Je hebt dit jaar al meer posts dan in heel 2019quote:
Nou ja met de fout top 1500 zijn er al 25 topics doorheen gegaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
WowTerwijl we hier ook wel een tijdje wat stiller zijn geweest in mei/april dit jaar voor mijn gevoel.
Oh jaaaaaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:45 schreef Em31 het volgende:
Je kunt je nu toch ook niet meer voorstellen dat dit subforum altijd dichtging na mei
Duizendmaal dank daarvoorquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:46 schreef Greys het volgende:
OF NEE WIJ HADDEN HET TE DRUK MET DE ESF TWITTER EN ONZE INTERVIEWS ENZO
Djiezesquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt nu al meer posts dan in heel 2019Met een hele maand afwezig. En dan was 2019 al niet weinig
Nee. Pas ergens in maart.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Echt?En dan in december weer los voor de NF's?
Jullie worden nooit oud!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
You and me both, we worden oud.![]()
OF NEE WIJ HADDEN HET TE DRUK MET DE ESF TWITTER EN ONZE INTERVIEWS ENZO
Hahahaha ja dat ging heel snelquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja met de fout top 1500 zijn er al 25 topics doorheen gegaan.
quote:
Samequote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt dit jaar al meer posts dan in heel 2019
Of dat ESF daarvoor maar één topicreeks in MUZ had (of SHO of TV, weet het niet meer.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:45 schreef Em31 het volgende:
Je kunt je nu toch ook niet meer voorstellen dat dit subforum altijd dichtging na mei
Goede vraagquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Echt?En dan in december weer los voor de NF's?
Wow. Dreigementje dit!quote:
Koffiequote:
Haha gelukkig!quote:
Als ik iets doe, dan doe ik het goedquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:46 schreef Em31 het volgende:
@:Strani had maar 2 jaar nodig om op plek 2 te komen.
Ja ik dacht 'ik doe even een Douwe Bobje'quote:
Dat komt ook omdat jaar 1 je niet veel nodig had voor de top. Een jaar 2 ook nog best bescheiden was.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:46 schreef Em31 het volgende:
@:Strani had maar 2 jaar nodig om op plek 2 te komen.
Resultaat mag er zijn hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:49 schreef Strani het volgende:
M'n allereerste multiquote ooit op de mobiel, spannend
Je kunt het je toch niet voorstellen joh!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
DAn misten jullie FiK elk jaar
...en SAN REMO
Je bent er bijquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Koffie
[..]
Haha gelukkig!
[..]
Als ik iets doe, dan doe ik het goed![]()
Het ging helemaal goed.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Koffie
[..]
Haha gelukkig!
[..]
Die mis ik elk jaar dus dat is geen verschil.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
DAn misten jullie FiK elk jaar
...en SAN REMO
Prachtigquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Koffie
[..]
Haha gelukkig!
[..]
@Aoibhin kom er maar in.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In dit tempo zit je over een week op #2000
Ik heb onironisch best wel zin in de shitshow die San Remo isquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kunt het je toch niet voorstellen joh!![]()
![]()
Ik ben vanmorgen tussen half 8 en 10 zó productief geweest dat ik mijn doel voor vandaag al bijna gehaald hebquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil niks missen in dit topic, dus van werken komt nog niet veel terecht vandaag.
Nou ja, morgen dan maar een nieuwe poging doen op een productieve dag.
Gewoon op uitloggen klikken. Zo moeilijk is het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk weer met een korte sabbaticalMaar ik weet het moment maar niet uit te kiezen
met dit tempo had KSC in al die jaren al op #100000 gezetenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In dit tempo zit je over een week op #2000
Ik had eigenlijk maar één ding gepland staan voor vandaag en dat moest voor 10 uur af en dat is gelukt.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen tussen half 8 en 10 zó productief geweest dat ik mijn doel voor vandaag al bijna gehaald heb
Ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb onironisch best wel zin in de shitshow die San Remo is
quote:
Ja zoiets. Al was het tijdelijke forum er best wel aantal jaar al, voordat die het hele jaar open ging.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Of dat ESF daarvoor maar één topicreeks in MUZ had (of SHO of TV, weet het niet meer.)
Ja zo las ik hem ookquote:
Moet eerlijk zeggen dat ik dit ook wel leuk vind. Af en toe komt er een keer een nieuwtje binnen van een land die de procedure voor 2021 bekendmaakt. Nog lekker rustigquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:53 schreef Aoibhin het volgende:
Lieve schatten, we gaan de finale halen en hoog eindigen, let op mijn woorden!
Dat is voor 2021 geen gewaagde uitspraak hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:53 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kijk daar ook echt heel erg naar uit. Hopelijk is het gewoon net als dit jaar een grote onbegrijpelijke teringbende met leuke liedjes en ouwe senielen die met autotune spelen en Tiziano Ferro iedere 5 minuten.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb onironisch best wel zin in de shitshow die San Remo is
Dat laatste vind ik ook altijd wel minder aan het NSF seizoen. Je kunt gewoon echt niet alles volgen als er zo'n 4 shows tegelijk bezig zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik dit ook wel leuk vind. Af en toe komt er een keer een nieuwtje binnen van een land die de procedure voor 2021 bekendmaakt. Nog lekker rustigSowieso hebben we dit jaar minder NF's, dus we hoeven minder te kiezen of te schakelen
Misschien kun je nog even de puntentelling van 2014 gaan kijken en hier dan onverstoorbaar 'live' meeposten.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:53 schreef Aoibhin het volgende:
Ga het missenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:53 schreef Aoibhin het volgende:
Wat is de reden? Ik gok op mensen die irrelevante brui spuwen waardoor het voor iedereen langer duurtquote:
Portugal op het eind was wel even chill. Eén show en niets anders tegelijkertijd, tot in de late uurtjes. Al was die avond wel de grootste meltdown van heel ESF 2020quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik ook altijd wel minder aan het NSF seizoen. Je kunt gewoon echt niet alles volgen als er zo'n 4 shows tegelijk bezig zijn
Zal straks wel zeggen als ik meer gelegenheid heb.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat is de reden? Ik gok op mensen die irrelevante brui spuwen waardoor het voor iedereen langer duurt
Wat een vreselijke avond was dat jaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Portugal op het eind was wel even chill. Eén show en niets anders tegelijkertijd, tot in de late uurtjes. Al was die avond wel de grootste meltdown van heel ESF 2020
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:53 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:46 schreef ato het volgende:
Ik ga toch iets positiefs zeggen over onze inzending, zij gaat ons positief verrassen..
De Portugal stream die er tijdens de uitslag gewoon mee ophieldquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat een vreselijke avond was dat ja
en uiteindelijk ook nog helemaal voor niets!
Ja, of mensen die bezig zijn met andere dingen, bijvoorbeeld posten op een forum, en daardoor afgeleid zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat is de reden? Ik gok op mensen die irrelevante brui spuwen waardoor het voor iedereen langer duurt
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, of mensen die bezig zijn met andere dingen, bijvoorbeeld posten op een forum, en daardoor afgeleid zijn.
Ik was toen al mentaal half afgehaakt omdat ik het hevige voorgevoel had dat het toch allemaal voor niks zou zijn. Dus ik kon niet eens zo crystal mad worden toen die flapdrol van de jury alle punten kreeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Portugal op het eind was wel even chill. Eén show en niets anders tegelijkertijd, tot in de late uurtjes. Al was die avond wel de grootste meltdown van heel ESF 2020
Gerbera'squote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was toen al mentaal half afgehaakt omdat ik het hevige voorgevoel had dat het toch allemaal voor niks zou zijn. Dus ik kon niet eens zo crystal mad worden toen die flapdrol van de jury alle punten kreeg.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 08:47 schreef ato het volgende:
Ik hoop zo supermama,even terug naar de puntentelling.
Nederland is best wel gegroeid bij bepaalde lande. Maar Oekraïne en Moldavie en ook SAN Marino vinden ons niets..
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee toen durfde ik dat inderdaad nietquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat is voor 2021 geen gewaagde uitspraak hoorHad dat in 2015 durven te zeggen!!!!
Al bleef ato toen ook nog heel positiefquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat is voor 2021 geen gewaagde uitspraak hoorHad dat in 2015 durven te zeggen!!!!
Oh ik krijg nu alweer heimweequote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kijk daar ook echt heel erg naar uit. Hopelijk is het gewoon net als dit jaar een grote onbegrijpelijke teringbende met leuke liedjes en ouwe senielen die met autotune spelen en Tiziano Ferro iedere 5 minuten.
Oeh goeie!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien kun je nog even de puntentelling van 2014 gaan kijken en hier dan onverstoorbaar 'live' meeposten.
Hahahaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:59 schreef Arizona het volgende:
Check deze ook, even doorklikken naar de post zelf, zó ato
[..]
Jaaa de Portugezen plannen het wel goedquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, heb het net nog gequote als reactie op jouw postquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Al bleef ato toen ook nog heel positief
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, of mensen die bezig zijn met andere dingen, bijvoorbeeld posten op een forum, en daardoor afgeleid zijn.
Gewoon dezelfde avond ook met Dotter die het net niet werd en Cicciolina die af werd gestraft, dus er kon nog wel een meltdown bijquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa de Portugezen plannen het wel goedLekker afzakken met een meltdown om 3 uur 's nachts
En mijn excusesquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:59 schreef Arizona het volgende:
Check deze ook, even doorklikken naar de post zelf, zó ato
[..]
Je was me net voorquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En mijn excuses![]()
Deze moet in het ato-topic
Dit!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:35 schreef Arizona het volgende:
Gefeliciteerd wij allen met deze mooie mijlpaal!
Proost! En ik hef het glas extra hoog richting ato
Iedereen enorm bedankt voor alle gezelligheid, eerlijkheid, steun en humor dat ik hier altijd weer vind!
quote:
Mooi dat jullie die topic toch nog even meepakkenquote:
Gekaaptquote:
Ditquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:06 schreef molloot200 het volgende:
Is het erg dat ik mijn ontbijt heb geskipt om topic 1000 mee te maken? Zo maar even lunchen
Mijn moeder is al de hele tijd erop aan het haten dat ik amper ontbijt dus dit draagt er ook nog mooi aan bijquote:
Normaal gesproken ontbijt ik juist uitgebreid, maar lunch ik niet. De laatste tijd is mijn lunch zo ongeveer mijn ontbijtquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn moeder is al de hele tijd erop aan het haten dat ik amper ontbijt dus dit draagt er ook nog mooi aan bij
Dat noemen ze zich zorgen maken.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn moeder is al de hele tijd erop aan het haten dat ik amper ontbijt dus dit draagt er ook nog mooi aan bij
Dit jaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Normaal gesproken ontbijt ik juist uitgebreid, maar lunch ik niet. De laatste tijd is mijn lunch zo ongeveer mijn ontbijt
momo.quote:
quote:
Ja probably wel ja maar ik heb nooit zin om te ontbijtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |