Ik denk dat Koeman ze niet voor de bank haalt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:21 schreef Generationalpha het volgende:
Met de overgang van Depay en De Wijn naar Barca loop je toch wel het risico dat je scorende vermogen er enorm op achteruit gaat. (Mochten ze op de bank belanden, wat ik niet onwaarschijnlijk acht.)
Die 2 zijn voor 70 procent verantwoordelijk voor alle Oranje-goals onder Koeman.
Tja, natuurlijk krijgen ze van een Nederlandse trainer iets meer krediet maar de concurrentie op hun posities is gigantisch.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Koeman ze niet voor de bank haalt.
Als Suarez vertrekt heeft Barça alleen Braithwaite nog voor de spitsquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:32 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Tja, natuurlijk krijgen ze van een Nederlandse trainer iets meer krediet maar de concurrentie op hun posities is gigantisch.
Dat is ook wel weer zo ja.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Suarez vertrekt heeft Barça alleen Braithwaite nog voor de spits
Depay lijkt mij geen Barcelona-speler.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:21 schreef Generationalpha het volgende:
Met de overgang van Depay en De Wijn naar Barca loop je toch wel het risico dat je scorende vermogen er enorm op achteruit gaat. (Mochten ze op de bank belanden, wat ik niet onwaarschijnlijk acht.)
Die 2 zijn voor 70 procent verantwoordelijk voor alle Oranje-goals onder Koeman.
Bron?quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cillessen; Hateboer, Veltman, Van Dijk, Aké; De Roon, Frenkie de Jong, Wijnaldum; Bergwijn, Depay, Promes
Je moet er wel rekening mee houden dat Lodeweges een kuttrainer isquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cillessen; Hateboer, Veltman, Van Dijk, Aké; De Roon, Frenkie de Jong, Wijnaldum; Bergwijn, Depay, Promes
De Roonquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee, centraal.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Veltman als linksback? Oké dan.
Aké en veltman schijnen beiden te spelen. Doe dan gewoon Wijndal linksbackquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:53 schreef PSVCL het volgende:
Depay op de positie van Promes,Luukinho in de spits
Ake voor Veltman
Valt wel mee toch? Dit elftal kan het elftal van Polen echt wel verslaan, je hebt altijd nog van Dijk achterin spelen.quote:
Het gebrek aan creativiteit is enorm, dat De Roon telkens weer wordt opgesteld vind ik echt bizar. De verdediger staat met Hateboer en Veltman erbij vanavond nou ook niet bepaald lekker.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:11 schreef Durmada het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Dit elftal kan het elftal van Polen echt wel verslaan, je hebt altijd nog van Dijk achterin spelen.
Tuurlijk is het geen elftal vol geweldenaren maar De Roon en zeker Hateboer zijn allebei wel degelijk. Veltman speelt ook alleen omdat De Vrij is afgehaakt natuurlijk, al had ik liever Wijndal zien spelen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:14 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het gebrek aan creativiteit is enorm, dat De Roon telkens weer wordt opgesteld vind ik echt bizar. De verdediger staat met Hateboer en Veltman erbij vanavond nou ook niet bepaald lekker.
Ben allang blij als we winnen vanavond.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:18 schreef Durmada het volgende:
[..]
Tuurlijk is het geen elftal vol geweldenaren maar De Roon en zeker Hateboer zijn allebei wel degelijk. Veltman speelt ook alleen omdat De Vrij is afgehaakt natuurlijk, al had ik liever Wijndal zien spelen.
Ook een optie iddquote:Op vrijdag 4 september 2020 17:10 schreef Durmada het volgende:
[..]
Aké en veltman schijnen beiden te spelen. Doe dan gewoon Wijndal linksback
Dan is er tenminste één iemand die het iets kan schelen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:27 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ben allang blij als we winnen vanavond.
Had je niet al moeten afhaken toen ze VI boycotten?quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:26 schreef Justin_Case het volgende:
Als ze maar niet gaan knielen voor die terroristen van BLM, want dan haak ik direct af.
Dat was nog net niet de druppel.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Had je niet al moeten afhaken toen ze VI boycotten?
Wat verwarrend allemaalquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hier
VBL / Nederland - Polen #1: Terug van weggeweest!
Dat valt wel mee.quote:
Dat andere topic is om de nations league te volgen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Dit is voor nieuws over het Nederlands elftal. Ook na de wedstrijd is dit topic nog steeds te gebruiken en niet volgepraat over een wedstrijd!
Dat andere topic is om de wedstrijd Nederland - Polen te volgen.Nieuws over het Nederlands elftal verdrinkt in dat topic, maar gelukkig hebben we daar dit topic voor!
Dus, wat heb ik zojuist gezegd?
Ja, die is weer voor andere wedstrijden. Je hebt altijd van die types die dan ipv Nederland - Polen naar Italië - Bosnië gaan zitten kijken.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat andere topic is om de nations league te volgen.
IS ER OOK NOG EEN APART NEDERLAND-POLEN TOPIC????
Eens. Polen was niet best maar Oranje had volledige controle en heeft eigenlijk maar 1 kans weggegeven. Aanvallend is het alleen te voorspelbaar. Misschien is het meer een ploeg voor de counter, zoals die 2-4 tegen Duitsland.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:34 schreef Generationalpha het volgende:
Alle analyses voor de wedstrijd klopten wel zo ongeveer. Het veldspel van dit Oranje is prima maar dat is het dan ook wel. Er zit zo weinig creativiteit voorin. Zo weinig spelers die echt iets uitzonderlijks kunnen.
Ik mis Van Persie en Robben.
Ook in die wedstrijd tegen Duitsland waren de goals op zich prima maar de afronding van de goals (net als gisteren) allemaal niet bepaald bijzonder. Dit Oranje scoort heel veel intikkertjes binnen 10 meter van de goal.quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eens. Polen was niet best maar Oranje had volledige controle en heeft eigenlijk maar 1 kans weggegeven. Aanvallend is het alleen te voorspelbaar. Misschien is het meer een ploeg voor de counter, zoals die 2-4 tegen Duitsland.
Zou lachwekkend zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk steeds meer dat Lodeweges de bondscoach blijft als ik de spelers hoor...en als zij dat willen lijkt het me niet dat de KNVB er iemand anders voor moet gaan zetten.
Tja ik zie behalve V Gaal geen andere logische kandidaat...en die willen ze als spelersgroep nietquote:
Waarom? Het is geen boegbeeld maar als hij het elftal kan laten renderen dan heeft hij mijn zegequote:
Dan is de KNVB genoodzaakt er een dominante assistent bij te zetten. Dan krijgen we De Boer of Bommeltje ofzoquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk steeds meer dat Lodeweges de bondscoach blijft als ik de spelers hoor...en als zij dat willen lijkt het me niet dat de KNVB er iemand anders voor moet gaan zetten.
Precies dit, toen Low het ooit van Klinsmann overnam had ook niemand gedacht dat het een succes zou worden...quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom? Het is geen boegbeeld maar als hij het elftal kan laten renderen dan heeft hij mijn zege
Hij maakte gisteren al enorm laffe kutkeuzes, liet niet eens Ihatarren even invallen en bracht Donny ook veel te laat.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom? Het is geen boegbeeld maar als hij het elftal kan laten renderen dan heeft hij mijn zege
en waarom moet dat?quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dan is de KNVB genoodzaakt er een dominante assistent bij te zetten. Dan krijgen we De Boer of Bommeltje ofzo
zou wel knap zijn met pak m beet de 5e ploeg van Europaquote:Op zaterdag 5 september 2020 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
want met deze selectie kan je best Europees kampioen worden.
Portugal lukte het ook.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou wel knap zijn met pak m beet de 5e ploeg van Europa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |