Ik wist niet dat TarrelGod al zo oud was.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat krijgt pa vanmiddag misschien nog te horen, maar ik gok dat het de leeftijd was, en toen ze ineens zo ziek werd was dat het laatste zetje voor m'n meisje.
quote:
Bedankt, hier heb ik iets aan.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar @:ggmm het verschilt heel erg per vogel. Sommige vogels kunnen zo 40-45 jaar worden (AlbatrosGOD). Andere soorten halen de 5 niet eens.
Ik vind dat wilde vogels in NL het nog best lang volhouden. Volgens mij kan een merel zo 20 jaar worden.
Ik speel deze voor de zekerheid door naar @:drizzt_dourden
quote:Zoekresultaten
Samenvatting van internet
Grasparkieten kunnen met de juiste voeding en verzorging tussen de 15 en 20 jaar oud worden.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wel een openbaring dat het spreekwoord van je stokje gaan dus blijkt te kloppen.
Gecondoleerd en sterkte in deze moeilijke en ook gekke tijdquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat krijgt pa vanmiddag misschien nog te horen, maar ik gok dat het de leeftijd was, en toen ze ineens zo ziek werd was dat het laatste zetje voor m'n meisje.
be right backquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |