abonnement Unibet Coolblue
pi_193957198
Dit weekend had ik het met mijn vriendinnetje en twee van haar vriendinnen over internetliefde. Ik ken haar namelijk via Facebook en daar ging het over. Maar al snel ging het over andere ervaringen met mannen en internet. En dat was best schokkend te zien. Een was er actief op een datingsite en liet wat berichten zien. Te triest vaak. Vaak vol domme grappen en allerlei seksuele toespelingen in het eerste bericht. En vaak ook met allerlei vreselijke slechte foto's. Soms ook veel oudere mannen. En vaak druipt de domheid er vanaf. Ze zijn vaak totaal inhoudsloos, respectloos lomp en willen het alleen over seks hebben. En als ze afgewezen worden gaan ze schelden. Maar er was er ook een bij die in eerste instantie normaal deed. Maar daarna heel bezitterig ging doen. En toen ze daarom niet met hem op date wilde ging hij dreigen met zelfmoord.

Waarom zijn er zoveel van dat soort sneue mannen? Krijgen die geen opvoeding mee? Of ontdekken ze nou nooit dat vrouwen door zulk gedrag worden afgeschrikt?
pi_193957213
TS praat in de derde persoon :')
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
  maandag 6 juli 2020 @ 12:53:21 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193957375
Ja, waarom, waarom. Vaak blijkt dat toch een lastige vraag en gaat het uiteindelijk meer om het uiten van verbazing, verwondering en ergernis dan een oprechte vraag.
The love you take is equal to the love you make.
pi_193957418
GeneralRadek is perfect _O_
pi_193957426
Naast het hebben van een verkeerd beeld van wat (de meeste) vrouwen prettig vinden binnen dergelijke gesprekken kan het ook prima een vorm van online exhibitionisme zijn natuurlijk. Nu hoef je niet meer met je regenjas in de speeltuin te staan en kan je vanuit binnenshuis seksueel expliciete opmerkingen en/of foto's sturen naar meisjes en vrouwen. Betreffende het eerste punt, ik denk dat zowel mannen als vrouwen wel een verkeerd beeld kunnen hebben van wat het andere geslacht (doorgaans) prettig vind in dergelijke gesprekken.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_193957431
Antwoord: Mannen doen alles voor seks en als het ze een keer lukt zien ze dit als bevestiging dat ze het vaker zo moeten doen. Dat ze daarbij belachelijk worden gemaakt door vrouwen (die dit soort dingen delen met vriendinnen, zoals uit openingspost blijkt) nemen ze blijkbaar voor lief.

Zou voor mij genoeg reden zijn om niet zo belachelijk te doen.
  maandag 6 juli 2020 @ 13:00:07 #7
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_193957435
Welke leeftijdscategorie is het?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_193957439
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 12:59 schreef Generationalpha het volgende:
Antwoord: Mannen doen alles voor seks en als het ze een keer lukt zien ze dit als bevestiging dat ze het vaker zo moeten doen. Dat ze daarbij belachelijk worden gemaakt door vrouwen (die dit soort dingen delen met vriendinnen, zoals uit openingspost blijkt) nemen ze blijkbaar voor lief.

Zou voor mij genoeg reden zijn om niet zo belachelijk te doen.
Dat kan ook hun fetisj zijn natuurlijk.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_193957448
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:00 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Dat kan ook hun fetisj zijn natuurlijk.
Zou kunnen, dat ze die vernedering leuk vinden ofzo.
pi_193957515
Mannen, vrouwen. Allemaal hetzelfde :P
pi_193957574
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:09 schreef Amee het volgende:
Mannen, vrouwen. Allemaal hetzelfde :P
Mwa nee, in dit opzicht is er een duidelijk verschil. Mannen zijn de jagers en zullen alles doen voor seks, bij vrouwen slaat de wanhoop misschien sneller toe bij relationele afwijzing. (Alhoewel mannen ook daarin erg wanhopig kunnen zijn.)
  Moderator maandag 6 juli 2020 @ 13:25:31 #12
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193957635
Je zou de vraag ook andersom kunnen stellen. Waarom gedragen vrouwen zich vaak zo onmenselijk tegen mannen? Door ze te negeren vooral.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_193957653
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Mwa nee, in dit opzicht is er een duidelijk verschil. Mannen zijn de jagers en zullen alles doen voor seks, bij vrouwen slaat de wanhoop misschien sneller toe bij relationele afwijzing. (Alhoewel mannen ook daarin erg wanhopig kunnen zijn.)
Wat ik bedoelde is dat mannen en vrouwen even gek en wanhopig kunnen doen. Misschien vaker op het ene gebied dan op het andere. Maar net zo goed kunnen mannen wanhopig irritant zijn op het relationele. En ik ken een vrouw (bi) die ook alleen maar aan seks kan denken, al weet ze dat ik 100% hetero ben. De godganse dag word ik gespamd met haar nudes. 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2020 13:27:36 ]
  maandag 6 juli 2020 @ 13:27:48 #14
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_193957663
Dat is de schuld van de vrouwen, als je het aan sommige users hier vraagt.
  maandag 6 juli 2020 @ 13:27:59 #15
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_193957664
Oh, er heeft er al een gereageerd zie ik!
pi_193957697
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:26 schreef Amee het volgende:

[..]

Wat ik bedoelde is dat mannen en vrouwen even gek en wanhopig kunnen doen. Misschien vaker op het ene gebied dan op het andere. Maar net zo goed kunnen mannen wanhopig irritant zijn op het relationele.
Zeker waar.

quote:
En ik ken een vrouw (bi) die ook alleen maar aan seks kan denken, al weet ze dat ik 100% hetero ben. de godganse dag word ik gespamd met haar nudes. 8)7
Hahaha, dat is wel vermakelijk ja. Die vrouwen ken ik ook zeker maar ik kan me er totaal niet aan storen. Vind het juist wel leuk als vrouwen dol zijn op seks.
  maandag 6 juli 2020 @ 13:30:54 #17
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_193957700
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:26 schreef Amee het volgende:

[..]

Wat ik bedoelde is dat mannen en vrouwen even gek en wanhopig kunnen doen. Misschien vaker op het ene gebied dan op het andere. Maar net zo goed kunnen mannen wanhopig irritant zijn op het relationele. En ik ken een vrouw (bi) die ook alleen maar aan seks kan denken, al weet ze dat ik 100% hetero ben. De godganse dag word ik gespamd met haar nudes. 8)7
Als je dat vervelend vindt, kun je haar natuurlijk vragen hiermee te stoppen. :{
Laat niks met je doen wat je niet fijn vindt, jij bepaald die grens.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_193957711
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:30 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zeker waar.
[..]

Hahaha, dat is wel vermakelijk ja. Die vrouwen ken ik ook zeker maar ik kan me er totaal niet aan storen. Vind het juist wel leuk als vrouwen dol zijn op seks.
Ik denk niet dat je het leuk zal vinden als je niets van haar wil hebben :P
  maandag 6 juli 2020 @ 13:32:13 #19
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193957712
Vaak is het een uiting van enorme geestelijke armoede. Je geeft de antwoorden eigenlijk zelf al. Het zijn doorgaans mannen met een niet bijster hoog IQ en EQ, en een bedroevende algemene ontwikkeling. Hebben vaak simpele baantjes en ook ouders die bepaald geen stimulerend effect hebben op de ontwikkeling. En als ze al vrienden hebben dan hebben ze daar meestal ook niet veel aan.

Dus ja als je omgeving zo'n schrale grond is dan komt er van ontwikkeling niet veel terecht. Dus dat verklaart hun gedrag.
pi_193957731
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:32 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je het leuk zal vinden als je niets van haar wil hebben :P
Als jij het als grensoverschrijdend ervaart is dat niet fijn natuurlijk. :{
pi_193957736
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Als je dat vervelend vindt, kun je haar natuurlijk vragen hiermee te stoppen. :{
Laat niks met je doen wat je niet fijn vindt, jij bepaald die grens.
Ik heb het haar al verschillende keren duidelijk gemaakt. Maar ze is ook een heel lief meisje en ik kan het niet over mijn hart krijgen haar keihard aan te pakken. Dus ik negeer gewoon haar foto's en als ze gaat pruilen zeg ik: Oeh! en dat is alles. Haha!
Niet dat het me verder op die manier stoort dat ik ervan strest, want ik open haar berichten pas wanneer ik het wil :P
  maandag 6 juli 2020 @ 13:36:21 #22
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193957744
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je zou de vraag ook andersom kunnen stellen. Waarom gedragen vrouwen zich vaak zo onmenselijk tegen mannen? Door ze te negeren vooral.
Waarom moeten ze ingaan op een wanhopige proleet?
pi_193957766
Denk dat dit wel te maken heeft met opleidingsniveau en cultuur. In mijn omgeving zie ik dit niet echt.
pi_193957778
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:32 schreef Hexagon het volgende:
Vaak is het een uiting van enorme geestelijke armoede. Je geeft de antwoorden eigenlijk zelf al. Het zijn doorgaans mannen met een niet bijster hoog IQ en EQ, en een bedroevende algemene ontwikkeling. Hebben vaak simpele baantjes en ook ouders die bepaald geen stimulerend effect hebben op de ontwikkeling. En als ze al vrienden hebben dan hebben ze daar meestal ook niet veel aan.

Dus ja als je omgeving zo'n schrale grond is dan komt er van ontwikkeling niet veel terecht. Dus dat verklaart hun gedrag.
Hoogopgeleide mannen jagen ook heus wel op seks maar zullen het veel subtieler verwoorden.
pi_193957818
Omdat we denken met de 25 centimeter in onze broek.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
  maandag 6 juli 2020 @ 14:05:55 #26
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193958063
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:40 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hoogopgeleide mannen jagen ook heus wel op seks maar zullen het veel subtieler verwoorden.
Natuurlijk doen die dat. Maar die zullen zich meestal niet zo proleterig gedragen en hebben vaak wat meer vermogen om te leren van hun fouten.

Tenzij ze zelfreflectief vermogen niet hebben. Dan worden het incels.
  maandag 6 juli 2020 @ 14:08:32 #27
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_193958085
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je zou de vraag ook andersom kunnen stellen. Waarom gedragen vrouwen zich vaak zo onmenselijk tegen mannen? Door ze te negeren vooral.
Op basis van de verhalen denk ik dat vrouwen afstompen - en terecht. De eerste paar sneuneuzen stuur je de eerste keer nog een vriendelijk berichtje. Als die vervolgens allemaal als halve tammen reageren dan laat je het wel. Helemaal als je bedenkt dat menig dame op een datingsite tientallen zo niet honderden van dit soort berichten krijgt. Daar ga je dan toch verder geen energie in steken? Je bent als vrouw toch niet verantwoordelijk voor de geestelijke gezondheid van dat soort ameubes.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_193958104
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 14:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Natuurlijk doen die dat. Maar die zullen zich meestal niet zo proleterig gedragen en hebben vaak wat meer vermogen om te leren van hun fouten.

Tenzij ze zelfreflectief vermogen niet hebben. Dan worden het incels.
Eens hoor.
  maandag 6 juli 2020 @ 14:16:47 #29
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_193958181
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:40 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hoogopgeleide mannen jagen ook heus wel op seks maar zullen het veel subtieler verwoorden.
Die komen maar zo op het idee om een vrouw als mens te benaderen in plaats van als neukpop. Blijk je zowaar nog met ze te kunnen praten ook. Revolutionair!
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_193958945
Mijn ervaring als man is ook juist dat vrouwen soms heel sneu kunnen reageren: even niet genoeg aandacht of snel genoeg reageren op een berichtje en hoppa: gedoe of geblokt.

Wat dat betreft denk ik dat de sneuheid van het zijn op internet niet gebonden is aan geslacht. De manier waarop verschilt waarschijnlijk wel, maar zowel mannen als vrouwen kunnen behoorlijk, sneu, triest, wanhopig en dwingend zijn op het web.
pi_193959777
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 15:21 schreef DW457 het volgende:
Mijn ervaring als man is ook juist dat vrouwen soms heel sneu kunnen reageren: even niet genoeg aandacht of snel genoeg reageren op een berichtje en hoppa: gedoe of geblokt.

Wat dat betreft denk ik dat de sneuheid van het zijn op internet niet gebonden is aan geslacht. De manier waarop verschilt waarschijnlijk wel, maar zowel mannen als vrouwen kunnen behoorlijk, sneu, triest, wanhopig en dwingend zijn op het web.
Sneuheid is sowieso ook weer een relatieve term. Mensen doen vaak maar wat en hun gedrag is afhankelijk van talloze factoren. Maar soms komt het dan toch ineens mooi samen en vinden mensen elkaar ook weer in hun eigen sneuheid. :)
pi_193959788
Heerlijk hoe het hier meteen op IQ/EQ wordt gegooid, uiteraard in combinatie met opleiding. Wat is het toch heerlijk dat er altijd wel iemand of FOK! precies weet hoe het zit _O-
  maandag 6 juli 2020 @ 16:19:52 #33
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_193959835
- nee -

[ Bericht 91% gewijzigd door CoolGuy op 06-07-2020 21:03:57 ]
  maandag 6 juli 2020 @ 16:20:09 #34
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193959844
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:17 schreef Questular het volgende:
Heerlijk hoe het hier meteen op IQ/EQ wordt gegooid, uiteraard in combinatie met opleiding. Wat is het toch heerlijk dat er altijd wel iemand of FOK! precies weet hoe het zit _O-
Want jij denkt dat er geen verband is tussen IQ/EQ en het vermogen om tactvol vrouwen te benaderen?
pi_193959876
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:20 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Want jij denkt dat er geen verband is tussen IQ/EQ en het vermogen om tactvol vrouwen te benaderen?
Als ik hier op FOK! het e.e.a lees dan lijkt het mij duidelijk dat genoeg hoogopgeleiden ook geen idee hebben wat ze aan het doen zijn :)
  maandag 6 juli 2020 @ 16:25:08 #36
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193959942
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:21 schreef Questular het volgende:

[..]

Als ik hier op FOK! het e.e.a lees dan lijkt het mij duidelijk dat genoeg hoogopgeleiden ook geen idee hebben wat ze aan het doen zijn :)
Ja maar hoogopgeleide incels gaat meestal op een wat andere manier de fout in. Die gedragen zich meer als slappe onderdanige dweil.
pi_193960029
niks mis met sneu en wanhopig zijn
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_193960052
Edit.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2020 16:36:23 ]
pi_193960499
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:30 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
niks mis met sneu en wanhopig zijn
Wel als je liefde en seks wilt.
pi_193962968
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 15:21 schreef DW457 het volgende:
Mijn ervaring als man is ook juist dat vrouwen soms heel sneu kunnen reageren: even niet genoeg aandacht of snel genoeg reageren op een berichtje en hoppa: gedoe of geblokt.

Wat dat betreft denk ik dat de sneuheid van het zijn op internet niet gebonden is aan geslacht. De manier waarop verschilt waarschijnlijk wel, maar zowel mannen als vrouwen kunnen behoorlijk, sneu, triest, wanhopig en dwingend zijn op het web.
Dit. Heb ook voldoende oerdomme vrouwen getroffen, viel niet mee te praten.
pi_193962987
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:19 schreef cleanfreak het volgende:
Wat een mannen haat topic weer. Op wat voor manier heb jij hier last van TS? Zullen we eens een boekje open doen over jou.
Als je een topic als dit maakt over vrouwen, dan sluit Coolguy em direct op commando van de gekwetste vrouwen.
  Moderator maandag 6 juli 2020 @ 20:25:17 #42
441859 crew  Lenny77
pi_193963586
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 19:53 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Als je een topic als dit maakt over vrouwen, dan sluit Coolguy em direct op commando van de gekwetste vrouwen.
Ik lees geen mannenhaat? Ik lees zelfs een mooie mix over domme, sneue vrouwen EN mannen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 6 juli 2020 @ 21:24:01 #43
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193964739
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 19:53 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Als je een topic als dit maakt over vrouwen, dan sluit Coolguy em direct op commando van de gekwetste vrouwen.
Is het je ook al opgevallen dat het in dit topic eigenlijk alleen mannen zijn die negatief zijn over mannen? Hm?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 7 juli 2020 @ 21:07:51 #44
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_193980321
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je zou de vraag ook andersom kunnen stellen. Waarom gedragen vrouwen zich vaak zo onmenselijk tegen mannen? Door ze te negeren vooral.
Je krijgt als vrouw extreem veel berichten van mannen. Echt, heel veel. Ze sturen allemaal (chat)berichten en willen allemaal antwoord. Als je op iedereen wil (blijven) reageren mag je daar hele dagen mee bezig gaan.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_193980355
Vrouwen haten wel dat mannen alleen hey typen, maar zelf doen ze het ook als ze een man aanspreken :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_193983038
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 21:09 schreef Aiciu het volgende:
Vrouwen haten wel dat mannen alleen hey typen, maar zelf doen ze het ook als ze een man aanspreken :')
Dan zeg ik ook alleen 'hey' terug. Zeggen ze meestal niks meer :D
pi_193983181
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:26 schreef Amee het volgende:

[..]

Wat ik bedoelde is dat mannen en vrouwen even gek en wanhopig kunnen doen. Misschien vaker op het ene gebied dan op het andere. Maar net zo goed kunnen mannen wanhopig irritant zijn op het relationele. En ik ken een vrouw (bi) die ook alleen maar aan seks kan denken, al weet ze dat ik 100% hetero ben. De godganse dag word ik gespamd met haar nudes. 8)7
Niceee
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193983185
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 21:07 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Je krijgt als vrouw extreem veel berichten van mannen. Echt, heel veel. Ze sturen allemaal (chat)berichten en willen allemaal antwoord. Als je op iedereen wil (blijven) reageren mag je daar hele dagen mee bezig gaan.
Kansloze missie eigenlijk om chicks te hosselen online dus :o
Gelukkig hebben we Fok.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193983201
Tjah, man moet moeite doen, is daarin per reactie tamelijk onsuccesvol. Mja, opzicht.

Er is ook letterlijk geen reden waarom je iemand aanspreekt behalve wat foto's via Tinder.
Zo vreemd is het niet dat het snel kansloos is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193983253
Motivation crowding theory is the theory from psychology and microeconomics suggesting that providing extrinsic incentives for certain kinds of behavior—such as promising monetary rewards for accomplishing some task—can sometimes undermine intrinsic motivation for performing that behavior.

Geld betalen voor bloed doneren < jij bent een goeie jongen als je bloed doneert!!!$ Toffe pik! Goedzo.

/ off topic.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 8 juli 2020 @ 00:38:52 #51
8369 speknek
Another day another slay
pi_193983283
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:17 schreef Questular het volgende:
Heerlijk hoe het hier meteen op IQ/EQ wordt gegooid, uiteraard in combinatie met opleiding. Wat is het toch heerlijk dat er altijd wel iemand of FOK! precies weet hoe het zit _O-
Ik ben het eens dat het stereotyp is, maar het is wel exact de reden waarom je alleen maar reclames ziet voor "parship dating voor hogeropgeleiden", "e-matching, vaste relaties voor hoger opgeleiden", etc. Dat is niet omdat vrouwen alleen maar golddiggers zijn, of dat hoger opgeleiden het gewoon zo druk hebben dat ze wel moeten online daten. Dat is omdat op de andere sites de vrouwen doodgespamd worden door bronstige boeren die alleen zo snel mogelijk zaad kwijt willen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193983286
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 00:38 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik ben het eens dat het stereotyp is, maar het is wel exact de reden waarom je alleen maar reclames ziet voor "parship dating voor hogeropgeleiden", "e-matching, vaste relaties voor hoger opgeleiden", etc. Dat is niet omdat vrouwen alleen maar golddiggers zijn, of dat hoger opgeleiden het gewoon zo druk hebben dat ze wel moeten online daten. Dat is omdat op de andere sites de vrouwen doodgespamd worden door bronstige boeren die alleen zo snel mogelijk zaad kwijt willen.
Owwwwwww
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193983290
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 8 juli 2020 @ 00:42:41 #54
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193983302
Mannen ^O^
  woensdag 8 juli 2020 @ 00:43:22 #55
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193983303
V
  woensdag 8 juli 2020 @ 00:51:02 #56
8369 speknek
Another day another slay
pi_193983342
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 00:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kansloze missie eigenlijk om chicks te hosselen online dus :o
Gelukkig hebben we Fok.
Datingsites zijn zoals goedkope Spaanse badplaatsen. Plekken waar een hoop mannen denken dat er wat te scoren valt. En omdat een hoop mannen dat denken vormt zich al snel een mannenoverschot. En omdat vrouwen het onprettig vinden om omringd te worden met mannen die willen scoren, slaat dat overschot steeds verder en verder uit, totdat je temidden in een sausagefest van twintig man wanhopig aan het strijden bent om een enkel dikkerdje te paaien.

Als je als man een chick wil hosselen kun je beter ver weg van de populaire bestemmingen gaan. Minder competitie en veel betere exemplaren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193983349
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 00:51 schreef speknek het volgende:

[..]

Datingsites zijn zoals goedkope Spaanse badplaatsen. Plekken waar een hoop mannen denken dat er wat te scoren valt. En omdat een hoop mannen dat denken vormt zich al snel een mannenoverschot. En omdat vrouwen het onprettig vinden om omringd te worden met mannen die willen scoren, slaat dat overschot steeds verder en verder uit, totdat je temidden in een sausagefest van twintig man wanhopig aan het strijden bent om een enkel dikkerdje te paaien.

Als je als man een chick wil hosselen kun je beter ver weg van de populaire bestemmingen gaan. Minder competitie en veel betere exemplaren.
U heefft gelijk mijnheer, weet niet of je het populaire bestemmingen moet neomen, maar enfin, ik weet wat u bedoelt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 8 juli 2020 @ 01:06:03 #58
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_193983399
quote:
4s.gif Op maandag 6 juli 2020 12:58 schreef Leonos het volgende:
GeneralRadek is perfect _O_
Krijg Sherminator vibes bij zijn OP.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_193983499
De chats van andere jongens in gesprek met meiden lezen is best tenenkrommend. Maar mischien onderschat de topicstarter dat hijzelf net zo dom praat tegen meiden. Alleen heeft ie een te hoge dunk van hemelf om dat te kunnen zien :{
gs0bkfBl..
pi_193983507
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 00:51 schreef speknek het volgende:

[..]

Datingsites zijn zoals goedkope Spaanse badplaatsen. Plekken waar een hoop mannen denken dat er wat te scoren valt. En omdat een hoop mannen dat denken vormt zich al snel een mannenoverschot. En omdat vrouwen het onprettig vinden om omringd te worden met mannen die willen scoren, slaat dat overschot steeds verder en verder uit, totdat je temidden in een sausagefest van twintig man wanhopig aan het strijden bent om een enkel dikkerdje te paaien.

Als je als man een chick wil hosselen kun je beter ver weg van de populaire bestemmingen gaan. Minder competitie en veel betere exemplaren.
Ik ken om mij heen vrijwel elke meid die een datingapp gebruikt ofwel even in de pauzestand heeft staan. Het zijn echter de jongens in mijn omgeving die er niet allemaal aan durven wagen. Wat gek dat de cijfers 80% man 10% vrouw is dan.
gs0bkfBl..
pi_193984691
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 01:38 schreef Hoofdkraker_ het volgende:

[..]

Ik ken om mij heen vrijwel elke meid die een datingapp gebruikt ofwel even in de pauzestand heeft staan. Het zijn echter de jongens in mijn omgeving die er niet allemaal aan durven wagen. Wat gek dat de cijfers 80% man 10% vrouw is dan.
Anekdotisch bewijs is geen bewijs...
  woensdag 8 juli 2020 @ 08:40:25 #62
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193985162
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 00:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kansloze missie eigenlijk om chicks te hosselen online dus :o
Gelukkig hebben we Fok.
Dat valt wel mee. Van die berichten die ze krijgen is 95% volledig kansloos.
  woensdag 8 juli 2020 @ 08:50:40 #63
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193985287
Je hoeft er niet eens voor op datingsites te zitten, krijg via Insta (die niet openbaar staat of iets) ook kneuzige berichten of idd alleen ‘hey’ :')
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_193985341
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 21:07 schreef rosepetals het volgende:

Je krijgt als vrouw extreem veel berichten van mannen. Echt, heel veel. Ze sturen allemaal (chat)berichten en willen allemaal antwoord. Als je op iedereen wil (blijven) reageren mag je daar hele dagen mee bezig gaan.
Eén dag ingeschreven op een datingsite uit verveling. En dat was meer dan 10 jaar geleden. Ik wist niet wat er gebeurde :o Zoveel berichtjes! En ik ben redelijk doorsnee, niet super knap, niet lelijk. Wat krijg je dan als super knappe vrouw wel niet aan lading berichten? En die zijn dan 'arrogant' want antwoorden niet. Nee, gek, die krijgen honderden berichten |:(

Overigens is me toen geen domheid of seksueel gefocust gedrag opgevallen. Misschien lag dat aan de datingsite, misschien aan mijn leeftijd (begin 30), misschien aan de tijdsgeest (zoals ik zei: meer dan 10 jaar geleden). Ik heb met een paar mannen best gezellig gekletst en de dag er na mijn profiel van de site verwijderd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193985498
omdat een dating app ideaal is voor trieste mannetjes..
  woensdag 8 juli 2020 @ 09:23:41 #66
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193985596
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 00:51 schreef speknek het volgende:

[..]

Datingsites zijn zoals goedkope Spaanse badplaatsen. Plekken waar een hoop mannen denken dat er wat te scoren valt. En omdat een hoop mannen dat denken vormt zich al snel een mannenoverschot. En omdat vrouwen het onprettig vinden om omringd te worden met mannen die willen scoren, slaat dat overschot steeds verder en verder uit, totdat je temidden in een sausagefest van twintig man wanhopig aan het strijden bent om een enkel dikkerdje te paaien.

Als je als man een chick wil hosselen kun je beter ver weg van de populaire bestemmingen gaan. Minder competitie en veel betere exemplaren.
Dat valt reuze mee. Heb een paar jaar online gedate en ik moest echt selectief zijn omwille van tijd en geld welke vrouw ik op date vroeg. Dat is echt niet zo moeilijk als je het een beetje goed aanpakt.

Punt is vooral dat er op iedere site een harde kern van extreem kansloze mannen zit die iedere vrouw een wanhopig berichtje sturen. Vaak de schot hagel tactiek waarbij ze hopen dat er een reageert. Daardoor lijkt het alsof het aanbod voor vrouwen heel groot is. Maar die mannen zijn toch geen concurrentie voor een normale man.

Stuur je gewoon een beschaafd bericht waaruit enige intelligentie en zelfzekerheid blijkt, dan is het geen kunst om dates te regelen via zo'n site.
pi_193987657
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 08:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat valt wel mee. Van die berichten die ze krijgen is 95% volledig kansloos.
Alle verantwoording ligt bij de man natuurlijk voor een OK Gesprek.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193987678
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 08:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eén dag ingeschreven op een datingsite uit verveling. En dat was meer dan 10 jaar geleden. Ik wist niet wat er gebeurde :o Zoveel berichtjes! En ik ben redelijk doorsnee, niet super knap, niet lelijk. Wat krijg je dan als super knappe vrouw wel niet aan lading berichten? En die zijn dan 'arrogant' want antwoorden niet. Nee, gek, die krijgen honderden berichten |:(

Overigens is me toen geen domheid of seksueel gefocust gedrag opgevallen. Misschien lag dat aan de datingsite, misschien aan mijn leeftijd (begin 30), misschien aan de tijdsgeest (zoals ik zei: meer dan 10 jaar geleden). Ik heb met een paar mannen best gezellig gekletst en de dag er na mijn profiel van de site verwijderd.
Klinkt aardig kut allemaal :P
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 8 juli 2020 @ 12:10:35 #69
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_193987693
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 08:50 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Je hoeft er niet eens voor op datingsites te zitten, krijg via Insta (die niet openbaar staat of iets) ook kneuzige berichten of idd alleen ‘hey’ :')
Hey ;)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_193987768
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 08:50 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Je hoeft er niet eens voor op datingsites te zitten, krijg via Insta (die niet openbaar staat of iets) ook kneuzige berichten of idd alleen ‘hey’ :')
Ik ben wel benieuwd naar je foto, je geeft altijd zo enorm af, echt een graf innerlijk. :7 Je uiterlijk moet wel enorm compenseren!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 8 juli 2020 @ 12:31:01 #71
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193987960
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juli 2020 12:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Alle verantwoording ligt bij de man natuurlijk voor een OK Gesprek.
Nee hoor. Als een vrouw niks nuttigs te melden heeft kun je het gewoon afkappen. Vaak zat gedaan.
pi_193987968
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 08:50 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Je hoeft er niet eens voor op datingsites te zitten, krijg via Insta (die niet openbaar staat of iets) ook kneuzige berichten of idd alleen ‘hey’ :')
Klopt, ik heb eens de vriendschapsverzoeken van een vriendin gezien op facebook. Echt ruim 100 onbekende gasten die haar een verzoek hadden gestuurd.
  woensdag 8 juli 2020 @ 12:40:17 #73
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193988080
GeneraalRadek ?? Jij bent toch een man? Ik begrijp dat niet? Waarom die vraag; waarom zijn zoveel mannen zo sneu en wanhopig?
Wees blij. Ik zie mannen als concurrenten op het vlak van het binnenharken van vrouwen, en als mijn concurrenten het slecht doen en ik beter, brengt mij dat veel voordeel, dus vreugde.

*O* *O* *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 08-07-2020 13:58:05 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 8 juli 2020 @ 12:40:43 #74
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193988084
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 12:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar je foto, je geeft altijd zo enorm af, echt een graf innerlijk. :7 Je uiterlijk moet wel enorm compenseren!
typisch zo’n gefrustreerd mannetje jij die gaat afgeven op vrouwen die wel aandacht krijgen
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_193988318
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 12:40 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

typisch zo’n gefrustreerd mannetje jij die gaat afgeven op vrouwen die wel aandacht krijgen
Nee nee, keb het specifiek over jou, nou niet gaan doen alsof ik het over vrouwen heb. Laat die andere vrouwen 'ns met rust!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 8 juli 2020 @ 13:11:15 #76
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193988589
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juli 2020 12:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee nee, keb het specifiek over jou, nou niet gaan doen alsof ik het over vrouwen heb. Laat die andere vrouwen 'ns met rust!
Dus volgens jouw beredenering moet ik wel knap zijn omdat ik niet aardig tegen je doe? Nogal incellig dit
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_193988617
@ludovico ik kan je verzekeren dat het niet klopt. Knappe vrouwen doen altijd extreem aardig tegen mij.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193988746
Ik denk dat het mensen zijn die maatschappelijk gezien buiten de boot vallen, maar ze haken op een vreemde manier aan bij de maatschappelijke normen. Blijkbaar zien ze zichzelf nog wel echt als man die moet jagen en daar horen platvoerse opmerkingen bij of zo. Ik denk dat de meesten ook nog wel kunnen beredeneren dat dick pics sturen naar willekeurige knappe vrouwen op Instagram geen vruchten af gaat werpen. :') Maar ondertussen doen ze zulke dingen dan wel.
pi_193988751
Sommige vrouwen willen het en de meeste niet
pi_193988870
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 13:20 schreef Ffokjs1328 het volgende:
Sommige vrouwen willen het en de meeste niet
Welke vrouw wil dat nou? Kan me daar alleen zo'n wanhopig hotter than my daugther type bij voorstellen die dan ook wel hapt op de seksuele toespelingen, omdat ze 'heet' is en een soort van bevestiging ervaart bij zulke aandacht. Alleen zodra ze een fatsoenlijk zelfbeeld heeft ook niet meer.
pi_193988965
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 13:27 schreef Chia het volgende:

[..]

Welke vrouw wil dat nou? Kan me daar alleen zo'n wanhopig hotter than my daugther type bij voorstellen die dan ook wel hapt op de seksuele toespelingen, omdat ze 'heet' is en een soort van bevestiging ervaart bij zulke aandacht. Alleen zodra ze een fatsoenlijk zelfbeeld heeft ook niet meer.
Weinig. Ik denk dat je gelijk hebt in je eerder post. Dit soort gasten weet niet hoe om te gaan met mensen in het algemeen en heeft dit als enige referentie voor benadering.
pi_193988997
Vrouwen zijn over het algemeen net mensen. Als je ze normaal benadert met iets interessants zullen ze eerder geneigd zijn te reageren. Je moet als man ook begrijpen dat vrouwen worden overspoeld met berichten en (te) veel keuze hebben. Dan moet je als man jezelf maar aantrekkelijk maken. :)
pi_193989236
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 12:40 schreef LeesFoknl het volgende:
GeneraalRadek ?? Jij bent toch een man? Ik begrijp dat niet? Waarom die vraag; waarom zijn zoveel mannen zo sneu en wanhopig?
Wees blij. Ik zie mannen als concurrenten op het vlak van het binnenhrken van vrouwen, en als mijn concurrenten het slecht doen en ik beter, brengt mij dat veel voordeel, dus vreugde.

*O* *O* *O*
Omdat mijn mond open valt van verbazing dat veel mannen zo dom doen. Had het niet verwacht.
  woensdag 8 juli 2020 @ 13:48:11 #84
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193989283
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 13:45 schreef GeneralRadek het volgende:

[..]

Omdat mijn mond open valt van verbazing dat veel mannen zo dom doen. Had het niet verwacht.
Zeker in een gezin zonder geestelijke armoede opgegroeid?
  woensdag 8 juli 2020 @ 13:52:44 #85
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193989393
Ja, dat krijg je ervan, een te eenzijdige kijk op de wereld.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 8 juli 2020 @ 13:56:01 #86
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193989471
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 13:52 schreef LeesFoknl het volgende:
Ja, dat krijg je ervan, een te eenzijdige kijk op de wereld.
Ach dat heb ik als jonge gast ook ervaren. Zeker toen op een gegeven moment ook de onderlaag van de samenleving internet kreeg. Had toen nooit verwacht dat er zoveel domheid bestaat.
  woensdag 8 juli 2020 @ 14:07:45 #87
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193989669
Tegen mij, beter gezegd mijn generatie, kan de jeugd tot - pak hem beet- jaar of 45 toch niet tegenop. dat komt omdat wij nog brieven schreven, taal gebruikten. Tegenwoordig (als ik dat zo lees, en ik weet ook niet hoe lang al, heb nooit voor dating of kennismaking het internet gebruikt) doet men nog alleen maar klikken en swipen.

Zou mij eigenlijk eens ergens moeten aanmelden met een pakkende tekst op enkele van die sites om eens te zien hoe dat gaat. Is er een leeftijdsgrens? Wat kost dat als je echt iets wilt, dus na het lokkertje (gratis inschrijving) moet bijbetalen voor allerlei mogelijkheden om contact te leggen en te onderhouden?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_193989725
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 13:52 schreef LeesFoknl het volgende:
Ja, dat krijg je ervan, een te eenzijdige kijk op de wereld.
Omdat hij zulke types en hun (met name online) gedrag richting individuele vrouwen niet in het vizier heeft?

Ik kan me die verwondering goed voorstellen, want als man krijg je daar tenzij vrouwen je daarover vertellen niets van mee. En tegenwoordig schromen vrouwen niet om gelijk te negeren en blokkeren, dus dat levert ook geen noemenswaardige anekdote om met de wereld te delen op.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 14:07 schreef LeesFoknl het volgende:
Tegen mij, beter gezegd mijn generatie, kan de jeugd tot - pak hem beet- jaar of 45 toch niet tegenop. dat komt omdat wij nog brieven schreven, taal gebruikten. Tegenwoordig (als ik dat zo lees, en ik weet ook niet hoe lang al, heb nooit voor dating of kennismaking het internet gebruikt) doet men nog alleen maar klikken en swipen.

Zou mij eigenlijk eens ergens moeten aanmelden met een pakkende tekst op enkele van die sites om eens te zien hoe dat gaat. Is er een leeftijdsgrens? Wat kost dat als je echt iets wilt, dus na het lokkertje (gratis inschrijving) moet bijbetalen voor allerlei mogelijkheden om contact te leggen en te onderhouden?
Ik ben als 16-jarige (ruim 10 jaar geleden) de meest sneue types juist onder de 35+ers tegengekomen die zich precies zo gedragen als TS beschrijft. Heb het dan over dingen als Chatroulette, maar ook het Fobo hier op FOK!.
  woensdag 8 juli 2020 @ 14:29:20 #89
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_193989972
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 14:07 schreef LeesFoknl het volgende:
Tegen mij, beter gezegd mijn generatie, kan de jeugd tot - pak hem beet- jaar of 45 toch niet tegenop. dat komt omdat wij nog brieven schreven, taal gebruikten. Tegenwoordig (als ik dat zo lees, en ik weet ook niet hoe lang al, heb nooit voor dating of kennismaking het internet gebruikt) doet men nog alleen maar klikken en swipen.

Zou mij eigenlijk eens ergens moeten aanmelden met een pakkende tekst op enkele van die sites om eens te zien hoe dat gaat. Is er een leeftijdsgrens? Wat kost dat als je echt iets wilt, dus na het lokkertje (gratis inschrijving) moet bijbetalen voor allerlei mogelijkheden om contact te leggen en te onderhouden?
Taal zal helpen. Ik liet de berichtjes in hakkelend Nederlands ook altijd voor wat ze waren. Maar in dat opzicht is taal ook een weerspiegeling van de geest. En als je wat wilt, zul je ook wat in de weegschaal moeten kunnen leggen. Dus je moet er een beetje uitzien, je tijd in nuttige of interessante dingen investeren, etc.

Als jij de hele dag sigaretjes rookt op de straathoek met je matties, dat op je profiel zet, en dan met een "Hey schatje, neuken?" binnen komt vallen... tja.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 8 juli 2020 @ 14:44:36 #90
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193990212
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 14:11 schreef Chia het volgende:

[..]

Omdat hij zulke types en hun (met name online) gedrag richting individuele vrouwen niet in het vizier heeft?

Ik kan me die verwondering goed voorstellen, want als man krijg je daar tenzij vrouwen je daarover vertellen niets van mee. En tegenwoordig schromen vrouwen niet om gelijk te negeren en blokkeren, dus dat levert ook geen noemenswaardige anekdote om met de wereld te delen op.
[..]

Ik ben als 16-jarige (ruim 10 jaar geleden) de meest sneue types juist onder de 35+ers tegengekomen die zich precies zo gedragen als TS beschrijft. Heb het dan over dingen als Chatroulette, maar ook het Fobo hier op FOK!.
Wat? 35 plussers die serieus pogingen ondernemen en iets willen met een meisje van 16 op sexueel of relatie gebied. Ja, dat is inderdaad sneu. Dat zijn dan ook niet normale doorsnee 35 plussers geweest.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 8 juli 2020 @ 14:48:37 #91
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193990313
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 14:29 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Taal zal helpen. Ik liet de berichtjes in hakkelend Nederlands ook altijd voor wat ze waren. Maar in dat opzicht is taal ook een weerspiegeling van de geest. En als je wat wilt, zul je ook wat in de weegschaal moeten kunnen leggen. Dus je moet er een beetje uitzien, je tijd in nuttige of interessante dingen investeren, etc.

Als jij de hele dag sigaretjes rookt op de straathoek met je matties, dat op je profiel zet, en dan met een .....
"Hey schatje, neuken?" binnen komt vallen... tja.
Ik lees dat vaker .... (ik citeer de laatste regel uit bovenstaande quote)
"Hey schatje, neuken?" binnen komt vallen..
Maar ik denk toch dat dat bedoeld is als "bij wijze van spreken" en dat niemand dat echt ooit zal schrijven. Tenminste dat kan ik mij namelijk (en gelukkig ook maar) niet voorstellen!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_193990516
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 14:44 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Wat? 35 plussers die serieus pogingen ondernemen en iets willen met een meisje van 16 op sexueel of relatie gebied. Ja, dat is inderdaad sneu. Dat zijn dan ook niet normale doorsnee 35 plussers geweest.
Niet iedereen heeft een al te hoog IQ en sommige mensen functioneren gewoon wat lager op momenten dat ze niet lekker in hun vel zitten. Die kijken er ook niet per se op terug als iets waar ze nog steeds achter staan.

Maar ja wat is doorsnee? De doorsnee mens is niet per se intelligent en schrijfvaardig. Dat dat in veel mensen hun bubbel hier op FOK! wel zo zal zijn, maakt dat nog niet de norm of een goede afspiegeling van wat doorsnee is.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 14:48 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik lees dat vaker .... "Hey schatje, neuken?" binnen komt vallen..
Maar ik denk toch dat dat bedoeld is als "bij wijze van spreken" en dat niemand dat echt ooit zal schrijven. Tenminste dat kan ik mij namelijk (en gelukkig) niet voorstellen!
Het gaat dus over de mensen die dat wel oprecht doen. Als je erover valt zal er vast wel geschermd worden met dat een grapje is, maar er zijn genoeg figuren die dat niet initieel ironisch bedoelen.
  woensdag 8 juli 2020 @ 15:06:28 #93
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193990694
8)7 o|O ~O> :N Ongeloofloos !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 8 juli 2020 @ 15:17:36 #94
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193990862
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 14:07 schreef LeesFoknl het volgende:
Tegen mij, beter gezegd mijn generatie, kan de jeugd tot - pak hem beet- jaar of 45 toch niet tegenop. dat komt omdat wij nog brieven schreven, taal gebruikten. Tegenwoordig (als ik dat zo lees, en ik weet ook niet hoe lang al, heb nooit voor dating of kennismaking het internet gebruikt) doet men nog alleen maar klikken en swipen.

Zou mij eigenlijk eens ergens moeten aanmelden met een pakkende tekst op enkele van die sites om eens te zien hoe dat gaat. Is er een leeftijdsgrens? Wat kost dat als je echt iets wilt, dus na het lokkertje (gratis inschrijving) moet bijbetalen voor allerlei mogelijkheden om contact te leggen en te onderhouden?
Eurotje of 20 per maand en op sites als RP en Lexa zitten ook senioren.
  woensdag 8 juli 2020 @ 15:23:25 #95
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193990961
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 14:48 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik lees dat vaker .... (ik citeer de laatste regel uit bovenstaande quote)
"Hey schatje, neuken?" binnen komt vallen..
Maar ik denk toch dat dat bedoeld is als "bij wijze van spreken" en dat niemand dat echt ooit zal schrijven. Tenminste dat kan ik mij namelijk (en gelukkig ook maar) niet voorstellen!
Dat wordt soms echt geschreven

Maar ook van die vragen als "wat heb je aan" of wat is je "cupmaat".

Het is inderdaad onvoorstelbaar. Maar je zal je moeten inleven in iemand met een laag IQ/EQ om het te begrijpen.
pi_193990994
Dat gedrag komt voornamelijk door het feit dat die personen genegeerd worden als ze het normaal proberen Denk ik
  woensdag 8 juli 2020 @ 15:27:41 #97
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193991010
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 15:26 schreef Ffokjs1328 het volgende:
Dat gedrag komt voornamelijk door het feit dat die personen genegeerd worden als ze het normaal proberen Denk ik
Nee, ze kunnen het gewoon niet normaal.
pi_193991047
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 15:26 schreef Ffokjs1328 het volgende:
Dat gedrag komt voornamelijk door het feit dat die personen genegeerd worden als ze het normaal proberen Denk ik
Dit gedrag wordt net zo goed genegeerd en zal nog veel sporadischer vruchten afwerpen dan wanneer zo iemand gewoon normaal zou doen. Alleen normaal doen is voor sommige mensen blijkbaar te hoog gegrepen.
  woensdag 8 juli 2020 @ 15:38:04 #99
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_193991142
Haha ja, heb al eens de openingszin "I want to lick your wet pussy" op Tinder gehad, toch maar niet op gereageerd 🙈
Of "wat heb je mooie ogen" helaas gevolgd door "je ziet eruit alsof je met jou veel lol in bed kan beleven".
Of gewoon "Neuken?"
Maar goed, soms werkt het waarschijnlijk wel. En ergens waardeer ik het wel meer dan mannen die aangeven een serieuze relatie te zoeken, terwijl ze zoeken naar ons of fwb. Beter is natuurlijk gewoon een normaal gesprek starten en dan aangeven dat je geen serieuze relatie zoekt (of dat in je profiel hebben staan).
En door alle kansloze mannen steken de normale mannen er extra goed bovenuit!
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_193992759
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 13:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Dus volgens jouw beredenering moet ik wel knap zijn omdat ik niet aardig tegen je doe? Nogal incellig dit
Huh?

Nee je karakter, niet jouw gedrag naar mij specifiek, dat zal mij aan mijn reet roesten zeg.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193992786
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 15:23 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat wordt soms echt geschreven

Maar ook van die vragen als "wat heb je aan" of wat is je "cupmaat".

Het is inderdaad onvoorstelbaar. Maar je zal je moeten inleven in iemand met een laag IQ/EQ om het te begrijpen.
Die cupmaat vraag is gewoon het feministische antwoord op de vraag hoe lang je bent.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193992808
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Die cupmaat vraag is gewoon het feministische antwoord op de vraag hoe lang je bent.
Cupmaat is keihard te manipuleren hoorde ik. Door met de omtrek te sjoemelen kun je de cup verschuiven.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193992873
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:16 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Cupmaat is keihard te manipuleren hoorde ik. Door met de omtrek te sjoemelen kun je de cup verschuiven.
Als man kan je ook op hakken lopen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193992892
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als man kan je ook op hakken lopen.
Jij wel misschien...
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193992922
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:20 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Jij wel misschien...
Jij ook wel hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193992924
Omdat je als generale de droeftoeters op internet datingsites neemt.
Vakman pur sang
pi_193993077
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij ook wel hoor.
Lijkt me behoorlijk stug als ik menig vrouw er al over hoor klagen.
Don't follow me, I'm just a man.
  woensdag 8 juli 2020 @ 17:35:48 #108
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193993176
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Die cupmaat vraag is gewoon het feministische antwoord op de vraag hoe lang je bent.
Meer op de vraag hoe lang je lul is.

Maar kennelijk moeten vrouwen maar niet zeuren over sneue antwoorden en hoef jij je niet aan te passen?
pi_193993375
Omdat 90% van de vrouwen op 10% van de mannen swipen. Dan blijven er een hoop gefrustreerd achter.

Ik ben wel benieuwd naar de lange termijn effecten hiervan.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_193993437
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:49 schreef Rockefellow het volgende:
Omdat 90% van de vrouwen op 10% van de mannen swipen. Dan blijven er een hoop gefrustreerd achter.

Ik ben wel benieuwd naar de lange termijn effecten hiervan.
Daarvan ga je gedrag vertonen zoals in de OP? Want je hebt recht op een vrouw via een datingapp? Tja daar kies je dan toch echt als je incellige zelf voor.
pi_193993449
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:52 schreef Chia het volgende:

[..]

Daarvan ga je gedrag vertonen zoals in de OP? Want je hebt recht op een vrouw via een datingapp? Tja daar kies je dan toch echt als je incellige zelf voor.
_O_
Vakman pur sang
  Moderator woensdag 8 juli 2020 @ 17:58:57 #112
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193993564
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:52 schreef Chia het volgende:

[..]

Daarvan ga je gedrag vertonen zoals in de OP? Want je hebt recht op een vrouw via een datingapp? Tja daar kies je dan toch echt als je incellige zelf voor.
Dit is gewoon waar. Dat hele denken recht te hebben op een vrouw is echt enorm eng. En mede dat wat maakt dat een vrouw met een grote boog om je heen loopt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193993722
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Die cupmaat vraag is gewoon het feministische antwoord op de vraag hoe lang je bent.
Leeftijd lengte en gewicht toch?

Boezem laten ze altijd zelf al met trots zien dus dat mannen daar nog naar zouden vragen. Vind ik een beetje vreemd.
gs0bkfBl..
  woensdag 8 juli 2020 @ 18:10:15 #114
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193993767
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit is gewoon waar. Dat hele denken recht te hebben op een vrouw is echt enorm eng. En mede dat wat maakt dat een vrouw met een grote boog om je heen loopt.
Ach het kunnen vinden van een levenspartner is natuurlijk niet iets heel absurds om te wensen

Wat ik vooral treurig vind is het gebrek aan zelfreflectie en de schuld van je falen maar bij de vrouwelijke bevolking neerleggen.
pi_193993955
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:52 schreef Chia het volgende:

[..]

Daarvan ga je gedrag vertonen zoals in de OP?
Mensen die wanhopig en/of gefrustreerd zijn vertonen vreemd gedrag.
quote:
Want je hebt recht op een vrouw via een datingapp?
Nee.
quote:
Tja daar kies je dan toch echt als je incellige zelf voor.
Waarvoor?
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  Moderator woensdag 8 juli 2020 @ 18:25:09 #116
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193993971
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 18:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ach het kunnen vinden van een levenspartner is natuurlijk niet iets heel absurds om te wensen

Wat ik vooral treurig vind is het gebrek aan zelfreflectie en de schuld van je falen maar bij de vrouwelijke bevolking neerleggen.
Natuurlijk, maar dat wensen is heel wat anders dan denken récht te hebben op een vrouw.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193994056
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 18:24 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Mensen die wanhopig en/of gefrustreerd zijn vertonen vreemd gedrag.
Mensen die handelingsbekwaam zijn zijn zelf verantwoordelijk voor het gedrag dat ze vertonen.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 18:24 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Waarvoor?
Het vertonen van dat gedrag. Prima om in je eentje te gaan zitten mokken of ander gedrag vertonen waarmee je anderen niet lastig valt hoor, maar bij het gedrag in de OP is dat wel aan de orde.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2020 18:35:00 ]
pi_193994250
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:49 schreef Rockefellow het volgende:
Omdat 90% van de vrouwen op 10% van de mannen swipen. Dan blijven er een hoop gefrustreerd achter.

Ik ben wel benieuwd naar de lange termijn effecten hiervan.
Is toch hun goed recht om dat te doen? Of hebben ze een bepaalde verplichting naar alle mannen toe?
pi_193994624
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:35 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Meer op de vraag hoe lang je lul is.

Maar kennelijk moeten vrouwen maar niet zeuren over sneue antwoorden en hoef jij je niet aan te passen?
Waarom dat? Lengte kan je van.buiten zien. Cupmaat ook.

Stop eens met seksualiseren van boobies.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 8 juli 2020 @ 19:07:55 #120
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193994664
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom dat? Lengte kan je van.buiten zien. Cupmaat ook.

Stop eens met seksualiseren van boobies.
De meeste vrouwen vinden het een onprettige vraag. Dus doe je voordeel met die kennis.
pi_193994683
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De meeste vrouwen vinden het een onprettige vraag. Dus doe je voordeel met die kennis.
Daarom, dat met die lengte. Maar je snapt de clou niet zie ik....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193994953
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Daarom, dat met die lengte. Maar je snapt de clou niet zie ik....
Ja maar hunnie
  woensdag 8 juli 2020 @ 19:23:54 #123
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193995001
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Daarom, dat met die lengte. Maar je snapt de clou niet zie ik....
De wereld gaat zich nou eenmaal niet aan jou aanpassen.
pi_193995059
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:23 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De wereld gaat zich nou eenmaal niet aan jou aanpassen.
Of gewoon wat progressievere vrouwen daten waarvoor iets als lichaamslengte niet relevant is. Fuck het patriarchaat.
  woensdag 8 juli 2020 @ 19:29:00 #125
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_193995095
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 14:48 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik lees dat vaker .... (ik citeer de laatste regel uit bovenstaande quote)
"Hey schatje, neuken?" binnen komt vallen..
Maar ik denk toch dat dat bedoeld is als "bij wijze van spreken" en dat niemand dat echt ooit zal schrijven. Tenminste dat kan ik mij namelijk (en gelukkig ook maar) niet voorstellen!
Toch gebeurt dat echt.
Of echt onmiddellijk een Dick pick of filmpje.

En dan ben ik zeker geen 16 meer en heb ik het niet over 16 jarige pubers die dat doen.
Gewoon als man over de 40 zijn en zonder enige aanleiding zo beginnen. (Daarmee bedoel ik dat ik in die gevallen niet heb aangegeven vlotjes seks te zoeken en ook geen ‘geile’ foto’s heb gebruikt).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_193995152
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:27 schreef Chia het volgende:

[..]

Of gewoon wat progressievere vrouwen daten waarvoor iets als lichaamslengte niet relevant is. Fuck het patriarchaat.
Dit klinkt wel lekker demonstratief en feministisch. Is het tijd voor fakkels en hooivorken?
Don't follow me, I'm just a man.
  woensdag 8 juli 2020 @ 19:34:21 #127
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_193995195
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:16 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Cupmaat is keihard te manipuleren hoorde ik. Door met de omtrek te sjoemelen kun je de cup verschuiven.
Huh?

Niet echt.
Mannen denken wat teveel in abc zeg maar, maar het is omtrek (cijfer)+cupmaat (letter).

65D is kleiner dan 80D.

Dat is geen sjoemelen, dat is realiteit.

Iemand verschuift de cup dus niet, degene die erom vraagt weet niet hoe het werkt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_193995213
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:34 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Huh?

Niet echt.
Mannen denken wat teveel in abc zeg maar, maar het is omtrek (cijfer)+cupmaat (letter).

65D is kleiner dan 80D.

Dat is geen sjoemelen, dat is realiteit.

Iemand verschuift de cup dus niet, degene die erom vraagt weet niet hoe het werkt.
Ja oke, maar wat ik heb begrepen en neem dit dus even niet te serieus, want de maten zijn puur illustratief:

65D kan hetzelfde zijn of vallen als een 80B of andersom ofzo
Don't follow me, I'm just a man.
  woensdag 8 juli 2020 @ 19:37:50 #129
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193995251
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Huh?

Nee je karakter, niet jouw gedrag naar mij specifiek, dat zal mij aan mijn reet roesten zeg.
Je komt anders behoorlijk gefrustreerd over.
Wel knap ook dat je mijn hele karakter kunt analyseren aan de hand van een paar posts op internet. Gedraag je je zo ook op datingsites want dan snap ik heel goed dat je nog single bent
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  woensdag 8 juli 2020 @ 19:40:42 #130
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_193995315
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:49 schreef Rockefellow het volgende:
Omdat 90% van de vrouwen op 10% van de mannen swipen. Dan blijven er een hoop gefrustreerd achter.

Ik ben wel benieuwd naar de lange termijn effecten hiervan.
Alsof het de schuld van vrouwen is dat sommige mannen alles swipen ipv wat ze echt aantrekt.

Wordt zelf selectiever, problem solved.
Dan worden vrouwen minder over spoelt. En is het meer in evenwicht.

Nu moet de gemiddelde vrouw zich door een berg van onzin en visserij heen werken, waardoor ze ook erg selectief wordt.
Het is anders gewoon niet te doen.

Geef vrouwen niet de schuld dat (andere) mannen niet selectief zijn en echt overal lijntjes uitzetten.
Als die (andere) mannen selectiever zouden zijn zou jij dit probleem niet hebben.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_193995784
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:40 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Alsof het de schuld van vrouwen is dat sommige mannen alles swipen ipv wat ze echt aantrekt.

Wordt zelf selectiever, problem solved.
Dan worden vrouwen minder over spoelt. En is het meer in evenwicht.

Nu moet de gemiddelde vrouw zich door een berg van onzin en visserij heen werken, waardoor ze ook erg selectief wordt.
Het is anders gewoon niet te doen.

Geef vrouwen niet de schuld dat (andere) mannen niet selectief zijn en echt overal lijntjes uitzetten.
Als die (andere) mannen selectiever zouden zijn zou jij dit probleem niet hebben.
Mee eens. Zat ook eens op zo'n site en werd vermoeid van het verwijderen van kansloze berichtjes. :D :D
pi_193996267
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:21 schreef Chia het volgende:

[..]

Ja maar hunnie
:7
Gewoon een goeie responsevraag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193996269
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:23 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De wereld gaat zich nou eenmaal niet aan jou aanpassen.
Hoeft ook niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193996274
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:37 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Je komt anders behoorlijk gefrustreerd over.
Wel knap ook dat je mijn hele karakter kunt analyseren aan de hand van een paar posts op internet. Gedraag je je zo ook op datingsites want dan snap ik heel goed dat je nog single bent
_O-

Ja moeilijk hè, deze analyse. Op basis van wat posts. - is me wel wat meer opgevallen hoor, dit gedrag toon je al een aantal jaar hier op Fok -.
Ik had het over jou, en jouw gedrag, kun je wel wat proberen terug te kaatsen natuurlijk maarrrr misschien zit er wel wat in wat ik zeg, zou vervelend zijn hè, zelfreflectie.

[ Bericht 5% gewijzigd door ludovico op 08-07-2020 20:39:54 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193996304
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 18:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar dat wensen is heel wat anders dan denken récht te hebben op een vrouw.
Noem eens wat concrete voorbeelden. Waar lees je dat ze menen recht te hebben op een vrouw?
gs0bkfBl..
pi_193996360
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:40 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Alsof het de schuld van vrouwen is dat sommige mannen alles swipen ipv wat ze echt aantrekt.

Wordt zelf selectiever, problem solved.
Dan worden vrouwen minder over spoelt. En is het meer in evenwicht.

Dit werkt niet, met medium foto's op Tinder krijg je als man een match bij 1/100 vrouwen ofzo.
En als mannen allemaal pas raak schieten bij 1/100, kun je toch moeilijk stellen dat het aan de selectiviteit van de mannen ligt.

Ik ga er toch van uit dat de man/vrouw verhouding een tikje scheef staat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 8 juli 2020 @ 20:41:16 #137
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193996428
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

_O-

Ja moeilijk hè, deze analyse. Op basis van wat posts. - is me wel wat meer opgevallen hoor, dit gedrag toon je al een aantal jaar hier op Fok -.
Ik had het over jou, en jouw gedrag, kun je wel wat proberen terug te kaatsen natuurlijk maarrrr misschien zit er wel wat in wat ik zeg, zou vervelend zijn hè, zelfreflectie.
Misschien niet te bevatten maar ik hoef niet per se aardig gevonden te worden door een paar internetusers
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_193996439
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Misschien niet te bevatten maar ik hoef niet per se aardig gevonden te worden door een paar internetusers
Maar waarom reageer je dan gelijk zo venijnig als iemand je een spiegel voor houdt dat je niet aardig wordt geacht. :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 8 juli 2020 @ 20:43:49 #139
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193996460
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar waarom reageer je dan gelijk zo venijnig als iemand je een spiegel voor houdt dat je niet aardig wordt geacht. :7
Omdat het nogal incellerig is om dat te moeten melden misschien? Ik kan ook random iets over jouw postgedrag melden maar je boeit me te weinig om op te vallen
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_193996494
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:43 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Omdat het nogal incellerig is om dat te moeten melden misschien? Ik kan ook random iets over jouw postgedrag melden maar je boeit me te weinig om op te vallen
Ik moet helemaal niks, ik benoem gewoon iets wat mij opvalt. Het was niet random, en mooi, jouw gedrag valt me wel op ;) Vrij lelijk gedrag, maar je kunt het teruglezen in die eerste comment, mocht je interesse hebben.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 8 juli 2020 @ 20:46:35 #141
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_193996509
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dit werkt niet, met medium foto's op Tinder krijg je als man een match bij 1/100 vrouwen ofzo.
En als mannen allemaal pas raak schieten bij 1/100, kun je toch moeilijk stellen dat het aan de selectiviteit van de mannen ligt.

Ik ga er toch van uit dat de man/vrouw verhouding een tikje scheef staat.
Nu werkt het idd niet omdat teveel mannen niet selectief zijn.

Maar daarvoor moet je dus niet bij de vrouwen zijn, maar bij die andere mannen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 8 juli 2020 @ 20:46:54 #142
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193996513
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik moet helemaal niks, ik benoem gewoon iets wat mij opvalt. Het was niet random, en mooi, jouw gedrag valt me wel op ;) Vrij lelijk gedrag, maar je kunt het teruglezen in die eerste comment, mocht je interesse hebben.
Heel goed, bemoei je nu maar weer lekker met de vrouwen op tinder
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_193996540
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:46 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nu werkt het idd niet omdat teveel mannen niet selectief zijn.

Maar daarvoor moet je dus niet bij de vrouwen zijn, maar bij die andere mannen.
Lijkt mij meer een vraag/aanbod probleem. Er is gewoon een overschot aan mannen en beperkt aantal vrouwen. Denk je niet?

1/100 een match is vrij weinig, als uiteindelijk heel veel mensen wel een partner vinden dichtbij. Je kansen in het echte leven liggen dan toch een stukje hoger.

Misschien is Tinder gewoon een snoepwinkel voor vrouwen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193996546
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Heel goed, bemoei je nu maar weer lekker met de vrouwen op tinder
En jou als je weer met je armpjes aan het zwaaien bent smekend om aandacht. *O*
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 8 juli 2020 @ 20:52:32 #145
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193996599
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

En jou als je weer met je armpjes aan het zwaaien bent smekend om aandacht. *O*
Ik zou je uitlachen als je niet zo’n treurig persoon was. Hoop dat je ooit een leuk meisje tegenkomt die niet naar de buiten- en binnenkant kijkt 😘
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_193996611
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Ik zou je uitlachen als je niet zo’n treurig persoon was. Hoop dat je ooit een leuk meisje tegenkomt die niet naar de buiten- en binnenkant kijkt 😘
:@ :* :*
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 8 juli 2020 @ 21:05:23 #147
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_193996855
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lijkt mij meer een vraag/aanbod probleem. Er is gewoon een overschot aan mannen en beperkt aantal vrouwen. Denk je niet?

1/100 een match is vrij weinig, als uiteindelijk heel veel mensen wel een partner vinden dichtbij. Je kansen in het echte leven liggen dan toch een stukje hoger.

Misschien is Tinder gewoon een snoepwinkel voor vrouwen?
Irl gaat beter ja.

Maar ik weet niet of het alleen voor vrouwen zo is.
Ook mannen zetten hoger in op waarvoor ze meer moeite willen doen.
Of al denken laat maar, daar reageren al 1001 anderen op.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 8 juli 2020 @ 21:09:43 #148
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_193996938
En misschien is het idd een vraag/aanbod probleem.
Dan nogsteeds geld dat het logisch is dat de vrouwen in deze selectiever worden.
Dat moet wel bij meer aanbod. Je kan simpelweg niet met zoveel mensen tegelijk bezig zijn.

Tinder is oppervlakkig (zeker in eerste instantie).
Er is weinig om op te kiezen.

Het is geen kwaadwillendheid, maar een noodzaak en zeker ook niet alleen maar positief.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_193997257
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:09 schreef Cause_Mayhem het volgende:
En misschien is het idd een vraag/aanbod probleem.
Dan nogsteeds geld dat het logisch is dat de vrouwen in deze selectiever worden.
Dat moet wel bij meer aanbod. Je kan simpelweg niet met zoveel mensen tegelijk bezig zijn.

Tinder is oppervlakkig (zeker in eerste instantie).
Er is weinig om op te kiezen.

Het is geen kwaadwillendheid, maar een noodzaak en zeker ook niet alleen maar positief.
Het is niet dat ze selectiever moeten zijn. Ze kunnen gewoon selectiever zijn. En de beste kandidaat voor zichzelf eruit pikken door het hoge aanbod. Niet alleen ranzige lelijke mannen reageren op die meiden. Ook knappe. Natuurlijk worden de eisen van die vrouwen steeds hoger omdat ze mooi en nog mooier en nog meer mooist voorbij zien komen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Hoofdkraker_ op 08-07-2020 21:31:37 ]
gs0bkfBl..
pi_193997344
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:09 schreef Cause_Mayhem het volgende:
En misschien is het idd een vraag/aanbod probleem.
Dan nogsteeds geld dat het logisch is dat de vrouwen in deze selectiever worden.
Dat moet wel bij meer aanbod. Je kan simpelweg niet met zoveel mensen tegelijk bezig zijn.

Tinder is oppervlakkig (zeker in eerste instantie).
Er is weinig om op te kiezen.

Het is geen kwaadwillendheid, maar een noodzaak en zeker ook niet alleen maar positief.
Kom je dan niet met ze'n allen uit bij mannen die alleen maar FwB relaties onderhouden? En dan 5 vrouwen voorzien ofzo?
Bedoel, als de knappe snel worden weggekaapt, zouden er geen knappe mannen op tinder overblijven ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 8 juli 2020 @ 21:50:43 #151
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193997704
Ik snap niet waarom je niet gewoon weg blijft van een medium als Tinder, wanneer het klaarblijkelijk niet voor je werkt. Al dat gejank iedere keer over hoe weinig matches.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_193997846
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:50 schreef M1stral het volgende:
Ik snap niet waarom je niet gewoon weg blijft van een medium als Tinder, wanneer het klaarblijkelijk niet voor je werkt. Al dat gejank iedere keer over hoe weinig matches.
Ik snap niet waarom je niet gewoon weg blijft van een medium als Fok, wanneer het klaarblijkelijk niet voor je werkt. Al dat gejank iedere keer over reacties over hoe weinig matches op Tinder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 8 juli 2020 @ 21:59:41 #153
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193997925
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je niet gewoon weg blijft van een medium als Fok, wanneer het klaarblijkelijk niet voor je werkt. Al dat gejank iedere keer over reacties over hoe weinig matches op Tinder.
Ik ben vrij om te posten, als ik dat wil. En er zit nog een boodschap in ook. Namelijk dat wanneer je geen succes boekt, je een andere aanpak zal moeten hanteren.

Maargoed, als jij dan weer als een klein kind oog om oog, tand om tand moet gaan spelen omdat ik schijnbaar de vinger op een zere plek leg...

Nieuws voor je, zowel FOK! als Tinder werken gewoon voor mij.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_193998089
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:59 schreef M1stral het volgende:
Ik ben vrij om te posten, als ik dat wil.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193998094
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:59 schreef M1stral het volgende:
Nieuws voor je, zowel FOK! als Tinder werken gewoon voor mij.
Trots op jou, mijn tijger.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 8 juli 2020 @ 22:10:46 #156
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193998132
quote:
17s.gif Op woensdag 8 juli 2020 22:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Trots op jou, mijn tijger.
Ik ook op jou :*
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  woensdag 8 juli 2020 @ 22:12:19 #157
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_193998162
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:25 schreef Hoofdkraker_ het volgende:

[..]

Het is niet dat ze selectiever moeten zijn. Ze kunnen gewoon selectiever zijn. En de beste kandidaat voor zichzelf eruit pikken door het hoge aanbod. Niet alleen ranzige lelijke mannen reageren op die meiden. Ook knappe. Natuurlijk worden de eisen van die vrouwen steeds hoger omdat ze mooi en nog mooier en nog meer mooist voorbij zien komen.
Het is wel een kwestie van moeten.
Je kan gewoon niet op iedereen ingaan, je moet kiezen.

Minder liken is een noodzaak. Anders kom je niet verder dan de openingszinnen bekijken, heb je niet eens tijd om zelf contact te zoeken.

Dit is niet om arrogant te doen.
Ik ben gewoon een gemiddelde vrouw. Toen ik jonger was was dit nog erger, maar zelfs nu geld het.
Ik kan niet overal op ingaan. Ik moet selectief zijn.

Als ik dat niet doe ga ik of het wereldrecord pikken verwerken breken of kom ik niet aan seks toe omdat er teveel aanbod is.
En sorry, over de 100 achter elkaar door is zelfs mij wat teveel😋

En ik ga ook niet met 5+ mensen kletsen.
Ik weet dat er gedacht wordt dat vrouwen beter kunnen multitasken, maar ook dat kent zijn einde.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 8 juli 2020 @ 22:14:09 #158
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_193998198
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Cause_Mayhem op 08-07-2020 22:14:55 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_193998642
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 22:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het is wel een kwestie van moeten.
Je kan gewoon niet op iedereen ingaan, je moet kiezen.

Minder liken is een noodzaak. Anders kom je niet verder dan de openingszinnen bekijken, heb je niet eens tijd om zelf contact te zoeken.

Dit is niet om arrogant te doen.
Ik ben gewoon een gemiddelde vrouw. Toen ik jonger was was dit nog erger, maar zelfs nu geld het.
Ik kan niet overal op ingaan. Ik moet selectief zijn.

Als ik dat niet doe ga ik of het wereldrecord pikken verwerken breken of kom ik niet aan seks toe omdat er teveel aanbod is.
En sorry, over de 100 achter elkaar door is zelfs mij wat teveel😋

En ik ga ook niet met 5+ mensen kletsen.
Ik weet dat er gedacht wordt dat vrouwen beter kunnen multitasken, maar ook dat kent zijn einde.
5 tegelijk? ~O>
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 8 juli 2020 @ 22:38:47 #160
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_193998731
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 22:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

5 tegelijk? ~O>
Mogelijk...

Maar twee of drie is beter😈
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 8 juli 2020 @ 22:52:45 #161
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193999053
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:25 schreef Hoofdkraker_ het volgende:

[..]

Het is niet dat ze selectiever moeten zijn. Ze kunnen gewoon selectiever zijn. En de beste kandidaat voor zichzelf eruit pikken door het hoge aanbod. Niet alleen ranzige lelijke mannen reageren op die meiden. Ook knappe. Natuurlijk worden de eisen van die vrouwen steeds hoger omdat ze mooi en nog mooier en nog meer mooist voorbij zien komen.
Dat klopt demografisch gewoon niet. Er zijn ongeveer evenveel mannen als vrouwen. Dus er zijn niet oneindig veel mooie mannen waar ze uit kunnen kiezen. En die allermooiste mannen zijn dus even goed erg selectief.

Het is gewoon een kwestie van hoe je je presenteert en gedraagt. Kom je als een normale, relaxte en goed verzorgde kerel over dan scoor je dates. Profileer je jezelf als een seksueel gefrustreerde kneus dan willen ze je niet.
pi_194000151
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 22:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat klopt demografisch gewoon niet. Er zijn ongeveer evenveel mannen als vrouwen. Dus er zijn niet oneindig veel mooie mannen waar ze uit kunnen kiezen. En die allermooiste mannen zijn dus even goed erg selectief.

Het is gewoon een kwestie van hoe je je presenteert en gedraagt. Kom je als een normale, relaxte en goed verzorgde kerel over dan scoor je dates. Profileer je jezelf als een seksueel gefrustreerde kneus dan willen ze je niet.
Mwoah je kan prima een lekkere hunk delen voor de seks.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194000156
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 22:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Mogelijk...

Maar twee of drie is beter😈
Ik vind het mooi!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 9 juli 2020 @ 00:06:24 #164
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194000246
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 23:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mwoah je kan prima een lekkere hunk delen voor de seks.
Andersom ook.
Ook dat komt voor
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194000439
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:38 schreef Bananenpap het volgende:
Denk dat dit wel te maken heeft met opleidingsniveau en cultuur. In mijn omgeving zie ik dit niet echt.
Moa. Iedere vrouw heeft hier wel ervaring mee hoor. Dat ze het niet met jou delen is een ander verhaal.
pi_194000459
Dat zijn waardeoordelen die men elkaar al gauw toedicht als ze gewoon even geen verklaring meer kunnen vinden waarom diegene al dan niet iets doet. Over mij roepen ze van alles. Het zou me gaan om de afkomst of het zou me gaan om haar lichaam of om knaken of weet ik veel wel niet voor absurds men soms suggereert.
Ik denk dat jij het gewoon erg moeilijk vindt dat mensen verschillende manieren hebben van hoe ze naar het leven kijken, maar bovenal wil ik je meegeven dat er in mijn beleving weinig sneuer of kanslozer is dan de hele dag naar anderen kijken en vingertjes wijzen.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_194000465
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

_O-

Ja moeilijk hè, deze analyse. Op basis van wat posts. - is me wel wat meer opgevallen hoor, dit gedrag toon je al een aantal jaar hier op Fok -.
Ik had het over jou, en jouw gedrag, kun je wel wat proberen terug te kaatsen natuurlijk maarrrr misschien zit er wel wat in wat ik zeg, zou vervelend zijn hè, zelfreflectie.
Jullie zijn beide kut opgelost slotje :*

Al ben jij wel Even een paar keer kutter. Zeg maar gerust minimaal tien.
pi_194000486
quote:
Waarom zijn er zoveel van dat soort sneue mannen? Krijgen die geen opvoeding mee? Of ontdekken ze nou nooit dat vrouwen door zulk gedrag worden afgeschrikt?
Nee, is gewoon heel simpel, mannen moeten niet digitaal proberen te jagen.
Dat is een 'natuurlijk' iets en dat moeten ze gewoon in het echtie doen.

Een datingsite is toch ook niet meer dan een catalogus voor vlees?
Misschien is de vrouw in kwestie wel sneu, dat ze daar andere verwachtingen bij had ;)
pi_194000506
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 14:48 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik lees dat vaker .... (ik citeer de laatste regel uit bovenstaande quote)
"Hey schatje, neuken?" binnen komt vallen..
Maar ik denk toch dat dat bedoeld is als "bij wijze van spreken" en dat niemand dat echt ooit zal schrijven. Tenminste dat kan ik mij namelijk (en gelukkig ook maar) niet voorstellen!
Oh, maar is wel zo als je niet selectief bent. Ja, zelfs zo plat rechttoe rechtaan. Of na een best leuk gesprek dat enigszins richting flirtend gaat het gelijk is “Ik zou je echt graag in je kont willen neuken” out of nowhere ja weet je, dan laat maar. Heb ook al redelijk wat dickpics gehad van echt knappe mannen die ook gewoon een leuk leven hebben (eigen bedrijven of goede banen) maar als je dat zo snel doet, dan trigger je iemand echt niet om seks met je te hebben.

Eigenlijk vooral van dat platte gelul ipv opbouwend mindplay wat erin heeft geresulteerd dat ik in een jaar vrijgezel zijn nog maar met 1 iemand seks heb gehad. _O-

Kan gewoon niet met deze huidige gang van kansloos gelul vanuit mannen.
pi_194000511
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:40 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hoogopgeleide mannen jagen ook heus wel op seks maar zullen het veel subtieler verwoorden.
Stil nou. Hij wilt mannen die echt 0 aandacht kunnen krijgen, demoniseren door ze alle slechte eigenschappen toe te kennen zodat ie lekker moreel kan gaan lopen vingerwijzen.
gs0bkfBl..
pi_194000565
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 15:23 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat wordt soms echt geschreven

Maar ook van die vragen als "wat heb je aan" of wat is je "cupmaat".

Het is inderdaad onvoorstelbaar. Maar je zal je moeten inleven in iemand met een laag IQ/EQ om het te begrijpen.
Ik val op IQ en EQ. Dat mag, als mensen op cupmaten mogen vallen. :7
pi_194000569
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 00:44 schreef Hoofdkraker_ het volgende:

[..]

Stil nou. Hij wilt mannen die echt 0 aandacht kunnen krijgen, demoniseren door ze alle slechte eigenschappen toe te kennen zodat ie lekker moreel kan gaan lopen vingerwijzen.
Zo komt het op mij ook een beetje over indd.
Don't follow me, I'm just a man.
  donderdag 9 juli 2020 @ 01:04:06 #173
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_194000586
Vrouwen voornamelijk, dat is de reden. Als je niet in haar Social Media plaatje past dan ben je niet interessant. Welkom in de interactieve wereld.

V
pi_194000760
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juli 2020 01:04 schreef Stray_cat het volgende:
Vrouwen voornamelijk, dat is de reden. Als je niet in haar Social Media plaatje past dan ben je niet interessant. Welkom in de interactieve wereld.

V
Dit is helemaal geen tyfusdomme opmerking verder.
pi_194001012
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 00:06 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Andersom ook.
Ook dat komt voor
Geloof ik wel maar ik denk dat dit soort dingen het een beetje scheef trekken(hihi, trekken).
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194001017
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 03:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Geloof ik wel maar ik denk dat dit soort dingen het een beetje scheef trekken(hihi, trekken).
Haha jij zei trekken.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_194001025
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 00:43 schreef Azula het volgende:

[..]

Oh, maar is wel zo als je niet selectief bent. Ja, zelfs zo plat rechttoe rechtaan. Of na een best leuk gesprek dat enigszins richting flirtend gaat het gelijk is “Ik zou je echt graag in je kont willen neuken” out of nowhere ja weet je, dan laat maar. Heb ook al redelijk wat dickpics gehad van echt knappe mannen die ook gewoon een leuk leven hebben (eigen bedrijven of goede banen) maar als je dat zo snel doet, dan trigger je iemand echt niet om seks met je te hebben.

Eigenlijk vooral van dat platte gelul ipv opbouwend mindplay wat erin heeft geresulteerd dat ik in een jaar vrijgezel zijn nog maar met 1 iemand seks heb gehad. _O-

Kan gewoon niet met deze huidige gang van kansloos gelul vanuit mannen.
Hmmm, tjah.

Ik denk dat als je het hele online gebeuren zoveel mogelijk overslaat dat de kansen op succes wel wat hoger worden eigenlijk.

Maar bij mij bottlenecked op Tinder echt compleet het enthousiasme van de vrouw. Mja, de enkele vrouw die leuk was die liet dat zelf wel blijken maar dat was een sterke minderheid. (3 ofzo)

Misschien dat veel gasten de moeite van de gesprekspartners gaan spiegelen ofzo. Beetje zo van.. Okay dit is toch al kansloos, we zien wel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194001049
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 03:15 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Haha jij zei trekken.
Bedtijd joh
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194001059
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 03:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Bedtijd joh
Ben je me vader ofzo. Je hebt nix te zegguh ofuh me vader. Is mijn vader!
Don't follow me, I'm just a man.
  donderdag 9 juli 2020 @ 06:59:29 #180
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194001733
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 00:39 schreef hangtime het volgende:

[..]

Nee, is gewoon heel simpel, mannen moeten niet digitaal proberen te jagen.
Dat is een 'natuurlijk' iets en dat moeten ze gewoon in het echtie doen.

Een datingsite is toch ook niet meer dan een catalogus voor vlees?
Misschien is de vrouw in kwestie wel sneu, dat ze daar andere verwachtingen bij had ;)
Ik heb er anders behoorlijk wat plezier aan overgehouden. Je moet het alleen wel een beetje goed aanpakken. En dat lukt veel figuren hier niet. En in plaats van kijken wat er beter kan gaan ze dan de schuld aan vrouwen geven. :')
pi_194003829
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:40 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Alsof het de schuld van vrouwen is dat sommige mannen alles swipen ipv wat ze echt aantrekt.

Wordt zelf selectiever, problem solved.
Dan worden vrouwen minder over spoelt. En is het meer in evenwicht.

Nu moet de gemiddelde vrouw zich door een berg van onzin en visserij heen werken, waardoor ze ook erg selectief wordt.
Het is anders gewoon niet te doen.

Geef vrouwen niet de schuld dat (andere) mannen niet selectief zijn en echt overal lijntjes uitzetten.
Als die (andere) mannen selectiever zouden zijn zou jij dit probleem niet hebben.
Als 90% van de vrouwen op 10% van de mannen jagen (Tinder) heeft het geen enkele zin voor de mannen die zelden/nooit geswiped worden om selectiever te zijn.

Verder geef ik niemand de schuld; ik constateer slechts hoe online daten werkt en dat veel mensen (ook vrouwen!) daar gefrustreerd van raken. Anders dan een aantal jij-bakken en reacties die niets met mijn post te maken hebben is er kennelijk ook niets op af te dingen.

Wel lief dat je om mijn welzijn denkt. O+

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 22:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat klopt demografisch gewoon niet. Er zijn ongeveer evenveel mannen als vrouwen. Dus er zijn niet oneindig veel mooie mannen waar ze uit kunnen kiezen. En die allermooiste mannen zijn dus even goed erg selectief.

Het is gewoon een kwestie van hoe je je presenteert en gedraagt. Kom je als een normale, relaxte en goed verzorgde kerel over dan scoor je dates. Profileer je jezelf als een seksueel gefrustreerde kneus dan willen ze je niet.
Dit is in ieder geval wat betreft Tinder gewoon onjuist. Uit hun cijfers blijkt dat de balans flink doorslaat. Onderzoek dat ze overigens vrij snel weer teruggetrokken hebben om commerciële redenen.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  donderdag 9 juli 2020 @ 10:45:11 #182
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194003895
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 10:40 schreef Rockefellow het volgende:

Dit is in ieder geval wat betreft Tinder gewoon onjuist. Uit hun cijfers blijkt dat de balans flink doorslaat. Onderzoek dat ze overigens vrij snel weer teruggetrokken hebben om commerciële redenen.
Tinder is gelukkig niet de wereld.
pi_194005243
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 00:43 schreef Azula het volgende:
zins richting flirtend gaat het gelijk is “Ik zou je echt graag in je kont willen neuken” out of nowhere ja weet je, dan laat maar. Heb ook al redelijk wat dickpics gehad van echt knappe mannen die ook gewoon een leuk leven hebben (eigen bedrijven of goede banen) maar als je dat zo snel doet, dan trigger je iemand echt niet om seks met je te hebben.
Dat verbaast mij nog altijd. Ik bedoel het is niet alsof dat het aantrekkelijkst is om naar te kijken als je de rest van de man verder niet kent.

Ik merk ook dat iedereen in de samenleving heel erg op zichzelf is gericht en er vrij weinig interactie is tussen mensen die elkaar niet kennen. Dan zal je ook niet snel iemand op straat tegenkomen en een leuk gesprek hebben.
pi_194005255
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 12:40 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat verbaast mij nog altijd. Ik bedoel het is niet alsof dat het aantrekkelijkst is om naar te kijken als je de rest van de man verder niet kent.

Ik merk ook dat iedereen in de samenleving heel erg op zichzelf is gericht en er vrij weinig interactie is tussen mensen die elkaar niet kennen. Dan zal je ook niet snel iemand op straat tegenkomen en een leuk gesprek hebben.
Stiekem best wat figuren eenzaam denk in dezen wereld.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 9 juli 2020 @ 13:04:42 #185
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_194005546
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lijkt mij meer een vraag/aanbod probleem. Er is gewoon een overschot aan mannen en beperkt aantal vrouwen. Denk je niet?

1/100 een match is vrij weinig, als uiteindelijk heel veel mensen wel een partner vinden dichtbij. Je kansen in het echte leven liggen dan toch een stukje hoger.

Misschien is Tinder gewoon een snoepwinkel voor vrouwen?
Nah, het is ook de dynamiek. Hoe was het ook alweer met daten? 70% van de vrouwen 'jaagt' op 30% of 20% van de mannen. 70% van de mannen komt dus (voor zijn gevoel) aandacht tekort terwijl het voor een kleine 30% van de mannen een vijver is waarin je altijd beet hebt.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_194005571
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 13:04 schreef AgLarrr het volgende:
Nah, het is ook de dynamiek. Hoe was het ook alweer met daten? 70% van de vrouwen 'jaagt' op 30% of 20% van de mannen. 70% van de mannen komt dus (voor zijn gevoel) aandacht tekort terwijl het voor een kleine 30% van de mannen een vijver is waarin je altijd beet hebt.
Maar je hebt niks aan een match als die niks terugdoet, dus dan moet die 30% mannen wel 5 vrouwen bezighouden.

Kan allemaal hoor daar niet van, mij wordt altijd verteld dat ze dat niet zoeken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194005625
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 10:40 schreef Rockefellow het volgende:

Dit is in ieder geval wat betreft Tinder gewoon onjuist. Uit hun cijfers blijkt dat de balans flink doorslaat. Onderzoek dat ze overigens vrij snel weer teruggetrokken hebben om commerciële redenen.
Het doel van Tinder is dan ook totaal verschillend voor veel mannen en vrouwen. Mannen zullen voor een snelle beurt hun standaarden tot peilloze dieptes verlagen terwijl vrouwen vaak alleen "up" neuken. (En geef ze eens ongelijk, dat kunnen ze ook gezien de enorme keus die ze hebben.)

Dit betekent dus inderdaad dat de balans in dat opzicht totaal scheef is. Gaat het echter om relaties dan zullen veel van de mannen op Tinder echt geen relatie willen met de sekspartners die ze daar geregeld hebben. Dat zal andersom waarschijnlijk weer anders zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2020 13:15:21 ]
  donderdag 9 juli 2020 @ 13:18:44 #188
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_194005696
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 13:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar je hebt niks aan een match als die niks terugdoet, dus dan moet die 30% mannen wel 5 vrouwen bezighouden.

Kan allemaal hoor daar niet van, mij wordt altijd verteld dat ze dat niet zoeken.
Nouja, dat doen ze ook wel? Ik bedoel, als ik het even op mezelf mag betrekken: toen ik nog online date had ik makkelijk 3 dates in een week. In meer had in geen zin, maar dat kon prima. En dat zijn dan dates (wat in die aantallen al heel snel knetter vermoeiend werd trouwens). Ik had ongeacht dates altijd wel drie lijntjes lopen, om het zo maar te zeggen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_194005837
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 03:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hmmm, tjah.

Ik denk dat als je het hele online gebeuren zoveel mogelijk overslaat dat de kansen op succes wel wat hoger worden eigenlijk.

Maar bij mij bottlenecked op Tinder echt compleet het enthousiasme van de vrouw. Mja, de enkele vrouw die leuk was die liet dat zelf wel blijken maar dat was een sterke minderheid. (3 ofzo)

Misschien dat veel gasten de moeite van de gesprekspartners gaan spiegelen ofzo. Beetje zo van.. Okay dit is toch al kansloos, we zien wel.
Het is inderdaad zoeken naar een speld in een hooiberg.

Jammer dat het Corona is. Maakt iemand irl tegenkomen wel lastiger. Heb daar zelf de voorkeur voor. Gesprekken zijn soms wel leuk, en de foto’s ook, maar dan valt het in het echt toch tegen.

Dan maar ‘oppervlakkig’ zoals velen het graag noemen, maar ik zie liever eerst hoe iemand beweegt, zich presenteert, eruitziet, de energie en de geur in levende lijve voor ik er moeite in steek. Zo is de natuur ook bedoeld.
pi_194006053
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 13:18 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Nouja, dat doen ze ook wel? Ik bedoel, als ik het even op mezelf mag betrekken: toen ik nog online date had ik makkelijk 3 dates in een week. In meer had in geen zin, maar dat kon prima. En dat zijn dan dates (wat in die aantallen al heel snel knetter vermoeiend werd trouwens). Ik had ongeacht dates altijd wel drie lijntjes lopen, om het zo maar te zeggen.
Verstandig, mijn profiel voldoet niet aan de voorwaarden voor dat gedrag :p
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 9 juli 2020 @ 14:00:21 #191
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_194006099
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 13:11 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het doel van Tinder is dan ook totaal verschillend voor veel mannen en vrouwen. Mannen zullen voor een snelle beurt hun standaarden tot peilloze dieptes verlagen terwijl vrouwen vaak alleen "up" neuken. (En geef ze eens ongelijk, dat kunnen ze ook gezien de enorme keus die ze hebben.)

Dit betekent dus inderdaad dat de balans in dat opzicht totaal scheef is. Gaat het echter om relaties dan zullen veel van de mannen op Tinder echt geen relatie willen met de sekspartners die ze daar geregeld hebben. Dat zal andersom waarschijnlijk weer anders zijn.
Naja, en Tinder lijkt me ook wel het hele daten strippen tot alleen het uiterlijk. Ik ken het niet, want toen ik nog in de scene zat bestond Tinder niet, maar wat ik er van weet is het echt alleen maar plaatjes kijken. Dan komt er ook weinig inhoud aan te pas natuurlijk.

Op een site heb je naast de foto's ook nog een profiel en de gelegenheid een beetje te berichten voordat je wat afspreekt. Dat maakt dingen makkelijker / minder definitief of vluchtig.

Tinder lijkt mij toch meer puur voor de instant bevrediging van vleselijke lusten en niet zo zeer een relatie starter.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_194006302
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 22:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat klopt demografisch gewoon niet. Er zijn ongeveer evenveel mannen als vrouwen. Dus er zijn niet oneindig veel mooie mannen waar ze uit kunnen kiezen. En die allermooiste mannen zijn dus even goed erg selectief.
Die mannen neuken alsnog zeventjes en achtjes tussendoor hoor. En als ze een bepaalde fetish hebben die gericht is op uiterlijk (nerd, goth, overgewicht, etc), ook nog wel lelijkere vrouwen in hun fetish-categorie.

En de meeste vrouwen hebben denk ik liever geen match, dan een match met een man die ze eigenlijk niet zo heel knap vinden. Dus dan nemen die vrouwen liever het risico dat ze genaaid worden (letterlijk en figuurlijk) door de knapste mannen, dan dat ze met een gemiddelde man daadwerkelijk een goede relatie/band opbouwen.

Dit is gericht op Tinder gedrag btw.
  donderdag 9 juli 2020 @ 14:30:18 #193
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194006421
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:20 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Die mannen neuken alsnog zeventjes en achtjes tussendoor hoor. En als ze een bepaalde fetish hebben die gericht is op uiterlijk (nerd, goth, overgewicht, etc), ook nog wel lelijkere vrouwen in hun fetish-categorie.

En de meeste vrouwen hebben denk ik liever geen match, dan een match met een man die ze eigenlijk niet zo heel knap vinden. Dus dan nemen die vrouwen liever het risico dat ze genaaid worden (letterlijk en figuurlijk) door de knapste mannen, dan dat ze met een gemiddelde man daadwerkelijk een goede relatie/band opbouwen.

Dit is gericht op Tinder gedrag btw.
Het zal vast wel eens gebeuren maar zet dus geen zoden aan de dijk. Als die 10% alle 100% van de vrouwen wil voorzien dan moeten ze zichzelf ongeveer een burnout neuken.

Het blijven allemaal van die gare bedenksels om maar de schuld van je onvermogen om dates te scoren ergens anders neer te leggen.

Wat wel zo is dat vrouwen liever droog blijven dan dat ze in bed stappen met een of andere kneus. Alleen denken kneuzen dat dat ze overkomt. En niet doordat ze zichzelf als zodanig gedragen.
pi_194006430
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:20 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Die mannen neuken alsnog zeventjes en achtjes tussendoor hoor. En als ze een bepaalde fetish hebben die gericht is op uiterlijk (nerd, goth, overgewicht, etc), ook nog wel lelijkere vrouwen in hun fetish-categorie.
Nouja exact. Een extreem knappe man zal nog steeds voor een vluggertje voor een wat mindere godin gaan, terwijl een vrouw dat zelden zal doen.

quote:
En de meeste vrouwen hebben denk ik liever geen match, dan een match met een man die ze eigenlijk niet zo heel knap vinden. Dus dan nemen die vrouwen liever het risico dat ze genaaid worden (letterlijk en figuurlijk) door de knapste mannen, dan dat ze met een gemiddelde man daadwerkelijk een goede relatie/band opbouwen.

Dit is gericht op Tinder gedrag btw.
Klopt helemaal, dit is dé definitie van Tinder. Valt me ook vaak op dat de vrouwelijke zesjes op Tinder vaak wel seks willen, maar de hogere kandidaten alleen voor echt serieus daten gaan.

Dit is echt gewoon een tendens.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2020 14:31:04 ]
pi_194006456
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:30 schreef Hexagon het volgende:

Wat wel zo is dat vrouwen liever droog blijven dan dat ze in bed stappen met een of andere kneus. Alleen denken kneuzen dat dat ze overkomt. En niet doordat ze zichzelf als zodanig gedragen.
In dit geval zou ik kneus willen vervangen door kneus/minder knappe mannen.

Vrouwen worden pas weer geïnteresseerd in minder knappe mannen als ze er een leuke binnenkant in zien. (Maar dat gaat dan weer niet samen met een man die alleen maar vol voor seks gaat.)
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 14:37:34 #196
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194006503
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:30 schreef Generationalpha het volgende:

Klopt helemaal, dit is dé definitie van Tinder. Valt me ook vaak op dat de vrouwelijke zesjes op Tinder vaak wel seks willen, maar de hogere kandidaten alleen voor echt serieus daten gaan.

Dit is echt gewoon een tendens.
Dat is omdat die hogere vrouwelijke kandidaten weten dat ze ook wel wat beters aan de haak kunnen slaan dan een mannelijk zesje voor een snelle wip.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194006540
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is omdat die hogere vrouwelijke kandidaten weten dat ze ook wel wat beters aan de haak kunnen slaan dan een mannelijk zesje voor een snelle wip.
Exact wat ik zeg hierboven.
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 14:40:14 #198
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194006558
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:39 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Exact wat ik zeg hierboven.
Ja, maar dat is toch gewoon logica? Die hogere kandidaten gaan toch niet voor minder als ze ook beter kunnen krijgen dan dat?
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 9 juli 2020 @ 14:42:19 #199
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194006587
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:32 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

In dit geval zou ik kneus willen vervangen door kneus/minder knappe mannen.

Vrouwen worden pas weer geïnteresseerd in minder knappe mannen als ze er een leuke binnenkant in zien. (Maar dat gaat dan weer niet samen met een man die alleen maar vol voor seks gaat.)
Het gros van de mensen is niet buitengewoon knap of lelijk. De meeste mensen zien er "gewoon" uit en maken het of breken het met hun houding, uiterlijke verzorging, figuur, smaak voor kleding etc. En ook de manier hoe foto's gemaakt worden is extreem belangrijk. Het aantal mensen dat echt zo lelijk is dat het hopeloos is, is maar zeer beperkt.

Maar ongeacht de foto. Als mannen zich als een kneus gedragen jagen ze vrouwen weg.

Veel mannen pakken het dus gewoon totaal verkeerd aan en weigeren hun eigen aandeel te zien. Veel gemakkelijker de schuld aan vrouwen en zogenaamde chads te geven.
pi_194006640
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het gros van de mensen is niet buitengewoon knap of lelijk. De meeste mensen zien er "gewoon" uit en maken het of breken het met hun houding, uiterlijke verzorging, figuur, smaak voor kleding etc. En ook de manier hoe foto's gemaakt worden is extreem belangrijk. Het aantal mensen dat echt zo lelijk is dat het hopeloos is, is maar zeer beperkt.

Maar ongeacht de foto. Als mannen zich als een kneus gedragen jagen ze vrouwen weg.

Veel mannen pakken het dus gewoon totaal verkeerd aan en weigeren hun eigen aandeel te zien. Veel gemakkelijker de schuld aan vrouwen en zogenaamde chads te geven.
Klopt allemaal wel maar dit topic gaat over wanhopigheid rondom seks. Kern van de zaak is dat mannen liever en vaker emotieloze seks willen. Primitieve biologie dus.
  donderdag 9 juli 2020 @ 14:48:24 #201
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194006643
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, maar dat is toch gewoon logica? Die hogere kandidaten gaan toch niet voor minder als ze ook beter kunnen krijgen dan dat?
Maar dat dat ook voor mannen geldt wil er niet in. Sommigen schijnen te denken dat er een kleine groep mannen is die op industriele basis vrouwen van seks voorziet die minder knap dan hen zijn. Totaal onrealistisch maar wel fijn als je in je gedachte daar de schuld kunt leggen.
pi_194006717
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar dat dat ook voor mannen geldt wil er niet in. Sommigen schijnen te denken dat er een kleine groep mannen is die op industriele basis vrouwen van seks voorziet die minder knap dan hen zijn. Totaal onrealistisch maar wel fijn als je in je gedachte daar de schuld kunt leggen.
Het is sowieso geen kleine groep maar een hele grote groep. Heel veel mannen hebben gewoon casual seks.

Wel kun je denk ik zeggen dat mannen wat sneller onder hun niveau (voor zover je daarvan kunt spreken op het gebied van uiterlijk) seks hebben, maar dat doen ze zelf.
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 14:57:58 #203
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194006747
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar dat dat ook voor mannen geldt wil er niet in. Sommigen schijnen te denken dat er een kleine groep mannen is die op industriele basis vrouwen van seks voorziet die minder knap dan hen zijn. Totaal onrealistisch maar wel fijn als je in je gedachte daar de schuld kunt leggen.
Nou, maar dát is een van de grote verschillen tussen man en vrouw. Een man is veel sneller bereid tot seks dan een vrouw.

Als een (enigzins) aantrekkelijke vrouw 10 mannen out of the blue aanspreekt en vraagt om seks is er geheid een aantal die 'ja' zeggen. Maar omgekeerd is dat niet.

Een man denkt als een man, een vrouw denkt als een vrouw, maar een man wil dat een vrouw reageert zoals een man zou reageren, maar dat is gewoon niet hoe het werkt.

Dat is waarom er door mannen soms (ook hier op het forum heb ik begrepen) ronduit een vrouw benaderen met 'neuken?'. Maar dat dat niet lekker aankomt bij vrouwen over het algemeen, dat wil er blijkbaar niet in, en dan ligt het aan de vrouw.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 9 juli 2020 @ 15:05:41 #204
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194006857
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, maar dát is een van de grote verschillen tussen man en vrouw. Een man is veel sneller bereid tot seks dan een vrouw.

Als een (enigzins) aantrekkelijke vrouw 10 mannen out of the blue aanspreekt en vraagt om seks is er geheid een aantal die 'ja' zeggen. Maar omgekeerd is dat niet.
Natuurlijk, maar dat wil dus niet zeggen dat er voor gemiddeld uitziende vrouwen een onuitputtelijke bron van knapperds is, die wel even tijd voor ze vrij maken wanneer ze dat willen en die ook de behoefte hebben om voor hen te kiezen en niet voor een knappere.

Sterker nog, de meeste vrouwen online zijn gewoon op zoek naar liefde en gezelligheid. Maar dan wel met een kerel die gewoon een beetje zijn best doet aantrekkelijk over te komen in gedrag en verschijning.

Het onvermogen om aan dat laatste te voldoen daar duiken de klagers steeds voor weg. Het is gemakkelijker om de vrouwen en de chads de schuld te geven.
pi_194006872
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, maar dát is een van de grote verschillen tussen man en vrouw. Een man is veel sneller bereid tot seks dan een vrouw.

Als een (enigzins) aantrekkelijke vrouw 10 mannen out of the blue aanspreekt en vraagt om seks is er geheid een aantal die 'ja' zeggen. Maar omgekeerd is dat niet.

Een man denkt als een man, een vrouw denkt als een vrouw, maar een man wil dat een vrouw reageert zoals een man zou reageren, maar dat is gewoon niet hoe het werkt.

Dat is waarom er door mannen soms (ook hier op het forum heb ik begrepen) ronduit een vrouw benaderen met 'neuken?'. Maar dat dat niet lekker aankomt bij vrouwen over het algemeen, dat wil er blijkbaar niet in, en dan ligt het aan de vrouw.
Ja en doordat mannen dus meer needy zijn nemen ze ook genoegen met seks met minder knappe vrouwen. Allemaal heel logisch, maar dan moet je als man niet gaan klagen.

Of je bent bereid om als man meer tijd in een leuke vrouw te investeren in plaats van meteen voor de seks te gaan.
pi_194006897
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar dat wil dus niet zeggen dat er voor gemiddeld uitziende vrouwen een onuitputtelijke bron van knapperds is, die wel even tijd voor ze vrij maken wanneer ze dat willen en die ook de behoefte hebben om voor hen te kiezen en niet voor een knappere.

Sterker nog, de meeste vrouwen online zijn gewoon op zoek naar liefde en gezelligheid. Maar dan wel met een kerel die gewoon een beetje zijn best doet aantrekkelijk over te komen in gedrag en verschijning.

Het onvermogen om aan dat laatste te voldoen daar duiken de klagers steeds voor weg. Het is gemakkelijker om de vrouwen en de chads de schuld te geven.
Mwoah tjah, geen idee joh, misschien dat prof foto's helpt op Tinder, geen idee. Zou kunnen, dan zijn vrouwen kritisch op de kwaliteit foto i.p.v. het uiterlijk persé.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194006915
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:05 schreef Hexagon het volgende:
Sterker nog, de meeste vrouwen online zijn gewoon op zoek naar liefde en gezelligheid. Maar dan wel met een kerel die gewoon een beetje zijn best doet aantrekkelijk over te komen in gedrag en verschijning.

Het onvermogen om aan dat laatste te voldoen daar duiken de klagers steeds voor weg. Het is gemakkelijker om de vrouwen en de chads de schuld te geven.
Vind het wel goed dat je dit aangeeft ja. Toen ik begon met casual seks was ik ook alleen maar gericht op het daadwerkelijk neuken terwijl de gezelligheid eromheen vaak net zo leuk of zelfs leuker is.

Als je een vrouw alleen maar behandelt als wandelende kut dan zul je ook weinig liefde terug krijgen.
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 15:11:31 #208
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194006947
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:06 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja en doordat mannen dus meer needy zijn nemen ze ook genoegen met seks met minder knappe vrouwen. Allemaal heel logisch, maar dan moet je als man niet gaan klagen.

Of je bent bereid om als man meer tijd in een leuke vrouw te investeren in plaats van meteen voor de seks te gaan.
Dat heeft niet zo zeer iets met needy te maken (tenminste hoe ik 'needy' interpreteer), maar gewoon met hoe manen 'gewired' zijn. Wij willen neuken, en het zou heel makkelijk zijn als een vrouw precies hetzelfde zou zijn, want dat zou makkelijk zijn, maar een vrouw is anders gewired, en die zoekt de (voor haar) krenten uit de pap.

Als man moet je dan inderdaad niet gaan klagen, want je kunt 10 jaar lang klagen, de realiteit is en blijft de realiteit.

Maar het is natuurlijk wel veel makkelijker om iets te nemen, zoals Hexagon ook zegt, waar men dan 'terecht' over kan klagen, in plaats van kritisch naar jezelf te kijken, want dat laatste is vervelend schijnbaar.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194006972
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:11 schreef CoolGuy het volgende:
Maar het is natuurlijk wel veel makkelijker om iets te nemen, zoals Hexagon ook zegt, waar men dan 'terecht' over kan klagen, in plaats van kritisch naar jezelf te kijken, want dat laatste is vervelend schijnbaar.
Nouja vaak wordt het gebracht alsof er allerlei zaken mis is met mensen die meer succes zouden willen.

Dat vind ik flinke kolder vaak, maar dat er methodes zijn om de succesratio te verhogen zal best.
Ik vind de discussies in die zin weinig constructief.

En ik word dan altijd weer aangepakt omdat ik woorden gebruik als "succes ratio" want dan maak ik het kil en weet ik veel wat, is eigenlijk nog nooit een opmerking geweest die steek houdt met hoe je meer matches krijgt op Tinder in the first place.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194006979
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat heeft niet zo zeer iets met needy te maken (tenminste hoe ik 'needy' interpreteer), maar gewoon met hoe manen 'gewired' zijn. Wij willen neuken, en het zou heel makkelijk zijn als een vrouw precies hetzelfde zou zijn, want dat zou makkelijk zijn, maar een vrouw is anders gewired, en die zoekt de (voor haar) krenten uit de pap.

Als man moet je dan inderdaad niet gaan klagen, want je kunt 10 jaar lang klagen, de realiteit is en blijft de realiteit.

Maar het is natuurlijk wel veel makkelijker om iets te nemen, zoals Hexagon ook zegt, waar men dan 'terecht' over kan klagen, in plaats van kritisch naar jezelf te kijken, want dat laatste is vervelend schijnbaar.
Nee mee eens. Maar voor een vrouw is de "krent uit de pap" ook niet meteen een knappe man maar ook gewoon quality time hebben met iemand. Dusja, de gasten die beginnen met "neuken?" maken in dat opzicht weinig tot geen kans op een knappe vrouw.

En er liggen dus ook best kansen voor mannen die meer tijd willen investeren in een vrouw in plaats van meteen op date 1 erbovenop willen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2020 15:15:57 ]
  donderdag 9 juli 2020 @ 15:15:52 #211
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194006998
quote:
11s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mwoah tjah, geen idee joh, misschien dat prof foto's helpt op Tinder, geen idee. Zou kunnen, dan zijn vrouwen kritisch op de kwaliteit foto i.p.v. het uiterlijk persé.
Zeker wel. Je hebt tools waarmee je je foto anoniem kan laten raten. Ik heb foto's die het heel goed deden en die het waanzinnig slecht deden. Terwijl ik op beide precies hetzelfde hoofd heb.
pi_194007001
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Zeker wel. Je hebt tools waarmee je je foto anoniem kan laten raten. Ik heb foto's die het heel goed deden en die het waanzinnig slecht deden. Terwijl ik op beide precies hetzelfde hoofd heb.
Welke tool?
pi_194007007
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Zeker wel. Je hebt tools waarmee je je foto anoniem kan laten raten. Ik heb foto's die het heel goed deden en die het waanzinnig slecht deden. Terwijl ik op beide precies hetzelfde hoofd heb.
Oh heb ik ook weleens gedaan, door de gay community kreeg ik een 8.1 de vrouwen gaven een 6.6 ofzo.

Maar met die foto krijg ik 1% matchrate ofzo. Maar dat schijnt dus niet gek te zijn op Tinder volgens allerlei artikeltjes.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 15:18:56 #214
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194007033
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:14 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee mee eens. Maar voor een vrouw is de "krent uit de pap" ook niet meteen een knappe man maar ook gewoon quality time hebben met iemand. Dusja, de gasten die beginnen met "neuken?" maken in dat opzicht weinig tot geen kans op een knappe vrouw.
Nou ja, ieder persoon, dus man én vrouw, definieert voor zichzelf wat een krent uit de pap is voor hem of haar. Dus het kan zijn dat een krent uit de pap voor jou dat voor mij totaal niet is, en vice versa.

Dat geldt ook voor 'knap'. Wat is knap? Ik weet wel dat dat ene incel plaatje bestaat waarin wel even voor 'iedereen' gedefinieerd wordt wat vrouwen voor cijfer krijgen, maar dat is gewoon bullshit. Net als dat bv Doutzen Kroes vaak als voorbeeld wordt aangehaald. Vind ik haar lelijk? Zeer zeker niet, maar is zij een 10 in mijn ogen? Nee, ook niet.

Die hele statische benadering van wat wel of niet knap is gaat imho niet op. Ik snap natuurlijk wel globaal dat het een richting geeft, maar wat ik knap vind hoef jij niet knap te vinden, en omgekeerd.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 9 juli 2020 @ 15:21:30 #215
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194007061
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:16 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Welke tool?
Photofeeler, die site heeft me ontzettend geholpen.

Sommige foto's waarvan ik dacht dat ze tof waren die werden volledig afgebrand. En een foto waarvan ik dacht mwah.. die zorgde dat het aantal dateopties mijn vrije tijd en budget oversteeg.
pi_194007081
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Photofeeler, die site heeft me ontzettend geholpen.

Sommige foto's waarvan ik dacht dat ze tof waren die werden volledig afgebrand. En een foto waarvan ik dacht mwah.. die zorgde dat het aantal dateopties mijn vrije tijd en budget oversteeg.
Bedankt! :)
pi_194007082
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Photofeeler, die site heeft me ontzettend geholpen.

Sommige foto's waarvan ik dacht dat ze tof waren die werden volledig afgebrand. En een foto waarvan ik dacht mwah.. die zorgde dat het aantal dateopties mijn vrije tijd en budget oversteeg.
Proofs my point _O-

Maarja, ga jij ff lekker heel veel foto's maken van jezelf linksom of rechtsom..

Sowieso wij mannen beoordelen een knappe vrouw met een selfie ook dik bon.
Andersom lastiger misschien.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 15:23:36 #218
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194007092
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Proofs my point _O-
Maar...waarom is dat relevant?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194007108
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar...waarom is dat relevant?
Dan heb je een bruikbare tip waar je je voordeel aan kunt doen. Lijkt me relevant als je meer kans wilt maken op dat medium.

Waarom stel jij die vraag?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 15:26:47 #220
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194007132
quote:
5s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dan heb je een bruikbare tip waar je je voordeel aan kunt doen. Lijkt me relevant als je meer kans wilt maken op dat medium.

Waarom stel jij die vraag?
Omdat ik hem anders interpreteerde. Ik las het als 'zie je, heb ik toch gelijk', en ik dacht daarbij, ja leuk dat je op internet 'gelijk hebt', maar wil je niet liever succesvolle dates. Daarom stelde ik de vraag.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 9 juli 2020 @ 15:29:11 #221
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194007163
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Proofs my point _O-

Maarja, ga jij ff lekker heel veel foto's maken van jezelf linksom of rechtsom..

Sowieso wij mannen beoordelen een knappe vrouw met een selfie ook dik bon.
Andersom lastiger misschien.
Tja wederom trek je de totaal verkeerde conclusie.

Door dat photofeeler wordt mijn hoofd niet knapper dan het al is. Het wordt alleen inzichtelijk op welke kiekjes dat hoofd aantrekkelijk overkomt op wildvreemd vrouwen en ook op welke helemaal niet. Die blinde vlek zit vaak in de weg.

Maar blijkbaar wil je niet erkennen dat je er zelf wat aan kunt doen om aantrekkelijker over te komen.
pi_194007169
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Omdat ik hem anders interpreteerde. Ik las het als 'zie je, heb ik toch gelijk', en ik dacht daarbij, ja leuk dat je op internet 'gelijk hebt', maar wil je niet liever succesvolle dates. Daarom stelde ik de vraag.
Schijnt dat vrouwen fan zijn van mannen in wielren outfit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194007173
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja wederom trek je de totaal verkeerde conclusie.

Door dat photofeeler wordt mijn hoofd niet knapper dan het al is. Het wordt alleen inzichtelijk op welke kiekjes dat hoofd aantrekkelijk overkomt op wildvreemd vrouwen en ook op welke helemaal niet. Die blinde vlek zit vaak in de weg.

Maar blijkbaar wil je niet erkennen dat je er zelf wat aan kunt doen om aantrekkelijker over te komen.
Ik denk dat je nog even goed moet lezen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 15:30:24 #224
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194007177
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Schijnt dat vrouwen fan zijn van mannen in wielren outfit.
Ik snap echt niet hoe dat een reactie is op wat ik zei.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194007197
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik snap echt niet hoe dat een reactie is op wat ik zei.
!?
We hebben het over dat foto's belangrijk zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 15:35:01 #226
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194007223
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

!?
We hebben het over dat foto's belangrijk zijn.
Ja, en en waar komt het dan vandaan dat 'vrouwen fan zijn van mannen in wielren outfit' ?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194007231
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, en en waar komt het dan vandaan dat 'vrouwen fan zijn van mannen in wielren outfit' ?
Ik word hier moe van, tis altijd gezeik met jullie. :D
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 9 juli 2020 @ 15:36:58 #228
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194007251
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

!?
We hebben het over dat foto's belangrijk zijn.
Dat ontkent ook niemand.

Maar of foto's aantrekkelijk zijn is in 95% van de gevallen iets waar je zelf wat aan kan doen. NIet iets dat je overkomt.
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 15:37:06 #229
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194007252
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik word hier moe van, tis altijd gezeik met jullie. :D
Ik volg het echt niet. Die opmerking komt voor mij echt out of the blue, en dan is het altijd gezeik met ons?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194007283
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja wederom trek je de totaal verkeerde conclusie.

Door dat photofeeler wordt mijn hoofd niet knapper dan het al is. Het wordt alleen inzichtelijk op welke kiekjes dat hoofd aantrekkelijk overkomt op wildvreemd vrouwen en ook op welke helemaal niet. Die blinde vlek zit vaak in de weg.

Maar blijkbaar wil je niet erkennen dat je er zelf wat aan kunt doen om aantrekkelijker over te komen.
Heb jij ervoor betaald?
pi_194007331
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik volg het echt niet. Die opmerking komt voor mij echt out of the blue, en dan is het altijd gezeik met ons?
We hebben het over foto's en hoe ze dan wel niet beoordeeld zouden worden.
--> "Het schijnt dat vrouwen mannen in wielrenoutfit leuk beoordelen"

Heb ik het zo simpel genoeg uitgelegd voor je?
Pff, kost me wel moeite hoor dit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 9 juli 2020 @ 15:42:24 #232
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194007333
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:39 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Heb jij ervoor betaald?
Nee je kan het gratis gebruiken als je ook foto's van anderen keurt. En dat is best leuk.
  donderdag 9 juli 2020 @ 15:45:47 #233
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194007379
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Die cupmaat vraag is gewoon het feministische antwoord op de vraag hoe lang je bent.
Nu, hoe zit het dan met de vrouwen op die datingsites. Stellen die dan nooit deze, in mijn ogen onbehoorlijk lompe vragen, aan de man. Bv. ipv wat is je cupmaat iets als hoe lang is jouw geval?

Tis me een wereld geworden tegenwoordig. 8)7 8)7 8)7
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194007396
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:45 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Nu, hoe zit het dan met de vrouwen op die datingsites. Stellen die dan nooit deze, in mijn ogen onbehoorlijk lompe vragen, aan de man. Bv. ipv wat is je cupmaat iets als hoe lang is jouw geval?

Tis me een wereld geworden tegenwoordig. 8)7 8)7 8)7
Nee het gaat er om dat het allemaal prima is om iemand op zijn lengte te beoordelen, maar dan ook cupmaat zou je zeggen, of hoe slank iemand is.

Uiteindelijk moeten mensen dat allemaal zelf weten hoor. Maar als jij wat korter van stuk bent, en je wordt beoordeeld op iets - wat beargumenteerbaar oppervlakkig is - waar je niks aan kan doen, mag dat ook de andere kant op toch, no worries.

Uiteindelijk moet iedereen lekker zelf weten wat ze doen.
Mij zou je er niet mee hebben hoor, penislengte vraag. :+
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 15:48:48 #235
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194007416
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

We hebben het over foto's en hoe ze dan wel niet beoordeeld zouden worden.
--> "Het schijnt dat vrouwen mannen in wielrenoutfit leuk beoordelen"

Heb ik het zo simpel genoeg uitgelegd voor je?
Pff, kost me wel moeite hoor dit.
Nee, want ik heb geen idee waar die mannen in wielrenoutfits ineens vandaan komt. Voor mij komt dat uit de lucht vallen, maar jij schijnt dit ergens gelezen/gezien/ervaren te hebben? Maar dat weet ik dan niet he, ALS jij dat ergens vandaan hebt.

Hmja, wil je de toon van het gesprek écht die kant op sturen?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194007422
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, want ik heb geen idee waar die mannen in wielrenoutfits ineens vandaan komt. Voor mij komt dat uit de lucht vallen, maar jij schijnt dit ergens gelezen/gezien/ervaren te hebben? Maar dat weet ik dan niet he, ALS jij dat ergens vandaan hebt.

Hmja, wil je de toon van het gesprek écht die kant op sturen?
Nou dat mannen in wielrenpakjes gebeuren heb ik nou wel érg vaak gehoord als genoemde afknapper maar okay jij niet, kan gebeuren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 15:50:28 #237
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194007426
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou dat mannen in wielrenpakjes gebeuren heb ik nou wel érg vaak gehoord als genoemde afknapper maar okay jij niet, kan gebeuren.
Dus die opmerking was ook nog eens gewoon een sarcastische oneliner?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194007431
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus die opmerking was ook nog eens gewoon een sarcastische oneliner?
Het was een grap. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 9 juli 2020 @ 15:51:02 #239
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_194007434
Je moet sommige jongens (ik noem dat geen mannen) eens horen over hun vriendin/vrouw (als ze die dan wel hebben) als ze stoer willen doen. "Die hoer zus" "die hoer zo" "als ze te ver uit de keuken komt moet ik de ketting korter maken" etc. :')
Sommigen hebben ook nog het lef dit te zeggen waar ze bij zitten, zelf respect is soms ver te zoeken.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 9 juli 2020 @ 15:54:27 #240
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194007483
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:29 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Toch gebeurt dat echt.
Of echt onmiddellijk een Dick pick of filmpje.

En dan ben ik zeker geen 16 meer en heb ik het niet over 16 jarige pubers die dat doen.
Gewoon als man over de 40 zijn en zonder enige aanleiding zo beginnen. (Daarmee bedoel ik dat ik in die gevallen niet heb aangegeven vlotjes seks te zoeken en ook geen ‘geile’ foto’s heb gebruikt).
Voor mij nagenoeg onvoorstelbaar. Hoe dom kan je zijn om te denken dat zoiets werkt.
Zelfs andersom, zou ik zo een soort foto of filmpje krijgen van een vrouw zou ik er geen seconde over denken die te antwoorden. Dat valt bij mij in de categorie, die snapt de wereld niet. Misschien moet het genuanceerder zijn, moet ik zeggen, die snapt mijn wereld niet. Maar kan mij echt niet voorstellen dat dit "het nieuwe normaal" is.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 15:54:28 #241
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194007484
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het was een grap. :')
Oh ja. Oke. Haha. Ofzo.

Ik vatte 'm echt niet want ik ken die hele opmerking niet, dus ik kon 'm ook totaal niet plaatsen. Naja, ik kon 'm wel in een bepaald licht zien, maar dan had ik de aanname moeten doen dat je deed wat ik je wel eens vaker heb zien doen, wat je overigens effectief nog steeds deed met die sneer, vandaar ook dat ik vroeg of je echt die kant op wilde.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194007509
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh ja. Oke. Haha. Ofzo.

Ik vatte 'm echt niet want ik ken die hele opmerking niet, dus ik kon 'm ook totaal niet plaatsen. Naja, ik kon 'm wel in een bepaald licht zien, maar dan had ik de aanname moeten doen dat je deed wat ik je wel eens vaker heb zien doen, wat je overigens effectief nog steeds deed met die sneer, vandaar ook dat ik vroeg of je echt die kant op wilde.
:)
Ik heb gewoon een autistisch trekje dat ik MOET reageren op mensen, dus dan moet ik even vermelden dat ik moe word van dit soort comments en dan escaleert het weer helemaal uit de hand.
Kijk ook even naar je eigen post gedrag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 16:00:27 #243
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194007556
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

:)
Ik heb gewoon een autistisch trekje dat ik MOET reageren op mensen, dus dan moet ik even vermelden dat ik moe word van dit soort comments en dan escaleert het weer helemaal uit de hand.
Kijk ook even naar je eigen post gedrag.
Nou, ik stelde een 100% oprechte vraag, en pas een paar posts later kom je dan met 'oh ja het kan ook wel zijn dat jij dat wielrenoutfit argument nog nooit gehoord hebt'. Maar daar kwam je pas mee nádat je sarcastisch ging doen over dat het je moeite kost om dingen simpel genoeg uit te leggen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194007591
Zucht.
pi_194007596
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je zou de vraag ook andersom kunnen stellen. Waarom gedragen vrouwen zich vaak zo onmenselijk tegen mannen? Door ze te negeren vooral.
Mja, hier is maar één antwoord op: als vrouwen op alles moeten gaan reageren, hebben ze geen tijd meer om andere dingen te doen.

Jouw vraag maakt mij duidelijk dat je het gewoon moeilijk hebt om jezelf in een ander persoon te plaatsen. En dat is één van de hoofdredenen waarom je (mogelijk) geen succes bij vrouwen hebt.
  donderdag 9 juli 2020 @ 16:05:26 #246
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_194007624
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:51 schreef nils7 het volgende:
Je moet sommige jongens (ik noem dat geen mannen) eens horen over hun vriendin/vrouw (als ze die dan wel hebben) als ze stoer willen doen. "Die hoer zus" "die hoer zo" "als ze te ver uit de keuken komt moet ik de ketting korter maken" etc. :')
Sommigen hebben ook nog het lef dit te zeggen waar ze bij zitten, zelf respect is soms ver te zoeken.
Moet je eens op een terras naast een groep meiden zitten. Weet je niet wat je hoort soms. Mannen zijn gewoon directer.
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 16:06:42 #247
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194007640
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:03 schreef RetepV het volgende:

[..]
Jouw vraag maakt mij duidelijk dat je het gewoon moeilijk hebt om jezelf in een ander persoon te plaatsen. En dat is één van de hoofdredenen waarom je (mogelijk) geen succes bij vrouwen hebt.
Leuk dat dat jouw waarheid is maar dit is nergens op gebaseerd.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_194007715
Volgens mij is het allemaal vrij simpel. Alle vrouwen hebben wel eens de verkeerde keuze gemaakt in hun leven. En daar hebben ze van geleerd dat mannen zich in het begin altijd anders voordoen dan ze werkelijk zijn. Pas na een tijdje relaxen ze en worden ze zichzelf, met alle voordelen en nadelen daarvan.

Dus de man die zich presenteert als zichzelf, zonder (duidelijke) franje, is bij voorbaat al interessant voor elke vrouw. Geen verrassingen.

Natuurlijk moet je als man dan als jezelf ook nog een beetje interessant zijn, want geen vrouw wil meteen al in een saai ritme terecht komen. Dat gebeurt vroeger of later namelijk toch wel, dus dat kan nog wel even wachten tot het nodig is.

Dus als je helemaal 100% jezelf bent, en je hebt nooit success bij de vrouwen, dan is er iets mis met jezelf en moet je jezelf veranderen. Ga daar niet mee zitten wachten tot je een vrouw een relatie in getricked hebt. Want als je jezelf niet verandert, dan zal zij je wel proberen te dwingen. En dat kan nooit goed aflopen. :+
  donderdag 9 juli 2020 @ 16:14:44 #249
491825 Matralover
Love is the answer
pi_194007766
De meeste mannen denken maar aan 1 ding zeggen ze, bij deze weer es bewezen
pi_194007787
Zowel veel mannen als vrouwen gedragen zich respectloos op Tinder, dat is een feit. Je bent daar ook maar een plaatje en bepaalde opties geven een kille indruk.
  donderdag 9 juli 2020 @ 16:17:12 #251
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194007801
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:45 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Nu, hoe zit het dan met de vrouwen op die datingsites. Stellen die dan nooit deze, in mijn ogen onbehoorlijk lompe vragen, aan de man. Bv. ipv wat is je cupmaat iets als hoe lang is jouw geval?

Tis me een wereld geworden tegenwoordig. 8)7 8)7 8)7
Ja veel vrouwen hebben graag een langere kerel. Net als veel mannen een slanke vrouw willen.
  donderdag 9 juli 2020 @ 16:23:18 #252
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194007901
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:35 schreef Hoofdkraker_ het volgende:

[..]

Noem eens wat concrete voorbeelden. Waar lees je dat ze menen recht te hebben op een vrouw?
Vind dit toch ongenuanceerd. Je moet daar meer bijzetten. Ik licht toe ...
Uiteraard moet de vrouw ook de man willen. Dan heb je dus als man het recht op een vrouw, die ook deze man wil. Dan denk je, nou, dan zijn wij er.
Ja, maar pas op, er zijn ook landen waar je als elkaar liefhebbende man en vrouw toch in bepaalde gevallen NIET samen mag zijn. dat recht heb je daar dan niet. En echt niet in een heel raar vreemd en ver weg land. Landen waar eigen inwoners zelfs minder rechten hebben dan inwoners van andere landen. Nu denk je misschien aan China, of Noord Korea?
Ik zal beginnen, het is niet volledig want dan zou ik heel veel moeten schrijven wat maar weinigen zou interesseren.

-Nederland. Een Nederlander mag met een vrouw samenzijn, trouwen maar NIET als zij niet Nederlands is, tenzij ... Een Nederlander of Nederlandse vrouw met een partner (man vrouw dus ook homo) die met zijn partner samen wil leven in Nederland moet wel een bepaald inkomen hebben. Anders mag het niet. Dat inkomen is redelijk hoog, lang niet iedereen in Nederland heeft dat. Verschillende vrienden van mij zaten in deze situatie, getrouwd met een niet EU-er maar met slechts een klein inkomen (ja, ook diegenen die werken in de zorg maar helaas maar 26 uur per week of zo en geen mogelijkheid meer uren te krijgen). En ook iemand met een uitkering. Echter, in de andere EU landen zijn die eisen ook, alleen zijn de bedragen een stuk minder hoog. Bv. in zowel Duitsland en België. En je mag erhuizen binnen de EU, zelfs veel uitkeringen mag je een op een meenemen. Nu, twee vrienden zaten met dit probleem, nu is Bellgië en Dld niet ver hier in Limburg dus een verhuisde naar Duitsland, bleef gewoon zijn 26 uur in de zorg in Nederland werken, en mocht volgens de Duitse regels zijn vrouw bij zich laten komen. De ander ging met zijn uitkering naar België en mocht volgens de regels daar ook zijn vrouw laten komen. Na 6 maanden krijgt men, als je in een ander EU land woont, EU rechten. En door deze verworven EU rechten moet men dan slechts aan de EU regels voldoen, ook in Nederland. Dus na 6 maanden zijn zij met de vrouw en kinderen naar Nederland mogen komen. En leven daar lang en hopelijk gelukkig. Deze EU rechten gelden voor EU burgers, dus ook bv. Poolse mensen die hier komen werken. Zij mogen hun gezin laten overkomen met een lager inkomen dan een Nederlander met een niet Nederlandse partner, zolang die Nederlander dus niet minimaal 6 maanden elders in de EU officieel aangemeld en gevestigd is geweest.
Men noem dit vaak de België (en / of Duitsland) route. Ik vind dit een onrecht van de Nederlandse staat tegenover haar burgers, dat rechtgezet zou moeten worden!.
Zijn er vragen over svp via dm om dit topic niet te vervuilen.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 09-07-2020 16:28:20 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194007969
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Leuk dat dat jouw waarheid is maar dit is nergens op gebaseerd.
Het was toch een stomme vraag?

Wat zou jij doen als elke dag 10 vrouwen een pass naar jou zouden maken? Zou je op elke pass reageren? Natuurlijk niet! Want je hebt wel meer dingen te doen.

Misschien probeer je het de eerste paar dagen. Maar het zal snel uit de hand lopen.

En wat zul je dan doen? Natuurlijk begin je alle inkomende berichtjes te negeren. Dus is het heel logisch dat vrouwen met zoveel jagers om zich heen op een gegeven moment beginnen om de jagers te negeren. Dat kan iedereen zelf wel bedenken.

En om nou te stellen dat het onmenselijk is dat vrouwen mannen negeren... Die woordkeus houdt een waardeoordeel in. Tenzij de schrijver zijn vrienden om zich heen kapot ziet gaan doordat ze genegeerd werden, komt dit waardeoordeel voort uit zijn eigen ervaringen.

Als hij zo veel ervaringen heeft met genegeerd worden door vrouwen, dat hij het zelfs onmenselijk vind, dan is er geen andere conclusie mogelijk dan dat hij geen success bij de vrouwen heeft.

Dus het feit dat hij het eerste niet zelf kon bedenken, gecombineerd met het feit dat hij geen success bij de vrouwen heeft, heeft mij hem er op doen wijzen dat hij het moeilijk heeft om zich in een ander persoon te verplaatsen, en dat hij dat als prioriteit moet kiezen om zijn persoonlijkheid te verbeteren.

De interesse van vrouwen volgt dan vanzelf. Geen vrouw wil iemand met persoonlijkheidsfouten. Er bestaat natuurlijk niemand zonder persoonlijkheidsfouten, maar een vrouw heeft ook ambities en wil in ieder geval een man met persoonlijkheidsfouten waar ze mee kan leven. Een gebrek aan inlevingsvermogen (onder andere autisme, narcisme, psychopathie of solipsisme), daar is maar heel moeilijk mee samen te leven.

Heel het rijke 't Gooi zit vol met vrouwen die een rijke man met grote persoonlijkheidsproblemen getrouwd zijn. En allemaal zijn ze aan de drank en de pillen omdat ze hun rijke leventje niet kwijt willen, maar eigenlijk ook niet met hun man kunnen samenleven. Welke vrouw wil nou zo leven? Steenrijk, maar ongelukkig en compleet verloedert.
pi_194007992
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Leuk dat dat jouw waarheid is maar dit is nergens op gebaseerd.
Reageer er niet op, ik herhaal, do not respond.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194007996
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je zou de vraag ook andersom kunnen stellen. Waarom gedragen vrouwen zich vaak zo onmenselijk tegen mannen? Door ze te negeren vooral.
Dit is een reactie van iemand die gefrustreerd is dat hij geen vrouw kan krijgen. :)

Vrouwen negeren mannen inderdaad die ze niet aantrekkelijk vinden. Net zoals jij vrouwen negeert die jij niet aantrekkelijk vindt. :)
pi_194008004
Wees jezelf. En als dat niet werkt, dan moet je jezelf dus verbeteren. Je bent geen cadeautje aan een vrouw ofzo.
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 16:42:28 #257
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194008152
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:28 schreef RetepV het volgende:
Als hij zo veel ervaringen heeft met genegeerd worden door vrouwen, dat hij het zelfs onmenselijk vind, dan is er geen andere conclusie mogelijk dan dat hij geen success bij de vrouwen heeft.

Genuanceerd dit zeg.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:30 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dit is een reactie van iemand die gefrustreerd is dat hij geen vrouw kan krijgen. :)

Vrouwen negeren mannen inderdaad die ze niet aantrekkelijk vinden. Net zoals jij vrouwen negeert die jij niet aantrekkelijk vindt. :)
Dit ook.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  donderdag 9 juli 2020 @ 16:46:44 #258
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_194008213
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:05 schreef cleanfreak het volgende:

[..]

Moet je eens op een terras naast een groep meiden zitten. Weet je niet wat je hoort soms. Mannen zijn gewoon directer.
Sindskort hebben we twee vrijgezelle dames naast ons wonen dus horen we wel het een en ander.
Verbaas me ook regelmatig maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat iemand eigenlijk beledigd wordt.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_194008284
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:46 schreef nils7 het volgende:

[..]

Sindskort hebben we twee vrijgezelle dames naast ons wonen dus horen we wel het een en ander.
Verbaas me ook regelmatig maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat iemand eigenlijk beledigd wordt.
Wat hoor je dan? En ja, vrijgezelle dames hebben net zoveel seks als vrijgezelle mannen dus dat geloof ik zeker wel.
  donderdag 9 juli 2020 @ 16:54:57 #260
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194008324
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lijkt mij meer een vraag/aanbod probleem. Er is gewoon een overschot aan mannen en beperkt aantal vrouwen. Denk je niet?

1/100 een match is vrij weinig, als uiteindelijk heel veel mensen wel een partner vinden dichtbij. Je kansen in het echte leven liggen dan toch een stukje hoger.

Misschien is Tinder gewoon een snoepwinkel voor vrouwen?
Ik zie dat als volgt. Mannen zijn gewoon aktiever, aanpakkers, probleem oplossers, doeners, organisatoren, initiatief nemers. Nagenoeg alle vrouwen in mijn leven vertelden mij (let op, zonder dat ik vroeg), dat ik hun leven blijvend positief had veranderd. Door hun te ondersteunen, te stimuleren, te helpen enz. dingen te doen, te veranderen, te leren, aan te pakken.
Ik zie het meer in die hoek. Ik denk dat als mannen zo inactief en afwachtend zouden zijn als de meeste (maar zeker niet alle) vrouwen, het probleem van de te hoge wereldbevolkingsaanwas opgelost zou zijn.

Nu hebben we het over Tinder en zo. Vroeger had je dat niet, toen had je dansavonden in het parochiezaaltje. En hoe zag dat er uit. De vrouwen zaten aan tafeltjes langs de wanden en de mannen stonden voornamelijk bij de bar. En de mannen vroegen de vrouwen ten dans. NOOIT andersom. En daar is Tinder gewoon het vervolg op.
Ik denk, dat het motto van vrouwen is, doe maar niks, dan doe je ook niets fout. Dat zie ik al mijn hele leven, vrouwen zijn nauwelijks in beweging te krijgen, vooruit te branden.

Een kleinere groep vrouwen dromen, hebben hun dromen. Van de Wonderman. Hun (idee van een) Wonderman. Komt er een knappe jonge arts langs, dat durven ze wel een stapje te wagen. En de vrouwen, tegenwoordig, die graag zo een spannende bad-bedboy willen. Als zo een komt, willen die dames daar ook wel iets mee wagen, denkend, hopend dat ze van die bad-bedboy nog een goede lieve huisvader en kostwinnaar kunnen maken.
Maar het gros dus wacht af, ook met het idee, misschien komt Wonderman nog, misschien volgend weekend al. Die van vanavond is wel leuk en aardig, niet verkeerd, maar toch .... niet echt Wonderman
En zo worden ze ouder en ouder en leven verder met hun dromen.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 09-07-2020 18:04:49 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194008380
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:30 schreef RetepV het volgende:
Wees jezelf. En als dat niet werkt, dan moet je jezelf dus verbeteren. Je bent geen cadeautje aan een vrouw ofzo.
Andersom wel dan?

Je moet mensen zien voor wat ze zijn. Niet zo bijzonder. En trekken, wanneer je domme gedachten hebt vanwege een oplopende geilheid. Dan realiseer je je dat je tijd verkwist op apps als Tinder.
  donderdag 9 juli 2020 @ 17:29:50 #262
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194008750
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 06:59 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik heb er anders behoorlijk wat plezier aan overgehouden. Je moet het alleen wel een beetje goed aanpakken. En dat lukt veel figuren hier niet. En in plaats van kijken wat er beter kan gaan ze dan de schuld aan vrouwen geven. :')
Geef je deels gelijk. Zelfs als het aan de vrouwen ligt, DIE kun je toch niet (allemaal) eventjes veranderen. Het makkelijkste is wat het Vreemd Fenomeen zegt; kijken wat jij kan doen dat het beter gaat.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 9 juli 2020 @ 17:47:21 #263
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194009066
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Uiteindelijk moet iedereen lekker zelf weten wat ze doen.
Mij zou je er niet mee hebben hoor, penislengte vraag. :+
Het gaat mij om (de lompheid van) de vraag, niet om het antwoord.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 9 juli 2020 @ 17:51:34 #264
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194009156
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:02 schreef Generationalpha het volgende:
Zucht.
ja, erger dan vrouwen !!!!

_O- _O- _O- (= hiermee bedoel ik iets humoristisch, grapje dus)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194009185
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:54 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik zie dat als volgt. Mannen zijn gewoon aktiever, aanpakkers, probleem oplossers, doeners, organisatoren, initiatief nemers. Nagenoeg alle vrouwen in mijn leven vertelden mij (let op, zonder dat ik vroeg, dat ik hun leven blijvend positief had veranderd. Door hun te ondersteunen, te stimuleren, te helpen enz. dingen te doen, te veranderen, te leren, aan te pakken.
Ik zie het meer in die hoek. Ik denk dat als mannen zo inactief en afwachtend zouden zijn als de meeste (zeker niet allen) vrouwen, het probleem van de te hoge wereldbevolkingsaanwas opgelost zou zijn.

Nu hebben we het over Tinder en zo. Vroeger had je dat niet, toen had je dansavonden in het parochiezaaltje. En hoe zag dat er uit. De vrouwen zaten aan tafeltjes langs de wanden en de mannen stonden voornamelijk bij de bar. En de mannen vroegen de vrouwen ten dans. NOOIT andersom. En daar is Tinder gewoon het vervolg op.
Ik denk, dat het motto van vrouwen is, doe maar niks, dan doe je ook niets fout. Dat zie ik al mijn hele leven, vrouwen zijn nauwelijks in beweging te krijgen, vooruit te branden.

Een kleinere groep vrouwen dromen, hebben hun dromen. Van de Wonderman. Hun (idee van een) Wonderman. Komt er een knappe jonge arts langs, dat durven ze wel een stapje te wagen. En de vrouwen, tegenwoordig, die graag zo een spannende bad-bed-boy willen. Als zo een komt, willen die dames daar ook wel iets mee wagen, denkend, hopend dat ze van die bad-bed-boy nog een goede lieve huisvader en kostwinnaar kunnen maken.
Maar het gros dus wacht af, ook met het idee, misschien komt Wonderman nog, misschien volgend weekend al. Die van vanavond is wel leuk en aardig, niet verkeerd, maar toch .... niet echt Wonderman
En zo worden ze ouder en ouder en leven verder op hun dromen.
Wat is volgens jou de verklaring voor die inactieve houding?
  donderdag 9 juli 2020 @ 17:58:10 #266
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194009287
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:30 schreef RetepV het volgende:
Wees jezelf. En als dat niet werkt, dan moet je jezelf dus verbeteren. Je bent geen cadeautje aan een vrouw ofzo.
Juist. Of zoek een ander die jou wel wil zoals je bent!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 9 juli 2020 @ 18:01:23 #267
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194009355
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:28 schreef RetepV het volgende:

[..]

Het was toch een stomme vraag?

Wat zou jij doen als elke dag 10 vrouwen een pass naar jou zouden maken? Zou je op elke pass reageren? Natuurlijk niet! Want je hebt wel meer dingen te doen.

Misschien probeer je het de eerste paar dagen. Maar het zal snel uit de hand lopen.

En wat zul je dan doen? Natuurlijk begin je alle inkomende berichtjes te negeren. Dus is het heel logisch dat vrouwen met zoveel jagers om zich heen op een gegeven moment beginnen om de jagers te negeren. Dat kan iedereen zelf wel bedenken.

En om nou te stellen dat het onmenselijk is dat vrouwen mannen negeren... Die woordkeus houdt een waardeoordeel in. Tenzij de schrijver zijn vrienden om zich heen kapot ziet gaan doordat ze genegeerd werden, komt dit waardeoordeel voort uit zijn eigen ervaringen.

Als hij zo veel ervaringen heeft met genegeerd worden door vrouwen, dat hij het zelfs onmenselijk vind, dan is er geen andere conclusie mogelijk dan dat hij geen success bij de vrouwen heeft.

Dus het feit dat hij het eerste niet zelf kon bedenken, gecombineerd met het feit dat hij geen success bij de vrouwen heeft, heeft mij hem er op doen wijzen dat hij het moeilijk heeft om zich in een ander persoon te verplaatsen, en dat hij dat als prioriteit moet kiezen om zijn persoonlijkheid te verbeteren.

De interesse van vrouwen volgt dan vanzelf. Geen vrouw wil iemand met persoonlijkheidsfouten. Er bestaat natuurlijk niemand zonder persoonlijkheidsfouten, maar een vrouw heeft ook ambities en wil in ieder geval een man met persoonlijkheidsfouten waar ze mee kan leven. Een gebrek aan inlevingsvermogen (onder andere autisme, narcisme, psychopathie of solipsisme), daar is maar heel moeilijk mee samen te leven.

Welke vrouw wil nou zo leven? Steenrijk, maar ongelukkig en compleet verloedert. En allemaal zijn ze aan de drank en de pillen omdat ze hun rijke leventje niet kwijt willen, maar eigenlijk ook niet met hun man kunnen samenleven.

Het antwoord op je vraag .... Welke vrouw wil nou zo leven? Steenrijk, maar ongelukkig en compleet verloedert.
Het antwoord op die vraag geef je zelf al een stuk terug in je bijdrage ....

Dus, vrouwen die voor geld gaan en graag in het Gooi wonen. Golddiggers!

[ Bericht 3% gewijzigd door LeesFoknl op 09-07-2020 18:11:02 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 9 juli 2020 @ 18:08:44 #268
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194009506
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 17:52 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wat is volgens jou de verklaring voor die inactieve houding?
Wat maakt het uit wat de verklaring is of zou kunnen zijn/ Handel ernaar !!!!
Waarom regent het? Weet ik niet, maar ik trek als ik op mijn motor erdoor moet een regenpak aan.
Verspil je energie niet aan dingen die geen nut hebben, wees pragmatisch(er).
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194009541
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 18:08 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Wat maakt het uit wat de verklaring is of zou kunnen zijn/ Handel ernaar !!!!
Waarom regent het? Weet ik niet, maar ik trek als ik op mijn motor erdoor moet een regenpak aan.
Verspil je energie niet aan dingen die geen nut hebben, wees pragmatisch(er).
Dat vind ik te makkelijk. Ook omdat je in de moderne tijd juist wel steeds meer actieve vrouwen ziet.
  donderdag 9 juli 2020 @ 18:12:44 #270
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194009599
You just do it your way, I did it my way.

By .... Frank LeesFok.nl


Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 9 juli 2020 @ 18:13:35 #271
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194009619
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 18:10 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat vind ik te makkelijk. Ook omdat je in de moderne tijd juist wel steeds meer actieve vrouwen ziet.
Waarom moeilijk als het ook makkelijk kan ....
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194009623
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 17:47 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Het gaat mij om (de lompheid van) de vraag, niet om het antwoord.
Die lengte vraag is misschien ook wel gewoon "lomp". Wat nou lomp zeg, je mag toch je eigen ideaal nastreven?

Ik voel best de maatschappelijke norm hoor maar die is aardig snel weg bij mij als het allemaal oppervlakkig wordt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 9 juli 2020 @ 18:18:15 #273
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194009756
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 18:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Die lengte vraag is misschien ook wel gewoon "lomp". Wat nou lomp zeg, je mag toch je eigen ideaal nastreven?

Ik voel best de maatschappelijke norm hoor maar die is aardig snel weg bij mij als het allemaal oppervlakkig wordt.
En misschien is dat nou net de reden dat het niet zo goed lukt .......
Maar zeker weten doe ik het niet. Het is meer een "onderbuikgevoel"
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 9 juli 2020 @ 18:18:40 #274
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194009764
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 17:52 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wat is volgens jou de verklaring voor die inactieve houding?
Hij neukt babyboomer en Thaise vrouwen, die zijn inderdaad in de regel niet bijster ondernemend. Maar er zijn altijd uitzonderingen.
Resistance is futile.
pi_194009782
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juli 2020 18:18 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hij neukt babyboomer en Thaise vrouwen, die zijn inderdaad in de regel niet bijster ondernemend. Maar er zijn altijd uitzonderingen.
Ik vind het een beetje een bullshitverhaal om eerlijk te zijn. Neukt hij echt Thaise vrouwen?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2020 18:19:38 ]
pi_194010026
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 18:18 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

En misschien is dat nou net de reden dat het niet zo goed lukt .......
Maar zeker weten doe ik het niet. Het is meer een "onderbuikgevoel"
:') Kansarm.

Wel eens met je patriarchaat verhaal overigens! Beetje jammer dat de samenleving een beetje anti-man doordraait naar mijn indruk op sommige vlakken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194010126
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 17:51 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

ja, erger dan vrouwen !!!!

_O- _O- _O- (= hiermee bedoel ik iets humoristisch, grapje dus)
Maar je bent wel seksist.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 18:58:38 #278
441859 crew  Lenny77
pi_194010353
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 17:52 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wat is volgens jou de verklaring voor die inactieve houding?
Leesfoknl is wel één van de laatste mannen die je moet volgen qua advies en hersenspinsels. Buiten het feit dat hij uit een ander tijdperk komt met andere regels en ander gedrag, zoekt hij zijn heil in het verre buitenland bij de meer kwetsbare vrouwen. Want die zijn leuk omdat: nog echt vrouw en onderdanig enz.
Hij is erg seksistisch en nogal kortzichtig. En misschien doet hij gewoon dat wat toen 'normaal' was, maar daar ben je nu helemaal niets mee.

Nu ben ik pakweg een dikke 30 jaar jonger dan hem maar nog steeds een stuk ouder dan de jonge fokkers hier, dus ik beeld mij niet in dat ik denk te weten hoe het er nu aan toe gaat.. Zijn de meiden allemaal prinsessen geworden? De jongens super gefrustreerd? Geen idee.
Maar hoe langer ik hier rond loop hoe meer vragen ik mij stel.. Wat is er mis aan het lopen?

Of moet ik me gewoon blijven voorhouden dat dit maar FOK is.. En geen afspiegeling van de realiteit bij de jonge mensen?
Ik hoop ergens op het laatste.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194010760
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 18:19 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje een bullshitverhaal om eerlijk te zijn. Neukt hij echt Thaise vrouwen?
Genoeg mannen van oudere leeftijd die naar thailand gaan op seksvakantie, :')
pi_194012287
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 18:58 schreef Lenny77 het volgende:
Leesfoknl is wel één van de laatste mannen die je moet volgen qua advies en hersenspinsels. Buiten het feit dat hij uit een ander tijdperk komt met andere regels en ander gedrag, zoekt hij zijn heil in het verre buitenland bij de meer kwetsbare vrouwen. Want die zijn leuk omdat: nog echt vrouw en onderdanig enz.
Hij is erg seksistisch en nogal kortzichtig. En misschien doet hij gewoon dat wat toen 'normaal' was, maar daar ben je nu helemaal niets mee.

Nu ben ik pakweg een dikke 30 jaar jonger dan hem maar nog steeds een stuk ouder dan de jonge fokkers hier, dus ik beeld mij niet in dat ik denk te weten hoe het er nu aan toe gaat.. Zijn de meiden allemaal prinsessen geworden? De jongens super gefrustreerd? Geen idee.
Maar hoe langer ik hier rond loop hoe meer vragen ik mij stel.. Wat is er mis aan het lopen?

Of moet ik me gewoon blijven voorhouden dat dit maar FOK is.. En geen afspiegeling van de realiteit bij de jonge mensen?
Ik hoop ergens op het laatste.
Ja... Ik herken je gevoel...
Ik denk dat je veel vrouwen inderdaad als "prinses" kan kwalificeren en veel mannen als "super gefrustreerd"... Waar het misgaat is als men wil dat de ander denkt en zich gedraagt zoals zichzelf. Ik bedoel, dan moeten mannen gay worden en vrouwen lesbisch, als ze dat willen. Maar omdat dit niet op commando kan voor de meeste mensen althans niet en omdat men toch een gezin wil stichten met de ander waarvan ze het karakter niet begrijpen en waarschijnlijk ook niet eens willen begrijpen, puur vanwege diens lichaam en verder nergens anders om, blijft men ontevreden als men zich niet op hetzelfde moment als de ander aanpast. Is weer zo'n prisoners dillemma geval.

quote:
10s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:16 schreef ludovico het volgende:
Oh heb ik ook weleens gedaan, door de gay community kreeg ik een 8.1 de vrouwen gaven een 6.6 ofzo.

Maar met die foto krijg ik 1% matchrate ofzo. Maar dat schijnt dus niet gek te zijn op Tinder volgens allerlei artikeltjes.
:D maar waren die mannen die jou een 8.1 gaven top of bottom? En wat vonden ze er dan zo sexy aan? En waar knapten de prinsessen op af dat ze je niet ook een 8.1 gaven? Zonder details zegt dat natuurlijk alsnog niks.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:28 schreef RetepV het volgende:
Het was toch een stomme vraag?

Wat zou jij doen als elke dag 10 vrouwen een pass naar jou zouden maken? Zou je op elke pass reageren? Natuurlijk niet! Want je hebt wel meer dingen te doen.

Misschien probeer je het de eerste paar dagen. Maar het zal snel uit de hand lopen.

En wat zul je dan doen? Natuurlijk begin je alle inkomende berichtjes te negeren. Dus is het heel logisch dat vrouwen met zoveel jagers om zich heen op een gegeven moment beginnen om de jagers te negeren. Dat kan iedereen zelf wel bedenken.

En om nou te stellen dat het onmenselijk is dat vrouwen mannen negeren... Die woordkeus houdt een waardeoordeel in. Tenzij de schrijver zijn vrienden om zich heen kapot ziet gaan doordat ze genegeerd werden, komt dit waardeoordeel voort uit zijn eigen ervaringen.

Als hij zo veel ervaringen heeft met genegeerd worden door vrouwen, dat hij het zelfs onmenselijk vind, dan is er geen andere conclusie mogelijk dan dat hij geen success bij de vrouwen heeft.

Dus het feit dat hij het eerste niet zelf kon bedenken, gecombineerd met het feit dat hij geen success bij de vrouwen heeft, heeft mij hem er op doen wijzen dat hij het moeilijk heeft om zich in een ander persoon te verplaatsen, en dat hij dat als prioriteit moet kiezen om zijn persoonlijkheid te verbeteren.

De interesse van vrouwen volgt dan vanzelf. Geen vrouw wil iemand met persoonlijkheidsfouten. Er bestaat natuurlijk niemand zonder persoonlijkheidsfouten, maar een vrouw heeft ook ambities en wil in ieder geval een man met persoonlijkheidsfouten waar ze mee kan leven. Een gebrek aan inlevingsvermogen (onder andere autisme, narcisme, psychopathie of solipsisme), daar is maar heel moeilijk mee samen te leven.

Heel het rijke 't Gooi zit vol met vrouwen die een rijke man met grote persoonlijkheidsproblemen getrouwd zijn. En allemaal zijn ze aan de drank en de pillen omdat ze hun rijke leventje niet kwijt willen, maar eigenlijk ook niet met hun man kunnen samenleven. Welke vrouw wil nou zo leven? Steenrijk, maar ongelukkig en compleet verloedert.
Wauw, nog een man die zich in kan leven in vrouwen. Had ik niet verwacht aan te zullen treffen in dit topic.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 18:19 schreef Generationalpha het volgende:
Ik vind het een beetje een bullshitverhaal om eerlijk te zijn. Neukt hij echt Thaise vrouwen?
8)7 geloof het op zich wel , heb zulke mannen met Thaise vrouwen ook wel IRL ontmoet. Waren wel aardig op zich hoor

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:57 schreef CoolGuy het volgende:
Nou, maar dát is een van de grote verschillen tussen man en vrouw. Een man is veel sneller bereid tot seks dan een vrouw.

Als een (enigzins) aantrekkelijke vrouw 10 mannen out of the blue aanspreekt en vraagt om seks is er geheid een aantal die 'ja' zeggen. Maar omgekeerd is dat niet.

Een man denkt als een man, een vrouw denkt als een vrouw, maar een man wil dat een vrouw reageert zoals een man zou reageren, maar dat is gewoon niet hoe het werkt.

Dat is waarom er door mannen soms (ook hier op het forum heb ik begrepen) ronduit een vrouw benaderen met 'neuken?'. Maar dat dat niet lekker aankomt bij vrouwen over het algemeen, dat wil er blijkbaar niet in, en dan ligt het aan de vrouw.
Ja, verschil qua lichaam ja. Ik durf te wedden dat als deze man en vrouw op straat van lichaam zouden veranderen de persoonlijkheid op het gebied van initiatief nemen/libido mee verandert. De manier waarop er soms wordt gedaan alsof het aan de persoonlijkheid ligt, waarbij er ook impliciet vaak vanuit wordt gegaan dat het de vrouw is die fout zi t en dus moet veranderen of de schuldige is OF de man moet veranderen maar hij bij de juiste strategie wel 100% succes kan hebben omdat hij de mogelijkheid bezit om beter te weten wat vrouwen willen dan zijzelf, terwijl dat omgekeerd nooit het geval kan zijn omdat die arme vrouwen zichzelf al niet eens begrijpen (niet dat jij zo overkomt, jouw posts zijn juist als 1 van de weinigen genuanceerd bijna alsof je het als doel hebt gesteld al het andere te nuanceren
Met whiteknight posts - niet dat ik klaag) vind ik in dit licht bezien vrij kansloos eerlijk gezegd

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:48 schreef Hexagon het volgende:

Maar dat dat ook voor mannen geldt wil er niet in. Sommigen schijnen te denken dat er een kleine groep mannen is die op industriele basis vrouwen van seks voorziet die minder knap dan hen zijn. Totaal onrealistisch maar wel fijn als je in je gedachte daar de schuld kunt leggen.
Bedankt Hexagon ik ben heel blij met je posts in dit topic. Dit is gewoon bizar. Waarom zou een Chad ineens zo altruistisch zijn. Zijn manier om een steentje bij te dragen aan een betere wereld 8)7
Oh wacht tvos een fucking narcist en hij wil die vrouwen alleen ff gebruiken voor zijn score en met een mede fotomodel settelen. Maar ja, ff gebruikt zijn onder valse voorwendselen als lelijke vrouw met als aandenken een leuke SOA of de gehele verantwoordelijkheid voor een kind van afwezige egoistische asshole en alleen maar belaagd worden terwijl niemand van het andere geslacht de moeite wil nemen je echt te begrijpen is veeeeel beter dan als incel doodgaan natuurlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 09-07-2020 23:01:16 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  donderdag 9 juli 2020 @ 22:57:25 #281
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194015419
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 20:28 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Bedankt Hexagon ik ben heel blij met je posts in dit topic. Dit is gewoon bizar. Waarom zou een Chad ineens zo altruistisch zijn. Zijn manier om een steentje bij te dragen aan een betere wereld 8)7
Oh wacht tvos een fucking narcist en hij wil die vrouwen alleen ff gebruiken voor zijn score en met een mede fotomodel settelen. Maar ja, ff gebruikt zijn onder valse voorwendselen als lelijke vrouw met als aandenken een leuke SOA of de gehele verantwoordelijkheid voor een kind van afwezige egoistische asshole en alleen maar belaagd worden terwijl niemand van het andere geslacht de moeite wil nemen je echt te begrijpen is veeeeel beter dan als incel doodgaan natuurlijk.
Ja weet je, zoveel leuke aandacht krijgen veel vrouwen online echt niet. Veel mannen gedragen zich gewoon echt als kansloze idioten die enkel bezig zijn zo snel mogelijk weer eens te kunnen neuken. En de uberknappe mannen doen het echt niet voor minder als ze de knapste vrouwen kunnen krijgen.

Dus al dat gedoen over cijfers en percentages daar hoef je je als man niet mee bezig te houden.

Het is vrij simpel. Doe een beetje je best om aantrekkelijk over te komen. En je scoort dates.
pi_194015933
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 22:57 schreef Hexagon het volgende:
Ja weet je, zoveel leuke aandacht krijgen veel vrouwen online echt niet. Veel mannen gedragen zich gewoon echt als kansloze idioten die enkel bezig zijn zo snel mogelijk weer eens te kunnen neuken. En de uberknappe mannen doen het echt niet voor minder als ze de knapste vrouwen kunnen krijgen.

Dus al dat gedoen over cijfers en percentages daar hoef je je als man niet mee bezig te houden.

Het is vrij simpel. Doe een beetje je best om aantrekkelijk over te komen. En je scoort dates.
Nou ik moet zeggen het begint wel altijd leuk, omdat ze je in willen palmen. Maar als je vervolgens niet bent zoals zij willen dat je bent (een sloerie, niks tegen zulke vrouwen die echt zo willen zijn ofzo verder) dan is het leuke er heel snel weer af. Wat ik niet begrijp is dat sommige mannen vinden dat vrouwen dankbaar moeten zijn voor ongewenste aandacht. Ik ga ook niet zeggen dat mannen dankbaar moeten zijn als vrouwen hem friendzonen want ze krijgen ten minste wel platonische aandacht :?
Maar wat aantrekkelijk is verschilt toch heel erg per persoon? Ik denk dat het heel moeilijk is om hier een algemeen advies over te geven. Er bestaat niet voor niets het woord karakter. Mensen zijn geen klonen die allemaal hetzelfde willen. Dan was het wel makkelijk geweest om erachter te komen wat iemand aantrekkelijk vindt en dat te worden ja. Maar ik denk dat je dat het beste gewoon kunt vragen. Maar dan heb je weer het dilemma van moet je je aanpassen aan iemand die jij aantrekkelijk vind of moet je juist zoiets hebben van een ander neemt me maar zoals ik ben het is graag of niet en verder zoeken naar iemand die jou aantrekkelijk vindt zoals je bent maar andersom misschien niet. Vaak is het nooit in 1 keer goed. Altijd is er wel wat.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  donderdag 9 juli 2020 @ 23:29:22 #283
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194016170
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 23:19 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nou ik moet zeggen het begint wel altijd leuk, omdat ze je in willen palmen. Maar als je vervolgens niet bent zoals zij willen dat je bent (een sloerie, niks tegen zulke vrouwen die echt zo willen zijn ofzo verder) dan is het leuke er heel snel weer af. Wat ik niet begrijp is dat sommige mannen vinden dat vrouwen dankbaar moeten zijn voor ongewenste aandacht. Ik ga ook niet zeggen dat mannen dankbaar moeten zijn als vrouwen hem friendzonen want ze krijgen ten minste wel platonische aandacht :?
Maar wat aantrekkelijk is verschilt toch heel erg per persoon? Ik denk dat het heel moeilijk is om hier een algemeen advies over te geven. Er bestaat niet voor niets het woord karakter. Mensen zijn geen klonen die allemaal hetzelfde willen. Dan was het wel makkelijk geweest om erachter te komen wat iemand aantrekkelijk vindt en dat te worden ja. Maar ik denk dat je dat het beste gewoon kunt vragen. Maar dan heb je weer het dilemma van moet je je aanpassen aan iemand die jij aantrekkelijk vind of moet je juist zoiets hebben van een ander neemt me maar zoals ik ben het is graag of niet en verder zoeken naar iemand die jou aantrekkelijk vindt zoals je bent maar andersom misschien niet. Vaak is het nooit in 1 keer goed. Altijd is er wel wat.
Natuurlijk zijn er verschillen. De ene valt op blond en de ander op donker. De ene wil heel slank en de ander valt op dikkere vrouwen. En sommigen houden van rustige iemand en andere willen een springerig type. En sommigen hebben wat met brillen en anderen niet.

Maar toch zijn er gewoon dingen die in het algemeen als aantrekkelijk of onaantrekkelijk worden. Bijna iedere vrouw vind zelfverzekerde mannen met een goed verzorgd uiterlijk en interessante bezigheden en ambities aantrekkelijk. Bijna iedere vrouw vind onverzorgde mannen die wanhopig, seksueel gefrustreerd en saai zijn onaantrekkelijk. Dus vooral zorgen dat je als man in de eerste groep valt.
pi_194017013
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 23:29 schreef Hexagon het volgende:
Natuurlijk zijn er verschillen. De ene valt op blond en de ander op donker. De ene wil heel slank en de ander valt op dikkere vrouwen. En sommigen houden van rustige iemand en andere willen een springerig type. En sommigen hebben wat met brillen en anderen niet.

Maar toch zijn er gewoon dingen die in het algemeen als aantrekkelijk of onaantrekkelijk worden. Bijna iedere vrouw vind zelfverzekerde mannen met een goed verzorgd uiterlijk en interessante bezigheden en ambities aantrekkelijk. Bijna iedere vrouw vind onverzorgde mannen die wanhopig, seksueel gefrustreerd en saai zijn onaantrekkelijk. Dus vooral zorgen dat je als man in de eerste groep valt.
Ja oke, maar het kan anders geinterpreteerd worden. Wat de ene vrouw zwaar onverzorgd vindt, vindt de ander misschien "een echte stoere man". Wat de ene vrouw wanhopig seksueel gefrustreerd vindt vindt de ander misschien "ten minste een man die me genoeg aandacht geeft en laat blijken me aantrekkelijk te vinden en een echte vrouw doet voelen". Wat de ene vrouw saai vindt, vindt de ander misschien "stabiel en betrouwbaar". Ik denk dat iedereen die een garantie denkt te hebben dat diegene door bepaalde keuzes gegarandeerd een streepje voor heeft bij een willekeurig persoon zichzelf bedriegt. Je doet het voor jezelf en hoogstens waarvan jij daardoor vermoedt dat de ander het ook aantrekkelijk vindt. Of dat ook daadwerkelijk zo is moet nog blijken want iedere case is weer helemaal uniek.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194017278
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 00:55 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja oke, maar het kan anders geinterpreteerd worden. Wat de ene vrouw zwaar onverzorgd vindt, vindt de ander misschien "een echte stoere man". Wat de ene vrouw wanhopig seksueel gefrustreerd vindt vindt de ander misschien "ten minste een man die me genoeg aandacht geeft en laat blijken me aantrekkelijk te vinden en een echte vrouw doet voelen". Wat de ene vrouw saai vindt, vindt de ander misschien "stabiel en betrouwbaar". Ik denk dat iedereen die een garantie denkt te hebben dat diegene door bepaalde keuzes gegarandeerd een streepje voor heeft bij een willekeurig persoon zichzelf bedriegt. Je doet het voor jezelf en hoogstens waarvan jij daardoor vermoedt dat de ander het ook aantrekkelijk vindt. Of dat ook daadwerkelijk zo is moet nog blijken want iedere case is weer helemaal uniek.
Je moet zaken niet zo zwart-wit zien, maar het is wel behoorlijk donkergrijs hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194017309
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 23:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar toch zijn er gewoon dingen die in het algemeen als aantrekkelijk of onaantrekkelijk worden. Bijna iedere vrouw vind zelfverzekerde mannen met een goed verzorgd uiterlijk en interessante bezigheden en ambities aantrekkelijk. Bijna iedere vrouw vind onverzorgde mannen die wanhopig, seksueel gefrustreerd en saai zijn onaantrekkelijk. Dus vooral zorgen dat je als man in de eerste groep valt.
Saai? Dat is nogal vaag, dan zouden hordes (zeker Nederlandse!) mannen single blijven.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 07:55:04 #287
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194018050
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 01:55 schreef osodevo het volgende:

[..]

Saai? Dat is nogal vaag, dan zouden hordes (zeker Nederlandse!) mannen single blijven.
Ik bedoel dan eigenlijk meer inhoudsloos
pi_194018256
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 23:29 schreef Hexagon het volgende:
Maar toch zijn er gewoon dingen die in het algemeen als aantrekkelijk of onaantrekkelijk worden. Bijna iedere vrouw vind zelfverzekerde mannen met een goed verzorgd uiterlijk en interessante bezigheden en ambities aantrekkelijk. Bijna iedere vrouw vind onverzorgde mannen die wanhopig, seksueel gefrustreerd en saai zijn onaantrekkelijk. Dus vooral zorgen dat je als man in de eerste groep valt.
Ik weet niet of saai nou direct in dezelfde categorie past hoor. Ik ken hordes saaie mannen en vrouwen en dat zijn vaak juist perfecte matches voor elkaar.

Misschien vallen die mensen niet zo op, maar jij kent ook vast wel totaal kleurloze stellen in je vriendenkring die al sinds hun tienertijd een relatie hebben.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 08:31:56 #289
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194018320
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik weet niet of saai nou direct in dezelfde categorie past hoor. Ik ken hordes saaie mannen en vrouwen en dat zijn vaak juist perfecte matches voor elkaar.

Misschien vallen die mensen niet zo op, maar jij kent ook vast wel totaal kleurloze stellen in je vriendenkring die al sinds hun tienertijd een relatie hebben.
Klopt wel. Maar in ieder geval hebben die mannen de rest vaak wel op orde.

Al vraag ik me oprecht af hoe daten gaat als je werkelijk niets te meden hebt
pi_194018352
Edit.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2020 11:15:45 ]
  vrijdag 10 juli 2020 @ 09:14:18 #291
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194018752
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 13:18 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Nouja, dat doen ze ook wel? Ik bedoel, als ik het even op mezelf mag betrekken: toen ik nog online date had ik makkelijk 3 dates in een week. In meer had in geen zin, maar dat kon prima. En dat zijn dan dates (wat in die aantallen al heel snel knetter vermoeiend werd trouwens). Ik had ongeacht dates altijd wel drie lijntjes lopen, om het zo maar te zeggen.
Anderzijds gooien vrouwen natuurlijk ook meer lijntjes uit. Dus dat houdt de zaak in balans.

In mijn drukste dateperiode liep ik tegen dezelfde grens aan als jij. Het wordt ook wat duur op die manier. :D

Het is niet ingewikkelder dan gewoon je best te doen om aantrekkelijk over te komen, en dan scoor je dates.
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 09:26:57 #292
441859 crew  Lenny77
pi_194018980
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 01:55 schreef osodevo het volgende:

[..]

Saai? Dat is nogal vaag, dan zouden hordes (zeker Nederlandse!) mannen single blijven.
Nederlandse mannen zijn absoluut niet saai.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194020021
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:26 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nederlandse mannen zijn absoluut niet saai.
Niet?
pi_194020222
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:26 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nederlandse mannen zijn absoluut niet saai.
Ik denk dat saaiheid überhaupt niet gerelateerd is nationaliteit of afkomst.
pi_194020241
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 11:21 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik denk dat saaiheid überhaupt niet gerelateerd is nationaliteit of afkomst.
Indd kortzichtige en vastgeroeste opvattingen en bijbehorende hemeltergende cognitieve dissonantie zijn een stuk lamer
Don't follow me, I'm just a man.
pi_194020849
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 11:00 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Niet?
Tuurlijk niet joh.

Maar misschien iets te gefocust op werk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 12:27:00 #297
441859 crew  Lenny77
pi_194021286
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 11:00 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Niet?
Nee absoluut niet zelfs!
In mijn ogen net één van de minst saaie 'mannensoort' op de wereld.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194021583
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 12:27 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nee absoluut niet zelfs!
In mijn ogen net één van de minst saaie 'mannensoort' op de wereld.
Maar waarom dan? :) Doet me wel goed dit.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 12:44:55 #299
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194021643
Neen, nog nooit. Nog nooit een Thaise geneukt of relatie oid mee gehad oid. Ken er wel een aantal door mijn vrouw. Ik heb een Filipijnse vrouw, die 5 weken jonger is dan mij. En die al een Europese nationaliteit had, een baan en een huis hier (EU), toen ik haar leerde kennen. Dus vergeet alle stereotypes maar.
Heb 5 jaar in Manila gewoond en kom er nog regelmatig (nu effe niet want Corona) en kan je verzekeren dat het daar net de vrouwen zijn die ondernemend zijn. Op elk niveau en ieder gebied.

Ik raad het iedereen aan, als het je aanspreekt, een Aziatische vrouw. En dan van de Aziatische landen de Filipijnen. Men heeft daar heel andere normen en waarden,

[ Bericht 14% gewijzigd door LeesFoknl op 10-07-2020 12:51:28 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 12:51:21 #300
441859 crew  Lenny77
pi_194021759
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 12:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Maar waarom dan? :) Doet me wel goed dit.
Ik kan niet over elke Nederlander spreken maar alleen aangeven wat mijn ervaringen zijn he!
Maar euh.. ik vind ze vrolijk, zeer communicatief, ze zijn verbaal sterk. Ze hebben een goed gevoel voor humor en durven voor zichzelf op te komen zonder agressief te worden. Ze zijn ook open-minded en kijken niet snel neer op iets.
Ik vind ze ook best intelligent.

Los daarvan is de Nederlandse man ook best wel knap en goed verzorgd!

Ik vind de Nederlanders zelf wel iets leuker dan de Hollanders. Die zijn soms iets te fel. En hoewel ik dat kan waarderen, vind ik het toch best wel soms eerder grof of onbeleefd overkomen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 10 juli 2020 @ 12:53:26 #301
39581 Salvad0R
universal
pi_194021794
gewoon klappen die freaks
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')