Ben jij toevallig voor Ajax?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Logischer dan Fer en Strootman.
Like gezet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:47 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ben jij toevallig voor Ajax?
hahahahahaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou ik nog eerder Gravenberch oproepen voor die plek, die heeft tenminste nog het potentieel om echt wat te betekenen. Niet altijd even constant natuurlijk, maar dat is Ihatarren ook nog niet.
Fer kan niks met een bal.
Ipswich Townquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar gaat ie eindigen? Dan kunnen we je over drie jaar weer quoten.
Strengs heeft pas een halve wedstrijd gespeeld de afgelopen vijf maanden. Koopmeiners staat nu centraal in de verdediging.quote:
Ik heb geen glazen bol.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar gaat ie eindigen? Dan kunnen we je over drie jaar weer quoten.
Dat van Stengs zit wat in, maar ik vind Koopmeiners juist als CV beter dan bv Schuurs.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:54 schreef Durmada het volgende:
[..]
Strengs heeft pas een halve wedstrijd gespeeld de afgelopen vijf maanden. Koopmeiners staat nu centraal in de verdediging.
Zit wel bij jong neem ik aan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Als een goede voorbereiding de graadmeter is had Gakpo er wel bij mogen zitten. Da's de enige bij PSV die een beetje op niveau is.
Ihattaren heeft deze voorbereiding tot nu toe alleen laten zien dat hij de bal heel vaak kwijt raakt.
Pröpper moet haast wel geblesseerd zijn.
Zeker.quote:
Wacht maar tot Drank bondscoach is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooi, weg met die troep van AZ.
@:mani89
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wacht maar tot Drank bondscoach is.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat Leroy liever niet hebt dat je hem vergelijkt met Hendrix.
3 kampioenschappen vs 0quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat Leroy liever niet hebt dat je hem vergelijkt met Hendrix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |