Waarvan akte.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:16 schreef Erasmus het volgende:
Dag vrienden,
o.us / Ifrane maar nu Erasmus hier
Alle 3 nooit van gehoord.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:16 schreef Erasmus het volgende:
Dag vrienden,
Toch fijn dat er een knop is dat het naar het Nederlands vertaalt.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.omropfryslan.(...)-terwispel-ferstoarn
@:jancees
Wie is Tarada?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:18 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/bergen-(...)den-smeren~a8b4727b/
@:Caland
@:aTypisch
@:Tarada
@:Zipportal
Lekker man. Wat een verhaal van die Epskamp
https://www.misdaadjourna(...)opese-hof-grijpt-in/
Dat is al een oud user hier en dat was jij nietquote:
We vullen elkaar nu wel aan qua naam.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is al een oud user hier en dat was jij niet
Verwarrend
Ik heb ooit maar van mijn straatnaam mijn username gemaakt nadat ik na 40-45 accounts geen inspiratie meer hadquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
We vullen elkaar nu wel aan qua naam.
Moet gelijk aan de oude Erasmuslijn en Calandlijn van de Rotterdamse metro denken.
Lekker man.quote:Zo zouden ze tientalen keren met een schroevendraaier in zijn bovenbenen hebben gestoken en met een boormachine in een knieschijf hebben geboord. Ook moest hij keukenzout in zijn eigen wonden wrijven en werd hij toegetakeld met een gloeiend heet strijkijzer.
Beste quote van Eef Hoosquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:27 schreef Caland het volgende:
En anders kankertyfstraal ik je zo het water in
Je username veranderen is voor slappelingenquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:16 schreef Erasmus het volgende:
Dag vrienden,
Sue me, maar ik wilde altijd al Erasmus hebben. Was ooit door een user geclaimed in 2000 die er maar 1x mee postte ofzo. Toen dacht ik: laat het ik maar eens wagen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je username veranderen is voor slappelingen
Waarom mag jij een andere username?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:16 schreef Erasmus het volgende:
Dag vrienden,
quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:16 schreef Erasmus het volgende:
Dag vrienden,
Werd te vaak afgewezen bij sollicitaties zekerquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
quote:
Wie is tarada?quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:51 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:onlogisch @:lenny_leonard @:jojoortje @:jancees @:caland @:tarada
Lol.twitter:jesseklaver twitterde op woensdag 08-07-2020 om 15:20:56De minister kan niet veilig op werkbezoek vanwege agressieve FDF-boeren? Waar houdt het op?
Dit zijn geen protesten meer, dit is intimidatie. Tijd dat politieke partijen als FvD en PVV afstand nemen van deze praktijken van de Farmers Defence Force.
https://t.co/cL6nc0RSl8 reageer retweet
quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Lol.twitter:jesseklaver twitterde op woensdag 08-07-2020 om 15:20:56De minister kan niet veilig op werkbezoek vanwege agressieve FDF-boeren? Waar houdt het op?
Dit zijn geen protesten meer, dit is intimidatie. Tijd dat politieke partijen als FvD en PVV afstand nemen van deze praktijken van de Farmers Defence Force.
https://t.co/cL6nc0RSl8 reageer retweet
Bepaal jij niet.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh, we zitten al een pagina verder. Klikte alleen even op de mention.
Die mention hoeft voortaan niet meer @:ggmm
Alweer een andere naam goffetomme.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Ifrane die nergens op stage mocht komen
Beetje inkomstenbelastingfraude.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Alweer een andere naam goffetomme.
Je zou toch gaan denken dat die mocro wat te verbergen heeft.
Gelezen ja, blijft toch een apart wereldje.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:42 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)gevangenis~a37c9e13/
Gezellige gozer.
@:Caland
@:Tarado
@:aTypisch
@:Zipportal
Veel ongeloof vooral. Hoe kan je 's middags even iemands knieën uitboren/tanden trekken met een tang of een vinger afknippen met een heggenschaar en 's avonds je kinderen voorlezen en op bed leggen?quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelezen ja, blijft toch een apart wereldje.
Psychopaat, geen empathie, gevoelens verstompen gaandeweg iemand zijn leven.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Veel ongeloof vooral. Hoe kan je 's middags even iemands knieën uitboren/tanden trekken met een tang of een vinger afknippen met een heggenschaar en 's avonds je kinderen voorlezen en op bed leggen?
kwestie van perspectief hequote:Op woensdag 8 juli 2020 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Veel ongeloof vooral. Hoe kan je 's middags even iemands knieën uitboren/tanden trekken met een tang of een vinger afknippen met een heggenschaar en 's avonds je kinderen voorlezen en op bed leggen?
Lekker maat.quote:
naturel van laysquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker maat.
Heb een zak Lays Sour Cream & Union opengetrokken, uit Duitsland.
Smaakt best.
ja, die is er niet bij als de lichaamsdelen en bloedspetters rondvliegenquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kwestie van perspectief he
dit is peanuts eigenlijk met wat er nog meer in de wereld dagelijks gebeurd, barack 'drone strike' obama viert neem ik aan ook nog gewoon de verjaardagen van zijn kinderen
maar ik ga het verhaal niet helemaal lezen, kan er niet zo goed tegen
aanrader over dat onderwerp: eye in the skyquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ja, die is er niet bij als de lichaamsdelen en bloedspetters rondvliegen
Naturel vind ik echt geen kut aan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
naturel van lays
en doritosgoden
al die bullcrap smaken
toppunt is patatje joppie, wat een gore troep
haten op joppiequote:Op woensdag 8 juli 2020 23:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
naturel van lays
en doritosgoden
al die bullcrap smaken
toppunt is patatje joppie, wat een gore troep
Goor zwijnquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
haten op joppie![]()
*zak joppie opentrekt*
Lekker maat.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
haten op joppie![]()
*zak joppie opentrekt*
Boeiend Terror Jaap leeft ook nog steeds.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:25 schreef 3rr0r het volgende:
Koeman zit nu bij Op1 vanwege z'n dichtgeslibde ader
En jullie maar chips vreten, straks huilen
oh dat ga ik eens even kijken zeg, wat interessant!quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:25 schreef 3rr0r het volgende:
Koeman zit nu bij Op1 vanwege z'n dichtgeslibde ader
En jullie maar chips vreten, straks huilen
was al gepost door Calandquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:28 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)van-twente~aa80817b/
(lol)
En dan dat gebaar aan het einde, alsof hij een wereldprestatie heeft geleverd.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:38 schreef Caland het volgende:
Ik ga elke keer weer stuk als ie z’n broekspijp moet vastgrijpen om z’n been te kunnen verplaatsen
quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dan dat gebaar aan het einde, alsof hij een wereldprestatie heeft geleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |