quote:
quote:
Kunnen jullie dit even in het daarvoor bestemde topic doen? VBL / Gefeliciteert Onlogisch!quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geintje natuurlijk.
Gefeliciteerd @:onlogisch !
Ja.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kunnen jullie dit even in het daarvoor bestemde topic doen? VBL / Gefeliciteert Onlogisch!
Als we dat nou op allemaal verschillende plaatsen doen wordt het een grote zooi natuurlijk. Daar zit niemand op te wachten
Done.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kunnen jullie dit even in het daarvoor bestemde topic doen? VBL / Gefeliciteert Onlogisch!
Als we dat nou op allemaal verschillende plaatsen doen wordt het een grote zooi natuurlijk. Daar zit niemand op te wachten
quote:
twitter:HDDuurvoort twitterde op woensdag 08-07-2020 om 18:28:21Dag allen. Mijn column. Over VI, waarom ik het eens ben met Boomsma, waarom 'NSB-gedrag' zo'n onfrisse opmerking is en we helaas ook hier een probleem hebben met racisme. https://t.co/xSSXgsVmCS via @volkskrant reageer retweet
Ik ben voor werkkampen voor dit soort volk.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]twitter:HDDuurvoort twitterde op woensdag 08-07-2020 om 18:28:21Dag allen. Mijn column. Over VI, waarom ik het eens ben met Boomsma, waarom 'NSB-gedrag' zo'n onfrisse opmerking is en we helaas ook hier een probleem hebben met racisme. https://t.co/xSSXgsVmCS via @:volkskrant reageer retweet
quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ben voor werkkampen voor dit soort volk.
Heb je al wat leuks gekregen van junior?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:07 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties op alle digitale (hier stond eerst digateln ) wegen vrienden
Nee. Dat ligt verstopt in zijn kamer. En, ik quote 'JE MAG NIET OP MIJN KAMER KOMEN!!!!!'quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je al wat leuks gekregen van junior?
fixedquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Dat ligt verstopt in zijn kamer. En, ik quote 'JE MAG NIET OP MIJN KAMER KOMEN!!!!!'
quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Dat ligt verstopt in zijn kamer. En, ik quote 'JE MAG NIET OP MIJN KAMER KOMEN!!!!!'
Godverdomme. Had ik er nu maar nooit naar gevraagd. Mijn ocd hart huiltquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je had een letter gemist in je bold en onderstreept stukje tekst.
En dat op je verjaardag.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Godverdomme. Had ik er nu maar nooit naar gevraagd. Mijn ocd hart huilt
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:07 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties op alle digitale (hier stond eerst digateln ) wegen vrienden
Zo goede dagquote:Op donderdag 9 juli 2020 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb liever zeven verschillende persoonlijkheden dan door het leven moeten met één zoals die van jou.
Gefeliciteerd geilequote:Op donderdag 9 juli 2020 11:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Godverdomme. Had ik er nu maar nooit naar gevraagd. Mijn ocd hart huilt
Gefeliciteerd met onlogisch!quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Tjacka is er. Ik ga even een visje halen.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:48 schreef Caland het volgende:
Boys
Eerste sale van dit kwartaal gemaakt
Dit is een prima donderdag
Lekker bezig pikquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:48 schreef Caland het volgende:
Boys
Eerste sale van dit kwartaal gemaakt
Dit is een prima donderdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:01 schreef onlogisch het volgende:
Mijn top 5 gifjes die geregeld voorbij komen in random volgorde :Moet jij weten, feestvarken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:01 schreef onlogisch het volgende:
Mijn top 5 gifjes die geregeld voorbij komen in random volgorde :ik heb je net gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |