abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juli 2020 @ 21:50:43 #151
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193997704
Ik snap niet waarom je niet gewoon weg blijft van een medium als Tinder, wanneer het klaarblijkelijk niet voor je werkt. Al dat gejank iedere keer over hoe weinig matches.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_193997846
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:50 schreef M1stral het volgende:
Ik snap niet waarom je niet gewoon weg blijft van een medium als Tinder, wanneer het klaarblijkelijk niet voor je werkt. Al dat gejank iedere keer over hoe weinig matches.
Ik snap niet waarom je niet gewoon weg blijft van een medium als Fok, wanneer het klaarblijkelijk niet voor je werkt. Al dat gejank iedere keer over reacties over hoe weinig matches op Tinder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 8 juli 2020 @ 21:59:41 #153
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193997925
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je niet gewoon weg blijft van een medium als Fok, wanneer het klaarblijkelijk niet voor je werkt. Al dat gejank iedere keer over reacties over hoe weinig matches op Tinder.
Ik ben vrij om te posten, als ik dat wil. En er zit nog een boodschap in ook. Namelijk dat wanneer je geen succes boekt, je een andere aanpak zal moeten hanteren.

Maargoed, als jij dan weer als een klein kind oog om oog, tand om tand moet gaan spelen omdat ik schijnbaar de vinger op een zere plek leg...

Nieuws voor je, zowel FOK! als Tinder werken gewoon voor mij.
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_193998089
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:59 schreef M1stral het volgende:
Ik ben vrij om te posten, als ik dat wil.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193998094
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:59 schreef M1stral het volgende:
Nieuws voor je, zowel FOK! als Tinder werken gewoon voor mij.
Trots op jou, mijn tijger.
  woensdag 8 juli 2020 @ 22:10:46 #156
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193998132
quote:
17s.gif Op woensdag 8 juli 2020 22:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Trots op jou, mijn tijger.
Ik ook op jou :*
Blog
  woensdag 8 juli 2020 @ 22:12:19 #157
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_193998162
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:25 schreef Hoofdkraker_ het volgende:

[..]

Het is niet dat ze selectiever moeten zijn. Ze kunnen gewoon selectiever zijn. En de beste kandidaat voor zichzelf eruit pikken door het hoge aanbod. Niet alleen ranzige lelijke mannen reageren op die meiden. Ook knappe. Natuurlijk worden de eisen van die vrouwen steeds hoger omdat ze mooi en nog mooier en nog meer mooist voorbij zien komen.
Het is wel een kwestie van moeten.
Je kan gewoon niet op iedereen ingaan, je moet kiezen.

Minder liken is een noodzaak. Anders kom je niet verder dan de openingszinnen bekijken, heb je niet eens tijd om zelf contact te zoeken.

Dit is niet om arrogant te doen.
Ik ben gewoon een gemiddelde vrouw. Toen ik jonger was was dit nog erger, maar zelfs nu geld het.
Ik kan niet overal op ingaan. Ik moet selectief zijn.

Als ik dat niet doe ga ik of het wereldrecord pikken verwerken breken of kom ik niet aan seks toe omdat er teveel aanbod is.
En sorry, over de 100 achter elkaar door is zelfs mij wat teveel😋

En ik ga ook niet met 5+ mensen kletsen.
Ik weet dat er gedacht wordt dat vrouwen beter kunnen multitasken, maar ook dat kent zijn einde.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 8 juli 2020 @ 22:14:09 #158
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_193998198
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Cause_Mayhem op 08-07-2020 22:14:55 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_193998642
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 22:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het is wel een kwestie van moeten.
Je kan gewoon niet op iedereen ingaan, je moet kiezen.

Minder liken is een noodzaak. Anders kom je niet verder dan de openingszinnen bekijken, heb je niet eens tijd om zelf contact te zoeken.

Dit is niet om arrogant te doen.
Ik ben gewoon een gemiddelde vrouw. Toen ik jonger was was dit nog erger, maar zelfs nu geld het.
Ik kan niet overal op ingaan. Ik moet selectief zijn.

Als ik dat niet doe ga ik of het wereldrecord pikken verwerken breken of kom ik niet aan seks toe omdat er teveel aanbod is.
En sorry, over de 100 achter elkaar door is zelfs mij wat teveel😋

En ik ga ook niet met 5+ mensen kletsen.
Ik weet dat er gedacht wordt dat vrouwen beter kunnen multitasken, maar ook dat kent zijn einde.
5 tegelijk? ~O>
  woensdag 8 juli 2020 @ 22:38:47 #160
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_193998731
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 22:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

5 tegelijk? ~O>
Mogelijk...

Maar twee of drie is beter😈
  woensdag 8 juli 2020 @ 22:52:45 #161
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193999053
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:25 schreef Hoofdkraker_ het volgende:

[..]

Het is niet dat ze selectiever moeten zijn. Ze kunnen gewoon selectiever zijn. En de beste kandidaat voor zichzelf eruit pikken door het hoge aanbod. Niet alleen ranzige lelijke mannen reageren op die meiden. Ook knappe. Natuurlijk worden de eisen van die vrouwen steeds hoger omdat ze mooi en nog mooier en nog meer mooist voorbij zien komen.
Dat klopt demografisch gewoon niet. Er zijn ongeveer evenveel mannen als vrouwen. Dus er zijn niet oneindig veel mooie mannen waar ze uit kunnen kiezen. En die allermooiste mannen zijn dus even goed erg selectief.

Het is gewoon een kwestie van hoe je je presenteert en gedraagt. Kom je als een normale, relaxte en goed verzorgde kerel over dan scoor je dates. Profileer je jezelf als een seksueel gefrustreerde kneus dan willen ze je niet.
pi_194000151
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 22:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat klopt demografisch gewoon niet. Er zijn ongeveer evenveel mannen als vrouwen. Dus er zijn niet oneindig veel mooie mannen waar ze uit kunnen kiezen. En die allermooiste mannen zijn dus even goed erg selectief.

Het is gewoon een kwestie van hoe je je presenteert en gedraagt. Kom je als een normale, relaxte en goed verzorgde kerel over dan scoor je dates. Profileer je jezelf als een seksueel gefrustreerde kneus dan willen ze je niet.
Mwoah je kan prima een lekkere hunk delen voor de seks.
pi_194000156
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 22:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Mogelijk...

Maar twee of drie is beter😈
Ik vind het mooi!
  donderdag 9 juli 2020 @ 00:06:24 #164
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194000246
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 23:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mwoah je kan prima een lekkere hunk delen voor de seks.
Andersom ook.
Ook dat komt voor
pi_194000439
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:38 schreef Bananenpap het volgende:
Denk dat dit wel te maken heeft met opleidingsniveau en cultuur. In mijn omgeving zie ik dit niet echt.
Moa. Iedere vrouw heeft hier wel ervaring mee hoor. Dat ze het niet met jou delen is een ander verhaal.
pi_194000459
Dat zijn waardeoordelen die men elkaar al gauw toedicht als ze gewoon even geen verklaring meer kunnen vinden waarom diegene al dan niet iets doet. Over mij roepen ze van alles. Het zou me gaan om de afkomst of het zou me gaan om haar lichaam of om knaken of weet ik veel wel niet voor absurds men soms suggereert.
Ik denk dat jij het gewoon erg moeilijk vindt dat mensen verschillende manieren hebben van hoe ze naar het leven kijken, maar bovenal wil ik je meegeven dat er in mijn beleving weinig sneuer of kanslozer is dan de hele dag naar anderen kijken en vingertjes wijzen.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_194000465
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

_O-

Ja moeilijk hè, deze analyse. Op basis van wat posts. - is me wel wat meer opgevallen hoor, dit gedrag toon je al een aantal jaar hier op Fok -.
Ik had het over jou, en jouw gedrag, kun je wel wat proberen terug te kaatsen natuurlijk maarrrr misschien zit er wel wat in wat ik zeg, zou vervelend zijn hè, zelfreflectie.
Jullie zijn beide kut opgelost slotje :*

Al ben jij wel Even een paar keer kutter. Zeg maar gerust minimaal tien.
pi_194000486
quote:
Waarom zijn er zoveel van dat soort sneue mannen? Krijgen die geen opvoeding mee? Of ontdekken ze nou nooit dat vrouwen door zulk gedrag worden afgeschrikt?
Nee, is gewoon heel simpel, mannen moeten niet digitaal proberen te jagen.
Dat is een 'natuurlijk' iets en dat moeten ze gewoon in het echtie doen.

Een datingsite is toch ook niet meer dan een catalogus voor vlees?
Misschien is de vrouw in kwestie wel sneu, dat ze daar andere verwachtingen bij had ;)
pi_194000506
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 14:48 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik lees dat vaker .... (ik citeer de laatste regel uit bovenstaande quote)
"Hey schatje, neuken?" binnen komt vallen..
Maar ik denk toch dat dat bedoeld is als "bij wijze van spreken" en dat niemand dat echt ooit zal schrijven. Tenminste dat kan ik mij namelijk (en gelukkig ook maar) niet voorstellen!
Oh, maar is wel zo als je niet selectief bent. Ja, zelfs zo plat rechttoe rechtaan. Of na een best leuk gesprek dat enigszins richting flirtend gaat het gelijk is “Ik zou je echt graag in je kont willen neuken” out of nowhere ja weet je, dan laat maar. Heb ook al redelijk wat dickpics gehad van echt knappe mannen die ook gewoon een leuk leven hebben (eigen bedrijven of goede banen) maar als je dat zo snel doet, dan trigger je iemand echt niet om seks met je te hebben.

Eigenlijk vooral van dat platte gelul ipv opbouwend mindplay wat erin heeft geresulteerd dat ik in een jaar vrijgezel zijn nog maar met 1 iemand seks heb gehad. _O-

Kan gewoon niet met deze huidige gang van kansloos gelul vanuit mannen.
pi_194000511
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:40 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hoogopgeleide mannen jagen ook heus wel op seks maar zullen het veel subtieler verwoorden.
Stil nou. Hij wilt mannen die echt 0 aandacht kunnen krijgen, demoniseren door ze alle slechte eigenschappen toe te kennen zodat ie lekker moreel kan gaan lopen vingerwijzen.
gs0bkfBl..
pi_194000565
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 15:23 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat wordt soms echt geschreven

Maar ook van die vragen als "wat heb je aan" of wat is je "cupmaat".

Het is inderdaad onvoorstelbaar. Maar je zal je moeten inleven in iemand met een laag IQ/EQ om het te begrijpen.
Ik val op IQ en EQ. Dat mag, als mensen op cupmaten mogen vallen. :7
pi_194000569
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 00:44 schreef Hoofdkraker_ het volgende:

[..]

Stil nou. Hij wilt mannen die echt 0 aandacht kunnen krijgen, demoniseren door ze alle slechte eigenschappen toe te kennen zodat ie lekker moreel kan gaan lopen vingerwijzen.
Zo komt het op mij ook een beetje over indd.
Don't follow me, I'm just a man.
  donderdag 9 juli 2020 @ 01:04:06 #173
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_194000586
Vrouwen voornamelijk, dat is de reden. Als je niet in haar Social Media plaatje past dan ben je niet interessant. Welkom in de interactieve wereld.

V
pi_194000760
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juli 2020 01:04 schreef Stray_cat het volgende:
Vrouwen voornamelijk, dat is de reden. Als je niet in haar Social Media plaatje past dan ben je niet interessant. Welkom in de interactieve wereld.

V
Dit is helemaal geen tyfusdomme opmerking verder.
pi_194001012
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 00:06 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Andersom ook.
Ook dat komt voor
Geloof ik wel maar ik denk dat dit soort dingen het een beetje scheef trekken(hihi, trekken).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')