SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHo
Seizoen 29: Dotteke
Seizoen 30: ZerokuSPOILER: Odes aan Zeroku Winnaar juni 2020 ----Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezier![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door SwJ op 16-07-2020 12:01:25 ]En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Schijnt hier anders een behoorlijke vergaarbak van ellende te zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zit daar op Fok waar het leuk is.
Heb je ook een knuppel die ik mag lenen?quote:
waar heb je die voor nodig??quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je ook een knuppel die ik mag lenen?
Wie kaapt is een klootzak.quote:
Ja, er is een regel voor, dus je hebt gelijk.quote:
quote:
Kom danquote:
quote:Kapen van een topic wordt niet gewaardeerd! Gewoon niet.
TR gezet?quote:
Pleur op.quote:
Badteentje houdt van billenkoek geven, dus pas maar op.quote:
Oei wat ben je gevoeligquote:
Valt wel mee maar als er moedwillig geziekt wordt dan ben je bij mij verkeerd bezig.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Badteentje houdt van billenkoek geven, dus pas maar op.
Wens ik hem veel plezier met zijn vriendje.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Badteentje houdt van billenkoek geven, dus pas maar op.
Ik snap je. Weet niet of 'ie het expres bij jou doet of dat het gewoon een momentje van recalcitrant zijn is.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee maar als er moedwillig geziekt wordt dan ben je bij mij verkeerd bezig.
Ik wil een opmerking plaatsen maar je hebt te weinig hesncellen om die te snappen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:56 schreef engine het volgende:
[..]
Wens ik hem veel plezier met zijn vriendje.
Zijn vriendje?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:56 schreef engine het volgende:
[..]
Wens ik hem veel plezier met zijn vriendje.
Ach nee. Hij wil moeilijk doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zijn vriendje?
Speelt er iets tussen jullie, heren?
Ik haat topickapers.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zijn vriendje?
Speelt er iets tussen jullie, heren?
Staat zelfs in de op.quote:
TR en PR.quote:
Dit gegeven staat als een huis.quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Als ze maar van mijn vent afblijven.
Ik heb wel gelachen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
Meer de kutkleuters die denken lollig te kunnen zijn.
Jij weet hoe pissjagerijnig ik kan worden bij kapen.quote:
Ja en er wordt niet zo heel veel tegen gedaan. 3 x raden waarom ...quote:
Aanstellerquote:Op woensdag 15 juli 2020 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet hoe pissjagerijnig ik kan worden bij kapen.
Ja nog steeds zijn ze daar soms bezig om te stangenquote:Op woensdag 15 juli 2020 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bingo.quote:
Ik neem ook publiekelijk stelling tegen kapen in.quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerste topic dat ik in maanden kaap. Maar als jij oprot zou dat wel een prima resultaat zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb hele groepen mensen zien vertrekken door dit soort verziekende kutkleuters.
Kanker op tyfus mongool.quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:17 schreef engine het volgende:
[..]
Eerste topic dat ik in maanden kaap. Maar als jij oprot zou dat wel een prima resultaat zijn.
oei oei oeiquote:
Wat ga je eraan doen dan?quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is al 20 jaar de regel dat degene die een sc sluit ook het nieuwe deel opent het staat zelfs in de op van dts dat kapen niet getolereerd wordt.
Kijk nou eens wat voor wijze dingen je typt! U mag weer bukken.quote:
Waarom hiervoor kiezen en niet voor "ja oke sorry je hebt gelijk, zal het niet meer doen."?quote:
En nog een keer.quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:23 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Waarom hiervoor kiezen en niet voor "ja oke sorry je hebt gelijk, zal het niet meer doen."?
Gelukkig wel, kreeg al bijna afkick verschijnselenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
masterquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:22 schreef Isdatzo het volgende:
Zo. Volgens mij loop ik flink binnen.
[ afbeelding ]
Hij had de laatste post en gooide de boel op slotquote:
36 * 60 = ?quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:25 schreef chufi het volgende:
1.5 dag punten is toch meer dan die 2134 /
Hey Schakelquote:
De nieuwe nr 1 yeahhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:22 schreef Isdatzo het volgende:
Zo. Volgens mij loop ik flink binnen.
[ afbeelding ]
Waarom?quote:
Ja heb je een tijdje niet gezien Schakelquote:
ja klopt was even out of order. en eigenlijk nog steeds. maar ik moestquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb je een tijdje niet gezien Schakel
Komt vast goed, niet te druk maken Chufiquote:
Ben je jarig Mikey?quote:
Toch niet ziek hoop ik?quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja klopt was even out of order. en eigenlijk nog steeds. maar ik moest
Hey SBEquote:
quote:
Jaquote:
Lekker, dank uquote:
Hey Ferrous, daar kan menig user alleen maar van dromenquote:
Gefeliciteerd Mikey, fijne dagquote:
Van dat nachtbraken?quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
fit is anders. maar nu gaat het wel even
Hey Marioquote:
Geblesseerd door je kabeltjequote:Op donderdag 16 juli 2020 12:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
fit is anders. maar nu gaat het wel even
Thanksquote:
32quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Van harte ... Hoeveel jaren zijn we aan het vieren?
Thsnksquote:
Waddan? ADO alsnog naar de eerste divisie?quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mag ik het al van de daken schreeuwen?
Neequote:Op donderdag 16 juli 2020 12:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Waddan? ADO alsnog naar de eerste divisie?
Zou ik doenquote:Op donderdag 16 juli 2020 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Het leven begint pas bij 33 dus geniet er nog maar even van
Mooi hequote:Op donderdag 16 juli 2020 12:49 schreef hemarookworst het volgende:
Voor het geval @:Grrrrrrrr dit mist
[ afbeelding ]
quote:‘Foutje, bedankt!’ Dat moet een Amerikaanse geluksvogel hebben gedacht, toen hij bij een benzinestation een kraslot kocht maar het verkeerde in handen gedrukt kreeg. Een gouden greep, zo bleek toen het loterijkaartje twee miljoen dollar waard bleek.
zerokuquote:
Hey Alreadyquote:
Hey zerokuquote:
Sos💋quote:
Hey Dotquote:
O dan draai ik me nog een keer om.quote:Op donderdag 16 juli 2020 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, dit is een droom.
Over 34 minuten gaat je wekker af, dus geniet er nog maar ff van!
schakel wat heb ik jou lang moeten missenquote:
ja man, ik doe het nog even wat rustig aan hoorquote:Op donderdag 16 juli 2020 13:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
schakel wat heb ik jou lang moeten missen![]()
![]()
![]()
?quote:
Gruwelijk nat hierquote:
Viese taktikquote:Op donderdag 16 juli 2020 13:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe kann de isdatzo zonder spelen zoveel punten kregen?
dat is niet eerlijk
Je zal het wel verdiend hebben.quote:Op donderdag 16 juli 2020 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar liep ik in vanmorgen
laatste post voor de lock down en 2 x DTquote:Op donderdag 16 juli 2020 13:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe kann de isdatzo zonder spelen zoveel punten kregen?
dat is niet eerlijk
Vraag maar aan @SebSwe2.0quote:
maar dat kann nietquote:Op donderdag 16 juli 2020 13:27 schreef chufi het volgende:
[..]
laatste post voor de lock down en 2 x DT
Wie?quote:
quote:
Ohquote:
Dacht jij aan een andere regen?quote:
Hey vriend, wat zou je er van vinden als we de stand resetten en jij winnaar wordt van deze ronde zeg maar?quote:
ik ben en keer op 3 dann maken ze zo enquote:Op donderdag 16 juli 2020 13:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaas is het wel gebeurt... Volgende maand nieuwe kansen
quote:
Wat dan?quote:
Mee eens als ik winnaar zou worden.quote:Op donderdag 16 juli 2020 13:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey vriend, wat zou je er van vinden als we de stand resetten en jij winnaar wordt van deze ronde zeg maar?
Uh neequote:Op donderdag 16 juli 2020 13:32 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Mee eens als ik winnaar zou worden.
Nee, zo'n grote alcoholist ben ik nou ook weer net niet.quote:Op donderdag 16 juli 2020 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow heb je niet geluncht met een blikkie Gladiator om het weg te spoelen?
i know ik heb vandaag pas eerste posts gemaakt van deze maand geloof ikquote:
Ik welquote:Op donderdag 16 juli 2020 13:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee wat hier staat.
Voor iemand die het topic permanent dicht wilde hebben, maak je je wel aardig druk om te punten.quote:Op donderdag 16 juli 2020 13:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey vriend, wat zou je er van vinden als we de stand resetten en jij winnaar wordt van deze ronde zeg maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |