SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik had het over de echte LPF, die in elk geval in Eindhoven nog twee zetels hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de gemeenteraden heb je inderdaad nog de verschillende Leefbaar ... partijen die het vrij behoorlijk doen. Fortuyn zelf kwam natuurlijk ook via Leefbaar Rotterdam omhoog.
Leefbaar Rotterdam doet het tot nu toe nog steeds wel goed bij de gemeenteraadsverkiezingen.
Ah ja die heb je ook nog.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had het over de echte LPF, die in elk geval in Eindhoven nog twee zetels hebben
Ik was in de volste overtuiging dat ik de lapo had.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:29 schreef Redefine het volgende:
LPF praktijken van ijs_beer zou een goede TT zijn.
Eerst door het slotje heen posten en daarna de OP jatten
ijs_beer go home you're drunkquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik was in de volste overtuiging dat ik de lapo had.
HATRIÐ MUN SIGRAquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:29 schreef Redefine het volgende:
LPF praktijken van ijs_beer zou een goede TT zijn.
Eerst door het slotje heen posten en daarna de OP jatten
Had dat even tegen de LPF gezegd indertijd.quote:
Ja maar als mod kan je dat altijd hebben! Ook als een ander je voor is!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik was in de volste overtuiging dat ik de lapo had.
Ik ben stomverbaasd dat mijn OP-toevoeging het overleefd heeftquote:
Ik vond Hatrið mun sigra tofquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:31 schreef F1gamer het volgende:
[..]
HATRIÐ MUN SIGRA![]()
(ook gelijk het nummer dat ik nu luister op spotify)
Ik miste hem alquote:
Dat had veel ellende gescheeld ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Had dat even tegen de LPF gezegd indertijd.
Ik zag het, en dacht; 'quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben stomverbaasd dat mijn OP-toevoeging het overleefd heeftMaar hij is ook wel heel goed natuurlijk.
Het ziet eruit alsof de OP in brand staat.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben stomverbaasd dat mijn OP-toevoeging het overleefd heeftMaar hij is ook wel heel goed natuurlijk.
Hahaquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zag het, en dacht; 'ach,als ze dat nou mooi vinden'
Na 1000 topics moeten we af en toe een beetje terugblikken hèquote:
De SC is on fire!!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof de OP in brand staat.
1000 topics? Waarom is daar niet wat meer ophef over gemaakt?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Na 1000 topics moeten we af en toe een beetje terugblikken hè
Snap ik. Dan is Spanje ook weer blij.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zag het, en dacht; 'ach,als ze dat nou mooi vinden'
Goed punt. Ik vond dat er veel te weinig gehyper was.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
1000 topics? Waarom is daar niet wat meer ophef over gemaakt?
Hatrid mun sigraquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond Hatrið mun sigra tofAl was het wel wennen in eerste instantie
Strani go home, you're drunkquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:32 schreef Strani het volgende:
*komt dronken van de koffie weer binnenstommelen
Het valt me nu pas opquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij de eerste klanken van de halve finale was ik verknocht aan dit nummer.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond Hatrið mun sigra tofAl was het wel wennen in eerste instantie
De SC spoelt terugquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Na 1000 topics moeten we af en toe een beetje terugblikken hè
U vraagt, wij draaien:quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed punt. Ik vond dat er veel te weinig gehyper was.
Hahahaha heerlijke comeback tegen Straniquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:32 schreef Strani het volgende:
*komt dronken van de koffie weer binnenstommelen
Ik zo dan Eins, Zwei Polizei bellen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:36 schreef molloot200 het volgende:
Mijn god bij ons twee huizen verderop is nu een feestje en ze zijn al zeker een half uur Duitse muziek aan het draaienIk vrees dat ik nog lang niet ga slapen
Schlafenlos durch ie nacht?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:36 schreef molloot200 het volgende:
Mijn god bij ons twee huizen verderop is nu een feestje en ze zijn al zeker een half uur Duitse muziek aan het draaienIk vrees dat ik nog lang niet ga slapen
Vraag even of ze Scooter willen opzettenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:36 schreef molloot200 het volgende:
dan wordt ie helemaal hyper hyperquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:38 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Vraag even of ze Scooter willen opzetten
quote:
Ze zijn weer los met de woordgrapjes hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zo dan Eins, Zwei Polizei bellen.
lekkkkahhhhquote:
zelfgestookte rumquote:
*Slaat een fles kapot op de barquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Roger_Epiales vind dit leuk.
Wat is je mening over witte rum?quote:
Vorig jaar gedaan met een vriend. Was supergaaf om te doen. Dat distilleren met al die belletjes. En smaakte erg goed!quote:
lijkt me wel leuk inderdaad zelf drank makenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vorig jaar gedaan met een vriend. Was supergaaf om te doen. Dat distilleren met al die belletjes. En smaakte erg goed!
quote:
Jijbak!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Je ebn zelf drunk ik heb bijjna niks op
Vind donkere rum sowieso smaakvollerquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat is je mening over witte rum?
Captain Morgan wit heb ik een keer gekocht, was ik niet nog een keer van plan
Eens!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat is je mening over witte rum?
Captain Morgan wit heb ik een keer gekocht, was ik niet nog een keer van plan
Is heel leuk! Had ik verteld toch, dat ik zelf bier brouw? Is ook erg leuk om te doen. En die rum dus bij een vriend. .quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt me wel leuk inderdaad zelf drank maken
Om het lekker inclusief te houden, maken we daar een wijbak van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik heb ooit vrij matig bier gemaakt met zo'n kit en een keer appelsap omgezet in cider. Voor dat laatste had ik zo'n ouderwetse harde colafles gebruikt. Er kwam uiteindelijk zoveel druk op te staan dat de ziel in de fles compleet de andere kant op was geduwd en de fles ook een stuk boller was dan daarvoorquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt me wel leuk inderdaad zelf drank maken
Bier ook nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is heel leuk! Had ik verteld toch, dat ik zelf bier brouw? Is ook erg leuk om te doen. En die rum dus bij een vriend. .
Cider lijkt me ook wel leuk om te maken.
Die heb ik nog niet gehad. Havana Club 3 jaar smaakt mij primaquote:
Duitse gin van 5 euro per fles is niet briljant, maar prima als je het mengt met tonicquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:44 schreef Koen66 het volgende:
heb ook nog 2 flessen el cheapo rum van Lidl Duitslang a Eur 5 per stuk staan. Prima voor in de cola
Ze gaan zo een Pizza Hawaii eten bij de lokale turk.twitter:MinPres twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 23:23:44A good way to prepare for a #EUCO is to speak with my European colleagues. That is why I welcomed Italian PM @GiuseppeConteIT for a working dinner in The Hague this evening. We discussed the new EU budget and the recent proposal for a European recovery fund. https://t.co/nNbcPMBThW reageer retweet
dan zou ie z'n gast wel erg hatenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:47 schreef Momo het volgende:
Ze gaan zo een Pizza Hawaii eten bij de lokale turk.twitter:MinPres twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 23:23:44A good way to prepare for a #EUCO is to speak with my European colleagues. That is why I welcomed Italian PM @:GiuseppeConteIT for a working dinner in The Hague this evening. We discussed the new EU budget and the recent proposal for a European recovery fund. https://t.co/nNbcPMBThW reageer retweet
De vergadering doen ze ook als een kringverjaardag.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:47 schreef Momo het volgende:
Ze gaan zo een Pizza Hawaii eten bij de lokale turk.twitter:MinPres twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 23:23:44A good way to prepare for a #EUCO is to speak with my European colleagues. That is why I welcomed Italian PM @:GiuseppeConteIT for a working dinner in The Hague this evening. We discussed the new EU budget and the recent proposal for a European recovery fund. https://t.co/nNbcPMBThW reageer retweet
Schlaffeloss durch die nachtquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:36 schreef molloot200 het volgende:
tofquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bier is niet moeilijk. Je moet alleen heel veel geduld hebben.
Dit was een stukje uit een filmpje dat ik van het distilleren toen gemaakt heb
[ afbeelding ]
Was dit de rum? En waar heb je dat van gemaakt dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bier is niet moeilijk. Je moet alleen heel veel geduld hebben.
Dit was een stukje uit een filmpje dat ik van het distilleren toen gemaakt heb
[ afbeelding ]
Ah leuk! Er komen best wel wat krachten vrij inderdaad. Cider wil ik ook nog een keer doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ooit vrij matig bier gemaakt met zo'n kit en een keer appelsap omgezet in cider. Voor dat laatste had ik zo'n ouderwetse harde colafles gebruikt. Er kwam uiteindelijk zoveel druk op te staan dat de ziel in de fles compleet de andere kant op was geduwd en de fles ook een stuk boller was dan daarvoor
Smaakte prima overigens
Spuit 11.quote:
Ik had wel de luie methode door te beginnen met appelsapquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah leuk! Er komen best wel wat krachten vrij inderdaad. Cider wil ik ook nog een keer doen.
wowquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had wel de luie methode door te beginnen met appelsapJaren terug wel websites gelezen over mensen die omgebouwde wasmachines gebruikten om zelf appels te vermalen en daarna een autokrik om al het sap uit de appels te krijgen
Ja dit is het distilleren. Hier nog een stukje. Het duurde heel lang. Volgens mij was het rietsuiker, melasse en gistquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was dit de rum? En waar heb je dat van gemaakt dan?
quote:
ik zit steeds te wachten tot er nog meer gebeuren gaatquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dit is het distilleren. Hier nog een stukje. Het duurde heel lang. Volgens mij was het rietsuiker, melasse en gist
[ afbeelding ]
Dat gaat snel bergafwaarts inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:55 schreef molloot200 het volgende:
We zijn inmiddels bij het Nederlandse levenslied aangekomen, wat mij betreft wordt het niet veel beter ervan
Hopelijk is het snel tijd, de hoogste tijd...
Nog redelijk autenthiek danquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dit is het distilleren. Hier nog een stukje. Het duurde heel lang. Volgens mij was het rietsuiker, melasse en gist
[ afbeelding ]
Met een wasmachinequote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had wel de luie methode door te beginnen met appelsapJaren terug wel websites gelezen over mensen die omgebouwde wasmachines gebruikten om zelf appels te vermalen en daarna een autokrik om al het sap uit de appels te krijgen
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat gaat snel bergafwaarts inderdaad.
Voor je het weet staan ze straks met zijn alleen Andre Hazes mee te bleren
Ik gun je haast een nachtmerrie, vergeleken bij ditquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:55 schreef molloot200 het volgende:
We zijn inmiddels bij het Nederlandse levenslied aangekomen, wat mij betreft wordt het niet veel beter ervan
Hopelijk is het snel tijd, de hoogste tijd...
Oh man het was heerlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog redelijk autenthiek danWas het ook lekker?
Ja ik vind dit ook stom.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik gun je haast een nachtmerrie, vergeleken bij dit
met zo'n labjas en een brandertjequote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
Ik stel me @:Prisha echt nu voor me als een soort professortje in een laboratorium
Dat klopt welquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
Ik stel me @:Prisha echt nu voor me als een soort professortje in een laboratorium
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
quote:
Ja echt ditquote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat klopt welik experimenteer best veel. Regelmatig ontploft er iets.
Ja dit is Prisha!quote:
klopt wel een beetjequote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ja echt ditEn ook met dat haar wat dan alle kanten op staat en van die ontploffings-vegen op het gezicht, en lichtelijk verstrooid enzo, en met allemaal flesjes met goedjes uitgestald overal
Ik ben rooiig ook nogquote:
Call that stereotypesquote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ja echt ditEn ook met dat haar wat dan alle kanten op staat en van die ontploffings-vegen op het gezicht, en lichtelijk verstrooid enzo, en met allemaal flesjes met goedjes uitgestald overal
Nee maar voor nu heb ik mijn eigen hoofd-versiequote:
Wat vaak ook gek is met dit soort muziek dat men het normaler vindt om het harder te zetten dan dancemuziek bij wijze van spreken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |