Wat ging er mis?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:55 schreef onlogisch het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)dit-is-ongekend.html
GRATIS GELD BOYS.
Waar kan je je aanmelden?????
ik ga zo ookquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:56 schreef Caland het volgende:
Trouwens nog vergeten te melden, maar net een uurtje gesport (benen)![]()
@:ggmm @:onlogisch @:jojoortje
(heb avonddienst)
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wat ging er mis?
Facebook heeft volgens de Consumentenbond en DPS jarenlang privégegevens van gebruikers en hun Facebookvrienden verzameld en vervolgens zonder toestemming toegankelijk gemaakt voor derden.
no shit
(lol)quote:Ook stelde de AP vast dat Facebook gegevens van gevoelige aard gebruikt zonder uitdrukkelijke toestemming. ,,Zo verwerkte Facebook gegevens over seksuele geaardheid om op basis hiervan gerichte advertenties te tonen.’’
Ik heb er echt 0 moeite mee dat ze met mijn gegevens aan de haal zijn gegaan. Maar, hypocriet als ik ben, hoop ik wel op gratis geldquote:Bedankt voor je inschrijving.
We houden je via e-mail op de hoogte van relevante ontwikkelingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
geklikt. AIVD ingelichtquote:
proleetquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb er echt 0 moeite mee dat ze met mijn gegevens aan de haal zijn gegaan. Maar, hypocriet als ik ben, hoop ik wel op gratis geld
Meer Vechain
@:aTypisch
@:Wereldgozer
Ik zit al in NWS allen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:39 schreef Caland het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)van-criminelen-eruit
Genot
@:zipportal
Herkenbaar. Mij gebeurde het @ mijn hoogtij dagen pas op 160. Wel mokervervelend ja. Deze helpen :quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:01 schreef Caland het volgende:
Ik merk de laatste tijd dat ik bij deadlifts eigenlijk al vanaf 100 die stang na een rep of 6 uit m'n klauwen glijdt terwijl ik daar voorheen nooit zo'n last van had. Het gaat dan niet om kracht, maar puur mijn handen die het niet meer houden en ik wil eigenlijk niet aan die homostrips.
Iemand tips? @:buitendam @:3rr0r @:onlogisch
Ja, stel je niet zo aan.quote:
ook geweest bovenlichaam, viel wel tegen vandaag, benen gisteren ging een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:56 schreef Caland het volgende:
Trouwens nog vergeten te melden, maar net een uurtje gesport (benen)![]()
@:ggmm @:onlogisch @:jojoortje
(heb avonddienst)
ik heb me ook aangemeld, na aftrek kosten advocaat zal er waarschijnlijk niets overblijven maar goed je weet nooitquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb er echt 0 moeite mee dat ze met mijn gegevens aan de haal zijn gegaan. Maar, hypocriet als ik ben, hoop ik wel op gratis geld
Meer Vechain
Ja ik heb mijn benen wel door kunnen trainen dus niet heel veel last van spierpijn gelukkig. Wel weer blij dat ik na het squatten en deadliften nog even die legpress kan doen voor wat extra verzuring.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook geweest bovenlichaam, viel wel tegen vandaag, benen gisteren ging een stuk makkelijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag het me ook erg af. Zal wel op 50 euro p.p. uitkomen of zo. Stel dat 1 miljoen mensen zich aanmelden. Bij een schikking van 5 miljard of zo ga je daar wel ergens op uitkomen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb me ook aangemeld, na aftrek kosten advocaat zal er waarschijnlijk niets overblijven maar goed je weet nooit
doe eens 50 euro keer 1 miljoen?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook erg af. Zal wel op 50 euro p.p. uitkomen of zo. Stel dat 1 miljoen mensen zich aanmelden. Bij een schikking van 5 miljard of zo ga je daar wel ergens op uitkomen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Van de week weer voor het eerst deadlift gedaan. 60kg en ik was helemaal kapotik doe alleen Romanian deadlift dus ga ook nooit zo zwaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat zeg ik daar wil ik liever niet aan. Vooral omdat ik voorheen ook die problemen pas kreeg bij 140 ofzo. Maar toen ging ik kantoorwerk doen, heb zelf een beetje het idee dat het daar aan ligt. Lekker gladde handjes.quote:
Glijdt vanwege zweethanden of gripkracht? Magnesium als dat mag in je gym en anders (misschien sowieso handig om te doen) specifiek je grip trainen. Ik heb zo'n knijpding zoals @onlogisch laat zien maar dan eentje die je kan instellen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:01 schreef Caland het volgende:
Ik merk de laatste tijd dat ik bij deadlifts eigenlijk al vanaf 100 die stang na een rep of 6 uit m'n klauwen glijdt terwijl ik daar voorheen nooit zo'n last van had. Het gaat dan niet om kracht, maar puur mijn handen die het niet meer houden en ik wil eigenlijk niet aan die homostrips.
Iemand tips? @:buitendam @:3rr0r @:onlogisch
linkquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meer Vechain
hoe is dat een aluhoedje uitspraak?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:07 schreef onlogisch het volgende:
ER ZAL WEL WEER VEEL AAN DE STRIJKSTOK BLIJVEN HANGEN ERGENS
[ afbeelding ]
doe je wel tegenovergestelde grip?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik daar wil ik liever niet aan. Vooral omdat ik voorheen ook die problemen pas kreeg bij 140 ofzo. Maar toen ging ik kantoorwerk doen, heb zelf een beetje het idee dat het daar aan ligt. Lekker gladde handjes.
Beetje een combinatie denk ik. Magnesium mag bij ons niet gok ik. Of ik zie het vooral nooit mensen doen, maar is een beetje een kakgym ook wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Glijdt vanwege zweethanden of gripkracht? Magnesium als dat mag in je gym en anders (misschien sowieso handig om te doen) specifiek je grip trainen. Ik heb zo'n knijpding zoals @:onlogisch laat zien maar dan eentje die je kan instellen.
Niks gay aan straps overigens hoor, zolang het maar alleen bij je max setjes is
Omdat ik niet verwacht dat de facebook gebruiker ooit maar een cent zal zien. Dat zal wel in een achteraf kamertje worden afgetiktquote:
ze hebben ook gegevens van jou hoor, wees daar maar niet bang voorquote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:09 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nooit Facebook genomen omdat iedereen die geen mongool is snapt dat ze met je gegevens aan de haal gaan.
Dus nu krijg ik geen geld omdat ik geen mongool ben.
Ik ben woedend.
Deze man weet.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet. Altijd links onderhands.
misschien daar is aan beginnen, 2 om 2 of zoquote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet. Altijd links onderhands.
als het zwaar wordt kan dat net even genoeg zijn om het toch te redden door die andere grip, ik doe het overigens niet, ik houd beide handen voorquote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat aan te raden? Zelf pak ik links altijd achter, rechts voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |