Veel plezier. Ik moet nog verder kijken, was bij aflevering 6 gebleven.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie2.1
Ik ga deze week seizoen 3 afkijken. (Westworld)
Moet er wel even aan wennen, zo buiten het park.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik moet nog verder kijken, was bij aflevering 6 gebleven.
De interviews worden in ieder geval niet saai zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:03 schreef GGMM het volgende:
@:caland gefeliciteerd!twitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 15:02:05𝐍𝐢𝐞𝐮𝐰𝐬 | Zeljko Petrovic maakt de technische staf van Feyenoord weer compleet. De assistent-trainer heeft een eenjarig contract getekend.
Welkom terug, Zeljko! 🤝 reageer retweet
Ik mag blij zijn als ik het kantoor dit jaar nog ga zienquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:39 schreef Caland het volgende:
Morgen voor het eerst naar kantoor trouwens
Vanaf deze week 1 dag per week.
Dan heb je te weinig kracht in je grip. Ik weet niet in hoeverre je je onderarmen traint, maar dat heeft bij mij datzelfde probleem verholpen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:01 schreef Caland het volgende:
Ik merk de laatste tijd dat ik bij deadlifts eigenlijk al vanaf 100 die stang na een rep of 6 uit m'n klauwen glijdt terwijl ik daar voorheen nooit zo'n last van had. Het gaat dan niet om kracht, maar puur mijn handen die het niet meer houden en ik wil eigenlijk niet aan die homostrips.
Iemand tips? @:buitendam @:3rr0r @:onlogisch
Ik mag alleen niet in Amsterdam werkenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik mag blij zijn als ik het kantoor dit jaar nog ga zienEn dat voor een boomergriepje lol
Ja dat ga ik inderdaad erbij doen de komende tijdquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan heb je te weinig kracht in je grip. Ik weet niet in hoeverre je je onderarmen traint, maar dat heeft bij mij datzelfde probleem verholpen.
Hallo maatquote:
Ik vind buitendam een uitstekende user. Een unicum onder de PSV'ers samen met Lansquote:
Ja, eigenlijk is het een compleet andere serie geworden. Maar wat ik tot nu toe heb gezien vond ik wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet er wel even aan wennen, zo buiten het park.
@Coco. krijgt een sneer van @Calandquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind buitendam een uitstekende user. Een unicum onder de PSV'ers samen met Lans
Bedankt makker.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind buitendam een uitstekende user. Een unicum onder de PSV'ers samen met Lans
Deed caland ook niet maar daar zeg je niets tegen!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij niet gewoon een @?
Zo krijg ik het toch niet mee? Lul.
Gaat wel heel makkelijk dan die verspreiding, kapje af in zelfde ruimte = besmet? Aerosolen door te praten na het afzetten? @MauricedeHondquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:44 schreef Zipportal het volgende:
Familielid van patiënt doet opzettelijk mondkapje af en 'besmet' 4 verplegers
https://www.nu.nl/coronav(...)et-4-verplegers.html
[ afbeelding ]
Nee, zijn tekst beviel mij veel en veel beter.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deed caland ook niet maar daar zeg je niets tegen!
Eens.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:44 schreef Zipportal het volgende:
Familielid van patiënt doet opzettelijk mondkapje af en 'besmet' 4 verplegers
https://www.nu.nl/coronav(...)et-4-verplegers.html
[ afbeelding ]
Beetje inconsequent, maar okequote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, zijn tekst beviel mij veel en veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |