Daar was hij niet blij mee.quote:
Onzin, ik heb wat zitten bolken.quote:
Das niet liefquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Onzin, ik heb wat zitten bolken.
Zolang hij voor me staat is dat niet erg, maar ik moet het natuurlijk niet in mijn hoofd halen hem voorbij te gaan. Dan zijn de rapen gaar.quote:
Ligt eraan, toch?quote:
Hij was ook wel pissig toen ik hem had ingehaald.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zolang hij voor me staat is dat niet erg, maar ik moet het natuurlijk niet in mijn hoofd halen hem voorbij te gaan. Dan zijn de rapen gaar.
Tyft op zeg.quote:
Op iedereen die voor hem staat. Behalve jacq.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij was ook wel pissig toen ik hem had ingehaald.
Ook niet aardigquote:
Kneusje gaat altijd zo doen als 'ie geen puntjes 'krijgt'.quote:
Ik kon er ook niets aan doen, zondag was het heel rustig en ik knalde iedereen voorbij.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op iedereen die voor hem staat. Behalve jacq.
Zer had dat zaterdag, vertelde hij me. Geinig toch.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kon er ook niets aan doen, zondag was het heel rustig en ik knalde iedereen voorbij.
Mij boeien die puntje eigenlijk niet eens.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kneusje gaat altijd zo doen als 'ie geen puntjes 'krijgt'.
Nah, als je beetje bovenaan staat zijn ze wel aantrekkelijker, de puntjes.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij boeien die puntje eigenlijk niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |