Als Setién ontslagen wordt dan is de kans zeer aanwezig. Xavi heeft net verlengd in de woestijn en lijkt dus nog niet van plan om de kar te gaan trekken.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 08:43 schreef Paul het volgende:
1.Ik wilde het even hebben over Koeman, denken jullie dat hij nu alsnog naar Barcelona gaat?
Het zou wel balen zijn hee, Koeman gaat ons juist kampioen maken met het EK2021. Wie moet Koeman dan vervangen............. Erik ten Hag?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 08:47 schreef Pekman het volgende:
[..]
Als Setién ontslagen wordt dan is de kans zeer aanwezig. Xavi heeft net verlengd in de woestijn en lijkt dus nog niet van plan om de kar te gaan trekken.
Goede vraag (Als het zover komt)quote:Op vrijdag 17 juli 2020 09:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Het zou wel balen zijn hee, Koeman gaat ons juist kampioen maken met het EK2021. Wie moet Koeman dan vervangen............. Erik ten Hag?
Ik begrijp dat er nog een aantal afvallen, maar wat zit hier toch veel matigheid tussen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Schuimbekken kan hieronder.
Zijn 32 man joh, laat gaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik begrijp dat er nog een aantal afvallen, maar wat zit hier toch veel matigheid tussen.
Vind zo'n voorselectie sowieso onzin, kom gewoon meteen met de volledige selectie in plaats van dat kinderlijke gedoe.quote:
Ja eens. En als er dan nog wat mensen afvallen gewoon anderen oproepen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vind zo'n voorselectie sowieso onzin, kom gewoon meteen met de volledige selectie in plaats van dat kinderlijke gedoe.
Koopmeinersquote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Schuimbekken kan hieronder.
Prima spelerquote:
waarschijnlijk onder Koeman ook al niet meer door verschuiving EK, dat komt voor hem net een jaar te laatquote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Grootste voordeel nu Koeman weg is is dat we ook wel verlost raken van Babel. Nu nog niet, maar dat gaat niet meer lang duren.
Ik zag Koeman er wel voor aan 'm gewoon mee te nemen eigenlijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarschijnlijk onder Koeman ook al niet meer door verschuiving EK, dat komt voor hem net een jaar te laat
beetje afhankelijk van het opkomende talent, dan scheelt een jaar veelquote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zag Koeman er wel voor aan 'm gewoon mee te nemen eigenlijk.
Klopt ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje afhankelijk van het opkomende talent, dan scheelt een jaar veel
Die zal wel worden verhuurd en ergens bij een laagvlieger uitkomen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Klopt ja.
Wel benieuwd wanneer we dat spitsje van Bayern erbij zien.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:26 schreef PSVCL het volgende:
Keeper
De Vrij-DeLigt-VanDijK
----------Frenkie----
Wijnaldum------VanBeek
-----------Ihattaren---
Bergwijn-Luukinho-Depay
Tenzij het niet zo is natuurlijk. Het is een wonderlijke wereld!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die zal wel worden verhuurd en ergens bij een laagvlieger uitkomen.
Nee, dit kan niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:26 schreef PSVCL het volgende:
Keeper
De Vrij-DeLigt-VanDijK
----------Frenkie----
Wijnaldum------VanBeek
-----------Ihattaren---
Bergwijn-Luukinho-Depay
Ik denk dat die jongens die nu voor NL spelen hem niet serieus nemen die snuifduif.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:51 schreef Grishenko_ het volgende:
Is Maradona geen optie als nieuwe bondscoach?
Beetje te laat komen, beetje sigaartje roken - niets mis mee tochquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:11 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik denk dat die jongens die nu voor NL spelen hem niet serieus nemen die snuifduif.
Koeman is altijd een fan van hem geweest.quote:
Linssen, nee toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Koeman is altijd een fan van hem geweest.
De enige Feyenoorders die ik zou selecteren zijn Bijlow, Haps en Berghuis (mss Linssen maar dat is enkel omdat ie beter is dan Babel). Twee zijn niet wedstrijdfit en Haps mag niet ofzo. Dan houdt het allemaal wel op. Hopelijk valt Fer nog af, dan hebben we begin september een vrijwel complete selectie
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:45 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Gosens bij die Mannschaft. Slecht nieuws voor de Nederlandse media. het Nederlands Elftal
Fer heeft het vlak voor de lockdown echt prima gedaan, die was toen ook terecht opgeroepen voordat het hele voetbal ermee stopte.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf doet Fer bij Oranje, die kan er echt geen reet van. Net als Strootman en Babel overigens.
Mooi dat Schuurs erbij is, groot talent wat ver gaat komen. Ook Ihatarren even vastleggen nu door hem te laten spelen, prima.
Dan zou ik nog eerder Gravenberch oproepen voor die plek, die heeft tenminste nog het potentieel om echt wat te betekenen. Niet altijd even constant natuurlijk, maar dat is Ihatarren ook nog niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fer heeft het vlak voor de lockdown echt prima gedaan, die was toen ook terecht opgeroepen voordat het hele voetbal ermee stopte.
Er zijn ook geen grote jonge talenten voor die plek, in tegenstelling tot de plek van bijvoorbeeld Babel.
Gravenberchquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou ik nog eerder Gravenberch oproepen voor die plek, die heeft tenminste nog het potentieel om echt wat te betekenen. Niet altijd even constant natuurlijk, maar dat is Ihatarren ook nog niet.
Fer kan niks met een bal.
Gravenberch, doe normaal.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou ik nog eerder Gravenberch oproepen voor die plek, die heeft tenminste nog het potentieel om echt wat te betekenen. Niet altijd even constant natuurlijk, maar dat is Ihatarren ook nog niet.
Gravenberch is gewoon een groot talent hoor, dus zo gek is dat niet om hem erbij te willen. Ja hij kan nog beter worden in de omschakeling, maar voetballend is hij wel echt goed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Gravenberch![]()
Fer voldoet bij lange na niet aan het zijn van international en zijn selectie is lachwekkend, maar zo slecht als jij beschrijft is hij ook niet. Gewoon een van de beste verdedigende middenvelders van de Eredivisie, maar goed dat is ook geen kunst.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Logischer dan Fer en Strootman.
Nee joh. Die Gravenberch wordt 'm echt niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gravenberch is gewoon een groot talent hoor, dus zo gek is dat niet om hem erbij te willen. Ja hij kan nog beter worden in de omschakeling, maar voetballend is hij wel echt goed.
Oneens.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee joh. Die Gravenberch wordt 'm echt niet.
Eens.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:07 schreef Slobeend het volgende:
Dan zou ik nog eerder Koopmeiners doen, maar die speelt helaas in de verdediging tegenwoordig.
Het zou best kunnen maar hij heeft nauwelijks basiswedstrijden erop zetten, even geduld, anders is Oranje echt niks meer waard.quote:
Ihatarren toch ook niet zoveel, of Frenkie toen hij opgeroepen werd voor Oranje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het zou best kunnen maar hij heeft nauwelijks basiswedstrijden erop zetten, even geduld, anders is Oranje echt niks meer waard.
Daar heb je jong oranje voorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ihatarren toch ook niet zoveel, of Frenkie toen hij opgeroepen werd voor Oranje.
Ik vind Oranje minder waard door middelmaat zoals Fer, Strootman, Babel, De Roon op te roepen dan grote talenten erbij te halen die kunnen ruiken aan het niveau. En hij hoeft niet meteen in de basis, maar met het oog op de toekomst kan je daar beter naar kijken.
lolquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel meer dan Gravenberch nu. Bovendien lieten die al zien exceptioneel te zijn. Gravenberch laat het nu tijdens de voorbereiding wel zien maar dat is toch geen basis om al in Oranje te mogen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ihatarren toch ook niet zoveel, of Frenkie toen hij opgeroepen werd voor Oranje.
Ben jij toevallig voor Ajax?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Like gezet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:47 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ben jij toevallig voor Ajax?
hahahahahaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ipswich Townquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar gaat ie eindigen? Dan kunnen we je over drie jaar weer quoten.
Strengs heeft pas een halve wedstrijd gespeeld de afgelopen vijf maanden. Koopmeiners staat nu centraal in de verdediging.quote:
Ik heb geen glazen bol.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar gaat ie eindigen? Dan kunnen we je over drie jaar weer quoten.
Dat van Stengs zit wat in, maar ik vind Koopmeiners juist als CV beter dan bv Schuurs.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:54 schreef Durmada het volgende:
[..]
Strengs heeft pas een halve wedstrijd gespeeld de afgelopen vijf maanden. Koopmeiners staat nu centraal in de verdediging.
Zit wel bij jong neem ik aan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Als een goede voorbereiding de graadmeter is had Gakpo er wel bij mogen zitten. Da's de enige bij PSV die een beetje op niveau is.
Ihattaren heeft deze voorbereiding tot nu toe alleen laten zien dat hij de bal heel vaak kwijt raakt.
Pröpper moet haast wel geblesseerd zijn.
Zeker.quote:
Wacht maar tot Drank bondscoach is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooi, weg met die troep van AZ.
@:mani89
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wacht maar tot Drank bondscoach is.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat Leroy liever niet hebt dat je hem vergelijkt met Hendrix.
3 kampioenschappen vs 0quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat Leroy liever niet hebt dat je hem vergelijkt met Hendrix.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waar zijn Stengs en Boadu
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 06:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zoet niet eens bij de selectieStengs heeft nog maar 1 wedstrijd gespeelt, Boadu snap ik ook niet, laat hem in ieder geval meedraaien bij de groep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waar zijn Stengs en Boadu🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Stengs had afgelopen seizoen in ieder geval wel de kwaliteiten om met een actie iets te creëren. Zo iemand lijkt me altijd handig om in de selectie te hebben.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Stengs heeft nog maar 1 wedstrijd gespeelt, Boadu snap ik ook niet, laat hem in ieder geval meedraaien bij de groep.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 06:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zoet niet eens bij de selectieKrul is de beste keeper die we op dit moment hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waar zijn Stengs en Boadu
denk je? Wel armoe op dit gebied momenteelquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Krul is de beste keeper die we op dit moment hebben
Puur als keeper zeker. Meevoetballend is Cillessen beter maar Krul was vorig seizoen echt goed.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk je? Wel armoe op dit gebied momenteel
Mja, die komt er vanzelf wel weer bij, Koopmeiners heeft het afgelopen jaar gewoon een zeer goede indruk gemaakt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Stengs had afgelopen seizoen in ieder geval wel de kwaliteiten om met een actie iets te creëren. Zo iemand lijkt me altijd handig om in de selectie te hebben.
Ik mis de tijden met Van der Sarquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Krul is de beste keeper die we op dit moment hebben
Mwa, "echt goed". Volgens mij zijn er zeker 25 landen met een betere keeper dan Tim Krul.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Puur als keeper zeker. Meevoetballend is Cillessen beter maar Krul was vorig seizoen echt goed.
Er zijn tijden geweest dat Raymond van der Gouw een uitstekende tweede doelman was van Manchester United (deed het veel beter dan Cillessen bij Barca) en die heeft gewoon geen enkele interland op zijn naam.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik mis de tijden met Van der Sar
(Ook al was hij Ajacied)
Het probleem is dat clubs niet willen investeren. Het is relatief duur en levert weinig op tov een euro elders spenderen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er zijn tijden geweest dat Raymond van der Gouw een uitstekende tweede doelman was van Manchester United (deed het veel beter dan Cillessen bij Barca) en die heeft gewoon geen enkele interland op zijn naam.
Gelukkigquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 06:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zoet niet eens bij de selectie
NEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!quote:
Bizar dat hij een geblesseerde middenvelder thuis liet ja, maar wel de vaste CV van de nr2 van de Eredivisie meenam die in het zelfde systeem speelde als vGaal voor ogen had.quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:46 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Is Van Gaal niet die trainer die in 2014 VVD thuis liet maar BMI wel meenam naar Brazilië?
Virgil is geen middenvelder.quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bizar dat hij een geblesseerde middenvelder thuis liet ja, maar wel de vaste CV van de nr2 van de Eredivisie meenam die in het zelfde systeem speelde als vGaal voor ogen had.
Haha jezus ik ben lekker wakker, ik dacht dat je van de Vaart bedoeldequote:Op maandag 31 augustus 2020 09:26 schreef Bondsrepubliek het volgende:
[..]
Virgil is geen middenvelder.
Lol. Volgens mij was dat juist een transfer die echt niemand begreep (behalve bij Ajax) waar ook best veel gezeik over was.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haha jezus ik ben lekker wakker, ik dacht dat je van de Vaart bedoelde
Ook van Dijk was toen niet zo gek, hij speelde toen nog net een seizoen bij Celtic en bij Groningen was hij nooit enorm opgevallen. Ajax koos nog een seizoen eerder vdHoorn boven vDijk en niemand die die keuze toen écht vreemd vond. vDijk heeft zich geweldig ontwikkeld maar zes jaar geleden was hij nog niet de vDijk van nu.
Ja dit, er waren weinig mensen blij met die aankoop omdat hij al verschrikkelijke blunders had bij Utrecht en Jong Oranje.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Lol. Volgens mij was dat juist een transfer die echt niemand begreep (behalve bij Ajax) waar ook best veel gezeik over was.
Op Gijp na niet veel nee, klopt.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dit, er waren weinig mensen blij met die aankoop omdat hij al verschrikkelijke blunders had bij Utrecht en Jong Oranje.
Al waren nog niet veel mensen overtuigd van Virgil dus dat klopt ook wel.
Volgens mij begon het gezeik over vdHoorn pas na die bizarre blunder op het jeugd EK, maar ik kan mij niet meer herinneren of dit voor of na de transfer was. Ik weet nog wel dat vdHoorn een tijdje gehyped werd en dat dit daarna enorm snel afkoelde.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Lol. Volgens mij was dat juist een transfer die echt niemand begreep (behalve bij Ajax) waar ook best veel gezeik over was.
Het probleem was dat iedereen een mening had over Van Dijk terwijl niemand ooit de Schotse competitie keek. Hij was daar al snel de beste speler van de competitie, maar veel mensen vonden dat ie nooit goed genoeg kon zijn omdat het "maar Celtic was". Pas toen ie naar Southampton ging debuteerde hij in Oranje, maar 1,5 jaar voor het debuut van De Ligtquote:Op maandag 31 augustus 2020 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook van Dijk was toen niet zo gek, hij speelde toen nog net een seizoen bij Celtic en bij Groningen was hij nooit enorm opgevallen. Ajax koos nog een seizoen eerder vdHoorn boven vDijk en niemand die die keuze toen écht vreemd vond. vDijk heeft zich geweldig ontwikkeld maar zes jaar geleden was hij nog niet de vDijk van nu.
Dat EK was erna maar hij had die rare eigen goal volgens mij ook al gehad. Bijna niemand zag hem graag komen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij begon het gezeik over vdHoorn pas na die bizarre blunder op het jeugd EK, maar ik kan mij niet meer herinneren of dit voor of na de transfer was. Ik weet nog wel dat vdHoorn een tijdje gehyped werd en dat dit daarna enorm snel afkoelde.
wie is iedereen? Het gaat toch om de coach die hem wel of niet selecteert, ik meen dat Van Gaal hem slordig/te laconiek vond.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het probleem was dat iedereen een mening had over Van Dijk terwijl niemand ooit de Schotse competitie keek. Hij was daar al snel de beste speler van de competitie, maar veel mensen vonden dat ie nooit goed genoeg kon zijn omdat het "maar Celtic was". Pas toen ie naar Southampton ging debuteerde hij in Oranje, maar 1,5 jaar voor het debuut van De Ligt
Ik probeer te verklaren waarom de roep om Van Dijk toen niet groot was en die twijfels leefden niet alleen bij het publiek blijkbaar.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie is iedereen? Het gaat toch om de coach die hem wel of niet selecteert, ik meen dat Van Gaal hem slordig/te laconiek vond.
terug kijken is altijd moeilijk omdat de Van Dijk van nu heel goed is, ik kan me van hem geen wedstrijden in of voor 2014 meer herinneren maar Van Gaal kennende zal hij toen echt wel z'n redenen gehad hebben en die zullen niet persoonlijk zijn maar gewoon voetbaltechnisch.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik probeer te verklaren waarom de roep om Van Dijk toen niet groot was en die twijfels leefden niet alleen bij het publiek blijkbaar.
Meen dat De Vrij toen als beste verdediger van het WK werd uitgeroepen, dus je kan ook zeggen dat Loewie dat uitstekend gezien had.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/sport/d(...)-aanvaller~a5fa4272/quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Meen dat De Vrij toen als beste verdediger van het WK werd uitgeroepen, dus je kan ook zeggen dat Loewie dat uitstekend gezien had.
zeker, door met 5 verdedigers te spelenquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Meen dat De Vrij toen als beste verdediger van het WK werd uitgeroepen, dus je kan ook zeggen dat Loewie dat uitstekend gezien had.
En juist dat maakte het vrij slim om gewoon de verdediging van Feyenoord te selecteren die al ingespeeld waren op elkaar in dit systeem (buiten Nelom en Mathijsen om overduidelijke redenen). Indi speelde ook prima dat WK, alleen Janmaat deed het niet echt goed.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, door met 5 verdedigers te spelen
Dit staat haaks op het Totale Mens principequote:Op maandag 31 augustus 2020 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
terug kijken is altijd moeilijk omdat de Van Dijk van nu heel goed is, ik kan me van hem geen wedstrijden in of voor 2014 meer herinneren maar Van Gaal kennende zal hij toen echt wel z'n redenen gehad hebben en die zullen niet persoonlijk zijn maar gewoon voetbaltechnisch.
Jammer dat Koeman en de Vrij niet echt dikke vriendjes zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen slechte? Met afstand de beste. De enige wereldtopper die we hebben.quote:
Hij deed het af en toe aardig bij U, maar die 4-0 tegen AZ weet iedereen ongetwijfeld nog ja. Toen was er ook veel kritiek op Netto.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat EK was erna maar hij had die rare eigen goal volgens mij ook al gehad. Bijna niemand zag hem graag komen.
Gebeurde volgens mij de vorige keer ook al toen ie uitzicht had op een basisplekquote:
Schuurs in Oranjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik denk dat Koeman ze niet voor de bank haalt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:21 schreef Generationalpha het volgende:
Met de overgang van Depay en De Wijn naar Barca loop je toch wel het risico dat je scorende vermogen er enorm op achteruit gaat. (Mochten ze op de bank belanden, wat ik niet onwaarschijnlijk acht.)
Die 2 zijn voor 70 procent verantwoordelijk voor alle Oranje-goals onder Koeman.
Tja, natuurlijk krijgen ze van een Nederlandse trainer iets meer krediet maar de concurrentie op hun posities is gigantisch.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Koeman ze niet voor de bank haalt.
Als Suarez vertrekt heeft Barça alleen Braithwaite nog voor de spitsquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:32 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Tja, natuurlijk krijgen ze van een Nederlandse trainer iets meer krediet maar de concurrentie op hun posities is gigantisch.
Dat is ook wel weer zo ja.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Suarez vertrekt heeft Barça alleen Braithwaite nog voor de spits
Depay lijkt mij geen Barcelona-speler.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:21 schreef Generationalpha het volgende:
Met de overgang van Depay en De Wijn naar Barca loop je toch wel het risico dat je scorende vermogen er enorm op achteruit gaat. (Mochten ze op de bank belanden, wat ik niet onwaarschijnlijk acht.)
Die 2 zijn voor 70 procent verantwoordelijk voor alle Oranje-goals onder Koeman.
Bron?quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cillessen; Hateboer, Veltman, Van Dijk, Aké; De Roon, Frenkie de Jong, Wijnaldum; Bergwijn, Depay, Promes
Je moet er wel rekening mee houden dat Lodeweges een kuttrainer isquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cillessen; Hateboer, Veltman, Van Dijk, Aké; De Roon, Frenkie de Jong, Wijnaldum; Bergwijn, Depay, Promes
De Roonquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee, centraal.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Veltman als linksback? Oké dan.
Aké en veltman schijnen beiden te spelen. Doe dan gewoon Wijndal linksbackquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:53 schreef PSVCL het volgende:
Depay op de positie van Promes,Luukinho in de spits
Ake voor Veltman
Valt wel mee toch? Dit elftal kan het elftal van Polen echt wel verslaan, je hebt altijd nog van Dijk achterin spelen.quote:
Het gebrek aan creativiteit is enorm, dat De Roon telkens weer wordt opgesteld vind ik echt bizar. De verdediger staat met Hateboer en Veltman erbij vanavond nou ook niet bepaald lekker.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:11 schreef Durmada het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Dit elftal kan het elftal van Polen echt wel verslaan, je hebt altijd nog van Dijk achterin spelen.
Tuurlijk is het geen elftal vol geweldenaren maar De Roon en zeker Hateboer zijn allebei wel degelijk. Veltman speelt ook alleen omdat De Vrij is afgehaakt natuurlijk, al had ik liever Wijndal zien spelen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:14 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het gebrek aan creativiteit is enorm, dat De Roon telkens weer wordt opgesteld vind ik echt bizar. De verdediger staat met Hateboer en Veltman erbij vanavond nou ook niet bepaald lekker.
Ben allang blij als we winnen vanavond.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:18 schreef Durmada het volgende:
[..]
Tuurlijk is het geen elftal vol geweldenaren maar De Roon en zeker Hateboer zijn allebei wel degelijk. Veltman speelt ook alleen omdat De Vrij is afgehaakt natuurlijk, al had ik liever Wijndal zien spelen.
Ook een optie iddquote:Op vrijdag 4 september 2020 17:10 schreef Durmada het volgende:
[..]
Aké en veltman schijnen beiden te spelen. Doe dan gewoon Wijndal linksback
Dan is er tenminste één iemand die het iets kan schelen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:27 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ben allang blij als we winnen vanavond.
Had je niet al moeten afhaken toen ze VI boycotten?quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:26 schreef Justin_Case het volgende:
Als ze maar niet gaan knielen voor die terroristen van BLM, want dan haak ik direct af.
Dat was nog net niet de druppel.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Had je niet al moeten afhaken toen ze VI boycotten?
Wat verwarrend allemaalquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hier
VBL / Nederland - Polen #1: Terug van weggeweest!
Dat valt wel mee.quote:
Dat andere topic is om de nations league te volgen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Dit is voor nieuws over het Nederlands elftal. Ook na de wedstrijd is dit topic nog steeds te gebruiken en niet volgepraat over een wedstrijd!
Dat andere topic is om de wedstrijd Nederland - Polen te volgen.Nieuws over het Nederlands elftal verdrinkt in dat topic, maar gelukkig hebben we daar dit topic voor!
Dus, wat heb ik zojuist gezegd?
Ja, die is weer voor andere wedstrijden. Je hebt altijd van die types die dan ipv Nederland - Polen naar Italië - Bosnië gaan zitten kijken.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat andere topic is om de nations league te volgen.
IS ER OOK NOG EEN APART NEDERLAND-POLEN TOPIC????
Eens. Polen was niet best maar Oranje had volledige controle en heeft eigenlijk maar 1 kans weggegeven. Aanvallend is het alleen te voorspelbaar. Misschien is het meer een ploeg voor de counter, zoals die 2-4 tegen Duitsland.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:34 schreef Generationalpha het volgende:
Alle analyses voor de wedstrijd klopten wel zo ongeveer. Het veldspel van dit Oranje is prima maar dat is het dan ook wel. Er zit zo weinig creativiteit voorin. Zo weinig spelers die echt iets uitzonderlijks kunnen.
Ik mis Van Persie en Robben.
Ook in die wedstrijd tegen Duitsland waren de goals op zich prima maar de afronding van de goals (net als gisteren) allemaal niet bepaald bijzonder. Dit Oranje scoort heel veel intikkertjes binnen 10 meter van de goal.quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eens. Polen was niet best maar Oranje had volledige controle en heeft eigenlijk maar 1 kans weggegeven. Aanvallend is het alleen te voorspelbaar. Misschien is het meer een ploeg voor de counter, zoals die 2-4 tegen Duitsland.
Zou lachwekkend zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk steeds meer dat Lodeweges de bondscoach blijft als ik de spelers hoor...en als zij dat willen lijkt het me niet dat de KNVB er iemand anders voor moet gaan zetten.
Tja ik zie behalve V Gaal geen andere logische kandidaat...en die willen ze als spelersgroep nietquote:
Waarom? Het is geen boegbeeld maar als hij het elftal kan laten renderen dan heeft hij mijn zegequote:
Dan is de KNVB genoodzaakt er een dominante assistent bij te zetten. Dan krijgen we De Boer of Bommeltje ofzoquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk steeds meer dat Lodeweges de bondscoach blijft als ik de spelers hoor...en als zij dat willen lijkt het me niet dat de KNVB er iemand anders voor moet gaan zetten.
Precies dit, toen Low het ooit van Klinsmann overnam had ook niemand gedacht dat het een succes zou worden...quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom? Het is geen boegbeeld maar als hij het elftal kan laten renderen dan heeft hij mijn zege
Hij maakte gisteren al enorm laffe kutkeuzes, liet niet eens Ihatarren even invallen en bracht Donny ook veel te laat.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom? Het is geen boegbeeld maar als hij het elftal kan laten renderen dan heeft hij mijn zege
en waarom moet dat?quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dan is de KNVB genoodzaakt er een dominante assistent bij te zetten. Dan krijgen we De Boer of Bommeltje ofzo
zou wel knap zijn met pak m beet de 5e ploeg van Europaquote:Op zaterdag 5 september 2020 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
want met deze selectie kan je best Europees kampioen worden.
Portugal lukte het ook.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou wel knap zijn met pak m beet de 5e ploeg van Europa
Kan ik me niet voorstellen. Uiteindelijk bepaalt de KNVB en die zullen toch echt meer een boegbeeld willen die ook overwicht heeft richting de spelers.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:25 schreef TheVulture het volgende:
het kan altijd uiteraard, Denemarken in 92 als het meest lachwekkende voorbeeld maar als je puur naar de kwaliteit kijkt vind ik het nog niet zo heel bijzonder wat NL te bieden heeftquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In 2016 niet.
(Vergeleken met Nederland nu natuurlijk)
Griekenland was eigenlijk nog verrassender.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
het kan altijd uiteraard, Denemarken in 92 als het meest lachwekkende voorbeeld maar als je puur naar de kwaliteit kijkt vind ik het nog niet zo heel bijzonder wat NL te bieden heeft
Knap zou het sowieso zijn maar het zou mij niet enorm verbazen. Zeker op zo’n eindtoernooi is het vaak niet het recht van de sterkste maar van de gelukkigste.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan kan het toch gewoon met een goede loting.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wereldklasse centrum, goed middenveld die zo allemaal bij grote clubs spelen (als De Roon gewoon gaat banken) en een prima aanval (nee niet wereldklasse, maar gewoon prima spelers).quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
het kan altijd uiteraard, Denemarken in 92 als het meest lachwekkende voorbeeld maar als je puur naar de kwaliteit kijkt vind ik het nog niet zo heel bijzonder wat NL te bieden heeft
Bij Argentinie was Messi de zwakke plek. 10 spelers die m moesten bedienen en verder niets.quote:Op zondag 6 september 2020 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wereldklasse centrum, goed middenveld die zo allemaal bij grote clubs spelen (als De Roon gewoon gaat banken) en een prima aanval (nee niet wereldklasse, maar gewoon prima spelers).
Elk nationaal elftal heeft ergens wel een zwakke plek.
Ik vind wel dat je te enthousiast bent over de aanval, die zou ik niet als prima maar als matig omschrijven.quote:Op zondag 6 september 2020 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wereldklasse centrum, goed middenveld die zo allemaal bij grote clubs spelen (als De Roon gewoon gaat banken) en een prima aanval (nee niet wereldklasse, maar gewoon prima spelers).
Ik vind dat we een kutteam hebben maar als je de laatste 6 wedstrijden kijkt wordt er echt helemaal niets weggegeven.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Griekenland was eigenlijk nog verrassender.
Maar dit team is juist op zn best in de topwedstrijden, dat is een groot voordeel. Ik denk dat ze heel ver kunnen komen.
We missen voorin inderdaad vooral een type Robben die elke wedstrijd met bal aan de voet zo meerdere spelers voorbij loopt en een type Van Persie die altijd op de goede plek staat. Dat zag je tegen Polen ook weer, tegen zo'n muur moeten we tegenwoordig hopen op de 1-0, met de eerder genoemde spelers wist je dat die 1-0 een kwestie van tijd was. Vooralsnog komt alleen Depay (en alleen op z'n beste dagen) daar een beetje bij in de buurt. De rest is toch vooral opvulling en is inderdaad matig te noemen.quote:Op zondag 6 september 2020 09:16 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je te enthousiast bent over de aanval, die zou ik niet als prima maar als matig omschrijven.
De voorste 4 zijn nog niet half zo goed als de lichting Van Persie, Robben en Sneijder.
wat het vooral is op toernooien is hoe heel blijven ze, mijn ervaring met NL is meestal dat er 13 goeie spelers zijn en de #14 - #23? al een stuk minderquote:Op zondag 6 september 2020 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Qua fysiek vind ik de huidige selectie overduidelijk veel sterker dan de generaties hiervoor. Lopen geen glazen mannen tussen, al is het afwachten hoe de knie van Depay het dit seizoen gaat houden.quote:Op zondag 6 september 2020 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat het vooral is op toernooien is hoe heel blijven ze, mijn ervaring met NL is meestal dat er 13 goeie spelers zijn en de #14 - #23? al een stuk minder
liever wat meer glazen mannetjes a la Robben die wedstrijden kunnen beslissenquote:Op zondag 6 september 2020 09:33 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Qua fysiek vind ik de huidige selectie overduidelijk veel sterker dan de generaties hiervoor. Lopen geen glazen mannen tussen, al is het afwachten hoe de knie van Depay het dit seizoen gaat houden.
100% mee eens. Eentje zou al een flink verschil maken in deze selectie. We hebben teveel werkpaarden rondlopen nu.quote:Op zondag 6 september 2020 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
liever wat meer glazen mannetjes a la Robben die wedstrijden kunnen beslissen
Nouja precies dat. Dat maakt dit elftal voor mij ook niet echt een plezier om naar te kijken, de goals die er gemaakt worden zijn vaak prima uitgespeeld maar de echte individuele klasse spat er niet vanaf. In het 'oude' Oranje werden topwedstrijden vaak gewoon beslist op pure klasse. Robben of Sneijder die ballen vanaf 20 meter in de kruising schoten. Die spelers hadden gewoon veel meer kwaliteit voorin.quote:Op zondag 6 september 2020 09:23 schreef Twiitch het volgende:
[..]
We missen voorin inderdaad vooral een type Robben die elke wedstrijd met bal aan de voet zo meerdere spelers voorbij loopt en een type Van Persie die altijd op de goede plek staat. Dat zag je tegen Polen ook weer, tegen zo'n muur moeten we tegenwoordig hopen op de 1-0, met de eerder genoemde spelers wist je dat die 1-0 een kwestie van tijd was. Vooralsnog komt alleen Depay (en alleen op z'n beste dagen) daar een beetje bij in de buurt. De rest is toch vooral opvulling en is inderdaad matig te noemen.
Ik zat te bedenken wat de laatste wedstrijd was waar ik van genoten heb. Dat zal tegen Duitsland in Hamburg geweest zijn, maar daarvoor...?quote:Op zondag 6 september 2020 09:52 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nouja precies dat. Dat maakt dit elftal voor mij ook niet echt een plezier om naar te kijken, de goals die er gemaakt worden zijn vaak prima uitgespeeld maar de echte individuele klasse spat er niet vanaf. In het 'oude' Oranje werden topwedstrijden vaak gewoon beslist op pure klasse. Robben of Sneijder die ballen vanaf 20 meter in de kruising schoten. Die spelers hadden gewoon veel meer kwaliteit voorin.
Nederland-Frankrijk 2-0?quote:Op zondag 6 september 2020 10:10 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik zat te bedenken wat de laatste wedstrijd was waar ik van genoten heb. Dat zal tegen Duitsland in Hamburg geweest zijn, maar daarvoor...?
Daar was het resultaat vooral mooi na jarenlang kommer en kwel, de wedstrijd zelf niet echt hoogstaand. Maar is al een tijdje geleden dus misschien herinner ik het me verkeerd.quote:
Ik zie niemand negatief doen over Depay in oranje hoor, maar het is juist een probleem is dat hij in z'n eentje de aanval draagt. Valt Depay weg of speelt hij een keer slecht dan daalt je scorend vermogen meteen tot nabij het nulpunt. Uit tegen Noord-Ierland (en in mindere mate tegen Wit-Rusland) was wel een goed voorbeeld van hoe de vlag erbij hangt zonder Depay. Dan ga je tegen elke degelijke achterhoede negen van de tien keer met nul doelpunten naar huis. Ga er tijdens het EK maar staan, dan spelen we tijdens de groepsfase waarschijnlijk drie keer tegen zo'n muur.quote:Op zondag 6 september 2020 10:45 schreef hhh38 het volgende:
Ik snap die negativiteit hier echt niet. Memphis is voor Oranje echt een topspeler voorin, hij draagt de aanval in z'n eentje. Verder staat het gewoon heel goed en weet je dat er weinig weggegeven zal worden. Dit team hoeft voor geen enkele tegenstander bang te zijn.
Over enkele jaren misschien als we ook een aantal getalenteerde voorhoedespelers hebben die klaar zijn voor Oranje. Bergwijn en Promes zijn nou ook niet de spelers die een topwedstrijd voor je over de streep trekkenquote:Op zondag 6 september 2020 10:45 schreef hhh38 het volgende:
Dit team hoeft voor geen enkele tegenstander bang te zijn.
Ben zelf nog steeds geen fan van Memphis, het probleem van hem is juist ook een beetje dat ie de aanval in zijn eentje draagt en dat ie waanzinnige potjes met dramatisch slechte afwisselt. Bijv de Nations League vorig jaar toen hij tegen Engeland geen bal goed raakte terwijl we zeeën van ruimte voorin kregen en tegen Portugal toen ie niet echt in het spel voorkwam. Het is niet bepaald fijn om zo afhankelijk te zijn van een ongeleid projectiel vind ik persoonlijk. Laat staan als hij geblesseerd of afwezig is; dan valt de hele voorhoede helemaal weg. Neemt niet weg dat Depay het in deze rol heel goed doet en dat gezien ons huidige aanbod aan aanvallers dit de meest logische invulling is van de voorhoede.quote:Op zondag 6 september 2020 10:45 schreef hhh38 het volgende:
Ik snap die negativiteit hier echt niet. Memphis is voor Oranje echt een topspeler voorin, hij draagt de aanval in z'n eentje. Verder staat het gewoon heel goed en weet je dat er weinig weggegeven zal worden. Dit team hoeft voor geen enkele tegenstander bang te zijn.
Volgens mij vindt iedereen dat de achterste 6 prima staan, dat is ook gewoon een feit. Maar de kritiek op de voorhoede is gewoon meer dan terecht. In de laatste 5 interlands hadden we 2 keer enorme moeite om tot kansen te komen tegen Noord-Ierland en dat probleem speelt al een aantal wedstrijden. (Ook bijvoorbeeld in die finale tegen Portugal waarin er niets gecreëerd werd.)quote:Op zondag 6 september 2020 10:45 schreef hhh38 het volgende:
Sneijder wilde ook nog weleens van eigen helft schieten. Dat leunen op individuele klasse leidde er juist toe dat Nederland werd afgetroefd op teamspel door Portugal, Portugal, Rusland en Spanje. Nederland heet altijd een paar zwakke plekken en moet het juist hebben van beter als team voetballen zoals in 2014.quote:Op zondag 6 september 2020 09:52 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nouja precies dat. Dat maakt dit elftal voor mij ook niet echt een plezier om naar te kijken, de goals die er gemaakt worden zijn vaak prima uitgespeeld maar de echte individuele klasse spat er niet vanaf. In het 'oude' Oranje werden topwedstrijden vaak gewoon beslist op pure klasse. Robben of Sneijder die ballen vanaf 20 meter in de kruising schoten. Die spelers hadden gewoon veel meer kwaliteit voorin.
Het is altijd lastig inschatten wat nou beter is, een team vol individuele creativiteit of een stabiele as maar vooralsnog haalden die spelers zilver en brons op het WK.quote:Op zondag 6 september 2020 10:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sneijder wilde ook nog weleens van eigen helft schieten. Dat leunen op individuele klasse leidde er juist toe dat Nederland werd afgetroefd op teamspel door Portugal, Portugal, Rusland en Spanje. Nederland heet altijd een paar zwakke plekken en moet het juist hebben van beter als team voetballen zoals in 2014.
Ik heb ook genoten van de periode Koeman juist omdat er met beperkte middelen heel erg goed voetbal werd neergezet. Depay is geen wereldtopper maar wel een erg creatieve speler, als het team goed combineert kun je dat maximaal benutten. Onder Lodeweges zie je meteen dat dat alweer tanende is, het moment voor de snelle riskante pass wordt overgeslagen ten bate van de grote rondo. Je hebt dan ook wel een trainer nodig die zijn stempel drukt. Naar oud Nederlands gebruik is het weer een populariteitswedstrijdje aan het worden en mogen de spelers nog beslissen over hun eigen baas ook. Dat gaat dus helemaal niks worden, zeker als Sneijder zijn gram gaat halen omdat hij als dikkertje bij een of andere Turkse club geen basisplaas mocht opeisen.
Juist heel 2014 was uitgaan van de individuele klasse van Robben en vPersiequote:Op zondag 6 september 2020 10:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sneijder wilde ook nog weleens van eigen helft schieten. Dat leunen op individuele klasse leidde er juist toe dat Nederland werd afgetroefd op teamspel door Portugal, Portugal, Rusland en Spanje. Nederland heet altijd een paar zwakke plekken en moet het juist hebben van beter als team voetballen zoals in 2014.
Eh..?quote:Op zondag 6 september 2020 10:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Depay is geen wereldtopper maar wel een erg creatieve speler
Je vindt Depay niet creatief? Die pass op Frenkie gemist vlak voor rust?quote:Op zondag 6 september 2020 11:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juist heel 2014 was uitgaan van de individuele klasse van Robben en vPersie. En ja als team stond het toen prima, maar de tactiek van vGaal was echt niets meer dan ‘alles verdedigen en hopen dat vPersie of Robben scoort uit een uitbraak’.
[..]
Eh..?
Dit ja, en ik heb geen idee hoe we het scorend vermogen kunnen verbeteren om eerlijk te zijn. Ik zou toch beginnen met De Roon vervangen door Van de Beek en hem een mooie plek geven. Of anders Pröpper.quote:Op zondag 6 september 2020 10:52 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik zie niemand negatief doen over Depay in oranje hoor, maar het is juist een probleem is dat hij in z'n eentje de aanval draagt. Valt Depay weg of speelt hij een keer slecht dan daalt je scorend vermogen meteen tot nabij het nulpunt. Uit tegen Noord-Ierland (en in mindere mate tegen Wit-Rusland) was wel een goed voorbeeld van hoe de vlag erbij hangt zonder Depay. Dan ga je tegen elke degelijke achterhoede negen van de tien keer met nul doelpunten naar huis. Ga er tijdens het EK maar staan, dan spelen we tijdens de groepsfase waarschijnlijk drie keer tegen zo'n muur.
Depay is totaal niet het probleem van dit Oranje. Het probleem is De Roon, (saaiste speler ooit, 0 scorend vermogen) Wijnaldum (niet creatief genoeg voor een nummer 10) en de buitenspelers die zwaar tekort komen.quote:Op zondag 6 september 2020 11:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je vindt Depay niet creatief? Die pass op Frenkie gemist vlak voor rust?
Dat was een nette bal ja, maar over zijn technische klasse is imo nooit discussie geweest. Ik heb echter altijd het gevoel dat Depay meer een ongeleid projectiel is die maar wat doet (en daar vaak in slaagt door een combinatie van onvoorspelbaarheid en sublieme technische uitvoering) dan iemand die écht creatief is en oplossingen vindt die anderen niet vinden. Op de dagen waarin Memphis zijn vorm niet kan vinden kan hij zich daar ook niet aan aanpassen of daar een oplossing voor vinden.quote:Op zondag 6 september 2020 11:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je vindt Depay niet creatief? Die pass op Frenkie gemist vlak voor rust?
Je solliciteert naar een plek aan tafel bij Ziggyquote:Op zondag 6 september 2020 11:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat de meningen over Depay een beetje verdeeld zijn.
Je moet de klasse die je hebt optimaal gebruiken. 2014 was geen team dat het van de klasse moest hebben, want qua klasse waren er alleen Van Persie en Robben waarbij die eerste niet fit genoeg was om alles te brengen.quote:Op zondag 6 september 2020 11:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het is altijd lastig inschatten wat nou beter is, een team vol individuele creativiteit of een stabiele as maar vooralsnog haalden die spelers zilver en brons op het WK.
Denk niet dat deze lichting dat gaat halen.
Dat is nog niet zo makkelijk, daarvoor moet het positiespel goed zijn en op de juiste momenten met risico gepasst worden. Daarnaast was de klinkende overwinning tegen Brazilie voor de 3e plek met vrij dominant aanvallend voetbal.quote:Op zondag 6 september 2020 11:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juist heel 2014 was uitgaan van de individuele klasse van Robben en vPersie. En ja als team stond het toen prima, maar de tactiek van vGaal was echt niets meer dan ‘alles verdedigen en hopen dat vPersie of Robben scoort uit een uitbraak’.
Depay is gewoon (nog) geen absolute top, maar hij brengt wel wat creatieve extra's en dat mag en moet hij ook bij het Nederlands elftal. Er mislukt weleens wat, het is immers geen absolute topper, maar dat moet dan maar lief nemen en tactisch zo oplossen dat het niet tot veel schade leidt. Dat deed Koeman heel goed waardoor Depay zich juist bij het Nederlands elftal als een vis in het water voelde.quote:Eh..?
Ja ik denk ook dat Wijnaldum beter terug kan zakken naar de plek van De Roon om ruimte re maken voor Donny. In de wedstrijden tegen mindere goden tenminstequote:Op zondag 6 september 2020 11:14 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Depay is totaal niet het probleem van dit Oranje. Het probleem is De Roon, (saaiste speler ooit, 0 scorend vermogen) Wijnaldum (niet creatief genoeg voor een nummer 10) en de buitenspelers die zwaar tekort komen.
Maar andersom geld hetzelfde. Geen enkel topland hoeft bang te zijn voor de aanval van Nederland. En subtoplanden ook niet trouwens.quote:Op zondag 6 september 2020 10:45 schreef hhh38 het volgende:
NL is ook subtop al ben ik het zicht een beetje kwijt schat ik landen als Frankrijk, Spanje, Duitsland en waarschijnlijk zelfs België en Engeland hoger in, hoe zit het met Italië?quote:Op zondag 6 september 2020 11:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Maar andersom geld hetzelfde. Geen enkel topland hoeft bang te zijn voor de aanval van Nederland. En subtoplanden ook niet trouwens.
Eens. Maar denk niet dat Dwight daarvan af durft te stappen.quote:Op zondag 6 september 2020 11:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat Wijnaldum beter terug kan zakken naar de plek van De Roon om ruimte re maken voor Donny. In de wedstrijden tegen mindere goden tenminste
Engeland is niet beter dan Nederland, dat bleek vorig jaar in de Nations League wel.quote:Op zondag 6 september 2020 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
NL is ook subtop al ben ik het zicht een beetje kwijt schat ik landen als Frankrijk, Spanje, Duitsland en waarschijnlijk zelfs België en Engeland hoger in, hoe zit het met Italië?
dat kan gebeuren maar ik denk toch dat ze een betere selectie hebbenquote:Op zondag 6 september 2020 11:59 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Engeland is niet beter dan Nederland, dat bleek vorig jaar in de Nations League wel.
Daarover verschillen wij dan van mening. (Hoewel ik ook kritisch ben op dit Oranje hoor.) Maar Engeland is middelmaat.quote:Op zondag 6 september 2020 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat kan gebeuren maar ik denk toch dat ze een betere selectie hebben
In de breedte, de eerste elf ontlopen elkaar vrij weinig denk ik.quote:Op zondag 6 september 2020 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat kan gebeuren maar ik denk toch dat ze een betere selectie hebben
Sneijder was net bij VI ook erg kritisch op de individuele kwaliteit voorin. Vind het wel vermakelijk dat je Van der Vaart en Van Persie dit ook steeds hoort zeggen. Zij weten hoeveel beter ze waren dan de huidige aanvallers.quote:Op zondag 6 september 2020 12:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
In de breedte, de eerste elf ontlopen elkaar vrij weinig denk ik.
Italië stelt niks meer voor. Die zijn wel minder dan Nederland. Rest schat ik ook hoger in, uitgezonderd Engeland. Dat wordt nooit wat.quote:Op zondag 6 september 2020 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
NL is ook subtop al ben ik het zicht een beetje kwijt schat ik landen als Frankrijk, Spanje, Duitsland en waarschijnlijk zelfs België en Engeland hoger in, hoe zit het met Italië?
Italië gaan we morgen zien. Duitsland hebben we nu al een paar keer verslagen dus ik denk dat we toch op z'n minst gelijkwaardig zijn.quote:Op zondag 6 september 2020 12:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Italië stelt niks meer voor. Die zijn wel minder dan Nederland. Rest schat ik ook hoger in, uitgezonderd Engeland. Dat wordt nooit wat.
maakt niet uit, Portugal schijnt ook een aardige generatie te hebbenquote:Op zondag 6 september 2020 12:11 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Daarover verschillen wij dan van mening. (Hoewel ik ook kritisch ben op dit Oranje hoor.) Maar Engeland is middelmaat.
Spanje lijkt me wel beduidend minder dan een aantal jaren terug, maar moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb van de werkelijke kracht van dat elftal. Daarvoor volg ik te weinig wedstrijden.quote:Op zondag 6 september 2020 12:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Italië stelt niks meer voor. Die zijn wel minder dan Nederland. Rest schat ik ook hoger in, uitgezonderd Engeland. Dat wordt nooit wat.
als NL het spel moet maken is het toch wat anders en ik neem aan dat de Italianen het initiatief graag uit handen gevenquote:Op zondag 6 september 2020 12:16 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Italië gaan we morgen zien. Duitsland hebben we nu al een paar keer verslagen dus ik denk dat we toch op z'n minst gelijkwaardig zijn.
Portugal vind ik dan inderdaad weer een stuk beter dan Nederland. Zoveel meer dreiging voorin. Gisteren ook uitstekend.quote:Op zondag 6 september 2020 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
maakt niet uit, Portugal schijnt ook een aardige generatie te hebben
die Engelsen hebben wel een beetje cupvrees inderdaad, "it's coming home" is een zware lastquote:Op zondag 6 september 2020 12:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als er 1 land cupvrees heeft is het Nederland.quote:Op zondag 6 september 2020 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
die Engelsen hebben wel een beetje cupvrees inderdaad, "it's coming home" is een zware last
Italië won wel alle wedstrijden in 2019, lijken zich toch weer herpakt te hebbenquote:Op zondag 6 september 2020 12:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
In 2018 hadden ze weer eens echt kans. Mazzel met de loting voor de groepfase en overduidelijk de zwakste kant van het toernooischema richting de finale. Maar dan laten ze het in de blessuretijd liggen in de halve finale tegen Kroatië. Al vermoed ik dat de Fransen in de finale geen kind hadden gehad aan dat Engselse team.quote:Op zondag 6 september 2020 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
die Engelsen hebben wel een beetje cupvrees inderdaad, "it's coming home" is een zware last
als je finales haalt denk ik niet dat je cupvrees hebtquote:Op zondag 6 september 2020 12:22 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als er 1 land cupvrees heeft is het Nederland.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me wel als je geen cups pakt. Die Nations League was ook gewoon zonde. Koeman devalueerde het tot een vriendschappelijk potje.quote:Op zondag 6 september 2020 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je finales haalt denk ik niet dat je cupvrees hebt
Er komen wel weer wat leuke talenten aan met Ihatarren en Gravenberch, die zouden volgend jaar al meekunnen. In de Depay-rol van 2014.quote:Op zondag 6 september 2020 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat het vooral is op toernooien is hoe heel blijven ze, mijn ervaring met NL is meestal dat er 13 goeie spelers zijn en de #14 - #23? al een stuk minder
misschien bedoel je het anders maar wat ik bedoel is dat de Engelsen onderweg stranden omdat ze de te hoge verwachtingen niet kunnen waarmaken, dat is wat anders dan een finale verliezen.quote:Op zondag 6 september 2020 12:44 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Lijkt me wel als je geen cups pakt. Die Nations League was ook gewoon zonde. Koeman devalueerde het tot een vriendschappelijk potje.
Het is al krankzinnig dat een kutspeler als Babel nog bij de selectie zit.quote:Op zondag 6 september 2020 12:55 schreef Evertjan het volgende:
Verbaast mij meer dat wisselspelers als Babel en Strootman in de spelersraad van Oranje zitten
Dat is zeker waar maar ik weet niet of je dat aan psychologische factoren kunt wijten of dat ze gewoon niet goed genoeg zijn.quote:Op zondag 6 september 2020 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien bedoel je het anders maar wat ik bedoel is dat de Engelsen onderweg stranden omdat ze de te hoge verwachtingen niet kunnen waarmaken, dat is wat anders dan een finale verliezen.
Gravenberchquote:Op zondag 6 september 2020 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er komen wel weer wat leuke talenten aan met Ihatarren en Gravenberch, die zouden volgend jaar al meekunnen. In de Depay-rol van 2014.
Dat waren ook wel hele matige tegenstanders.quote:Op zondag 6 september 2020 12:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Italië won wel alle wedstrijden in 2019, lijken zich toch weer herpakt te hebben
Nee. Gewoon matig allebei.quote:Op zondag 6 september 2020 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er komen wel weer wat leuke talenten aan met Ihatarren en Gravenberch, die zouden volgend jaar al meekunnen. In de Depay-rol van 2014.
Perez zegt doorgaans ook wel verstandige dingen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Black Lives Matter maar hedendaagse slavernij in andere landen is op zich wel okéquote:
Zoals die landen waar Ten Cate de laatste tien jaar een lekkere boterham verdiend heeftquote:Op zondag 6 september 2020 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Black Lives Matter maar hedendaagse slavernij in andere landen is op zich wel oké
Toch vind ik het geen hele slechte keus. Beter dan Drank of Cocu. @PowerLoungen .quote:Op zondag 6 september 2020 13:39 schreef TLC het volgende:
Vraag me af waarom ze voor hem kiezen, ik vraag me serieus af of ze ten Cate uberhaupt ooit ontmoet hebben
Daar moest ik gelijk aan denken. Ten Cate kom op zeg.quote:Op zondag 6 september 2020 12:47 schreef Fargo het volgende:
[..]
De diversiteitscommisie werpt nu al zijn vruchten af.
quote:Op zondag 6 september 2020 13:50 schreef TLC het volgende:
Volgens de Roon zit Kees Jansma maar wat uit zn nek te lullen want niemand heeft ten Cate genoemd
https://nos.nl/artikel/23(...)referentiekader.html
Vergeet Sparta niet!quote:Op zondag 6 september 2020 13:43 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Zoals die landen waar Ten Cate de laatste tien jaar een lekkere boterham verdiend heeft
Al Ahli FC
Umm-Salal SC
Shandong Luneng Taishan
Al-Jazira
Al-Wahda
Al-Ittihad
Ja oke leuk weerquote:Op zondag 6 september 2020 14:20 schreef Generationalpha het volgende:
Enkele xG-plots van recente wedstrijden die aantonen hoe weinig Nederland eigenlijk creëert.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja, Rotterdam is kut maar om te stellen dat ze daar slaven drijven gaat me weer een beetje te ver.quote:Op zondag 6 september 2020 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vergeet Sparta niet!
Maar tis verder wel een beetje schaamteloos ja.
Hey we worden niet zonder reden havenslaven genoemdquote:Op zondag 6 september 2020 14:27 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nou ja, Rotterdam is kut maar om te stellen dat ze daar slaven drijven gaat me weer een beetje te ver.
Dat hij afgeschreven is door wat opportunisten op basis van helemaal niks zegt mij weinig.quote:
Daarom maar kappen met De Roon opstellen in dat soort potjes die niks toevoegt.quote:Op zondag 6 september 2020 14:20 schreef Generationalpha het volgende:
Enkele xG-plots van recente wedstrijden die aantonen hoe weinig Nederland eigenlijk creëert.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens. De spelers die de kansen moeten verzilveren (80 procent Depay) doen dat nog best goed. Punt is vooral dat er verder veel te weinig gecreëerd wordt.quote:Op zondag 6 september 2020 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom maar kappen met De Roon opstellen in dat soort potjes die niks toevoegt.
Die 2 mogen niet eens ademen in zijn buurt als het aankomt op oefenstof etc . Maarja dat korte lontje hequote:Op zondag 6 september 2020 13:45 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Toch vind ik het geen hele slechte keus. Beter dan Drank of Cocu. @:Powerloungen .
Hier had gewoon een middenveld kunnen staan met Frenkie, vd Beek en Wijnaldum inderdaad, dat brengt aanvallend een stuk meer.quote:Op zondag 6 september 2020 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom maar kappen met De Roon opstellen in dat soort potjes die niks toevoegt.
quote:Op zondag 6 september 2020 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederlander
Mag ook buitenlander zijn
Uh, ja oke.quote:Op zondag 6 september 2020 19:31 schreef Generationalpha het volgende:
Dé wedstrijd die ons de vorige keer het WK kostte.![]()
[ afbeelding ]
Ik zie hier buiten die beschamende pot tegen Noord-Ierland niets geksquote:Op zondag 6 september 2020 14:20 schreef Generationalpha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat opvalt is dat er bijvoorbeeld in die wedstrijden tegen Duitsland en Estland veel meer goals werden gemaakt dan je op basis van de expected goals mag verwachten. Dat is positief maar het geeft dus te denken over de creativiteit.quote:Op zondag 6 september 2020 19:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie hier buiten die beschamende pot tegen Noord-Ierland niets geks
Dat is volgens mij niet heel ongebruikelijk. Maar het is wel een risico inderdaad.quote:Op zondag 6 september 2020 19:36 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat opvalt is dat er bijvoorbeeld in die wedstrijden tegen Duitsland en Estland veel meer goals werden gemaakt dan je op basis van de expected goals mag verwachten. Dat is positief maar het geeft dus te denken over de creativiteit.
Volgens mij moeten ze na hun debuut sowieso een liedje zingen voor de groep, dus prima idee.quote:Op zondag 6 september 2020 19:32 schreef fetX het volgende:
Kunnen we Gravenberch anders niet gewoon voor de groep zetten?
@:jr-style-93
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |