zerokuquote:
Hey Alreadyquote:
Hey zerokuquote:
Sos💋quote:
Hey Dotquote:
O dan draai ik me nog een keer om.quote:Op donderdag 16 juli 2020 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, dit is een droom.
Over 34 minuten gaat je wekker af, dus geniet er nog maar ff van!
schakel wat heb ik jou lang moeten missenquote:
ja man, ik doe het nog even wat rustig aan hoorquote:Op donderdag 16 juli 2020 13:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
schakel wat heb ik jou lang moeten missen![]()
![]()
![]()
?quote:
Gruwelijk nat hierquote:
Viese taktikquote:Op donderdag 16 juli 2020 13:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe kann de isdatzo zonder spelen zoveel punten kregen?
dat is niet eerlijk
Je zal het wel verdiend hebben.quote:Op donderdag 16 juli 2020 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar liep ik in vanmorgen
laatste post voor de lock down en 2 x DTquote:Op donderdag 16 juli 2020 13:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe kann de isdatzo zonder spelen zoveel punten kregen?
dat is niet eerlijk
Vraag maar aan @SebSwe2.0quote:
maar dat kann nietquote:Op donderdag 16 juli 2020 13:27 schreef chufi het volgende:
[..]
laatste post voor de lock down en 2 x DT
Wie?quote:
quote:
Ohquote:
Dacht jij aan een andere regen?quote:
Hey vriend, wat zou je er van vinden als we de stand resetten en jij winnaar wordt van deze ronde zeg maar?quote:
ik ben en keer op 3 dann maken ze zo enquote:Op donderdag 16 juli 2020 13:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaas is het wel gebeurt... Volgende maand nieuwe kansen
quote:
Wat dan?quote:
Mee eens als ik winnaar zou worden.quote:Op donderdag 16 juli 2020 13:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey vriend, wat zou je er van vinden als we de stand resetten en jij winnaar wordt van deze ronde zeg maar?
Uh neequote:Op donderdag 16 juli 2020 13:32 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Mee eens als ik winnaar zou worden.
Nee, zo'n grote alcoholist ben ik nou ook weer net niet.quote:Op donderdag 16 juli 2020 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow heb je niet geluncht met een blikkie Gladiator om het weg te spoelen?
i know ik heb vandaag pas eerste posts gemaakt van deze maand geloof ikquote:
Ik welquote:Op donderdag 16 juli 2020 13:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee wat hier staat.
Voor iemand die het topic permanent dicht wilde hebben, maak je je wel aardig druk om te punten.quote:Op donderdag 16 juli 2020 13:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey vriend, wat zou je er van vinden als we de stand resetten en jij winnaar wordt van deze ronde zeg maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |