Dat bedoel ik - net je tuingereedschap uit de schuur en je voelt de eerste druppels alweer.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tegen de avond gaat het althans hier weer regenen
@Dave, such innuendo.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat bedoel ik - net je tuingereedschap uit de schuur en je voelt de eerste druppels alweer.
Of laag. Het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:43 schreef Dave het volgende:
Daarvoor ook niet overigens, maar goed, ik heb een naam hoog te houden.
Ja dat is ook gewoon heel kut allemaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:37 schreef Arizona het volgende:
Onze airco is er nog steeds niet dus van mij mag het warme weer ook nog wel even wegblijven
De verbouwing stagneert weer een beetje, heel vervelend vind ik dat. Eerst zou alles voor de bouwvak klaar zijn, maar daar had ik al meteen een hard hoofd in. Maar alle partijen weten dat de afspraak is nu dat voor de bouwvak tenminste alles binnen klaar is maar ook dat gaan we gewoon niet meer halen.
Ook weer een firstworldproblem, maar ik ben het zó zat om maar in de rommel te zitten en niet fatsoenlijk te kunnen koken en niet te kunnen wassen en op onverwachte momenten al dan geen bouwmensen over de vloer te hebben.
Je hebt toch wel ergens besteld waar ze de troep en oude matrassen weer meenemen, toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja dat is ook gewoon heel kut allemaal.
Ik zit al in de stress omdat ik maandag een bed geleverd krijg, moet er niet aan denken dat heel het huis overhoop is.
Oh, ik dacht een Stranniversary.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:50 schreef Strani het volgende:
Vandaag woon ik 22 jaar in Spanje trouwens. Dus het is m'n 'Spanniversary', zoals we het hier thuis noemen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:50 schreef Strani het volgende:
Vandaag woon ik 22 jaar in Spanje trouwens. Dus het is m'n 'Spanniversary', zoals we het hier thuis noemen.
Neequote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Je hebt toch wel ergens besteld waar ze de troep en oude matrassen weer meenemen, toch?
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:50 schreef Strani het volgende:
Sorry voor de stressverhogende factor.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Neewant dat doen ze niet meer door Corona. Dus bedankt dat je me eraan herinnert dat we ook nog iets met de oude zooi moeten
Bij deze ook mijn felicidadesquote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:50 schreef Strani het volgende:
Wij hebben er een op kantoor, helpt echtquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:49 schreef ijs_beer het volgende:
Iemand hier die zo'n luchtreiniger of luchtwasser heeft? Wat zijn jullie ervaringen?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:50 schreef Strani het volgende:
Nee, hebben we (thuis) niet. Boel kan vrij gemakkelijk open. (Ik bedoel ramen en deuren @Cee )quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:49 schreef ijs_beer het volgende:
Iemand hier die zo'n luchtreiniger of luchtwasser heeft? Wat zijn jullie ervaringen?
We geven topic 1000 de schuldquote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:06 schreef Redefine het volgende:
Mijn aandachtsspanne bij werk ligt vandaag bijzonder laagHeb nog nooit zoveel gepost of FOK! onder werktijd. Meer nog dan tijdens de bleu tuesday van een paar weken terug.
Dank jequote:
Eerst mij angstgevoelens aanpraten door de robottoekomst voor mijn leeftijdsgenoten te benadrukken en nu ditquote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank je
Tevens, kan iemand deze persoon uit de SC verwijderen?
22 jaar alquote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:50 schreef Strani het volgende:
Jaaaaaaaaquote:
Hahaha nee hoor je mag blijvenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eerst mij angstgevoelens aanpraten door de robottoekomst voor mijn leeftijdsgenoten te benadrukken en nu ditStrani
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
22 jaar al
Toen jij daar ging wonen, was ik nog een kleine Hamlapjes
Dit, ik zit nu weer te FOK!ken tijdens een call, erreg hequote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:06 schreef Redefine het volgende:
Mijn aandachtsspanne bij werk ligt vandaag bijzonder laagHeb nog nooit zoveel gepost of FOK! onder werktijd. Meer nog dan tijdens de bleu tuesday van een paar weken terug.
Ik zeg niks meer.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit, ik zit nu weer te FOK!ken tijdens een call, erreg he
Nee hij was er heel even richting het eind van het topicquote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
#1001 al..
Volgens mij heeft @:skysherrif het feestje gemist.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:12 schreef Hamlapjes het volgende:
@:Guanabana @:Cee Durven jullie nog naar Hamilton te kijken?
Toen hij daar ging wonen, was ik vloeibaarquote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
22 jaar al
Gemiste kans. Alhoewel.. het telt wel als je er even bent.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee hij was er heel even richting het eind van het topic
Hopelijk is deze iets minder erg dan de vorige, al zegt het misschien wel genoeg dat je hier mee zit te lezenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tijdens een call zou ik dat dan weer nooit doenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben gewoon superonbeleefd!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tijdens een call zou ik dat dan weer nooit doenDat zou ik geen onbeleefd vinden.
Nee eerder andersom. Doordat ik vandaag weinig focus op werk heb, zit ik veel mee te posten, waaronder #1000quote:
Gelukkig is in Nederland Arie Boomsma trending in plaats van #CancelHamilton.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:12 schreef Hamlapjes het volgende:
@:Guanabana @:Cee Durven jullie nog naar Hamilton te kijken?
Dan doe ik dat zelfs nog niet. Maar ja als de ander het toch niet kan zien is het ook weer geen ramp.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben gewoon superonbeleefd!
Nee maar er zijn gedeeltes bij waarin ik zelf niet echt inbreng heb.
Nee. Zie m niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:19 schreef Momo het volgende:
Ik zie een politiehelicopter hier overvliegen al een paar keer. Zie jij hem ook @:Redefine?
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toen hij daar ging wonen, was ik vloeibaar
Toen was je nog een klein biggenpootjequote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
22 jaar al
Nou, ik heb al best veel gepost hier maar ook al belachelijk veel werk verzetquote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:06 schreef Redefine het volgende:
Misschien is dat de helikopter die gisteren bij iemand anders in de omgeving van Beuningen rondcirkelde en nu op de terugweg is?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:19 schreef Momo het volgende:
Ik zie een politiehelicopter hier overvliegen al een paar keer. Zie jij hem ook @:Redefine?
Heb hier ook alsnog flink wat werk kunnen verzetten. En er zijn nu ook niet zozeer dringende zaken te doen, dus ook geen ramp.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:21 schreef Arizona het volgende:
@:Strani gefeliciteerd Stranjaard
[..]
[..]
Toen was je nog een klein biggenpootje
[..]
Nou, ik heb al best veel gepost hier maar ook al belachelijk veel werk verzet![]()
Drie onbeleefd is een paasonbeleefdquote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:18 schreef Dave het volgende:
Geen onbeleefd, één onbeleefd, twee onbeleefd.
Ik heb altijd mijn gordijn open.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hebt wel, compleet tegen het beeld van een eckte fok!ker in, je gordijnen open?
Dank je, haha Stranjaardquote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:21 schreef Arizona het volgende:
@:Strani gefeliciteerd Stranjaard
[..]
[..]
Toen was je nog een klein biggenpootje
[..]
Nou, ik heb al best veel gepost hier maar ook al belachelijk veel werk verzet![]()
Je bedoeld dat je op een zo vriendelijk mogelijke manier gaat zeggen dat hun projectplan van geen kant deugt. En dat ze goed naar jou moeten luisteren, anders hebben ze een groot probleemquote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:36 schreef Arizona het volgende:
Ik ga mijn overleg van donderdag voorbereiden. Zodat ik goed kan onderbouwen dat hun projectplan misschien wel heel erg flink herzien moet worden
Veintidos años en España, olé olé, vas a comer muchos pasteles esta tarde?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:50 schreef Strani het volgende:
Debería! Aunque sería mejor después de ir al cardiólogoquote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Veintidos años en España, olé olé, vas a comer muchos pasteles esta tarde?
Wat betekent Deberia hier?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:50 schreef Strani het volgende:
Debería! Aunque sería mejor después de ir al cardiólogo
'Dat zou ik moeten doen'. Zeldzaamheidje dat het Spaans praktischer isquote:
Ben je al naar de cardiólogo geweest?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:53 schreef Strani het volgende:
[..]
'Dat zou ik moeten doen'. Zeldzaamheidje dat het Spaans praktischer is
Vertaalt wel beter naar het Engels eigenlijk, I should.
Nee afspraak is om 17 uur. Zo óók nog eens voor het eerst sinds februari met het OV. Het is me het dagje wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben je al naar de cardiólogo geweest?
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee afspraak is om 17 uur. Zo óók nog eens voor het eerst sinds februari met het OV. Het is me het dagje wel.
Heel kort gelukkig, 9 minuten met de sneltram. Maar ik vind het toch wel even een ding.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou inderdaad
Hoe lang is het met het OV?
Oh, dat is inderdaad wel te doen dan!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel kort gelukkig, 9 minuten met de sneltram. Maar ik vind het toch wel even een ding.
Ja dat wel en gelukkig hadden we toevallig net een chipkaart aangeschaft zodat je ook niet in die tram allemaal knopjes hoeft aan te raken om een kaartje te kopen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad wel te doen dan!
Nou dat klopt ook wel denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:08 schreef Cee het volgende:
Oh ik dacht eigenlijk dat je bedoelde dat als je heel veel taart ging eten je daarna naar de cardioloog zou moeten.![]()
Succes straks, Straanert.
Adem inhouden lukt de meesten zolang tenminste niet idd.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel kort gelukkig, 9 minuten met de sneltram. Maar ik vind het toch wel even een ding.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:09 schreef GeorgeM het volgende:
Felicitatos Stranios avec los aniversaros!
Succes amigo!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee afspraak is om 17 uur. Zo óók nog eens voor het eerst sinds februari met het OV. Het is me het dagje wel.
Haha nee preciesquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Adem inhouden lukt de meesten zolang tenminste niet idd.
Ik spreek m’n talenquote:
Na het afzetten van de één en voor het opzetten van de ander wel eerst even je handen ontsmetten dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee precies
Ik heb ook twee maskers mee vandaag. Een normale voor in het OV en op straat, en een KN95 voor in de kliniek.
Ben je deze vergeten?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee precies
Ik heb ook twee maskers mee vandaag. Een normale voor in het OV en op straat, en een KN95 voor in de kliniek.
Succes!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:00 schreef Strani het volgende:
[..]
twitter:New_Europe twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 15:28:34Brazil’s Bolsonaro tests positive for COVID-19 https://t.co/XgVw62dMtv https://t.co/km4fuZc0kD reageer retweet
Succesquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Sliep uit zeggen is niet heel netjes maar in dit geval (net als destijds bij Boris) moet ik toch wel een beetje gniffelenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:42 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]twitter:New_Europe twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 15:28:34Brazil’s Bolsonaro tests positive for COVID-19 https://t.co/XgVw62dMtv https://t.co/km4fuZc0kD reageer retweet
Sterktequote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:48 schreef Arizona het volgende:
Ah neeeeee ik moet zo nog een webdemo volgen van een nieuwe functionaliteit. Zo geen zin in.
Thanx! Ik ben aan het eind van de dag niet meer zo scherp en dan moet ik ook nog Nieuws tot mij nemenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sterkte
Ik leef met je mee, ik heb echt een vreselijke werkdag gehad. Ik zie het niet meer zitten als het zo moet.
Werk is ook niet altijd leukquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:55 schreef Guanabana het volgende:
Misschien lijkt het alsof ik overdrijf nu, maar het gaat me niet alleen om die calls hoor, maar ook dat ik het voor de rest niet zo leuk vind of goed vind gaan.
Maar goed, einde, hoef het er verder niet over te hebben, sorry.
Maakt stiekem toch een vreugdedansjequote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:42 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]twitter:New_Europe twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 15:28:34Brazil’s Bolsonaro tests positive for COVID-19 https://t.co/XgVw62dMtv https://t.co/km4fuZc0kD reageer retweet
Dat doe je expresquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:00 schreef Arizona het volgende:
Tuurlijk, nu mis ik het begin omdat ik Zoom eerst moet updaten.
Haar naam was Karen.quote:Boze coronapatiënt doet mondkapje af in ziekenhuis, vier verpleegkundigen besmet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |