quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:20 schreef onlogisch het volgende:
Fijn dat al mijn vrienden mij gefeliciteerd hebben. Ik heb ze daar inmiddels ook allemaal voor bedankt
he typischquote:
wow en crusader kings 2quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
he.
Welke game speel jij momenteel?
classic of normaal wow?quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wow en crusader kings 2
last of us 2 wil ik nog starten maar nog geen tijd voor gemaakt, wil dat wel in meerdere lange sessies doen ipv effe 2 uurtjes
normale ja, met een paar vrienden wel geinigquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
classic of normaal wow?
TLOUII is voor mij 1 van de meest bizarre games ooit.
Normaal vind ik niet leuk. Classic even mee gestopt maar ga daar wel weer verder mee. Alleen hebben al mijn FOK!vrienden WoW alweer verlaten.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
normale ja, met een paar vrienden wel geinig
al is het meer bezigheidstherapie en een excuus om met elkaar te lullen
waarom vind je normaal niet leuk?quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Normaal vind ik niet leuk. Classic even mee gestopt maar ga daar wel weer verder mee. Alleen hebben al mijn FOK!vrienden WoW alweer verlaten.
Nouja, niet leuk is misschien een te snel oordeel. Ik logde een jaar geleden ofzo een keer in en het was zo bizar anders dan classic dat ik na een half uur nog steeds niet wist wat nou de bedoeling was en dus maar weer stopte.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom vind je normaal niet leuk?
misschien beter andere MMO pakken dan, als je toch alleen moet spelen..
Monster Hunter World is wel nice
Wat is de memequote:Op donderdag 9 juli 2020 13:12 schreef Caland het volgende:
Blijkbaar heb ik de gefeliciteert meme gemist
niet gekliktquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:53 schreef Caland het volgende:
https://www.facebook.com/(...)1711908884/?vh=e&d=n
Wel geinig dat al dat tokkievolk in die mentions doet alsof dit niet al 40-45 jaar daar op die manier gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |