Jan D is vooral populair onder een klein bubbeltje van gelijkgestemde boze burgers op twitter. Van die typische FvD figuren met zuiltje en traktor in hun nickname.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:57 schreef Marcoss het volgende:
Af en toe een aardige column, veel meer wat die Jantje D ook niet..
Of als Hans vd Tocht.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:03 schreef Sjeik-Telmachientje het volgende:
Genee eindigt als Spijkerman.
Ik denk dat Genee zich er wel weer bovenop glibbert, maar bij het grote publiek zal hij niet snel populair worden. Alleen bij de wokies misschien. Eng hoe die kerel opeens de heilige maagd Maria is gaan spelen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:03 schreef Sjeik-Telmachientje het volgende:
Genee eindigt als Spijkerman.
Inderdaad, met z'n briefjes en toetjesquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Lekker collectief janken op Dijkgraaf ipv de inhoud. Ja jongens, zo komen we er wel
Als VI stopt dan raakt hij in de vergetelheid. Als hij daadwerkelijk zo’n ommezwaai heeft gemaakt als men nu doet geloven, dan zie ik hem ook nog wel bij Op1 verschijnen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik denk dat Genee zich er wel weer bovenop glibbert, maar bij het grote publiek zal hij niet snel populair worden. Alleen bij de wokies misschien. Eng hoe die kerel opeens de heilige maagd Maria is gaan spelen.
Lekker collectief janken op Dijkgraaf ipv de inhoud. Ja jongens, zo komen we er wel
Ik vind zijn besluit te prijzen, maar persoonlijk vind ik het een lul-de-behanger eerste klas.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jan Paparazzi?quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Jan als vervanger van genee. Zeg t maar jongens
Dit dacht ik eerst ook maarquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:08 schreef Elan het volgende:
Eens met Jan. Kappen met dat geouwehoer. Hoop dat Genee gewoon terugkomt.
Maar Genee is altijd een snitch geweest.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:46 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit dacht ik eerst ook maar
het wordt wel steeds lastiger want de 'oude' genee bestaat eigenlijk niet meer
In ieder geval een figuur die de ander de grappen liet maken die hij zelf niet durfde te maken.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar Genee is altijd een snitch geweest.
Het is zijn handelsmerk maar daardoor is VI wel geworden wat het is.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:13 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik dacht eerst altijd dat het meer een soort act was, dat schijnheilige. Maar nee.
Er zijn toch ook genoeg mensen die met hem hebben gewerkt en hem echt een achterbakse lul vonden. En dan ben ik er vast nog aardig wat vergeten.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon echt zo. http://www.soccernews.nl/(...)nee-wat-een-gluiperdquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is zijn handelsmerk maar daardoor is VI wel geworden wat het is.
Mooi verhaal ja.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon echt zo. http://www.soccernews.nl/(...)nee-wat-een-gluiperd
Aan zijn gezicht te zien de laatste keren dat ik hem ergens op tv zag, had hij toch wel het idee dat hij veel meer gewaardeerd werd dan nu blijkt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:56 schreef Marcoss het volgende:
Volgens mij heeft Genee dat zelf ook nooit ontkend toch? Gijp en Derksen vonden het juist wel handig in de onderhandelingen met John de Mol
Ja inderdaad. Maar ik denk dat Johan en gijp dat niet op deze manier hadden verwacht. Ik overigens ook niet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon echt zo. http://www.soccernews.nl/(...)nee-wat-een-gluiperd
Duidelijk. Wat zal hij balen van zijn actiequote:Op donderdag 9 juli 2020 19:15 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar ik denk dat Johan en gijp dat niet op deze manier hadden verwacht. Ik overigens ook niet.
Nu lijkt hij dus zijn hand te overspelen
Ik denk wel dat het toen een act was. Geloof er helemaal niks van dat Genee opeens wokie is. Dat is alleen voor de bühne, voor zijn carrière.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:13 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik dacht eerst altijd dat het meer een soort act was, dat schijnheilige. Maar nee.
Had onderbroek gekocht. Na drie keer aandoen een gat bij het kruisquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:37 schreef RipCity het volgende:
Liggen de badjassen al in de uitverkoopbakken?
Ik heb niet het idee dat dit zijn carriere goed doetquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het toen een act was. Geloof er helemaal niks van dat Genee opeens wokie is. Dat is alleen voor de bühne, voor zijn carrière.
Zolang hij bij Talpa en de linkse wokiemedia braaf de wokie mars meemarcheert zal hij genoeg kansen krijgen. De gemiddelde VI kijker is hem wel beu maar wie trekt zich daar wat van aan in medialand? Weinigen denk ik.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat dit zijn carriere goed doet
Daar heb je een punt. Jammer.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zolang hij bij Talpa en de linkse wokiemedia braaf de wokie mars meemarcheert zal hij genoeg kansen krijgen. De gemiddelde VI kijker is hem wel beu maar wie trekt zich daar wat van aan in medialand? Weinigen denk ik.
Hij trekt alleen buiten VI om helemaal geen kijkers, al zijn andere programma's floppen nogal.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zolang hij bij Talpa en de linkse wokiemedia braaf de wokie mars meemarcheert zal hij genoeg kansen krijgen. De gemiddelde VI kijker is hem wel beu maar wie trekt zich daar wat van aan in medialand? Weinigen denk ik.
Er flopt zoveel van Talpa maar ik zie de Gordons en Wendy's er nog steeds rondhuppelen. Logisch is het allemaal niet. Ach we gaan het wel zien.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij trekt alleen buiten VI om helemaal geen kijkers, al zijn andere programma's floppen nogal.
Hij heeft gewoonweg te weinig talent. Als je naar het interview bij Op1 kijkt, dan zie je de meester in het vak (Pauw) aan het werk, en die doet dat veel beter dan dat Genee dat zou doen. Genee kan presenteren en voorzetjes geven, maar veel verder komt hij niet. Ik zit vaak met ongemak naar hem te kijken als hij iets anders doet en zich al snel op dun ijs begeeft.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij trekt alleen buiten VI om helemaal geen kijkers, al zijn andere programma's floppen nogal.
Als je hem omdraait kan je hem gewoon nog aan. Staat Inside gelijk aan de goede kant.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had onderbroek gekocht. Na drie keer aandoen een gat bij het kruis
Grotendeels wel eens, maar niet dat het succes van VI door Derksen en Gijp komt. Je ziet bij de CL-uitzendingen wel dat Derksen er veel minder goed uitkomt met Helene ipv Genee als presentator, terwijl dat bij Gijp en Genee in de andere uitzending heel anders is.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 03:29 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Hij heeft gewoonweg te weinig talent. Als je naar het interview bij Op1 kijkt, dan zie je de meester in het vak (Pauw) aan het werk, en die doet dat veel beter dan dat Genee dat zou doen. Genee kan presenteren en voorzetjes geven, maar veel verder komt hij niet. Ik zit vaak met ongemak naar hem te kijken als hij iets anders doet en zich al snel op dun ijs begeeft.
Als voorzetter en aanelkaarprater voldoet hij, en in het format van VI leidt dat tot prima kijkcijfers. Maar die kijkcijfers worden dan vooral door Gijp en Derksen verdiend. Door het succes van VI is hij gaan geloven dat hij tot veel in staat is, maar daarbij overschat hij zichzelf.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:54 schreef ijs. het volgende:
[..]
Als je hem omdraait kan je hem gewoon nog aan. Staat Inside gelijk aan de goede kant.
Daar ben ik benieuwd na of VI terug komt.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:10 schreef Nober het volgende:
Johan weer trending
Die zwartjes verpesten het voor zichzelf.
VI komt wel terug zonder Genee.
Genee zijn sterke punt bij VI is zijn voetbal-dossierkennis, en zijn multitasken vanaf de laptop met tegelijkertijd interviewen . Derksen en Van der Gijp beginnen steeds meer te hakkelen over de spelers, zelfs al na een dag van wat zij gezien hebben op TV..quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Grotendeels wel eens, maar niet dat het succes van VI door Derksen en Gijp komt. Je ziet bij de CL-uitzendingen wel dat Derksen er veel minder goed uitkomt met Helene ipv Genee als presentator, terwijl dat bij Gijp en Genee in de andere uitzending heel anders is.
Mede daarom is het zo eeuwig zonde dat hij het zelf verprutst heeft.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:37 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Genee zijn sterke punt bij VI is zijn voetbal-dossierkennis, en zijn multitasken vanaf de laptop met tegelijkertijd interviewen . Derksen en Van der Gijp beginnen steeds meer te hakkelen over de spelers, zelfs al na een dag van wat zij gezien hebben op TV..
Hier ben ik het mee eens. Hij mist charisma en warmte, hoewel ik dat laatste ook een beetje een vaag begrip vind. Is Pauw zo'n warme vent? Niet echt. Maar hij toont belangstelling voor zijn gasten, luistert goed en de show draait niet om hem. Genee is te hijgerig..wil te graag scoren. Dan ben je teveel met jezelf bezig en te weinig met je gast. Vind hem ook een ietwat koude uitstraling hebben, van die fletse oogjes die geen sympathie uitstralen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 07:31 schreef Evertjan het volgende:
Genee mist gewoon de warmte om een goede talkshowhost te zijn. Je moet ook een goede gastheer zijn als host. Bij Genee in de show zit de gast er altijd als een verdachte in de rechtbank erbij. Hij gaat er altijd met de botte bijl erin met zijn verhoortechniek als interviewer.
Ja zie je bij ‘littekens’ heel goed. Ik luister het meestal alleen via podcasts en de warmte ontbreekt heel erg. Enige wat die goed doet is heel goed luisteren en de perfecte wedervraag stellen. Maar de gesprekken worden er wat vlak door.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Hij mist charisma en warmte, hoewel ik dat laatste ook een beetje een vaag begrip vind. Is Pauw zo'n warme vent? Niet echt. Maar hij toont belangstelling voor zijn gasten, luistert goed en de show draait niet om hem. Genee is te hijgerig..wil te graag scoren. Dan ben je teveel met jezelf bezig en te weinig met je gast. Vind hem ook een ietwat koude uitstraling hebben, van die fletse oogjes die geen sympathie uitstralen.
Dat kan iedereen wel, Genee is een schijnheilige rat en waardeloze presentator.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:37 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Genee zijn sterke punt bij VI is zijn voetbal-dossierkennis, en zijn multitasken vanaf de laptop met tegelijkertijd interviewen . Derksen en Van der Gijp beginnen steeds meer te hakkelen over de spelers, zelfs al na een dag van wat zij gezien hebben op TV..
En met name als het live is.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 21:01 schreef De_Kraam het volgende:
Genee is vooral goed als hij darts presenteert en dan met name in het Engels.
twitter:aad300 twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 23:09:27T is begonnen met @langefrans zie ook @instagram van @aad300 https://t.co/ValiZ1iHoA reageer retweet
Aad300quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:12 schreef RipCity het volgende:
twitter:aad300 twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 23:09:27T is begonnen met @:langefrans zie ook @:instagram van @:aad300 https://t.co/ValiZ1iHoA reageer retweet
Grootste voorbeeld is dat hele gedoe met Sylvana Simons. Een ongelooflijke slechte debatter had Genee mooi onder de knie.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 03:29 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Hij heeft gewoonweg te weinig talent. Als je naar het interview bij Op1 kijkt, dan zie je de meester in het vak (Pauw) aan het werk, en die doet dat veel beter dan dat Genee dat zou doen. Genee kan presenteren en voorzetjes geven, maar veel verder komt hij niet. Ik zit vaak met ongemak naar hem te kijken als hij iets anders doet en zich al snel op dun ijs begeeft.
Als voorzetter en aanelkaarprater voldoet hij, en in het format van VI leidt dat tot prima kijkcijfers. Maar die kijkcijfers worden dan vooral door Gijp en Derksen verdiend. Door het succes van VI is hij gaan geloven dat hij tot veel in staat is, maar daarbij overschat hij zichzelf.
W00Tquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:54 schreef ijs. het volgende:
[..]
Als je hem omdraait kan je hem gewoon nog aan. Staat Inside gelijk aan de goede kant.
Niet met je eens al is Pauw natuurlijk van een heel ander niveau, daar zijn er maar weinig van.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 03:29 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ieder individu binnen het programma VI heeft z'n eigen aandeel in het succes van het programma en de combinatie van alle heren samen maakte het zo'n succes. Derksen vind ik inderdaad ook inhoudelijk gezien het meest geschikt voor wat ander werk, maar die komt natuurlijk nergens aan de bak. Op een hele enkele uitzondering daargelaten lullen alle mensen aan tafel van de meeste talkshowprogramma's in dezelfde richting; dat zie ik hem niet doen eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet met je eens al is Pauw natuurlijk van een heel ander niveau, daar zijn er maar weinig van.
Het is gewoon een trio dat samen goed functioneert, dat die andere 2 meer als afmaker functioneren en hij de voorzetten geeft werkt blijkbaar goed maar je moet die voorzetten wel krijgen.
En ontleedt vd Gijp eens, dat is een labiele kasthomo die alles weglacht om maar niet te hoeven huilen en die loopt toch ook niet meer dan 1 op 10 in scherpe opmerkingen die hout snijden.
Derksen vind ik wel een ander verhaal, die kan bij iedereen aanschuiven om z'n verhaal te doen over wat voor onderwerp dan ook, met schijt aan iedereen, daar is hij wel uniek in op tv.
Kieft wil het ook alleen maar over voetbal hebben wat ik wel begrijp maar dan krijg je geen uitspraken zoals Johan doet over van allesquote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ieder individu binnen het programma VI heeft z'n eigen aandeel in het succes van het programma en de combinatie van alle heren samen maakte het zo'n succes. Derksen vind ik inderdaad ook inhoudelijk gezien het meest geschikt voor wat ander werk, maar die komt natuurlijk nergens aan de bak. Op een hele enkele uitzondering daargelaten lullen alle mensen aan tafel van de meeste talkshowprogramma's in dezelfde richting; dat zie ik hem niet doen eigenlijk.
Ik zou ook gewoon stoppen als ik Derksen was. Volgens mij heeft hij ook ooit gezegd dat hij ging stoppen op de dag dat hij niet meer mocht zeggen dat wat hij vond/dacht. Daarnaast is dit ook gewoon een mooi moment; hij heeft zich imo niet laten kisten door de hype van het moment en kan stoppen zonder gezichtsverlies te lijden. Daarmee rukt hij wel meteen het hart uit het programma VI, want zonder hem zie ik het binnen 1 á 2 seizoenen doodbloeden; helemaal als Kieft de vervanger gaat worden. Die is lekker kritisch in z'n blogjes maar zegt aan tafel niks.
Ik denk dat het niet eens zozeer om het inhoudelijke aspect gaat (al vind ik wat Kieft zegt eigenlijk nooit echt spannend ofzo) maar meer om het feit dat je gaat snijden/puzzelen in een format wat gewoon perfect werkt. Zelfs de frictie tussen de personen (die je de afgelopen jaren meerdere malen hebt gezien) is 'leuk' om te zien. Het is een beetje alsof je Bassie uit Bassie en Adriaan wegrukt en er een willekeurige andere clown neerzetquote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kieft wil het ook alleen maar over voetbal hebben wat ik wel begrijp maar dan krijg je geen uitspraken zoals Johan doet over van alles
Ik vind dat je Gijp hier te kort doet. Meesterlijke verteller die mensen laat lachen, wat ik altijd een mooie eigenschap vind. Hoor hem ook liever over voetbal dan al die inwisselbare pratende hoofden op andere zenders. Of hij labiel is weet ik niet maar doet er eigenlijk niet toe.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet met je eens al is Pauw natuurlijk van een heel ander niveau, daar zijn er maar weinig van.
Het is gewoon een trio dat samen goed functioneert, dat die andere 2 meer als afmaker functioneren en hij de voorzetten geeft werkt blijkbaar goed maar je moet die voorzetten wel krijgen.
En ontleedt vd Gijp eens, dat is een labiele kasthomo die alles weglacht om maar niet te hoeven huilen en die loopt toch ook niet meer dan 1 op 10 in scherpe opmerkingen die hout snijden.
Derksen vind ik wel een ander verhaal, die kan bij iedereen aanschuiven om z'n verhaal te doen over wat voor onderwerp dan ook, met schijt aan iedereen, daar is hij wel uniek in op tv.
Idem. Vind Gijp ook echt top qua vertellen van al die verhalen. En hij haalt altijd wel aparte dingen uit wedstrijden of situaties.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind dat je Gijp hier te kort doet. Meesterlijke verteller die mensen laat lachen, wat ik altijd een mooie eigenschap vind. Hoor hem ook liever over voetbal dan al die inwisselbare pratende hoofden op andere zenders. Of hij labiel is weet ik niet maar doet er eigenlijk niet toe.
Derksen ben ik meer met je eens. Vind het knap hoe goed hij zich altijd kan verwoorden.
Dat is ook zeker zo, maar zodra hij echt inhoudelijk over voetbal gaat praten is het niet veel meer. Maar goed, daar is VI eigenlijk ook het programma niet (meer) voor.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:07 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Idem. Vind Gijp ook echt top qua vertellen van al die verhalen. En hij haalt altijd wel aparte dingen uit wedstrijden of situaties.
Komt ook door ‘tijdgebrek’. Je komt niet langer dan 3 zinnen aan t woord voor iemand je weer onderbreekt.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is ook zeker zo, maar zodra hij echt inhoudelijk over voetbal gaat praten is het niet veel meer. Maar goed, daar is VI eigenlijk ook het programma niet (meer) voor.
Dat is ook een kwestie van smaak denk ik. Gijp..Kieft..die hoor ik graag over voetbal. De meeste andere analisten niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is ook zeker zo, maar zodra hij echt inhoudelijk over voetbal gaat praten is het niet veel meer. Maar goed, daar is VI eigenlijk ook het programma niet (meer) voor.
Gijp zit vaak ook goed in de analyses vind ik. Op geheel eigen stijl.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind dat je Gijp hier te kort doet. Meesterlijke verteller die mensen laat lachen, wat ik altijd een mooie eigenschap vind. Hoor hem ook liever over voetbal dan al die inwisselbare pratende hoofden op andere zenders. Of hij labiel is weet ik niet maar doet er eigenlijk niet toe.
Derksen ben ik meer met je eens. Vind het knap hoe goed hij zich altijd kan verwoorden.
Suurbier was maar wat gek met de vrouwtjes heb ik begrepen. Was een toptijd voor hem met Lucky Ajax.quote:
Jack van Gelder.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:55 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Wie komt er vanavond? Hoorde in de wandelgangen ene A. Kamerling?
Vooral door Genee....Gijp en Boskamp kunnen prima inhoudelijk over voetbal praten, Kraaij en Kieft ook trouwens. Maar dan komt er weer een kutfilmpjequote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Komt ook door ‘tijdgebrek’. Je komt niet langer dan 3 zinnen aan t woord voor iemand je weer onderbreekt.
dat is het format hequote:Op maandag 13 juli 2020 19:14 schreef macca728 het volgende:
[..]
Vooral door Genee....Gijp en Boskamp kunnen prima inhoudelijk over voetbal praten, Kraaij en Kieft ook trouwens. Maar dan komt er weer een kutfilmpje
Die is viesdik. Van mij mocht Genee trouwens al weg na dat gekloot met dat soundboard tijdens het vorige eindtoernooi. Grappig hoor, vijf keer per kwartier boergeluiden instarten.quote:
Klopt, alleen het werd wel heel erg scoren met slechte grappen door Geneequote:Op maandag 13 juli 2020 19:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is het format he
als je lange gesprekken over voetbal wil zijn er tal van podcasts te vinden waar ze dat doen
er is er zelfs eentje te vinden met @:el-stinho erin
Boskamp en inhoudelijk over voetbal praten ?quote:Op maandag 13 juli 2020 19:14 schreef macca728 het volgende:
[..]
Vooral door Genee....Gijp en Boskamp kunnen prima inhoudelijk over voetbal praten, Kraaij en Kieft ook trouwens. Maar dan komt er weer een kutfilmpje
Ja het is jammer dat de mannen niet iets volwassener met elkaar kunnen omgaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:30 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Gijp zit vaak ook goed in de analyses vind ik. Op geheel eigen stijl.
En Genee. Genee vind ik echt een hele goede interviewer. Altijd uitstekend voorbereid op zijn gasten en prikt in no time door verhalen heen. Dat blijkt vooral uit zijn friday move optredens. Alles wat de kant van grappig op moet gaan kan hij beter laten liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |