Dit zou zomaar een FOK!er kunnen zijn.quote:
is het ook, de lengte verraadt hetquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit zou zomaar een FOK!er kunnen zijn.
Word het nietquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:39 schreef xzaz het volgende:
Het is toch ook altijd het zelfde met de rb? Waarom wordt het volgend jaar beter?
Dat wordt het niet en dan krijgen we 2022 en wordt de dominantie van Mercedes alleen maar groter, net nu het veld (in elk geval achter Mercedes) behoorlijk dicht bij elkaar zit. Geweldig.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:39 schreef xzaz het volgende:
Het is toch ook altijd het zelfde met de rb? Waarom wordt het volgend jaar beter?
dat hoeft niet natuurlijk als ze vinden waar het aan ligtquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:13 schreef Newone82 het volgende:
Wel 3 maanden ontwikkeling in de prullenbak bij RB dan.
Yep. Hamilon WWDC 2020 en ‘21 confirmedquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wordt het niet en dan krijgen we 2022 en wordt de dominantie van Mercedes alleen maar groter, net nu het veld (in elk geval achter Mercedes) behoorlijk dicht bij elkaar zit. Geweldig.
Ik ben niet volledig op de hoogte van de 2022 regels maar dat is in ieder geval een begin.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De nr1 krijgt vanaf 2022 dan ook minder windtunnel en CFD tijd dan de nummer 10.
Nope.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:39 schreef xzaz het volgende:
Het is toch ook altijd het zelfde met de rb? Waarom wordt het volgend jaar beter?
Honda, de motor waarvan nu wel bevestigd is dat ie krachtiger is dan Renault en Ferrari, dat wordt idd niks. Kap eens met die act, het gaat nergens meer over.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nope.
Hele houding bij dat team klopt niet. Honda wordt niets en de mogelijkheden bij dat team zijn er niet.
Die blijven net als de afgelopen jaren gewoon in de sub-top hangen.
En dan hebben ze ook nog de pech dat teams zoals Renault, Mclaren en Racing Point die aansluiting gevonden hebben (tot nu toe).
Nu op zaterdag en zondag dan maar zonder te veel uitvallers.quote:
Nee, Honda gaat heel lekker .quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Honda, de motor waarvan nu wel bevestigd is dat ie krachtiger is dan Renault en Ferrari, dat wordt idd niks. Kap eens met die act, het gaat nergens meer over.
Toch blijft het ook wel raar dat je bijvoorbeeld niet gewoon je eigen windtunnel mag gebruiken wanneer je wilt.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:42 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik ben niet volledig op de hoogte van de 2022 regels maar dat is in ieder geval een begin.
Max is de enige die de RB als 2e auto kan laten zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:44 schreef Newone82 het volgende:
Nou dan zou het best eens kunnen dat Red Bull deze race vierde team in rangorde is. Bizar.
nee, tenzij ze uitvallenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:44 schreef Newone82 het volgende:
Nou dan zou het best eens kunnen dat Red Bull deze race vierde team in rangorde is. Bizar.
Stel je eens voor dat teams die de plank hebben misgeslagen een kans krijgen om weer de aansluiting te vinden, moeten we niet willen met z'n allen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch blijft het ook wel raar dat je bijvoorbeeld niet gewoon je eigen windtunnel mag gebruiken wanneer je wilt.
Ook ik ben het er wel mee eens verder, maar kan ook wel inzien dat het raar is dat je je eigen materiaal niet zou mogen gebruikenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat teams die de plank hebben misgeslagen een kans krijgen om weer de aansluiting te vinden, moeten we niet willen met z'n allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |