SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik had het over de echte LPF, die in elk geval in Eindhoven nog twee zetels hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de gemeenteraden heb je inderdaad nog de verschillende Leefbaar ... partijen die het vrij behoorlijk doen. Fortuyn zelf kwam natuurlijk ook via Leefbaar Rotterdam omhoog.
Leefbaar Rotterdam doet het tot nu toe nog steeds wel goed bij de gemeenteraadsverkiezingen.
Ah ja die heb je ook nog.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had het over de echte LPF, die in elk geval in Eindhoven nog twee zetels hebben
Ik was in de volste overtuiging dat ik de lapo had.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:29 schreef Redefine het volgende:
LPF praktijken van ijs_beer zou een goede TT zijn.
Eerst door het slotje heen posten en daarna de OP jatten
ijs_beer go home you're drunkquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik was in de volste overtuiging dat ik de lapo had.
HATRIÐ MUN SIGRAquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:29 schreef Redefine het volgende:
LPF praktijken van ijs_beer zou een goede TT zijn.
Eerst door het slotje heen posten en daarna de OP jatten
Had dat even tegen de LPF gezegd indertijd.quote:
Ja maar als mod kan je dat altijd hebben! Ook als een ander je voor is!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik was in de volste overtuiging dat ik de lapo had.
Ik ben stomverbaasd dat mijn OP-toevoeging het overleefd heeftquote:
Ik vond Hatrið mun sigra tofquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:31 schreef F1gamer het volgende:
[..]
HATRIÐ MUN SIGRA![]()
(ook gelijk het nummer dat ik nu luister op spotify)
Ik miste hem alquote:
Dat had veel ellende gescheeld ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Had dat even tegen de LPF gezegd indertijd.
Ik zag het, en dacht; 'quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben stomverbaasd dat mijn OP-toevoeging het overleefd heeftMaar hij is ook wel heel goed natuurlijk.
Het ziet eruit alsof de OP in brand staat.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben stomverbaasd dat mijn OP-toevoeging het overleefd heeftMaar hij is ook wel heel goed natuurlijk.
Hahaquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zag het, en dacht; 'ach,als ze dat nou mooi vinden'
Na 1000 topics moeten we af en toe een beetje terugblikken hèquote:
De SC is on fire!!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof de OP in brand staat.
1000 topics? Waarom is daar niet wat meer ophef over gemaakt?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Na 1000 topics moeten we af en toe een beetje terugblikken hè
Snap ik. Dan is Spanje ook weer blij.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zag het, en dacht; 'ach,als ze dat nou mooi vinden'
Goed punt. Ik vond dat er veel te weinig gehyper was.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
1000 topics? Waarom is daar niet wat meer ophef over gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |