quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:34 schreef Zipportal het volgende:
RIP Tali.
Hopelijk kan dit filmpje je blij maken.
カワウソã•ãら 今度ã¯é¶è‚‰ã‚’2人ã§åˆ†ã‘åˆãˆãŸï¼Ÿã‚«ãƒ¯ã‚¦ã‚½ãŸã¡ã€€ Otter and kitten eating chicken together
@:Drizzt_DoUrden @:coco.
Linkse aap is datquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:42 schreef Caland het volgende:
@:jancees pik je dit?twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 09:26:42in b4 opmerkingen over hiphop is geen muziek uit de mond van dit is het momento neuriënde paljassen reageer retweet
Nog steeds al die overacting om een bedrijfsongevalletje.twitter:fctwente twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 12:36:04𝐕𝐚𝐧𝐝𝐚𝐚𝐠 𝐬𝐭𝐚𝐚𝐧 𝐰𝐞 𝐬𝐭𝐢𝐥 𝐛𝐢𝐣 𝐡𝐞𝐭 𝐝𝐚𝐤𝐨𝐧𝐠𝐞𝐯𝐚𝐥 𝐢𝐧 𝐃𝐞 𝐆𝐫𝐨𝐥𝐬𝐜𝐡 𝐕𝐞𝐬𝐭𝐞.
𝐼𝓃𝑒𝑒𝓃𝓈 𝓌𝒶𝓈 𝒽𝑒𝓉 𝓈𝓉𝒾𝓁
𝟎𝟕-𝟎𝟕-𝟐𝟎𝟏𝟏 https://t.co/87hqc4MrSh reageer retweet
blijft een vreemd fenomeen dat mensen die in de stoel belanden weten dat ze hun langste tijd gehad hebben maar ondanks dat die laatste uren niet in pijn willen doorbrengenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik krijg daar altijd een bijzonder naar gevoel van, die beelden
kan er in series en films ook slecht tegen
Ze hadden ook 11 volkszangers kunnen doenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:45 schreef aTypisch het volgende:
wel raar dat ze bij die bal dan opkomende artiesten kiezen
wel goede marketing voor die gasten
lijkt mij vrij normaal?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft een vreemd fenomeen dat mensen die in de stoel belanden weten dat ze hun langste tijd gehad hebben maar ondanks dat die laatste uren niet in pijn willen doorbrengen
Hoe had Peter Beense daar ooit opgepast.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze hadden ook 11 volkszangers kunnen doen
dat kunnen ze daar als de bestequote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:46 schreef Caland het volgende:
Nog steeds al die overacting om een bedrijfsongevalletje.twitter:fctwente twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 12:36:04𝐕𝐚𝐧𝐝𝐚𝐚𝐠 𝐬𝐭𝐚𝐚𝐧 𝐰𝐞 𝐬𝐭𝐢𝐥 𝐛𝐢𝐣 𝐡𝐞𝐭 𝐝𝐚𝐤𝐨𝐧𝐠𝐞𝐯𝐚𝐥 𝐢𝐧 𝐃𝐞 𝐆𝐫𝐨𝐥𝐬𝐜𝐡 𝐕𝐞𝐬𝐭𝐞.
𝐼𝓃𝑒𝑒𝓃𝓈 𝓌𝒶𝓈 𝒽𝑒𝓉 𝓈𝓉𝒾𝓁
𝟎𝟕-𝟎𝟕-𝟐𝟎𝟏𝟏 https://t.co/87hqc4MrSh reageer retweet
dat scoort niet zo denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze hadden ook 11 volkszangers kunnen doen
ik weet het niet maar het werkt blijkbaar anders hadden ze het wel meteen met een kogel opgelostquote:
Ik vind het vooral bijzonder dat er mensen zijn die dat kunnen, anderen zoveel pijn doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft een vreemd fenomeen dat mensen die in de stoel belanden weten dat ze hun langste tijd gehad hebben maar ondanks dat die laatste uren niet in pijn willen doorbrengen
Aldus een leraar.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In jouw geval een verstandelijke beperking dus?
Oh dat vind ik dan echt totaal niet bijzonder.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bijzonder dat er mensen zijn die dat kunnen, anderen zoveel pijn doen.
ik denk inderdaad dat er onder de doelgroep van die jonge hiphoppers meer te halen valt dan in de 40-45+ categoriequote:
zonder dat instinct waren wij hier nietquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bijzonder dat er mensen zijn die dat kunnen, anderen zoveel pijn doen.
Okequote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat er onder de doelgroep van die jonge hiphoppers meer te halen valt dan in de 40-45+ categorie
SMgenotquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |