Gecondoleerd met Tali.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
RIP TaliDierenarts belde en zei "ze is vanochtend overleden, ik keek naar haar en ze viel gewoon om." Pa gaat haar vanmiddag ophalen, brengt haar even naar hier zodat ik haar aan Lyam, Morty en Freyja kan laten zien, en dan ga ik haar in de achtertuin van m'n ouders begraven
Een dierenarts met laser beam eyes?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
RIP TaliDierenarts belde en zei "ze is vanochtend overleden, ik keek naar haar en ze viel gewoon om." Pa gaat haar vanmiddag ophalen, brengt haar even naar hier zodat ik haar aan Lyam, Morty en Freyja kan laten zien, en dan ga ik haar in de achtertuin van m'n ouders begraven
Slechte smoes van de dierenarts. Ik zou een rechtszaak starten.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
RIP AAN DE NABESTAANDEN.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sterkte makker.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niemand lacht.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wel een openbaring dat het spreekwoord van je stokje gaan dus blijkt te kloppen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
RIP gecondoleerdquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gelezen inmiddels.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Geef users dan ook even de kans.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wel een openbaring dat het spreekwoord van je stokje gaan dus blijkt te kloppen.
Doe niet zo politiek correct.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelezen inmiddels.
Ik moest ook niet lachen.
Dat krijgt pa vanmiddag misschien nog te horen, maar ik gok dat het de leeftijd was, en toen ze ineens zo ziek werd was dat het laatste zetje voor m'n meisje.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wtf man. Heeft ie nog iets vast kunnen stellen waardoor het kwam?
Arme TarrelGod.
Ik wist niet dat TarrelGod al zo oud was.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat krijgt pa vanmiddag misschien nog te horen, maar ik gok dat het de leeftijd was, en toen ze ineens zo ziek werd was dat het laatste zetje voor m'n meisje.
Bedankt, hier heb ik iets aan.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar @:ggmm het verschilt heel erg per vogel. Sommige vogels kunnen zo 40-45 jaar worden (AlbatrosGOD). Andere soorten halen de 5 niet eens.
Ik vind dat wilde vogels in NL het nog best lang volhouden. Volgens mij kan een merel zo 20 jaar worden.
Ik speel deze voor de zekerheid door naar @:drizzt_dourden
quote:Zoekresultaten
Samenvatting van internet
Grasparkieten kunnen met de juiste voeding en verzorging tussen de 15 en 20 jaar oud worden.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Gecondoleerd en sterkte in deze moeilijke en ook gekke tijdquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat krijgt pa vanmiddag misschien nog te horen, maar ik gok dat het de leeftijd was, en toen ze ineens zo ziek werd was dat het laatste zetje voor m'n meisje.
Nee, hij zette je constant in het spel ondanks dat je duidelijk had gezegd dat je spec wasquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:09 schreef 3rr0r het volgende:
Ik werd door @:Coco. gekickt toen ik vanuit m'n business lounge even toekeek. Elke extra persoon een aanslag op de server zeker.
Geen probleem vriend. Er joinede daarvoor ook nog een Patricia Paay, dat was ik zelf ook nietquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:chevycaprice sorry dat ik jou de schuld gaf maat
Goeie genadequote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In jouw geval een verstandelijke beperking dus?
Wauw.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals jij geen gemiddeld mens bent, was Tali niet de gemiddelde vogel.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bedankt voor de condoleances, boys. Tali kwam ergens begin oktober 2012 uit het ei, heb (had) haar sinds 19 november 2012, dus zeg dat ze 7 jaar en 9 maanden oud is geworden. Gemiddeld kan een catharinaparkiet 10-15 jaar oud worden, maarja, da's gemiddeld.
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bedankt voor de condoleances, boys. Tali kwam ergens begin oktober 2012 uit het ei, heb (had) haar sinds 19 november 2012, dus zeg dat ze 7 jaar en 9 maanden oud is geworden. Gemiddeld kan een catharinaparkiet 10-15 jaar oud worden, maarja, da's gemiddeld.
kringetje genot?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zoals jij geen gemiddeld mens bent, was Tali niet de gemiddelde vogel.
Ik brand vanavond een kaarsje voor Tali.
ik krijg daar altijd een bijzonder naar gevoel van, die beeldenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:39 schreef Caland het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)van-criminelen-eruit
Genot
@:zipportal
Ja ik heb vreemd genoeg nog altijd een beetje de naïeve gedachte dat dit soort shit hier niet gebeurt.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik krijg daar altijd een bijzonder naar gevoel van, die beelden
kan er in series en films ook slecht tegen
@JanCees pik je dit?twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 09:26:42in b4 opmerkingen over hiphop is geen muziek uit de mond van dit is het momento neuriënde paljassen reageer retweet
stukje vintagequote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:39 schreef Caland het volgende:
Genot
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:42 schreef Caland het volgende:
@:jancees pik je dit?twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 09:26:42in b4 opmerkingen over hiphop is geen muziek uit de mond van dit is het momento neuriënde paljassen reageer retweet
Sterkte!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ben wel benieuwd naar het verhaal erachterquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb vreemd genoeg nog altijd een beetje de naïeve gedachte dat dit soort shit hier niet gebeurt.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:34 schreef Zipportal het volgende:
RIP Tali.
Hopelijk kan dit filmpje je blij maken.
カワウソã•ãら 今度ã¯é¶è‚‰ã‚’2人ã§åˆ†ã‘åˆãˆãŸï¼Ÿã‚«ãƒ¯ã‚¦ã‚½ãŸã¡ã€€ Otter and kitten eating chicken together
@:Drizzt_DoUrden @:coco.
Linkse aap is datquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:42 schreef Caland het volgende:
@:jancees pik je dit?twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 09:26:42in b4 opmerkingen over hiphop is geen muziek uit de mond van dit is het momento neuriënde paljassen reageer retweet
Nog steeds al die overacting om een bedrijfsongevalletje.twitter:fctwente twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 12:36:04𝐕𝐚𝐧𝐝𝐚𝐚𝐠 𝐬𝐭𝐚𝐚𝐧 𝐰𝐞 𝐬𝐭𝐢𝐥 𝐛𝐢𝐣 𝐡𝐞𝐭 𝐝𝐚𝐤𝐨𝐧𝐠𝐞𝐯𝐚𝐥 𝐢𝐧 𝐃𝐞 𝐆𝐫𝐨𝐥𝐬𝐜𝐡 𝐕𝐞𝐬𝐭𝐞.
𝐼𝓃𝑒𝑒𝓃𝓈 𝓌𝒶𝓈 𝒽𝑒𝓉 𝓈𝓉𝒾𝓁
𝟎𝟕-𝟎𝟕-𝟐𝟎𝟏𝟏 https://t.co/87hqc4MrSh reageer retweet
blijft een vreemd fenomeen dat mensen die in de stoel belanden weten dat ze hun langste tijd gehad hebben maar ondanks dat die laatste uren niet in pijn willen doorbrengenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik krijg daar altijd een bijzonder naar gevoel van, die beelden
kan er in series en films ook slecht tegen
Ze hadden ook 11 volkszangers kunnen doenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:45 schreef aTypisch het volgende:
wel raar dat ze bij die bal dan opkomende artiesten kiezen
wel goede marketing voor die gasten
lijkt mij vrij normaal?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft een vreemd fenomeen dat mensen die in de stoel belanden weten dat ze hun langste tijd gehad hebben maar ondanks dat die laatste uren niet in pijn willen doorbrengen
Hoe had Peter Beense daar ooit opgepast.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze hadden ook 11 volkszangers kunnen doen
dat kunnen ze daar als de bestequote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:46 schreef Caland het volgende:
Nog steeds al die overacting om een bedrijfsongevalletje.twitter:fctwente twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 12:36:04𝐕𝐚𝐧𝐝𝐚𝐚𝐠 𝐬𝐭𝐚𝐚𝐧 𝐰𝐞 𝐬𝐭𝐢𝐥 𝐛𝐢𝐣 𝐡𝐞𝐭 𝐝𝐚𝐤𝐨𝐧𝐠𝐞𝐯𝐚𝐥 𝐢𝐧 𝐃𝐞 𝐆𝐫𝐨𝐥𝐬𝐜𝐡 𝐕𝐞𝐬𝐭𝐞.
𝐼𝓃𝑒𝑒𝓃𝓈 𝓌𝒶𝓈 𝒽𝑒𝓉 𝓈𝓉𝒾𝓁
𝟎𝟕-𝟎𝟕-𝟐𝟎𝟏𝟏 https://t.co/87hqc4MrSh reageer retweet
dat scoort niet zo denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze hadden ook 11 volkszangers kunnen doen
ik weet het niet maar het werkt blijkbaar anders hadden ze het wel meteen met een kogel opgelostquote:
Ik vind het vooral bijzonder dat er mensen zijn die dat kunnen, anderen zoveel pijn doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft een vreemd fenomeen dat mensen die in de stoel belanden weten dat ze hun langste tijd gehad hebben maar ondanks dat die laatste uren niet in pijn willen doorbrengen
Aldus een leraar.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oh dat vind ik dan echt totaal niet bijzonder.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bijzonder dat er mensen zijn die dat kunnen, anderen zoveel pijn doen.
ik denk inderdaad dat er onder de doelgroep van die jonge hiphoppers meer te halen valt dan in de 40-45+ categoriequote:
zonder dat instinct waren wij hier nietquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bijzonder dat er mensen zijn die dat kunnen, anderen zoveel pijn doen.
Okequote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat er onder de doelgroep van die jonge hiphoppers meer te halen valt dan in de 40-45+ categorie
SMgenotquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ging er mis?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:55 schreef onlogisch het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)dit-is-ongekend.html
GRATIS GELD BOYS.
Waar kan je je aanmelden?????
ik ga zo ookquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:56 schreef Caland het volgende:
Trouwens nog vergeten te melden, maar net een uurtje gesport (benen)![]()
@:ggmm @:onlogisch @:jojoortje
(heb avonddienst)
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wat ging er mis?
Facebook heeft volgens de Consumentenbond en DPS jarenlang privégegevens van gebruikers en hun Facebookvrienden verzameld en vervolgens zonder toestemming toegankelijk gemaakt voor derden.
no shit
(lol)quote:Ook stelde de AP vast dat Facebook gegevens van gevoelige aard gebruikt zonder uitdrukkelijke toestemming. ,,Zo verwerkte Facebook gegevens over seksuele geaardheid om op basis hiervan gerichte advertenties te tonen.’’
Ik heb er echt 0 moeite mee dat ze met mijn gegevens aan de haal zijn gegaan. Maar, hypocriet als ik ben, hoop ik wel op gratis geldquote:Bedankt voor je inschrijving.
We houden je via e-mail op de hoogte van relevante ontwikkelingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
geklikt. AIVD ingelichtquote:
proleetquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb er echt 0 moeite mee dat ze met mijn gegevens aan de haal zijn gegaan. Maar, hypocriet als ik ben, hoop ik wel op gratis geld
Meer Vechain
@:aTypisch
@:Wereldgozer
Ik zit al in NWS allen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:39 schreef Caland het volgende:
Genot
Herkenbaar. Mij gebeurde het @ mijn hoogtij dagen pas op 160. Wel mokervervelend ja. Deze helpen :quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:01 schreef Caland het volgende:
Ik merk de laatste tijd dat ik bij deadlifts eigenlijk al vanaf 100 die stang na een rep of 6 uit m'n klauwen glijdt terwijl ik daar voorheen nooit zo'n last van had. Het gaat dan niet om kracht, maar puur mijn handen die het niet meer houden en ik wil eigenlijk niet aan die homostrips.
Iemand tips? @:buitendam @:3rr0r @:onlogisch
ook geweest bovenlichaam, viel wel tegen vandaag, benen gisteren ging een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:56 schreef Caland het volgende:
Trouwens nog vergeten te melden, maar net een uurtje gesport (benen)![]()
@:ggmm @:onlogisch @:jojoortje
(heb avonddienst)
ik heb me ook aangemeld, na aftrek kosten advocaat zal er waarschijnlijk niets overblijven maar goed je weet nooitquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb er echt 0 moeite mee dat ze met mijn gegevens aan de haal zijn gegaan. Maar, hypocriet als ik ben, hoop ik wel op gratis geld
Meer Vechain
Ja ik heb mijn benen wel door kunnen trainen dus niet heel veel last van spierpijn gelukkig. Wel weer blij dat ik na het squatten en deadliften nog even die legpress kan doen voor wat extra verzuring.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook geweest bovenlichaam, viel wel tegen vandaag, benen gisteren ging een stuk makkelijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag het me ook erg af. Zal wel op 50 euro p.p. uitkomen of zo. Stel dat 1 miljoen mensen zich aanmelden. Bij een schikking van 5 miljard of zo ga je daar wel ergens op uitkomen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb me ook aangemeld, na aftrek kosten advocaat zal er waarschijnlijk niets overblijven maar goed je weet nooit
doe eens 50 euro keer 1 miljoen?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook erg af. Zal wel op 50 euro p.p. uitkomen of zo. Stel dat 1 miljoen mensen zich aanmelden. Bij een schikking van 5 miljard of zo ga je daar wel ergens op uitkomen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Van de week weer voor het eerst deadlift gedaan. 60kg en ik was helemaal kapotik doe alleen Romanian deadlift dus ga ook nooit zo zwaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat zeg ik daar wil ik liever niet aan. Vooral omdat ik voorheen ook die problemen pas kreeg bij 140 ofzo. Maar toen ging ik kantoorwerk doen, heb zelf een beetje het idee dat het daar aan ligt. Lekker gladde handjes.quote:
Glijdt vanwege zweethanden of gripkracht? Magnesium als dat mag in je gym en anders (misschien sowieso handig om te doen) specifiek je grip trainen. Ik heb zo'n knijpding zoals @onlogisch laat zien maar dan eentje die je kan instellen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:01 schreef Caland het volgende:
Ik merk de laatste tijd dat ik bij deadlifts eigenlijk al vanaf 100 die stang na een rep of 6 uit m'n klauwen glijdt terwijl ik daar voorheen nooit zo'n last van had. Het gaat dan niet om kracht, maar puur mijn handen die het niet meer houden en ik wil eigenlijk niet aan die homostrips.
linkquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meer Vechain
hoe is dat een aluhoedje uitspraak?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:07 schreef onlogisch het volgende:
ER ZAL WEL WEER VEEL AAN DE STRIJKSTOK BLIJVEN HANGEN ERGENS
[ afbeelding ]
doe je wel tegenovergestelde grip?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik daar wil ik liever niet aan. Vooral omdat ik voorheen ook die problemen pas kreeg bij 140 ofzo. Maar toen ging ik kantoorwerk doen, heb zelf een beetje het idee dat het daar aan ligt. Lekker gladde handjes.
Beetje een combinatie denk ik. Magnesium mag bij ons niet gok ik. Of ik zie het vooral nooit mensen doen, maar is een beetje een kakgym ook wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Glijdt vanwege zweethanden of gripkracht? Magnesium als dat mag in je gym en anders (misschien sowieso handig om te doen) specifiek je grip trainen. Ik heb zo'n knijpding zoals @:onlogisch laat zien maar dan eentje die je kan instellen.
Niks gay aan straps overigens hoor, zolang het maar alleen bij je max setjes is
Omdat ik niet verwacht dat de facebook gebruiker ooit maar een cent zal zien. Dat zal wel in een achteraf kamertje worden afgetiktquote:
ze hebben ook gegevens van jou hoor, wees daar maar niet bang voorquote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:09 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nooit Facebook genomen omdat iedereen die geen mongool is snapt dat ze met je gegevens aan de haal gaan.
Dus nu krijg ik geen geld omdat ik geen mongool ben.
Ik ben woedend.
Deze man weet.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet. Altijd links onderhands.
misschien daar is aan beginnen, 2 om 2 of zoquote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet. Altijd links onderhands.
als het zwaar wordt kan dat net even genoeg zijn om het toch te redden door die andere grip, ik doe het overigens niet, ik houd beide handen voorquote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat aan te raden? Zelf pak ik links altijd achter, rechts voor.
Gewoon straps gebruiken >> alleen bij je max sets <<, en ondertussen je grip wat meer gaan trainenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje een combinatie denk ik. Magnesium mag bij ons niet gok ik. Of ik zie het vooral nooit mensen doen, maar is een beetje een kakgym ook wel.
Ik doe mee, gratis geld is mij wel bekend.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:55 schreef onlogisch het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)dit-is-ongekend.html
GRATIS GELD BOYS.
Waar kan je je aanmelden?????
Ga daar eens naar kijken jaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon straps gebruiken >> alleen bij je max sets <<, en ondertussen je grip wat meer gaan trainen
deze heb ik trouwens
[ afbeelding ]
Je wordt oud.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga daar eens naar kijken ja
Vind het vooral vreemd dat ik er vroegah nooit echt last van heb gehad eigenlijk.
Farmer walks en zo lang mogelijk hangen aan een pullup bar (uithoudingsvermogen) zijn ook nog optiesquote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga daar eens naar kijken ja
Vind het vooral vreemd dat ik er vroegah nooit echt last van heb gehad eigenlijk.
Okequote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik krijg ook gratis geld van Facebook.
die kop van die Suikerberg als het geld gaat kosten is het al waardquote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik krijg ook gratis geld van Facebook.
Nou ik heb echt het idee dat het aan het werk ligt. Voorheen had ik altijd ruwe opengespleten klauwen en nu babyhandjesquote:
minimaalquote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:27 schreef onlogisch het volgende:
Waarschijnlijk wordt dat een rechtszaak die tot het Europese hof gaat. Ergens in 2027 kunnen we denk ik een eurotje of 40/45 de man tegemoet zien
We halen er even een expert bij
@:napoleonfour
Daarom.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
die kop van die Suikerberg als het geld gaat kosten is het al waard
Hoe check je dat?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Daarom.
Hopelijk betalen ze per jaar uit. Zojuist gecheckt; mijn eerste Facebook bericht was van 2008.
In je profiel staat gewoon wanneer je geregistreerd bentquote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Daarom.
Hopelijk betalen ze per jaar dat je lid bent uit. Zojuist gecheckt; mijn eerste Facebook bericht was van 2008.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
(nee, niet echt scrollen, je kan je tijdlijn filteren, en dan gewoon een jaar selecteren waarin je denkt dat je nog geen lid was; 0 berichten = geen lid. Wel berichten is wel lid)
Ik denk eerder dat je het niet hebt genomen omdat je wel besefte dat het vrij pijnlijk is om 14 vrienden te hebbenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:09 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nooit Facebook genomen omdat iedereen die geen mongool is snapt dat ze met je gegevens aan de haal gaan.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je het niet hebt genomen omdat je wel besefte dat het vrij pijnlijk is om 14 vrienden te hebben
15quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je het niet hebt genomen omdat je wel besefte dat het vrij pijnlijk is om 14 vrienden te hebben
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hallo zeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je gebruikt deze echt helemaal verkeerd.
@:Scrummie2.1 zie deze kwast
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je gebruikt deze echt helemaal verkeerd.
@:Scrummie2.1 zie deze kwast
Verwendttwitter:aad300 twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 12:47:10Had je ook nooit aan moeten beginnen je verwendt ze alleen maar 😜⚽️👌🏼 https://t.co/nhJEN7RwLP reageer retweet
Een man van 73 maakt een spelfoutje, het is wat.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Verwendttwitter:aad300 twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 12:47:10Had je ook nooit aan moeten beginnen je verwendt ze alleen maar 😜⚽️👌🏼 https://t.co/nhJEN7RwLP reageer retweet
check deze gast @:onlogisch @:ggmm
Laat Aad met rust.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Doe normaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:39 schreef Wereldgozer het volgende:
ik zeg net dat het op je profiel staatquote:
Het lijkt wel alsof onlogisch jouw berichten niet leest.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik zeg net dat het op je profiel staat
Rustig aan maat.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:47 schreef JanCees het volgende:
echt je kan hier mensen wat vertellen maar ze willen het toch niet begrijpen
Bij @onlogisch brandt wel licht maar er is niemand thuis.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:47 schreef JanCees het volgende:
Zo leidt je infantiele mongolen het beste om de tuinquote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij @:onlogisch brandt wel licht maar er is niemand thuis.
overheen gelezen maar mei 2008 dus dat wordt kassaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:47 schreef JanCees het volgende:
Ik hoop maar dat dit bewust is.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo leidt je infantiele mongolen het beste om de tuin
April 2009 hier.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
overheen gelezen maar mei 2008 dus dat wordt kassa
Hier trapte ik niet in.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo leidt je infantiele mongolen het beste om de tuin
hier sept 2009 dus ook kassaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
overheen gelezen maar mei 2008 dus dat wordt kassa
@JanCees @onlogisch @Lenny_Leonard @Caland @Scrummie2.1 (een lamp) @fetXquote:Bezorgtijd: vandaag tussen 14:15 en 16:15
Bezorger is onderweg
Ergens tussen 14:15 en 16:15 feestquote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:jancees @:onlogisch @:lenny_leonard @:caland @:scrummie2.1 (een lamp) @:fetx
Ok boomerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Ergens tussen 14:15 en 16:15 feest![]()
Dit doet me eraan herinneren dat ik een nieuwe portemonnee moet bestellen.
Brb @:Tarado
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Ergens tussen 14:15 en 16:15 feest![]()
Dit doet me eraan herinneren dat ik een nieuwe portemonnee moet bestellen.
Brb @:Tarado
Akkoordquote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]brb mededelingen kunnen wat mij betreft achterwege gelaten worden omdat we immers kunnen zien of iemand mee post of niet, overbodige aandachtshoerering
Ik ontvang 'm als een man.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:11 schreef onlogisch het volgende:
Zo dan. Een spaarzaam momentje. Maar anchor @:Tarado deelt hier even uit zeg.
2 minuten te vroeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:13 schreef GGMM het volgende:
Pakketje nu al binnen!
@:jancees @:onlogisch @:lenny_leonard @:caland @:scrummie2.1 (Dit was die lamp waar ik het over had) @:fetx
Pics van de lamp?!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:13 schreef GGMM het volgende:
Pakketje nu al binnen!
@:jancees @:onlogisch @:lenny_leonard @:caland @:scrummie2.1 (Dit was die lamp waar ik het over had) @:fetx
Zo'n toestel waar je foto's mee kan maken.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
??????????????????????????????????????????
Ik heb dezequote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo'n toestel waar je foto's mee kan maken.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb deze
[ afbeelding ]
Graag niet vragen hoe ik deze foto heb genomen.
Pijnlijk voor @KingRoland dit.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg leuk, die lamp-act. Dit is mijn favoriete act uit de SC!
Deed je vriendin 's zomers maar eens wat aan die haarballen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn kat geeft echt tering veel over in het zomerseizoen. Al die haarballen
Pics?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
pics van je poesje.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@Zipportal kijk weer een verzonnen hobbyquote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
STOP HIERMEE.quote:
Als hij maar niet over je nieuwe trofee heen kotst.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nieuwe trofee?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als hij maar niet over je nieuwe trofee heen kotst.
[..]
[..]
niks beters t edoen ofzoquote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie2.1
Ik ga deze week seizoen 3 afkijken. (Westworld)
Ik vond het een leuk seizoen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
ik was zaterdag in de kroeg maatquote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nee. (ik heb vakantie)
Ik had een bbq van de club en daarna nog even kroeg. Beide volle bak.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik was zaterdag in de kroeg maat
volle bak
lekker manquote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had een bbq van de club en daarna nog even kroeg. Beide volle bak.
Welke club?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had een bbq van de club en daarna nog even kroeg. Beide volle bak.
niet gekliktquote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:42 schreef Coco. het volgende:
Oh dit heeft Haags gewonnen
VBL / [Voorspellen] Voorspel hier de eindstand van de Eredivisie 2019/2020
het is bijna niet te geloven
Maar hij kan wel goed tellen natuurlijk
User @maxi-mus zet moderator @onlogisch op zijn plek!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat dat een les zijn, eerst lezen dan reageren.
Beetje jammer van al die mentions in de OP, die werken toch niet als je een nieuw topic maakt.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:42 schreef Coco. het volgende:
Oh dit heeft Haags gewonnen
VBL / [Voorspellen] Voorspel hier de eindstand van de Eredivisie 2019/2020
het is bijna niet te geloven
Maar hij kan wel goed tellen natuurlijk
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
User @:maxi-mus zet moderator @:onlogisch op zijn plek!
woensdag niet open geweest?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja de meeste mensen toch geruime tijd niet gezien hé dus dat was wel even leuk.
oh raarquote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus dan is de kantine ook dicht meestal.
@Caland gefeliciteerd!twitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 15:02:05𝐍𝐢𝐞𝐮𝐰𝐬 | Zeljko Petrovic maakt de technische staf van Feyenoord weer compleet. De assistent-trainer heeft een eenjarig contract getekend.
Welkom terug, Zeljko! 🤝 reageer retweet
Babbelzieke Joegoslaaf.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:03 schreef GGMM het volgende:
@:caland gefeliciteerd!twitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 15:02:05𝐍𝐢𝐞𝐮𝐰𝐬 | Zeljko Petrovic maakt de technische staf van Feyenoord weer compleet. De assistent-trainer heeft een eenjarig contract getekend.
Jan Pipo de Clown.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:03 schreef GGMM het volgende:
@:caland gefeliciteerd!twitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 15:02:05𝐍𝐢𝐞𝐮𝐰𝐬 | Zeljko Petrovic maakt de technische staf van Feyenoord weer compleet. De assistent-trainer heeft een eenjarig contract getekend.
Veel plezier. Ik moet nog verder kijken, was bij aflevering 6 gebleven.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
Moet er wel even aan wennen, zo buiten het park.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik moet nog verder kijken, was bij aflevering 6 gebleven.
De interviews worden in ieder geval niet saai zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:03 schreef GGMM het volgende:
Ik mag blij zijn als ik het kantoor dit jaar nog ga zienquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:39 schreef Caland het volgende:
Morgen voor het eerst naar kantoor trouwens
Vanaf deze week 1 dag per week.
Dan heb je te weinig kracht in je grip. Ik weet niet in hoeverre je je onderarmen traint, maar dat heeft bij mij datzelfde probleem verholpen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:01 schreef Caland het volgende:
Ik mag alleen niet in Amsterdam werkenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik mag blij zijn als ik het kantoor dit jaar nog ga zienEn dat voor een boomergriepje lol
Ja dat ga ik inderdaad erbij doen de komende tijdquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan heb je te weinig kracht in je grip. Ik weet niet in hoeverre je je onderarmen traint, maar dat heeft bij mij datzelfde probleem verholpen.
Ik vind buitendam een uitstekende user. Een unicum onder de PSV'ers samen met Lansquote:
Ja, eigenlijk is het een compleet andere serie geworden. Maar wat ik tot nu toe heb gezien vond ik wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet er wel even aan wennen, zo buiten het park.
@Coco. krijgt een sneer van @Calandquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind buitendam een uitstekende user. Een unicum onder de PSV'ers samen met Lans
Bedankt makker.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind buitendam een uitstekende user. Een unicum onder de PSV'ers samen met Lans
Deed caland ook niet maar daar zeg je niets tegen!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij niet gewoon een @?
Zo krijg ik het toch niet mee? Lul.
Gaat wel heel makkelijk dan die verspreiding, kapje af in zelfde ruimte = besmet? Aerosolen door te praten na het afzetten? @MauricedeHondquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:44 schreef Zipportal het volgende:
Familielid van patiënt doet opzettelijk mondkapje af en 'besmet' 4 verplegers
https://www.nu.nl/coronav(...)et-4-verplegers.html
[ afbeelding ]
Nee, zijn tekst beviel mij veel en veel beter.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deed caland ook niet maar daar zeg je niets tegen!
Eens.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:44 schreef Zipportal het volgende:
Familielid van patiënt doet opzettelijk mondkapje af en 'besmet' 4 verplegers
https://www.nu.nl/coronav(...)et-4-verplegers.html
[ afbeelding ]
Beetje inconsequent, maar okequote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, zijn tekst beviel mij veel en veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |