Nee, hij zette je constant in het spel ondanks dat je duidelijk had gezegd dat je spec wasquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:09 schreef 3rr0r het volgende:
Ik werd door @:Coco. gekickt toen ik vanuit m'n business lounge even toekeek. Elke extra persoon een aanslag op de server zeker.
Geen probleem vriend. Er joinede daarvoor ook nog een Patricia Paay, dat was ik zelf ook nietquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:chevycaprice sorry dat ik jou de schuld gaf maat
Goeie genadequote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In jouw geval een verstandelijke beperking dus?
Wauw.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals jij geen gemiddeld mens bent, was Tali niet de gemiddelde vogel.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bedankt voor de condoleances, boys. Tali kwam ergens begin oktober 2012 uit het ei, heb (had) haar sinds 19 november 2012, dus zeg dat ze 7 jaar en 9 maanden oud is geworden. Gemiddeld kan een catharinaparkiet 10-15 jaar oud worden, maarja, da's gemiddeld.
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bedankt voor de condoleances, boys. Tali kwam ergens begin oktober 2012 uit het ei, heb (had) haar sinds 19 november 2012, dus zeg dat ze 7 jaar en 9 maanden oud is geworden. Gemiddeld kan een catharinaparkiet 10-15 jaar oud worden, maarja, da's gemiddeld.
kringetje genot?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zoals jij geen gemiddeld mens bent, was Tali niet de gemiddelde vogel.
Ik brand vanavond een kaarsje voor Tali.
ik krijg daar altijd een bijzonder naar gevoel van, die beeldenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:39 schreef Caland het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)van-criminelen-eruit
Genot
@:zipportal
Ja ik heb vreemd genoeg nog altijd een beetje de naïeve gedachte dat dit soort shit hier niet gebeurt.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik krijg daar altijd een bijzonder naar gevoel van, die beelden
kan er in series en films ook slecht tegen
@JanCees pik je dit?twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 09:26:42in b4 opmerkingen over hiphop is geen muziek uit de mond van dit is het momento neuriënde paljassen reageer retweet
stukje vintagequote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:39 schreef Caland het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)van-criminelen-eruit
Genot
@:zipportal
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:42 schreef Caland het volgende:
@:jancees pik je dit?twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 09:26:42in b4 opmerkingen over hiphop is geen muziek uit de mond van dit is het momento neuriënde paljassen reageer retweet
Sterkte!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ben wel benieuwd naar het verhaal erachterquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb vreemd genoeg nog altijd een beetje de naïeve gedachte dat dit soort shit hier niet gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |