?quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo! Het was weer een dolle boel in NWS.
Ja en?quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat voorbeeld was nogal vaag natuurlijk.
Ja jemig, ik had al genoeg moeite met 1!quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Die skill challenge. 50 excellent throws.
Mag ik je pokemon go friend code?quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja jemig, ik had al genoeg moeite met 1!
Ik dacht trouwens dat dat de laatste ronde was. Met aardig wat moeite nog 50 Pokémon gevangen, excellent throwtje er bij en met nog iets meer dan een uur te gaan was Timmie trots en klaar
...en toen moest ik dus nog 100 beestjes zien te vangen, 50 excellent throws en nog iets stoms
25 verschillende rassen vangenquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat dat de laatste ronde was. Met aardig wat moeite nog 50 Pokémon gevangen, excellent throwtje er bij en met nog iets meer dan een uur te gaan was Timmie trots en klaar
...en toen moest ik dus nog 100 beestjes zien te vangen, 50 excellent throws en nog iets stoms
Was de reward de moeite waard?quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat hoeft dan ook niet.quote:
Minder dan vijf woorden.quote:
Voor wat ik gehaald heb in elk geval nietquote:
Nou ja, niet de bestemming maar de reis er naartoe was belangrijkquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor wat ik gehaald heb in elk geval nietEen speciale Pikachu waar ik er al meerdere van had
Vier is het nieuwe vijf.quote:
Ik speel het nog steedsquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:02 schreef molloot200 het volgende:
Oh Pokémon Go is nog steeds een ding dus?
Ik was het eerlijk gezegd een beetje vergeten
Ja, ik heb het ook nog vrij lang gedaan. Vorig jaar was ik er echter wel een beetje op uitgekeken. Ook omdat ik solo speelde, en je dan toch regelmatig dingen moest missen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik speel het nog steedsHet is niet heel boeiend, maar het helpt me soms wel om toch maar een rondje te gaan wandelen als ik niet per se naar buiten hoef
Volgens mij kun je binnenkort friends uitnodigen voor raids? Al zul je daar wel weer zo’n betaalde remote raid pas voor nodig hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook nog vrij lang gedaan. Vorig jaar was ik er echter wel een beetje op uitgekeken. Ook omdat ik solo speelde, en je dan toch regelmatig dingen moest missen.
Solo is er voor mij ook niet zo heel veel meer te doen. De dex compleet krijgen gaat niet lukken in m'n eentje en het meeste heb ik wel gedaan. Het zou zomaar kunnen dat ik er mee stop als ik een paar dagen achter elkaar geen zin hebquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook nog vrij lang gedaan. Vorig jaar was ik er echter wel een beetje op uitgekeken. Ook omdat ik solo speelde, en je dan toch regelmatig dingen moest missen.
Ah zo. Om jezelf een reden te geven om te gaan bewegen werkt het wel prima ja. Ik betrap mezelf er ook wel vaak op dat ik meer rondjes moet gaan wandelen of zoquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik speel het nog steedsHet is niet heel boeiend, maar het helpt me soms wel om toch maar een rondje te gaan wandelen als ik niet per se naar buiten hoef
Dat had ik op een gegeven moment ook wel. Alle levels uitgespeeld en alle sterke Pokemon gemaximaliseerd. En raids vond ik nooit zo heel boeiend.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Solo is er voor mij ook niet zo heel veel meer te doen. De dex compleet krijgen gaat niet lukken in m'n eentje en het meeste heb ik wel gedaan. Het zou zomaar kunnen dat ik er mee stop als ik een paar dagen achter elkaar geen zin heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |