Dat komt ook omdat jaar 1 je niet veel nodig had voor de top. Een jaar 2 ook nog best bescheiden was.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:46 schreef Em31 het volgende:
@:Strani had maar 2 jaar nodig om op plek 2 te komen.
Resultaat mag er zijn hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:49 schreef Strani het volgende:
M'n allereerste multiquote ooit op de mobiel, spannend
Je kunt het je toch niet voorstellen joh!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
DAn misten jullie FiK elk jaar
...en SAN REMO
Je bent er bijquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Koffie
[..]
Haha gelukkig!
[..]
Als ik iets doe, dan doe ik het goed![]()
Het ging helemaal goed.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Koffie
[..]
Haha gelukkig!
[..]
Die mis ik elk jaar dus dat is geen verschil.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
DAn misten jullie FiK elk jaar
...en SAN REMO
Prachtigquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Koffie
[..]
Haha gelukkig!
[..]
@Aoibhin kom er maar in.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In dit tempo zit je over een week op #2000
Ik heb onironisch best wel zin in de shitshow die San Remo isquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kunt het je toch niet voorstellen joh!![]()
![]()
Ik ben vanmorgen tussen half 8 en 10 zó productief geweest dat ik mijn doel voor vandaag al bijna gehaald hebquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil niks missen in dit topic, dus van werken komt nog niet veel terecht vandaag.
Nou ja, morgen dan maar een nieuwe poging doen op een productieve dag.
Gewoon op uitloggen klikken. Zo moeilijk is het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk weer met een korte sabbaticalMaar ik weet het moment maar niet uit te kiezen
met dit tempo had KSC in al die jaren al op #100000 gezetenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In dit tempo zit je over een week op #2000
Ik had eigenlijk maar één ding gepland staan voor vandaag en dat moest voor 10 uur af en dat is gelukt.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen tussen half 8 en 10 zó productief geweest dat ik mijn doel voor vandaag al bijna gehaald heb
Ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb onironisch best wel zin in de shitshow die San Remo is
quote:
Ja zoiets. Al was het tijdelijke forum er best wel aantal jaar al, voordat die het hele jaar open ging.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Of dat ESF daarvoor maar één topicreeks in MUZ had (of SHO of TV, weet het niet meer.)
Ja zo las ik hem ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |