Portugal vind ik dan inderdaad weer een stuk beter dan Nederland. Zoveel meer dreiging voorin. Gisteren ook uitstekend.quote:Op zondag 6 september 2020 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
maakt niet uit, Portugal schijnt ook een aardige generatie te hebben
die Engelsen hebben wel een beetje cupvrees inderdaad, "it's coming home" is een zware lastquote:Op zondag 6 september 2020 12:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Italië stelt niks meer voor. Die zijn wel minder dan Nederland. Rest schat ik ook hoger in, uitgezonderd Engeland. Dat wordt nooit wat.
Als er 1 land cupvrees heeft is het Nederland.quote:Op zondag 6 september 2020 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
die Engelsen hebben wel een beetje cupvrees inderdaad, "it's coming home" is een zware last
Italië won wel alle wedstrijden in 2019, lijken zich toch weer herpakt te hebbenquote:Op zondag 6 september 2020 12:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Italië stelt niks meer voor. Die zijn wel minder dan Nederland. Rest schat ik ook hoger in, uitgezonderd Engeland. Dat wordt nooit wat.
In 2018 hadden ze weer eens echt kans. Mazzel met de loting voor de groepfase en overduidelijk de zwakste kant van het toernooischema richting de finale. Maar dan laten ze het in de blessuretijd liggen in de halve finale tegen Kroatië. Al vermoed ik dat de Fransen in de finale geen kind hadden gehad aan dat Engselse team.quote:Op zondag 6 september 2020 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
die Engelsen hebben wel een beetje cupvrees inderdaad, "it's coming home" is een zware last
als je finales haalt denk ik niet dat je cupvrees hebtquote:Op zondag 6 september 2020 12:22 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als er 1 land cupvrees heeft is het Nederland.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me wel als je geen cups pakt. Die Nations League was ook gewoon zonde. Koeman devalueerde het tot een vriendschappelijk potje.quote:Op zondag 6 september 2020 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je finales haalt denk ik niet dat je cupvrees hebt
Er komen wel weer wat leuke talenten aan met Ihatarren en Gravenberch, die zouden volgend jaar al meekunnen. In de Depay-rol van 2014.quote:Op zondag 6 september 2020 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat het vooral is op toernooien is hoe heel blijven ze, mijn ervaring met NL is meestal dat er 13 goeie spelers zijn en de #14 - #23? al een stuk minder
misschien bedoel je het anders maar wat ik bedoel is dat de Engelsen onderweg stranden omdat ze de te hoge verwachtingen niet kunnen waarmaken, dat is wat anders dan een finale verliezen.quote:Op zondag 6 september 2020 12:44 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Lijkt me wel als je geen cups pakt. Die Nations League was ook gewoon zonde. Koeman devalueerde het tot een vriendschappelijk potje.
Het is al krankzinnig dat een kutspeler als Babel nog bij de selectie zit.quote:Op zondag 6 september 2020 12:55 schreef Evertjan het volgende:
Verbaast mij meer dat wisselspelers als Babel en Strootman in de spelersraad van Oranje zitten
Dat is zeker waar maar ik weet niet of je dat aan psychologische factoren kunt wijten of dat ze gewoon niet goed genoeg zijn.quote:Op zondag 6 september 2020 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien bedoel je het anders maar wat ik bedoel is dat de Engelsen onderweg stranden omdat ze de te hoge verwachtingen niet kunnen waarmaken, dat is wat anders dan een finale verliezen.
Gravenberchquote:Op zondag 6 september 2020 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er komen wel weer wat leuke talenten aan met Ihatarren en Gravenberch, die zouden volgend jaar al meekunnen. In de Depay-rol van 2014.
Dat waren ook wel hele matige tegenstanders.quote:Op zondag 6 september 2020 12:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Italië won wel alle wedstrijden in 2019, lijken zich toch weer herpakt te hebben
Nee. Gewoon matig allebei.quote:Op zondag 6 september 2020 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er komen wel weer wat leuke talenten aan met Ihatarren en Gravenberch, die zouden volgend jaar al meekunnen. In de Depay-rol van 2014.
Perez zegt doorgaans ook wel verstandige dingen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Black Lives Matter maar hedendaagse slavernij in andere landen is op zich wel okéquote:
Zoals die landen waar Ten Cate de laatste tien jaar een lekkere boterham verdiend heeftquote:Op zondag 6 september 2020 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Black Lives Matter maar hedendaagse slavernij in andere landen is op zich wel oké
Toch vind ik het geen hele slechte keus. Beter dan Drank of Cocu. @PowerLoungen .quote:Op zondag 6 september 2020 13:39 schreef TLC het volgende:
Vraag me af waarom ze voor hem kiezen, ik vraag me serieus af of ze ten Cate uberhaupt ooit ontmoet hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |