Godverdomme. Had ik er nu maar nooit naar gevraagd. Mijn ocd hart huiltquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je had een letter gemist in je bold en onderstreept stukje tekst.
En dat op je verjaardag.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Godverdomme. Had ik er nu maar nooit naar gevraagd. Mijn ocd hart huilt
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:07 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties op alle digitale (hier stond eerst digateln ) wegen vrienden
Zo goede dagquote:Op donderdag 9 juli 2020 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb liever zeven verschillende persoonlijkheden dan door het leven moeten met één zoals die van jou.
Gefeliciteerd geilequote:Op donderdag 9 juli 2020 11:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Godverdomme. Had ik er nu maar nooit naar gevraagd. Mijn ocd hart huilt
Gefeliciteerd met onlogisch!quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Tjacka is er. Ik ga even een visje halen.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:48 schreef Caland het volgende:
Boys
Eerste sale van dit kwartaal gemaakt
Dit is een prima donderdag
Lekker bezig pikquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:48 schreef Caland het volgende:
Boys
Eerste sale van dit kwartaal gemaakt
Dit is een prima donderdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:01 schreef onlogisch het volgende:
Mijn top 5 gifjes die geregeld voorbij komen in random volgorde :Moet jij weten, feestvarken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:01 schreef onlogisch het volgende:
Mijn top 5 gifjes die geregeld voorbij komen in random volgorde :ik heb je net gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |