quote:
quote:
Kunnen jullie dit even in het daarvoor bestemde topic doen? VBL / Gefeliciteert Onlogisch!quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geintje natuurlijk.
Gefeliciteerd @:onlogisch !
Ja.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kunnen jullie dit even in het daarvoor bestemde topic doen? VBL / Gefeliciteert Onlogisch!
Als we dat nou op allemaal verschillende plaatsen doen wordt het een grote zooi natuurlijk. Daar zit niemand op te wachten
Done.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kunnen jullie dit even in het daarvoor bestemde topic doen? VBL / Gefeliciteert Onlogisch!
Als we dat nou op allemaal verschillende plaatsen doen wordt het een grote zooi natuurlijk. Daar zit niemand op te wachten
quote:
twitter:HDDuurvoort twitterde op woensdag 08-07-2020 om 18:28:21Dag allen. Mijn column. Over VI, waarom ik het eens ben met Boomsma, waarom 'NSB-gedrag' zo'n onfrisse opmerking is en we helaas ook hier een probleem hebben met racisme. https://t.co/xSSXgsVmCS via @volkskrant reageer retweet
Ik ben voor werkkampen voor dit soort volk.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]twitter:HDDuurvoort twitterde op woensdag 08-07-2020 om 18:28:21Dag allen. Mijn column. Over VI, waarom ik het eens ben met Boomsma, waarom 'NSB-gedrag' zo'n onfrisse opmerking is en we helaas ook hier een probleem hebben met racisme. https://t.co/xSSXgsVmCS via @:volkskrant reageer retweet
quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ben voor werkkampen voor dit soort volk.
Heb je al wat leuks gekregen van junior?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:07 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties op alle digitale (hier stond eerst digateln ) wegen vrienden
Nee. Dat ligt verstopt in zijn kamer. En, ik quote 'JE MAG NIET OP MIJN KAMER KOMEN!!!!!'quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je al wat leuks gekregen van junior?
fixedquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Dat ligt verstopt in zijn kamer. En, ik quote 'JE MAG NIET OP MIJN KAMER KOMEN!!!!!'
quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Dat ligt verstopt in zijn kamer. En, ik quote 'JE MAG NIET OP MIJN KAMER KOMEN!!!!!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |