Waarvan akte.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:16 schreef Erasmus het volgende:
Dag vrienden,
o.us / Ifrane maar nu Erasmus hier
Alle 3 nooit van gehoord.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:16 schreef Erasmus het volgende:
Dag vrienden,
Toch fijn dat er een knop is dat het naar het Nederlands vertaalt.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.omropfryslan.(...)-terwispel-ferstoarn
@:jancees
Wie is Tarada?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:18 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/bergen-(...)den-smeren~a8b4727b/
@:Caland
@:aTypisch
@:Tarada
@:Zipportal
Lekker man. Wat een verhaal van die Epskamp
https://www.misdaadjourna(...)opese-hof-grijpt-in/
Dat is al een oud user hier en dat was jij nietquote:
We vullen elkaar nu wel aan qua naam.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is al een oud user hier en dat was jij niet
Verwarrend
Ik heb ooit maar van mijn straatnaam mijn username gemaakt nadat ik na 40-45 accounts geen inspiratie meer hadquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
We vullen elkaar nu wel aan qua naam.
Moet gelijk aan de oude Erasmuslijn en Calandlijn van de Rotterdamse metro denken.
Lekker man.quote:Zo zouden ze tientalen keren met een schroevendraaier in zijn bovenbenen hebben gestoken en met een boormachine in een knieschijf hebben geboord. Ook moest hij keukenzout in zijn eigen wonden wrijven en werd hij toegetakeld met een gloeiend heet strijkijzer.
Beste quote van Eef Hoosquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:27 schreef Caland het volgende:
En anders kankertyfstraal ik je zo het water in
Je username veranderen is voor slappelingenquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:16 schreef Erasmus het volgende:
Dag vrienden,
Sue me, maar ik wilde altijd al Erasmus hebben. Was ooit door een user geclaimed in 2000 die er maar 1x mee postte ofzo. Toen dacht ik: laat het ik maar eens wagen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je username veranderen is voor slappelingen
Waarom mag jij een andere username?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:16 schreef Erasmus het volgende:
Dag vrienden,
quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:16 schreef Erasmus het volgende:
Dag vrienden,
Werd te vaak afgewezen bij sollicitaties zekerquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
quote:
Wie is tarada?quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:51 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:onlogisch @:lenny_leonard @:jojoortje @:jancees @:caland @:tarada
Lol.twitter:jesseklaver twitterde op woensdag 08-07-2020 om 15:20:56De minister kan niet veilig op werkbezoek vanwege agressieve FDF-boeren? Waar houdt het op?
Dit zijn geen protesten meer, dit is intimidatie. Tijd dat politieke partijen als FvD en PVV afstand nemen van deze praktijken van de Farmers Defence Force.
https://t.co/cL6nc0RSl8 reageer retweet
quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Lol.twitter:jesseklaver twitterde op woensdag 08-07-2020 om 15:20:56De minister kan niet veilig op werkbezoek vanwege agressieve FDF-boeren? Waar houdt het op?
Dit zijn geen protesten meer, dit is intimidatie. Tijd dat politieke partijen als FvD en PVV afstand nemen van deze praktijken van de Farmers Defence Force.
https://t.co/cL6nc0RSl8 reageer retweet
Bepaal jij niet.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh, we zitten al een pagina verder. Klikte alleen even op de mention.
Die mention hoeft voortaan niet meer @:ggmm
Alweer een andere naam goffetomme.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Ifrane die nergens op stage mocht komen
Beetje inkomstenbelastingfraude.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Alweer een andere naam goffetomme.
Je zou toch gaan denken dat die mocro wat te verbergen heeft.
Gelezen ja, blijft toch een apart wereldje.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:42 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)gevangenis~a37c9e13/
Gezellige gozer.
@:Caland
@:Tarado
@:aTypisch
@:Zipportal
Veel ongeloof vooral. Hoe kan je 's middags even iemands knieën uitboren/tanden trekken met een tang of een vinger afknippen met een heggenschaar en 's avonds je kinderen voorlezen en op bed leggen?quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelezen ja, blijft toch een apart wereldje.
Psychopaat, geen empathie, gevoelens verstompen gaandeweg iemand zijn leven.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Veel ongeloof vooral. Hoe kan je 's middags even iemands knieën uitboren/tanden trekken met een tang of een vinger afknippen met een heggenschaar en 's avonds je kinderen voorlezen en op bed leggen?
kwestie van perspectief hequote:Op woensdag 8 juli 2020 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Veel ongeloof vooral. Hoe kan je 's middags even iemands knieën uitboren/tanden trekken met een tang of een vinger afknippen met een heggenschaar en 's avonds je kinderen voorlezen en op bed leggen?
Lekker maat.quote:
naturel van laysquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker maat.
Heb een zak Lays Sour Cream & Union opengetrokken, uit Duitsland.
Smaakt best.
ja, die is er niet bij als de lichaamsdelen en bloedspetters rondvliegenquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kwestie van perspectief he
dit is peanuts eigenlijk met wat er nog meer in de wereld dagelijks gebeurd, barack 'drone strike' obama viert neem ik aan ook nog gewoon de verjaardagen van zijn kinderen
maar ik ga het verhaal niet helemaal lezen, kan er niet zo goed tegen
aanrader over dat onderwerp: eye in the skyquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ja, die is er niet bij als de lichaamsdelen en bloedspetters rondvliegen
Naturel vind ik echt geen kut aan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
naturel van lays
en doritosgoden
al die bullcrap smaken
toppunt is patatje joppie, wat een gore troep
haten op joppiequote:Op woensdag 8 juli 2020 23:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
naturel van lays
en doritosgoden
al die bullcrap smaken
toppunt is patatje joppie, wat een gore troep
Goor zwijnquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
haten op joppie![]()
*zak joppie opentrekt*
Lekker maat.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
haten op joppie![]()
*zak joppie opentrekt*
Boeiend Terror Jaap leeft ook nog steeds.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:25 schreef 3rr0r het volgende:
Koeman zit nu bij Op1 vanwege z'n dichtgeslibde ader
En jullie maar chips vreten, straks huilen
oh dat ga ik eens even kijken zeg, wat interessant!quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:25 schreef 3rr0r het volgende:
Koeman zit nu bij Op1 vanwege z'n dichtgeslibde ader
En jullie maar chips vreten, straks huilen
was al gepost door Calandquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:28 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)van-twente~aa80817b/
(lol)
En dan dat gebaar aan het einde, alsof hij een wereldprestatie heeft geleverd.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:38 schreef Caland het volgende:
Ik ga elke keer weer stuk als ie z’n broekspijp moet vastgrijpen om z’n been te kunnen verplaatsen
quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dan dat gebaar aan het einde, alsof hij een wereldprestatie heeft geleverd.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Alweer een andere naam goffetomme.
Je zou toch gaan denken dat die mocro wat te verbergen heeft.
Alle kleine beetjes helpen.quote:
Alsof jij me kent.quote:Op donderdag 9 juli 2020 00:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nou die website mag hun vragenlijst wel eens updaten dan
Goeie genadequote:Op donderdag 9 juli 2020 00:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nou die website mag hun vragenlijst wel eens updaten dan
Dat is echt zo met die debielquote:Op donderdag 9 juli 2020 00:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Weet niet met welke persoonlijkheid ik nu te maken heb nee
Lastig hoor maat.quote:Op donderdag 9 juli 2020 00:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Weet niet met welke persoonlijkheid ik nu te maken heb nee
Heb liever zeven verschillende persoonlijkheden dan door het leven moeten met één zoals die van jou.quote:
zit je nou weer tegen jezelf te praten?quote:Op donderdag 9 juli 2020 01:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Lastig hoor maat.
Wellicht moet je nog een paar keer van username wisselen om daar achter te komen.
ja ik lag er pas half 3 in eigenlijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 07:39 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, hier van hetzelfde. Had wel verwacht wat langer te slapen. Vandaag nog plannen?
Dan heb ik niets gezegd. Redelijk lange nacht gehad in dat geval. Ach bijna weekend. Werkse vandaag!quote:Op donderdag 9 juli 2020 07:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja ik lag er pas half 3 in eigenlijk
vandaag gewoon werken
sorryquote:Op donderdag 9 juli 2020 07:39 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, hier van hetzelfde. Had wel verwacht wat langer te slapen. Vandaag nog plannen?
Goedemorgen Haagsjequote:Op donderdag 9 juli 2020 07:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ojee. Jij wel goed geslapen?
Ja. Hoi Annequote:Op donderdag 9 juli 2020 07:59 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Goedemorgen HaagsjeBen je een tijdje weggeweest?
Bedanktquote:Op donderdag 9 juli 2020 07:46 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd. Redelijk lange nacht gehad in dat geval. Ach bijna weekend. Werkse vandaag!
Hallo user @Anneloosquote:
als een roosjequote:Op donderdag 9 juli 2020 07:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ojee. Jij wel goed geslapen?
Recente ontwikkelingen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 08:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo user @:Anneloos
Is user @:wereldgozer nog een beetje te houden met al die recente ontwikkelingen?
Hallo chef. Nog sporten vandaag? Ik heb gisteren de beentjes er weer van langs ( forum admin @GGMM zou 'lanks' zeggen) gegeven.quote:
ja benen weerquote:Op donderdag 9 juli 2020 08:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo chef. Nog sporten vandaag? Ik heb gisteren de beentjes er weer van langs ( forum admin @:GGMM zou 'lanks' zeggen) gegeven.
Cryss my assquote:Op donderdag 9 juli 2020 08:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Wereldgozer check deze onwetende nitwit.
Nou nou nouquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:30 schreef GGMM het volgende:
De SC is weer een grote infantiele rotzooi als er iemand post die er niet hoort.
Wereldgozer ga weg
Is dat een vrouw?quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:31 schreef Wereldgozer het volgende:
GGMM wordt altijd wat onzeker als er een vrouw in de buurt is.
Zo die is afgevallen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:00 schreef Caland het volgende:
https://www.instagram.com/p/CCZeSodHdbj/?igshid=257cj9joe7xh
Echt he.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:30 schreef GGMM het volgende:
De SC is weer een grote infantiele rotzooi als er iemand post die er niet hoort.
Wereldgozer ga weg
Neequote:Op donderdag 9 juli 2020 09:00 schreef Caland het volgende:
https://www.instagram.com/p/CCZeSodHdbj/?igshid=257cj9joe7xh
Ik snap dat veranderingen eng zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 08:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan jij hier niet blijven posten i.p.v. die @:Erasmus ? Jij lijkt me een veel leukere user.
Straf?quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:35 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen.
Voor het eerst sinds jaren verslapen.
Lief dagboek.
boeit me geen reetquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:35 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen.
Voor het eerst sinds jaren verslapen.
Lief dagboek.
@Elan @aTypischtwitter:dvhn_nl twitterde op donderdag 09-07-2020 om 07:02:46De huizenprijzen gaan volgend jaar met 2 procent dalen onder druk van de afzwakkende economie door de coronacrisis. Dat schrijft ABN AMRO in een rapport over de huizenmarkt. https://t.co/awyWiHpGet reageer retweet
2% maar LOLquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:03 schreef Caland het volgende:
https://fd.nl/economie-po(...)jzen-blijven-stijgen@:elan @:atypischtwitter:dvhn_nl twitterde op donderdag 09-07-2020 om 07:02:46De huizenprijzen gaan volgend jaar met 2 procent dalen onder druk van de afzwakkende economie door de coronacrisis. Dat schrijft ABN AMRO in een rapport over de huizenmarkt. https://t.co/awyWiHpGet reageer retweet
want?quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:06 schreef GGMM het volgende:
Mensen die met huizenprijzen bezig zijn terwijl ze geen huis zoeken hebben vaak een kleine piemel.
Ik zei vaak.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:07 schreef JanCees het volgende:
ik heb gewoon een bovengemiddeld grote piemel hoor
hoe wsit je datquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei vaak.
Van jou weet ik dat dit waar is ja
quote:
Ik heb mijn nick veranderd, een discutabel onderwerp hierquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:06 schreef Erasmus het volgende:
o.us = o.us2.0 = Ifrane = Erasmus
Mystery solved.
Terecht.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hallo gm
We hadden minuut stilte gehouden gister
wie is nickquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mijn nick veranderd, een discutabel onderwerp hier
Het zegt mij eerlijk gezegd allemaal niks.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mijn nick veranderd, een discutabel onderwerp hier
DonGoat?quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:22 schreef Caland het volgende:
Wisten jullie trouwens dat er een vbl moderator vandaag jarig is?
Ronduit walgelijk dat zijn collega's niet eens even een topic voor hem openen.
Wie?quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:22 schreef Caland het volgende:
Ja ik las het. Tegelijkertijd zijn er eind 2019 95% minder bouwvergunningen afgegeven voor Amsterdam waardoor het aantal nieuw opgeleverde woningen in de tientallen uit gaat komen de komende jaren.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:03 schreef Caland het volgende:
https://fd.nl/economie-po(...)jzen-blijven-stijgen@:elan @:atypischtwitter:dvhn_nl twitterde op donderdag 09-07-2020 om 07:02:46De huizenprijzen gaan volgend jaar met 2 procent dalen onder druk van de afzwakkende economie door de coronacrisis. Dat schrijft ABN AMRO in een rapport over de huizenmarkt. https://t.co/awyWiHpGet reageer retweet
Dit ga ik tot op de bodem uitzoeken.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:22 schreef Caland het volgende:
quote:
quote:
Kunnen jullie dit even in het daarvoor bestemde topic doen? VBL / Gefeliciteert Onlogisch!quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geintje natuurlijk.
Gefeliciteerd @:onlogisch !
Ja.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kunnen jullie dit even in het daarvoor bestemde topic doen? VBL / Gefeliciteert Onlogisch!
Als we dat nou op allemaal verschillende plaatsen doen wordt het een grote zooi natuurlijk. Daar zit niemand op te wachten
Done.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kunnen jullie dit even in het daarvoor bestemde topic doen? VBL / Gefeliciteert Onlogisch!
Als we dat nou op allemaal verschillende plaatsen doen wordt het een grote zooi natuurlijk. Daar zit niemand op te wachten
quote:
twitter:HDDuurvoort twitterde op woensdag 08-07-2020 om 18:28:21Dag allen. Mijn column. Over VI, waarom ik het eens ben met Boomsma, waarom 'NSB-gedrag' zo'n onfrisse opmerking is en we helaas ook hier een probleem hebben met racisme. https://t.co/xSSXgsVmCS via @volkskrant reageer retweet
Ik ben voor werkkampen voor dit soort volk.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]twitter:HDDuurvoort twitterde op woensdag 08-07-2020 om 18:28:21Dag allen. Mijn column. Over VI, waarom ik het eens ben met Boomsma, waarom 'NSB-gedrag' zo'n onfrisse opmerking is en we helaas ook hier een probleem hebben met racisme. https://t.co/xSSXgsVmCS via @:volkskrant reageer retweet
quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ben voor werkkampen voor dit soort volk.
Heb je al wat leuks gekregen van junior?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:07 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties op alle digitale (hier stond eerst digateln ) wegen vrienden
Nee. Dat ligt verstopt in zijn kamer. En, ik quote 'JE MAG NIET OP MIJN KAMER KOMEN!!!!!'quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je al wat leuks gekregen van junior?
fixedquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Dat ligt verstopt in zijn kamer. En, ik quote 'JE MAG NIET OP MIJN KAMER KOMEN!!!!!'
quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Dat ligt verstopt in zijn kamer. En, ik quote 'JE MAG NIET OP MIJN KAMER KOMEN!!!!!'
Godverdomme. Had ik er nu maar nooit naar gevraagd. Mijn ocd hart huiltquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je had een letter gemist in je bold en onderstreept stukje tekst.
En dat op je verjaardag.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Godverdomme. Had ik er nu maar nooit naar gevraagd. Mijn ocd hart huilt
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:07 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties op alle digitale (hier stond eerst digateln ) wegen vrienden
Zo goede dagquote:Op donderdag 9 juli 2020 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb liever zeven verschillende persoonlijkheden dan door het leven moeten met één zoals die van jou.
Gefeliciteerd geilequote:Op donderdag 9 juli 2020 11:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Godverdomme. Had ik er nu maar nooit naar gevraagd. Mijn ocd hart huilt
Gefeliciteerd met onlogisch!quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Tjacka is er. Ik ga even een visje halen.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:48 schreef Caland het volgende:
Boys
Eerste sale van dit kwartaal gemaakt
Dit is een prima donderdag
Lekker bezig pikquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:48 schreef Caland het volgende:
Boys
Eerste sale van dit kwartaal gemaakt
Dit is een prima donderdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:01 schreef onlogisch het volgende:
Mijn top 5 gifjes die geregeld voorbij komen in random volgorde :Moet jij weten, feestvarken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:01 schreef onlogisch het volgende:
Mijn top 5 gifjes die geregeld voorbij komen in random volgorde :ik heb je net gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:20 schreef onlogisch het volgende:
Fijn dat al mijn vrienden mij gefeliciteerd hebben. Ik heb ze daar inmiddels ook allemaal voor bedankt
wow en crusader kings 2quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
he.
Welke game speel jij momenteel?
classic of normaal wow?quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wow en crusader kings 2
last of us 2 wil ik nog starten maar nog geen tijd voor gemaakt, wil dat wel in meerdere lange sessies doen ipv effe 2 uurtjes
normale ja, met een paar vrienden wel geinigquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
classic of normaal wow?
TLOUII is voor mij 1 van de meest bizarre games ooit.
Normaal vind ik niet leuk. Classic even mee gestopt maar ga daar wel weer verder mee. Alleen hebben al mijn FOK!vrienden WoW alweer verlaten.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
normale ja, met een paar vrienden wel geinig
al is het meer bezigheidstherapie en een excuus om met elkaar te lullen
waarom vind je normaal niet leuk?quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Normaal vind ik niet leuk. Classic even mee gestopt maar ga daar wel weer verder mee. Alleen hebben al mijn FOK!vrienden WoW alweer verlaten.
Nouja, niet leuk is misschien een te snel oordeel. Ik logde een jaar geleden ofzo een keer in en het was zo bizar anders dan classic dat ik na een half uur nog steeds niet wist wat nou de bedoeling was en dus maar weer stopte.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom vind je normaal niet leuk?
misschien beter andere MMO pakken dan, als je toch alleen moet spelen..
Monster Hunter World is wel nice
Wat is de memequote:Op donderdag 9 juli 2020 13:12 schreef Caland het volgende:
Blijkbaar heb ik de gefeliciteert meme gemist
niet gekliktquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:53 schreef Caland het volgende:
https://www.facebook.com/(...)1711908884/?vh=e&d=n
Wel geinig dat al dat tokkievolk in die mentions doet alsof dit niet al 40-45 jaar daar op die manier gaat
Kwaliteitsbroekje hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:50 schreef 3rr0r het volgende:
Braddie komt net van verjaardagstaart eten bij @:onlogisch
[ afbeelding ]
Heb ik zojuist bedachtquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:12 schreef Caland het volgende:
met een tquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:12 schreef Caland het volgende:
Ja Onlogisch die van de d/t-foutjes is zou ik niet bewust in zijn felicitatietopic een d/t-fout gemaakt hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
Niet echt eigenlijk
Je maakt gewoon een fout
doe normaal tegen Caland mega debielquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja Onlogisch die van de d/t-foutjes is zou ik niet bewust in zijn felicitatietopic een d/t-fout gemaakt hebben
Je bent een waanzinnig domme idioot als je dat echt geloofd.
nu weer geloofd met een d, fout op foutquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja Onlogisch die van de d/t-foutjes is zou ik niet bewust in zijn felicitatietopic een d/t-fout gemaakt hebben
quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu weer geloofd met een d, fout op fout
quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
twitter:televoetbal twitterde op donderdag 09-07-2020 om 14:07:55Om de in- en uitstroom van het publiek beheersbaar te houden, hebben de burgemeesters en de politie aangegeven dat supporters van de uitspelende club in de opstartfase niet welkom zijn #knvb #eredivisie https://t.co/wZMaJZRTjl reageer retweet
Daar zullen de PSV-fans van balen!quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:08 schreef Tarado het volgende:
twitter:televoetbal twitterde op donderdag 09-07-2020 om 14:07:55Om de in- en uitstroom van het publiek beheersbaar te houden, hebben de burgemeesters en de politie aangegeven dat supporters van de uitspelende club in de opstartfase niet welkom zijn #knvb #eredivisie https://t.co/wZMaJZRTjl reageer retweet
quote:Je bent woke inzake verschillende vormen van discriminatie en sociaal onrecht.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.culturele-vac(...)nt-artistiek-leider/
1 van de functie eisen:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |