Ik had al zo'n vermoeden. Leuk voor haar, toch?quote:
Sommigen leveren me zelfs geld opquote:
Wat wat wat.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:42 schreef molloot200 het volgende:
Oh grapje het was serieus bedoeld blijkbaar en dan heb ik al wel zo'n vermoeden wwaar het over gaatLeuk voor ze
quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden. Leuk voor haar, toch?
quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:42 schreef molloot200 het volgende:
Oh grapje het was serieus bedoeld blijkbaar en dan heb ik al wel zo'n vermoeden wwaar het over gaatLeuk voor ze
quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:43 schreef Momo het volgende:
Het ging over SIMS voordat er verkeerde ideeën ontstaan
Jobi en @Greys hebben al jaaaren een geheime relatie joh, HOEZO WETEN JULLIE DAT NIET?!quote:
Niet liegen Jobiquote:
Het is een harde Gquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:50 schreef Guanabana het volgende:
Niets mis met een zachte g, maar bij Rob Jetten erger ik me eraan.
Nee ik ben ermee gestopt.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:50 schreef molloot200 het volgende:
Kom met een leuke Hamilton quote of zo @:Guanabana om de sfeer te vergoeielijken want dit gaat helemaal de verkeerde kant op
SSSSSTquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Jobi en @:Greys hebben al jaaaren een geheime relatie joh, HOEZO WETEN JULLIE DAT NIET?!
Hoezo ben je je shot aan het weggooienquote:
Als ik in een topic kom is ongeveer heel NWS wel zo jaquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:31 schreef Redefine het volgende:
Kijk er wordt absoluut te pas en te onpas genoemd dat iemand racist is, waarbij dat zeker niet altijd het geval is. Dat is dan gewoon ook een kwalijke zaak.
Maar in de gevallen waar het wel racisme is, moet dan gewoon benoemd kunnen worden. Waarbij het achterlijke is in zo'n situatie is, dat men eigenlijk alles mag zeggen tot het de meest achterlijke en beledigende statements, tot de meest racistische uitingen. Maar één ding mag niet, die persoon een racist noemen en/of zeggen dat ze een racistische opmerking hebben gemaakt. Want dat is de wereld te klein hoor en zijn ze zwaar beledigd.
Laatst ook ergens in NWS bij weer zo'n typisch topic. Maakte een van de huisracisten van FOK! weer een typische opmerking. Toen zij iemand dat het een xenoboof, racist etc. was. De reactie van die persoon: 'Vuile klootzak' Diegene mocht dus wel de dubieuze opmerking maken, maar het was schandalig dat iemand anders hem daarop aansprak....
Hij heeft niks met Brabant te maken toch?quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:50 schreef Guanabana het volgende:
Nijmegen toch? Daar hebben ze ook een Gquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hij heeft niks met Brabant te maken toch?
Ik geef het op.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoezo ben je je shot aan het weggooien:o
Hij komt er wel vandaan geloof ik.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hij heeft niks met Brabant te maken toch?
Daar krijg ik ook geen harde L van.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:50 schreef Guanabana het volgende:
quote:
In Nijmegen hebben ze soms een zachte G, maar dat kan per woord verschillen. Daar herken ik ze aanquote:
Oh vind ik niet echtquote:
Doe ik geen uitspraken meer overquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:54 schreef Em31 het volgende:
Vind het wel heel grappig dat zowel @:Hawaii_Tim als @:molloot200 meteen een idee hadden wie het dan moest zijn?
quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Nijmegen hebben ze soms een zachte G, maar dat kan per woord verschillen. Daar herken ik ze aan
Ja maar ook MIJNE Guana wat doe je me aaaaaaaaanquote:
Ja dat bedoel ik, ik zie Nijmeegs nu gewoon als standaard, bijna ABN (al dan niet heel bekakt of overdreven ABN)quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Nijmegen hebben ze soms een zachte G, maar dat kan per woord verschillen. Daar herken ik ze aan
Ja dan ben je partijdigquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh vind ik niet echt
Ook al is het misschien omdat ik er zelf vaak kom en praktisch gezien het de dichtstbijzijnde stad is vanaf waar ik woon
quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Doe ik geen uitspraken meer over
Gaan jullie maar lekker Simsen
quote:
Het is wel leuk voor ze ja, maar ik dacht eerlijk gezegd dat het nog 'achter de schermen' moest blijvenquote:
en @Greys weet hier ook van?quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Jobi en @:Greys hebben al jaaaren een geheime relatie joh, HOEZO WETEN JULLIE DAT NIET?!
Je kan toch altijd "een paar gratis artikelen" lezen via incognitomodus? Of werkt dat niet bij Telegraaf? Ik ga ff op onderzoek uitquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:02 schreef Fred_B het volgende:
DUNCAN LAURENCE: Paniekaanval tijdens Songfestival
Dit bizarre geheim verzweeg AVROTROS
https://www.telegraaf.nl/(...)tijdens-songfestival
Premium-artikel, en ik heb (heel verrassend) geen Telegraaf-abo. Iemand die het kan lezen, want mijn nieuwsgierigheid is gewekt, zelfs als ik me gewoon wil ergeren
Dat werkt alleen bij de AD sitequote:Op woensdag 8 juli 2020 22:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je kan toch altijd "een paar gratis artikelen" lezen via incognitomodus? Of werkt dat niet bij Telegraaf? Ik ga ff op onderzoek uit
Werkt helaas niet nee.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je kan toch altijd "een paar gratis artikelen" lezen via incognitomodus? Of werkt dat niet bij Telegraaf? Ik ga ff op onderzoek uit
ik zit echt niet in het DM roddelcircuit hè?quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is wel leuk voor ze ja, maar ik dacht eerlijk gezegd dat het nog 'achter de schermen' moest blijven![]()
Nu twijfel ik ook of ik dit wel moet/mag posten![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:02 schreef Fred_B het volgende:
DUNCAN LAURENCE: Paniekaanval tijdens Songfestival
Dit bizarre geheim verzweeg AVROTROS
https://www.telegraaf.nl/(...)tijdens-songfestival
Premium-artikel, en ik heb (heel verrassend) geen Telegraaf-abo. Iemand die het kan lezen, want mijn nieuwsgierigheid is gewekt, zelfs als ik me gewoon wil ergeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |