
Er is nog nooit een team zo lang dominant geweest als dit Mercedes.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 05:07 schreef heywoodu het volgende:
Rustig
Maar nee, dat is niet heel gek. Een team blijkt beter dan de rest en dat gat is niet zomaar even gedicht in een of twee jaar tijd.
Ik noem het niet voor niets Faalari.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:13 schreef vosss het volgende:
Ik bedoel als je al zo afgeeft op het tweede team hoe kut ze wel niet zijn, dan wil ik de rest ook wel horen natuurlijk
En dus kun je je afvragen of het idee van Horner wel zo goed was. We zetten alle upgrades meteen op de auto. Sneller dan normaal en met minder testen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dus waarschijnlijk is het vanaf daar fout gegaan met upgraden
Ik wacht nog steeds op een soort van beeldenstorm zegmaar dat alle Mercedessen wereldwijd in de fik gestoken worden door een joelende menigtequote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is nog nooit een team zo lang dominant geweest als dit Mercedes.
Ik denk dat Jos dat doet om de druk bij Red Bull en Honda op te voeren. Als hij zegt van "we zien het allemaal wel, lol" dan heeft hij geen stok om mee te slaan als de prestaties tegenvallen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:14 schreef Zorro het volgende:
Toch vind ik het wel opvallend dat ook Jos Verstappen voor het seizoen helemaal optimistisch was. Toch iemand die wel weet hoe het werkt en niet bekend staat om zijn politieke antwoorden. Die meende echt wat ie zei.
Waar is het dan mis gegaan?
Ze hebben er in Oostenrijk in een keer een zooi updates tegenaan gegooid. Kennelijk werken die niet (allemaal) lekker. Dan moet je nu in beperkte tijd kijken welke niet lekker werken.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat had Max dan in de tests toch ook gemerkt?
blijkbaar niet maar wel begrijpelijk, als je Mercedes wil pakken moet je risico's nemen ook daarin, nu Ferrari een truck heeft gebouwd is plek 2 in de constructeurs wel redelijk safe.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:20 schreef vosss het volgende:
[..]
En dus kun je je afvragen of het idee van Horner wel zo goed was. We zetten alle upgrades meteen op de auto. Sneller dan normaal en met minder testen.
Ik begrijp het ook wel hoor. Je moet iets.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijkbaar niet maar wel begrijpelijk, als je Mercedes wil pakken moet je risico's nemen ook daarin, nu Ferrari een truck heeft gebouwd is plek 2 in de constructeurs wel redelijk safe.
En dan gaat Max naar Mercedes en dan blijkt dat die dominantie niet kan blijven duren en krijgt Max wat teamkeuze betreft een Alonso-carrierequote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel hoor. Je moet iets.
Tevens denk ik dat een overall P2 gewoon nog tot de mogelijkheden behoort. En als het P3 op flinke achterstand wordt en volgend jaar worden er geen races gewonnen tot ze in Europa zijn dan zijn ze Max kwijt denk ik zomaar.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan gaat Max naar Mercedes en dan blijkt dat die dominantie niet kan blijven duren en krijgt Max wat teamkeuze betreft een Alonso-carriere
* vosss steekt zn vingers in zn oren en roept heel hard LALALAAA LALLAALALAA!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan gaat Max naar Mercedes en dan blijkt dat die dominantie niet kan blijven duren en krijgt Max wat teamkeuze betreft een Alonso-carriere
Het is wel zuur dat nieuwe auto's niet volgend jaar komen. Anders had je volgend jaar bij RB kunnen kijken of ze dat tijdperk sterk zijn of dan toch naar Mercedes verkassen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan gaat Max naar Mercedes en dan blijkt dat die dominantie niet kan blijven duren en krijgt Max wat teamkeuze betreft een Alonso-carriere
Haha nee als automerk heb je toch echt liever die dominantie en afgunst in de F1. Bij de dealer staan die mensen dan toch naar een Mercedes te kijken van tja ze weten wel wat ze doen die Duitsers.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:53 schreef Breekfast het volgende:
Wat ik niet van Mercedes begrijp is dat er van bovenaf niet een keer wordt besloten om er eens wat minder geld in te pompen.
De auto industrie wordt tijdens deze corona crisis keihard geraakt en Mercedes wordt al jaren met speels gemak wereldkampioen. Ze zijn al zo lang zo succesvol dat de positieve reclame een keer gaat omslaan in afgunst en negativiteit.
Als ze het budget verlagen doen ze waarschijnlijk alsnog met gemak mee om het wereldkampioenschap, wordt de sport aantrekkelijker, en behoud Mercedes denk ik een positiever imago over vanuit de Formule 1 dan wanneer deze dominantie nog een paar jaar voortduurt.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:53 schreef Breekfast het volgende:
Wat ik niet van Mercedes begrijp is dat er van bovenaf niet een keer wordt besloten om er eens wat minder geld in te pompen.
De auto industrie wordt tijdens deze corona crisis keihard geraakt en Mercedes wordt al jaren met speels gemak wereldkampioen. Ze zijn al zo lang zo succesvol dat de positieve reclame een keer gaat omslaan in afgunst en negativiteit.
Als ze het budget verlagen doen ze waarschijnlijk alsnog met gemak mee om het wereldkampioenschap, wordt de sport aantrekkelijker, en behoud Mercedes denk ik een positiever imago over vanuit de Formule 1 dan wanneer deze dominantie nog een paar jaar voortduurt.
Het lijkt mijn juist als fabrikant alleen maar voordelen hebben. Mercedes bouwt al decennia lang auto’s met hoge kwaliteit en deze hegemonie is daar een perfecte showcase voor op het allerhoogste niveau.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:53 schreef Breekfast het volgende:
Wat ik niet van Mercedes begrijp is dat er van bovenaf niet een keer wordt besloten om er eens wat minder geld in te pompen.
De auto industrie wordt tijdens deze corona crisis keihard geraakt en Mercedes wordt al jaren met speels gemak wereldkampioen. Ze zijn al zo lang zo succesvol dat de positieve reclame een keer gaat omslaan in afgunst en negativiteit.
Als ze het budget verlagen doen ze waarschijnlijk alsnog met gemak mee om het wereldkampioenschap, wordt de sport aantrekkelijker, en behoud Mercedes denk ik een positiever imago over vanuit de Formule 1 dan wanneer deze dominantie nog een paar jaar voortduurt.
Ja, het voelt een beetje als overkill. Tuurlijk is het goed voor je merk als je de beste bent. Dat snap ik ook wel. Maar is het echt nodig dat de auto elk jaar met een straatlengte voor ligt op de concurrentie? Ze kunnen en minder geld uitgeven en nog steeds de beste zijn.quote:
Het is toch niet de schuld van Mercedes dat rbr altijd matig uit de winter komt? Dat Renault minder geld aan F1 wil besteden dan zij en dat Ferrari een puinhoop is.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, het voelt een beetje als overkill. Tuurlijk is het goed voor je merk als je de beste bent. Dat snap ik ook wel. Maar is het echt nodig dat de auto elk jaar met een straatlengte voor ligt op de concurrentie? Ze kunnen en minder geld uitgeven en nog steeds de beste zijn.
De pogingen van Toto om nog een beetje concurrentie van andere teams te veinzen ( We hebben nog niet alles van Red Bull gezien, ze zijn altijd heel sterk in Hongarije, blabla) worden steeds krampachtiger.
Altijd maar wat roepen bij Red Bull. Maar niet de resultaten.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 07:29 schreef tja77 het volgende:
BESTE WINTER OOIT!!!![]()
![]()
![]()
2019:
https://www.racexpress.nl(...)r-ooit-gehad/n/96820
https://www.google.nl/amp(...)it-voor-red-bull/amp
2020:
https://www.google.nl/amp(...)lbourne/4703780/amp/
https://www.google.nl/amp(...)norm-verbeterd-.html
Hmmm chassis en motor verbeterd...
Nou dat is niet te zien.
Ik ben benieuwd wat ze na de winter van 2021 roepen.
En dit.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:55 schreef tja77 het volgende:
Ook de FOK!ers die afgeven op Toto omdat die zichzelf indekt. Tot op heden heeft die man elk jaar nog gelijk gekregen. Sterke start van Mercedes en RBR die gedurende het jaar dichterbij komt.
Horner en Marko roepen al jaren dat het dit jaar MOET gebeuren. Dat ze de auto goed doorontwikkeld hebben in de winter. En dat een zwakke seizoensstart geen optie is. En vervolgens bij de start van het seizoen staan ze er weer niet. Het is dat Max de ballen uit z’n broek rijdt, anders waren ze wellicht geeneens het tweede team.
Maar ja, als je daar kritiek op uit hier, dan stel je je aan.
Sneue bedoeling.
Moet de nummer 2 rijder wel bij blijven en toch ook proberen in te halen zonder anderen te raken. Lullig dat het steeds mis gaan bij Hamilton maar het echt veel vaker mis kunnen gaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijkbaar niet maar wel begrijpelijk, als je Mercedes wil pakken moet je risico's nemen ook daarin, nu Ferrari een truck heeft gebouwd is plek 2 in de constructeurs wel redelijk safe.
Ik neem Mercedes ook helemaal niet kwalijk dat ze zo succesvol zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het is toch niet de schuld van Mercedes dat rbr altijd matig uit de winter komt? Dat Renault minder geld aan F1 wil besteden dan zij en dat Ferrari een puinhoop is.
Is dat matig uit de winter komen niet logisch voor een team wat een auto maakt die het vooral moet hebben van aėrodynamica tot in de details?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het is toch niet de schuld van Mercedes dat rbr altijd matig uit de winter komt? Dat Renault minder geld aan F1 wil besteden dan zij en dat Ferrari een puinhoop is.
Hoe hoger je eindigt hoe meer geld je krijgt.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:22 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik neem Mercedes ook helemaal niet kwalijk dat ze zo succesvol zijn.
Ik snap alleen niet dat de top van het bedrijf in deze crisis tijd niet snijdt in het budget van hun F1 team, wetende dat ze al jaren met een straatlengte voorsprong de beste zijn. Zoals ik in mijn vorige post al zei: ze kunnen en veel minder geld uitgeven en nog steeds de beste zijn.
er komt toch een budgetcap aan dus waarom zouden ze dat doen en ik verwijt ze verder niets, gewoon heel knap hoe ze die voorsprong weten te behouden, komt echt niet op die "few dollars more" aan hoor maar meer hoe (goed) ze georganiseerd zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, het voelt een beetje als overkill. Tuurlijk is het goed voor je merk als je de beste bent. Dat snap ik ook wel. Maar is het echt nodig dat de auto elk jaar met een straatlengte voor ligt op de concurrentie? Ze kunnen en minder geld uitgeven en nog steeds de beste zijn.
De pogingen van Toto om nog een beetje concurrentie van andere teams te veinzen ( We hebben nog niet alles van Red Bull gezien, ze zijn altijd heel sterk in Hongarije, blabla) worden steeds krampachtiger.
Omdat de FIA ook pas na de winter weet wie zijn huiswerk goed heeft gedaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:25 schreef Peterselieman het volgende:
Je moet je meer afvragen waarom de FIA en de organisatie van de Formule 1 niet ingrijpen om een dominant team minder te laten domineren. De regels zoals ze zijn voorgesteld voor de komende jaren zijn een stap in de goede richting, omdat de leidende teams minder ontwikkeltijd krijgen dan de teams verder naar achteren op de grid.
Aerodynamica, die het moet hebben van een hoge rake, wat veel moeilijker is om te realiseren. Dat is ook wel te merken, want de achterkant van de auto is door die hoge rake niet echt stabiel.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Is dat matig uit de winter komen niet logisch voor een team wat een auto maakt die het vooral moet hebben van aėrodynamica tot in de details?
Een wat simpeler auto met een betere motor zal makkelijker meteen te begrijpen zijn.
Er wordt hier een hoop gebasht op rb maar voorlopig rijden ze voor de 2 doorgaans mindere motorfabrikanten naar de overwinning.
Dat laatste is het grote manco bij Ferrari. Chaos regeert daar al heel erg langquote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
er komt toch een budgetcap aan dus waarom zouden ze dat doen en ik verwijt ze verder niets, gewoon heel knap hoe ze die voorsprong weten te behouden, komt echt niet op die "few dollars more" aan hoor maar meer hoe (goed) ze georganiseerd zijn.
Dat was dus de budgetcap met de nieuwe regels. Helaas zijn die nieuwe regels een jaar uitgesteld, maar de budgetcap gaat wel volgend jaar in. Dus theoretisch zou het speelveld in 2022 een stuk gelijker moeten zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:25 schreef Peterselieman het volgende:
Je moet je meer afvragen waarom de FIA en de organisatie van de Formule 1 niet ingrijpen om een dominant team minder te laten domineren. De regels zoals ze zijn voorgesteld voor de komende jaren zijn een stap in de goede richting, omdat de leidende teams minder ontwikkeltijd krijgen dan de teams verder naar achteren op de grid.
Misschien kunnen ze de Mercedes van dit jaar kopiėrenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Aerodynamica, die het moet hebben van een hoge rake, wat veel moeilijker is om te realiseren. Dat is ook wel te merken, want de achterkant van de auto is door die hoge rake niet echt stabiel.
Misschien moeten ze eens van die filosofie afstappen en een meer conventionele auto bouwen die daar minder last van heeft, zoals bijvoorbeeld een Mercedes.
De verdeling van het prijzengeld iets meer rechttrekken zal absoluut helpen, maar ook de budgetcap en minder ontwikkeltijd voor de topteams en meer voor het achterveld.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Omdat de FIA ook pas na de winter weet wie zijn huiswerk goed heeft gedaan.
Wellicht een ander beloningssysteem?
Dat moeten ze sowieso al, gezien de reglementswijzigingen van volgend jaar een hoge rake minder efficiėnt maakt.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Aerodynamica, die het moet hebben van een hoge rake, wat veel moeilijker is om te realiseren. Dat is ook wel te merken, want de achterkant van de auto is door die hoge rake niet echt stabiel.
Misschien moeten ze eens van die filosofie afstappen en een meer conventionele auto bouwen die daar minder last van heeft, zoals bijvoorbeeld een Mercedes.
Doen alle teams toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:52 schreef Peterselieman het volgende:
RB heeft vannacht doorgewerkt om de auto's van Max en Albon te verbeteren
nee, er is een avondklok die je maar 2x per jaar mag breken.quote:
Nee. Want dat mag niet.quote:
Psst, dan doen alle teams hoor.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:52 schreef Peterselieman het volgende:
RB heeft vannacht doorgewerkt om de auto's van Max en Albon te verbeteren
Dus ze hebben nog maar 1 keer dit jaar om dat te doen?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, er is een avondklok die je maar 2x per jaar mag breken.
Deze is ingesteld om ook de monteurs tijdens het raceweekend hun nachtrust te gunnen.
dat kloptquote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:59 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dus ze hebben nog maar 1 keer dit jaar om dat te doen?
2-1=1. Goed gerekend jochie.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:59 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dus ze hebben nog maar 1 keer dit jaar om dat te doen?
Ik persoonlijk vind het wel mooi dat ze voor een meer gedurfde auto gaan. Het is wel jammer dat ze niet echt beloond worden doordat mercedes zijn zaken zo goed voor elkaar heeft.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Aerodynamica, die het moet hebben van een hoge rake, wat veel moeilijker is om te realiseren. Dat is ook wel te merken, want de achterkant van de auto is door die hoge rake niet echt stabiel.
Misschien moeten ze eens van die filosofie afstappen en een meer conventionele auto bouwen die daar minder last van heeft, zoals bijvoorbeeld een Mercedes.
Dan hoop ik dat ze eindelijk eens tot de oorzaak zijn gekomen van alle problemen tot nu toe. Dan is er nog een klein beetje hoop op een boeiend seizoen aan de kop van het veld.quote:
Het high rake concept is bedacht in tijden van echt de zwakste motor van het veld ( Renault) en dat bracht ze toen wat.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 11:01 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het wel mooi dat ze voor een meer gedurfde auto gaan. Het is wel jammer dat ze niet echt beloond worden doordat mercedes zijn zaken zo goed voor elkaar heeft.
Maar om nu RB kwalijk te nemen dat ze jaarlijks wat te kort komen vind ik niet eerlijk.
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 11:08 schreef Newone82 het volgende:
Trouwens raar dat teams nu met bijna geen testdagen meer in een seizoen, tijdens gp weekenden niet zelf mogen beslissen of ze mogen doorwerken of niet aan de auto.
Dat is natuurlijk heftig voor het personeel, maar ook dit kan zorgen voor een veld wat dichter bij mekaar ligt.
Het komt net in me op maar er zullen vast constructies te verzinnen zijn waarin de nr1 constructeur minder updates uit mag voeren of minder onderdelen mag vervangen dan de nr10.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De verdeling van het prijzengeld iets meer rechttrekken zal absoluut helpen, maar ook de budgetcap en minder ontwikkeltijd voor de topteams en meer voor het achterveld.
Het is niet makkelijk om aan de knoppen te draaien, maar als je de positieve flow iets af kan remmen en bij de mindere teams de negatieve flow flink kunt dempen ben je goed op weg richting een iets meer gelijkwaardige sport.
Volgens mij waren / worden dat soort regels toch ook ingevoerd?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 11:27 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het komt net in me op maar er zullen vast constructies te verzinnen zijn waarin de nr1 constructeur minder updates uit mag voeren of minder onderdelen mag vervangen dan de nr10.
dat kampioenschap voor een ander dan Hamilton kan je gewoon vergeten maar ik had voor het seizoen ook niet die illusie, verder was de eerste race gewoon leuk ondanks uitvallen Max, vorig weekend was de kwalificatie weer top maar de race helaas minder (tenminste voorin) maar al met al worden best wel entertained behalve de mensen die onder een Max dekbedje slapen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 11:02 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze eindelijk eens tot de oorzaak zijn gekomen van alle problemen tot nu toe. Dan is er nog een klein beetje hoop op een boeiend seizoen aan de kop van het veld.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat kampioenschap voor een ander dan Hamilton kan je gewoon vergeten maar ik had voor het seizoen ook niet die illusie, verder was de eerste race gewoon leuk ondanks uitvallen Max, vorig weekend was de kwalificatie weer top maar de race helaas minder (tenminste voorin) maar al met al worden best wel entertained behalve de mensen die onder een Max dekbedje slapen.
De nr1 krijgt vanaf 2022 dan ook minder windtunnel en CFD tijd dan de nummer 10.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 11:27 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het komt net in me op maar er zullen vast constructies te verzinnen zijn waarin de nr1 constructeur minder updates uit mag voeren of minder onderdelen mag vervangen dan de nr10.
Dat blijft het hele seizoen zo volgens mij.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:02 schreef DKUp het volgende:
Druppeltjes
Mercedes is weer bijna volledig BLACKED.
Klopt.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat blijft het hele seizoen zo volgens mij.
Zou mij niks verbazen. Beginnen bij de basis en daarna weer langzaam opbouwenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:08 schreef Newone82 het volgende:
Las op een ander forum dat ze alles van updates aan De RB 16 hebben afgebouwd en weer terug zijn na de Barcelona test spec.
Zozo....
Wat Doornbos dus gisteren ook zei in het Formule 1 Café.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen. Beginnen bij de basis en daarna weer langzaam opbouwen
Yep.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen. Beginnen bij de basis en daarna weer langzaam opbouwen
Logisch. Had ik al verwacht. Zoals ik al zei, na de tests helemaal blij, na de updates helemaal in de put. Dan lijkt het me logisch dat je de goede situatie weer herstelt.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:08 schreef Newone82 het volgende:
Las op een ander forum dat ze alles van updates aan De RB 16 hebben afgebouwd en weer terug zijn na de Barcelona test spec.
Zozo....
die moet ik nog terugkijkenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wat Doornbos dus gisteren ook zei in het Formule 1 Café.
wordt voor de kwalificatie begint wel herhaald op ziggoquote:
Waarvan alles 2 maanden heeft stilgelegen. En in de resterende maand 0 tests.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:13 schreef Newone82 het volgende:
Wel 3 maanden ontwikkeling in de prullenbak bij RB dan.
Je moet ergens blij mee zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:21 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Omdat je sneller dan een Ferrari bent?
bewuste lekkage?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:23 schreef Newone82 het volgende:
Die rook bij die Mercedessen. Je zou toch denken dat er iets niet klopt
Dit jaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
ja hallo, vraag eens een verklaring naar al die rook van de Mercedes motoren.
als men weer loopt te kutten met verbranden van smeerolie dan snap ik wel waarom die motoren zo hardl open.
Ferrari tactiek toe passenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Hij slipte met alle 4 de wielen, dan ligt het echt niet aan de autoquote:
Zo lang het geen Ferrari is hoor je mensen hiet huilen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
ja hallo, vraag eens een verklaring naar al die rook van de Mercedes motoren.
als men weer loopt te kutten met verbranden van smeerolie dan snap ik wel waarom die motoren zo hardl open.
Snap nu ook dat Mercedes wil weten wat er was met de Ferrari motor.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
ja hallo, vraag eens een verklaring naar al die rook van de Mercedes motoren.
als men weer loopt te kutten met verbranden van smeerolie dan snap ik wel waarom die motoren zo hardl open.
Wanneer komt die rook precies, als de wielen slippen en de toeren dus omhoog schieten?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
ja hallo, vraag eens een verklaring naar al die rook van de Mercedes motoren.
als men weer loopt te kutten met verbranden van smeerolie dan snap ik wel waarom die motoren zo hardl open.
Binotto zei dan ook dat Ferrari niet de enige was die geraakt werden door de technical directives.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
ja hallo, vraag eens een verklaring naar al die rook van de Mercedes motoren.
als men weer loopt te kutten met verbranden van smeerolie dan snap ik wel waarom die motoren zo hardl open.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:24 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ferrari tactiek toe passenDat wil ik niet zeggen, maar misschien vereist de Mercedes wel extreme smering van de onderdelen en valt dit binnen de regels. Het schijnt niet zozeer verbranding van olie te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
In 2 specifieke bochten.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wanneer komt die rook precies, als de wielen slippen en de toeren dus omhoog schieten?
Iets te fanatiek.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij slipte met alle 4 de wielen, dan ligt het echt niet aan de auto
als er een nieuwe paus isquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wanneer komt die rook precies, als de wielen slippen en de toeren dus omhoog schieten?
De Ferrari is vorig jaar ook door de keuring gekomen totdat er een protest werd ingediendquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen, maar misschien vereist de Mercedes wel extreme smering van de onderdelen en valt dit binnen de regels. Het schijnt niet zozeer verbranding van olie te zijn.
Goed puntquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:27 schreef F1gamer het volgende:
[..]
De Ferrari is vorig jaar ook door de keuring gekomen totdat er een protest werd ingediend
Niet een klimaatpaus in ieder geval.quote:
moeten de teams eerst wel vermoeden wat de rook bij de Benz veroorzaaktquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:27 schreef F1gamer het volgende:
[..]
De Ferrari is vorig jaar ook door de keuring gekomen totdat er een protest werd ingediend
Ferrari viel ook binnen de regels.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:27 schreef F1gamer het volgende:
[..]
De Ferrari is vorig jaar ook door de keuring gekomen totdat er een protest werd ingediend
James Bond tactieken daar.quote:
Kan maar één ding zijn lijkt mijquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
moeten de teams eerst wel vermoeden wat de rook bij de Benz veroorzaakt
Ik denk dat RBR en Ferrari wel aan het onderzoeken zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
moeten de teams eerst wel vermoeden wat de rook bij de Benz veroorzaakt
Vuur?quote:
Iddquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:29 schreef Peterselieman het volgende:
ik hoop dat er voor Silverstone een clampdown van de regels komt, want dit roken is niet normaal zeg
Waar rook is is vuurquote:
dan zou je geen rook moeten zien.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen, maar misschien vereist de Mercedes wel extreme smering van de onderdelen en valt dit binnen de regels. Het schijnt niet zozeer verbranding van olie te zijn.
Precies en dit was niet witquote:
Op verzoek van Hamilton zijn er stukjes confederate flag aan het benzine/olie mengsel toegevoegd.quote:
het is wel olie. Dit hebben rivaliserende teams verklaard. Heb gelezen dat een halo helemaal onder de onverbrande Mercedes olie zat ...quote:
Is einde bocht/net na bocht.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik kan niet goed oordelen op welk moment die rookpluim ontstaat, misschien bij het liften voor het nemen van de bocht.
Bij Williams valt niet op, omdat die auto grotendeels wit isquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hebben we die rook/damp eigenlijk ook bij Williams geien? Bij Racing Point iig wel (in Oostenrijk).
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is wel olie. Dit hebben rivaliserende teams verklaard. Heb gelezen dat een halo helemaal onder de onverbrande Mercedes olie zat ...
Rijden te langzaam.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hebben we die rook/damp eigenlijk ook bij Williams gezien? Bij Racing Point iig wel (in Oostenrijk).
Was net al halverwege de bocht, leek zelfs voor het moment van op het gas gaan te zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Is einde bocht/net na bocht.
Lijkt op moment te zijn dat ze weer op het gas stampen.
Met die extra olie begrijp ik nu ook wat Hamilton met Black Power bedoelt.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Op verzoek van Hamilton zijn er stukjes confederate flag aan het benzine/olie mengsel toegevoegd.
Ik neem aan dat ze er dan even achter blijven rijden en vervolgens een monster van de halo nemen om te analyseren.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is wel olie. Dit hebben rivaliserende teams verklaard. Heb gelezen dat een halo helemaal onder de onverbrande Mercedes olie zat ...
Dat heb ik niet gezien.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Was net al halverwege de bocht, leek zelfs voor het moment van op het gas gaan te zijn.
koekoekquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met die extra olie begrijp ik nu ook wat Hamilton met Black Power bedoelt.
Djeezquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:35 schreef bianconeri het volgende:
Wat was dat voor paarse knoet in de pitbox?
Bottas bij het ingaan van de bocht. Voor het op het gas gaan, volgens mij.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien.
Hamilton had net een grote puf rook weer en dat was echt bij einde bocht en met een wiebel van de auto. Dus dat moet wel moment van gas geven zijn.
Is dat Hamilton?quote:
quote:
is het ook, de lengte verraadt hetquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit zou zomaar een FOK!er kunnen zijn.
Word het nietquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:39 schreef xzaz het volgende:
Het is toch ook altijd het zelfde met de rb? Waarom wordt het volgend jaar beter?
Dat wordt het niet en dan krijgen we 2022 en wordt de dominantie van Mercedes alleen maar groter, net nu het veld (in elk geval achter Mercedes) behoorlijk dicht bij elkaar zit. Geweldig.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:39 schreef xzaz het volgende:
Het is toch ook altijd het zelfde met de rb? Waarom wordt het volgend jaar beter?
dat hoeft niet natuurlijk als ze vinden waar het aan ligtquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:13 schreef Newone82 het volgende:
Wel 3 maanden ontwikkeling in de prullenbak bij RB dan.
Yep. Hamilon WWDC 2020 en ‘21 confirmedquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wordt het niet en dan krijgen we 2022 en wordt de dominantie van Mercedes alleen maar groter, net nu het veld (in elk geval achter Mercedes) behoorlijk dicht bij elkaar zit. Geweldig.
Ik ben niet volledig op de hoogte van de 2022 regels maar dat is in ieder geval een begin.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De nr1 krijgt vanaf 2022 dan ook minder windtunnel en CFD tijd dan de nummer 10.
Nope.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:39 schreef xzaz het volgende:
Het is toch ook altijd het zelfde met de rb? Waarom wordt het volgend jaar beter?
Honda, de motor waarvan nu wel bevestigd is dat ie krachtiger is dan Renault en Ferrari, dat wordt idd niks. Kap eens met die act, het gaat nergens meer over.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nope.
Hele houding bij dat team klopt niet. Honda wordt niets en de mogelijkheden bij dat team zijn er niet.
Die blijven net als de afgelopen jaren gewoon in de sub-top hangen.
En dan hebben ze ook nog de pech dat teams zoals Renault, Mclaren en Racing Point die aansluiting gevonden hebben (tot nu toe).
Nee, Honda gaat heel lekkerquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Honda, de motor waarvan nu wel bevestigd is dat ie krachtiger is dan Renault en Ferrari, dat wordt idd niks. Kap eens met die act, het gaat nergens meer over.
Toch blijft het ook wel raar dat je bijvoorbeeld niet gewoon je eigen windtunnel mag gebruiken wanneer je wilt.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:42 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik ben niet volledig op de hoogte van de 2022 regels maar dat is in ieder geval een begin.
Max is de enige die de RB als 2e auto kan laten zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:44 schreef Newone82 het volgende:
Nou dan zou het best eens kunnen dat Red Bull deze race vierde team in rangorde is. Bizar.
nee, tenzij ze uitvallenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:44 schreef Newone82 het volgende:
Nou dan zou het best eens kunnen dat Red Bull deze race vierde team in rangorde is. Bizar.
Stel je eens voor dat teams die de plank hebben misgeslagen een kans krijgen om weer de aansluiting te vinden, moeten we niet willen met z'n allen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch blijft het ook wel raar dat je bijvoorbeeld niet gewoon je eigen windtunnel mag gebruiken wanneer je wilt.
Ook ik ben het er wel mee eens verder, maar kan ook wel inzien dat het raar is dat je je eigen materiaal niet zou mogen gebruikenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat teams die de plank hebben misgeslagen een kans krijgen om weer de aansluiting te vinden, moeten we niet willen met z'n allen.
Valt een eigen circuit ook onder eigen materiaal?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook ik ben het er wel mee eens verder, maar kan ook wel inzien dat het raar is dat je je eigen materiaal niet zou mogen gebruiken
Downforce....quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:48 schreef Starflyer het volgende:
Max verliest ca een halve seconde in sector twee
Dat lijkt me wel, dat is een eigen gebouw of parkeerplaats immers ookquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Valt een eigen circuit ook onder eigen materiaal?
Snelle bochten.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:48 schreef Starflyer het volgende:
Max verliest ca een halve seconde in sector twee
Blijkbaar niet snel genoeg in zijn rondjequote:
Kost ook geld en vergroot nog meer het verschil.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch blijft het ook wel raar dat je bijvoorbeeld niet gewoon je eigen windtunnel mag gebruiken wanneer je wilt.
Het boeit echt niet. 90% van je berichten zijn dooddoeners over het verschil tussen Mercedes en RBR. Wat we allemaal zelf ook kunnen zien.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:50 schreef Newone82 het volgende:
[..]
”Best car ever built in the V6 period.” Horner
Ligt er aan namens wie je spreekt.quote:
Zeker niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ben bang dat dit hem weer niet gaat worden deze week...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |