Ik snap niet waarom je niet gewoon weg blijft van een medium als Fok, wanneer het klaarblijkelijk niet voor je werkt. Al dat gejank iedere keer over reacties over hoe weinig matches op Tinder.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:50 schreef M1stral het volgende:
Ik snap niet waarom je niet gewoon weg blijft van een medium als Tinder, wanneer het klaarblijkelijk niet voor je werkt. Al dat gejank iedere keer over hoe weinig matches.
Ik ben vrij om te posten, als ik dat wil. En er zit nog een boodschap in ook. Namelijk dat wanneer je geen succes boekt, je een andere aanpak zal moeten hanteren.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je niet gewoon weg blijft van een medium als Fok, wanneer het klaarblijkelijk niet voor je werkt. Al dat gejank iedere keer over reacties over hoe weinig matches op Tinder.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:59 schreef M1stral het volgende:
Ik ben vrij om te posten, als ik dat wil.
Trots op jou, mijn tijger.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:59 schreef M1stral het volgende:
Nieuws voor je, zowel FOK! als Tinder werken gewoon voor mij.
Ik ook op jouquote:
Het is wel een kwestie van moeten.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:25 schreef Hoofdkraker_ het volgende:
[..]
Het is niet dat ze selectiever moeten zijn. Ze kunnen gewoon selectiever zijn. En de beste kandidaat voor zichzelf eruit pikken door het hoge aanbod. Niet alleen ranzige lelijke mannen reageren op die meiden. Ook knappe. Natuurlijk worden de eisen van die vrouwen steeds hoger omdat ze mooi en nog mooier en nog meer mooist voorbij zien komen.
5 tegelijk?quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Het is wel een kwestie van moeten.
Je kan gewoon niet op iedereen ingaan, je moet kiezen.
Minder liken is een noodzaak. Anders kom je niet verder dan de openingszinnen bekijken, heb je niet eens tijd om zelf contact te zoeken.
Dit is niet om arrogant te doen.
Ik ben gewoon een gemiddelde vrouw. Toen ik jonger was was dit nog erger, maar zelfs nu geld het.
Ik kan niet overal op ingaan. Ik moet selectief zijn.
Als ik dat niet doe ga ik of het wereldrecord pikken verwerken breken of kom ik niet aan seks toe omdat er teveel aanbod is.
En sorry, over de 100 achter elkaar door is zelfs mij wat teveel😋
En ik ga ook niet met 5+ mensen kletsen.
Ik weet dat er gedacht wordt dat vrouwen beter kunnen multitasken, maar ook dat kent zijn einde.
Mogelijk...quote:
Dat klopt demografisch gewoon niet. Er zijn ongeveer evenveel mannen als vrouwen. Dus er zijn niet oneindig veel mooie mannen waar ze uit kunnen kiezen. En die allermooiste mannen zijn dus even goed erg selectief.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:25 schreef Hoofdkraker_ het volgende:
[..]
Het is niet dat ze selectiever moeten zijn. Ze kunnen gewoon selectiever zijn. En de beste kandidaat voor zichzelf eruit pikken door het hoge aanbod. Niet alleen ranzige lelijke mannen reageren op die meiden. Ook knappe. Natuurlijk worden de eisen van die vrouwen steeds hoger omdat ze mooi en nog mooier en nog meer mooist voorbij zien komen.
Mwoah je kan prima een lekkere hunk delen voor de seks.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat klopt demografisch gewoon niet. Er zijn ongeveer evenveel mannen als vrouwen. Dus er zijn niet oneindig veel mooie mannen waar ze uit kunnen kiezen. En die allermooiste mannen zijn dus even goed erg selectief.
Het is gewoon een kwestie van hoe je je presenteert en gedraagt. Kom je als een normale, relaxte en goed verzorgde kerel over dan scoor je dates. Profileer je jezelf als een seksueel gefrustreerde kneus dan willen ze je niet.
Ik vind het mooi!quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Mogelijk...
Maar twee of drie is beter😈
Andersom ook.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mwoah je kan prima een lekkere hunk delen voor de seks.
Moa. Iedere vrouw heeft hier wel ervaring mee hoor. Dat ze het niet met jou delen is een ander verhaal.quote:Op maandag 6 juli 2020 13:38 schreef Bananenpap het volgende:
Denk dat dit wel te maken heeft met opleidingsniveau en cultuur. In mijn omgeving zie ik dit niet echt.
Jullie zijn beide kut opgelost slotjequote:Op woensdag 8 juli 2020 20:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja moeilijk hè, deze analyse. Op basis van wat posts. - is me wel wat meer opgevallen hoor, dit gedrag toon je al een aantal jaar hier op Fok -.
Ik had het over jou, en jouw gedrag, kun je wel wat proberen terug te kaatsen natuurlijk maarrrr misschien zit er wel wat in wat ik zeg, zou vervelend zijn hè, zelfreflectie.
Nee, is gewoon heel simpel, mannen moeten niet digitaal proberen te jagen.quote:Waarom zijn er zoveel van dat soort sneue mannen? Krijgen die geen opvoeding mee? Of ontdekken ze nou nooit dat vrouwen door zulk gedrag worden afgeschrikt?
Oh, maar is wel zo als je niet selectief bent. Ja, zelfs zo plat rechttoe rechtaan. Of na een best leuk gesprek dat enigszins richting flirtend gaat het gelijk is “Ik zou je echt graag in je kont willen neuken” out of nowhere ja weet je, dan laat maar. Heb ook al redelijk wat dickpics gehad van echt knappe mannen die ook gewoon een leuk leven hebben (eigen bedrijven of goede banen) maar als je dat zo snel doet, dan trigger je iemand echt niet om seks met je te hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:48 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ik lees dat vaker .... (ik citeer de laatste regel uit bovenstaande quote)
"Hey schatje, neuken?" binnen komt vallen..
Maar ik denk toch dat dat bedoeld is als "bij wijze van spreken" en dat niemand dat echt ooit zal schrijven. Tenminste dat kan ik mij namelijk (en gelukkig ook maar) niet voorstellen!
Stil nou. Hij wilt mannen die echt 0 aandacht kunnen krijgen, demoniseren door ze alle slechte eigenschappen toe te kennen zodat ie lekker moreel kan gaan lopen vingerwijzen.quote:Op maandag 6 juli 2020 13:40 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hoogopgeleide mannen jagen ook heus wel op seks maar zullen het veel subtieler verwoorden.
Ik val op IQ en EQ. Dat mag, als mensen op cupmaten mogen vallen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat wordt soms echt geschreven
Maar ook van die vragen als "wat heb je aan" of wat is je "cupmaat".
Het is inderdaad onvoorstelbaar. Maar je zal je moeten inleven in iemand met een laag IQ/EQ om het te begrijpen.
Zo komt het op mij ook een beetje over indd.quote:Op donderdag 9 juli 2020 00:44 schreef Hoofdkraker_ het volgende:
[..]
Stil nou. Hij wilt mannen die echt 0 aandacht kunnen krijgen, demoniseren door ze alle slechte eigenschappen toe te kennen zodat ie lekker moreel kan gaan lopen vingerwijzen.
Dit is helemaal geen tyfusdomme opmerking verder.quote:Op donderdag 9 juli 2020 01:04 schreef Stray_cat het volgende:
Vrouwen voornamelijk, dat is de reden. Als je niet in haar Social Media plaatje past dan ben je niet interessant. Welkom in de interactieve wereld.
V
Geloof ik wel maar ik denk dat dit soort dingen het een beetje scheef trekken(hihi, trekken).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |