SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
[ Bericht 0% gewijzigd door Strani op 10-07-2020 17:45:24 ]
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:30 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Een all-star seizoen bij WidM lijkt me sowieso wel heel leuk. Bij The Amazing Race zijn de all-stars seizoenen ook heel leuk omdat je al die kandidaten al kent en meteen vanaf aflevering 1 al voorkeur hebtOok is het mooi om te zien dat kandidaten veranderen. In haar originele seizoen mocht ik Rachel Reilly echt niet, maar in latere seizoenen is ze veel behulpzamer geworden.
Ik weet ook niet of ik dat zou kunnen, maar lijkt wel leuk, maar aan de andere kant, lijkt me kandidaat zijn en proberen de mol te ontmaskeren ook wel leuk om te doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet kunnen, haha. Wij hebben met een bedrijsuitje ook wel eens WIDM gedaan maar ik was zó blij dat ik niet de mol was
Hahaha ik had haar na een tijdje ook nog een DM gestuurd maar helaasquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:39 schreef Arizona het volgende:
Straniiiiii redder in nood!
Ik was er al bang voor toen Jobi de LP had, dat dat weer niet goed ging komen met haar
Dat wil je niet weten Tim, écht niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
He Strani, ik was net benieuwd hoe lang het zou duren
Zal wel weer in slaap gevallen zijn ofzoquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha ik had haar na een tijdje ook nog een DM gestuurd maar helaas
Hahaha heel waarschijnlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zal wel weer in slaap gevallen zijn ofzo
Ik ookquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha ik had haar na een tijdje ook nog een DM gestuurd maar helaas
Bizar. Dan zijn wij hier in Nederland (en jij in Spanjequote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:44 schreef Strani het volgende:
Echt absurd hoe het met Covid-19 gaat in Colombia. Uit m'n hoofd was het 24 maart dat ze daar in lockdown gingen en de gevallen blijven maar oplopen. Oude record was ongeveer 4200 gevallen op één dag en gisteren werd dat met 5300 gebroken.
Ondertussen worden steeds meer dingen weer geopend omdat de economie dit echt niet langer aankan, maar dat dus ook weer met nieuwe ernstige gevolgen.
We hebben hier inderdaad enorm mazzel dat mensen ook echt aardig de regels gevolgd hebben. Of nou ja mazzel, we zijn er zelf onderdeel van geweest natuurlijk. En inderdaad, anders was het nog echt heel moeilijk geworden vrees ik en dat allemaal zonder medische verzekering daar.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bizar. Dan zijn wij hier in Nederland (en jij in Spanje) nog helemaal niet zo slecht af. Echt zo fijn dat Stranita nog net op tijd thuis was. Hoe is het met de familie daar?
Colombia, een aantal staten in de VS en meerdere landen in Zuid-Amerika hebben later last gehad van corona dan wij in Europa. Ze hebben al eerder maatregelen genomen en zullen die lockdowns nu ook zat zijn. Als je dan ziet dat vrijwel heel Europa, Australië en Nieuw-Zeeland en een gedeelte van de VS langzaam weer op gang komen, dan raakt je eigen geduld ook op.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:44 schreef Strani het volgende:
Echt absurd hoe het met Covid-19 gaat in Colombia. Uit m'n hoofd was het 24 maart dat ze daar in lockdown gingen en de gevallen blijven maar oplopen. Oude record was ongeveer 4200 gevallen op één dag en gisteren werd dat met 5300 gebroken.
Ondertussen worden steeds meer dingen weer geopend omdat de economie dit echt niet langer aankan, maar dat dus ook weer met nieuwe ernstige gevolgen.
Ja het is heel raar want die lockdown begon ongeveer gelijk met Spanje, met zo'n beetje dezelfde regels ook, maar waar het hier steeds beter ging, ging het daar steeds slechter, ondanks dat Colombia met de lockdown begon toen er nog veel minder gevallen waren.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Colombia, een aantal staten in de VS en meerdere landen in Zuid-Amerika hebben later last gehad van corona dan wij in Europa. Ze hebben al eerder maatregelen genomen en zullen die lockdowns nu ook zat zijn. Als je dan ziet dat vrijwel heel Europa, Australië en Nieuw-Zeeland en een gedeelte van de VS langzaam weer op gang komen, dan raakt je eigen geduld ook op.
Verschrikkelijk dat het daar ineens zo hard gaat. Over een paar maanden komt de lente er weer aan, maar ja, dat duurt ook weer een paar maanden.
Wel fijn dat het goed gaat met je schoonfamilie.
Het voelt ook zo lullig omdat wij in Nederland er niets meer om lijken te geven. Hier is corona zo goed als verdwenen en lijkt heel veel weer als vanouds te gaan.
Doen ze ieder jaar wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel wat schaamte wanneer ik die beelden zie van Nederlandse jongeren in het buitenland die zich zonodig niet aan de daar geldende regels houden.
Maar houden mensen zich daar dan minder aan de regels, of zijn de regels daar te soepel? Je zou verwachten dat mensen daar meer buiten leven (dat is tenminste het beeld dat ik heb van landen rondom de evenaarquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het is heel raar want die lockdown begon ongeveer gelijk met Spanje, met zo'n beetje dezelfde regels ook, maar waar het hier steeds beter ging, ging het daar steeds slechter, ondanks dat Colombia met de lockdown begon toen er nog veel minder gevallen waren.
Lente is er trouwens niet daar dus qua weer hoeven we ook geen verbeteringen te verwachten (het is rond de evenaar dus geen seizoenen).
warme chocolademelkquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:00 schreef Arizona het volgende:
Ik pak warme chocolademelk, ik ben gewoon koud van vermoeidheid
Ja, dat het nu extra wrang is, dat voornamelijk. toeristen misdragen ze ook wel in het buitenland, heb ik het idee. Althans die mensen komen in het nieuws natuurlijk. De overige 95% zie je niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Doen ze ieder jaar wel.![]()
Maar nu is het wel extra wrang ja.
[..]
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Oh had het duidelijk weer eens half gevolgdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Nee, slagroom hebben we hier niet, maar de chocomelk is al heerlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
warme chocolademelkmet slagroom?
Ik vind warme chocolademelk zonder slagroom, toch altijd minder. Het mist iets. Al is het wel een stuk gezonder natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, slagroom hebben we hier niet, maar de chocomelk is al heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |