SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waar zijn Stengs en Boadu
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 06:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zoet niet eens bij de selectieStengs heeft nog maar 1 wedstrijd gespeelt, Boadu snap ik ook niet, laat hem in ieder geval meedraaien bij de groep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waar zijn Stengs en Boadu🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Stengs had afgelopen seizoen in ieder geval wel de kwaliteiten om met een actie iets te creëren. Zo iemand lijkt me altijd handig om in de selectie te hebben.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Stengs heeft nog maar 1 wedstrijd gespeelt, Boadu snap ik ook niet, laat hem in ieder geval meedraaien bij de groep.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 06:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zoet niet eens bij de selectieKrul is de beste keeper die we op dit moment hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waar zijn Stengs en Boadu
denk je? Wel armoe op dit gebied momenteelquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Krul is de beste keeper die we op dit moment hebben
Puur als keeper zeker. Meevoetballend is Cillessen beter maar Krul was vorig seizoen echt goed.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk je? Wel armoe op dit gebied momenteel
Mja, die komt er vanzelf wel weer bij, Koopmeiners heeft het afgelopen jaar gewoon een zeer goede indruk gemaakt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Stengs had afgelopen seizoen in ieder geval wel de kwaliteiten om met een actie iets te creëren. Zo iemand lijkt me altijd handig om in de selectie te hebben.
Ik mis de tijden met Van der Sarquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Krul is de beste keeper die we op dit moment hebben
Mwa, "echt goed". Volgens mij zijn er zeker 25 landen met een betere keeper dan Tim Krul.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Puur als keeper zeker. Meevoetballend is Cillessen beter maar Krul was vorig seizoen echt goed.
Er zijn tijden geweest dat Raymond van der Gouw een uitstekende tweede doelman was van Manchester United (deed het veel beter dan Cillessen bij Barca) en die heeft gewoon geen enkele interland op zijn naam.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik mis de tijden met Van der Sar
(Ook al was hij Ajacied)
Het probleem is dat clubs niet willen investeren. Het is relatief duur en levert weinig op tov een euro elders spenderen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er zijn tijden geweest dat Raymond van der Gouw een uitstekende tweede doelman was van Manchester United (deed het veel beter dan Cillessen bij Barca) en die heeft gewoon geen enkele interland op zijn naam.
Gelukkigquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 06:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zoet niet eens bij de selectie
NEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!quote:
Bizar dat hij een geblesseerde middenvelder thuis liet ja, maar wel de vaste CV van de nr2 van de Eredivisie meenam die in het zelfde systeem speelde als vGaal voor ogen had.quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:46 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Is Van Gaal niet die trainer die in 2014 VVD thuis liet maar BMI wel meenam naar Brazilië?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |