quote:Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtendbakkie op kantoor, of je beresterke bakkie om 2 uur 's nachts om je wakker te houden voor wat dan ook. Hoe het verlichting brengt op donkere momenten, hoe het je weer op de been helpt als je er doorheen zit of gewoon over de geur van een vers gezet bakkie die je tegemoet komt, als je net uit je bed bent gestapt en de krant doorploegt op een gezapige zondagochtend.
nee maar lijkt mij wel de moeite waardquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
Had iemand hier the handmaid's tale gezien?
Trekt mij niet.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
Nopequote:Op donderdag 2 juli 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
wait wat..quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Trekt mij niet.
Mijn vriendin is er helemaal weg van
Geef het een naamquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wait wat..
mevrouw haags, of je sidebitch?
ja mij ook.. leek wel interessant op de reclame.. misschien toch maar weer eens Netflix openen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar lijkt mij wel de moeite waard
Oke, Manuela..quote:
volgensmij staat die daar niet op toch?quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja mij ook.. leek wel interessant op de reclame.. misschien toch maar weer eens Netflix openen.
Ik heb nog te veel andere dingen op netflix die ik moet afkijkenquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja mij ook.. leek wel interessant op de reclame.. misschien toch maar weer eens Netflix openen.
waarom? we moesten het een naam geven.quote:
oja wacht.. was videoland.. met gaby - pijpmond - blaaserquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgensmij staat die daar niet op toch?
Daar kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
Manuela kan ik me niet inbeelden met een Limburgs accent.
Manuela klinkt stomquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nog te veel andere dingen op netflix die ik moet afkijken
[..]
waarom? we moesten het een naam geven.
Die is toch sowieso al grotendeels nep?quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oja wacht.. was videoland.. met gaby - pijpmond - blaaser
echt.. die opgepompte lippen. wat een afknapper.
Wordt dan een soort van Mehnoeweehla.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
Manuela kan ik me niet inbeelden met een Limburgs accent.
geen idee. maar vooral die lippen brrquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die is toch sowieso al grotendeels nep?
Vertel haar dat maar zelfquote:
Zjahnnie??????quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
Gianni daarom wel op en top met limbo accent.
Braillequote:Op donderdag 2 juli 2020 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zolang ze maar in gebarentaal of via geschreven text communiceren
Allebei lekker, gewoon allebei nemenquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
Hm.. nog een paar plakken kandijkoek.. of een eierkoek?
Kandijkoek dan maar.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
Hm.. nog een paar plakken kandijkoek.. of een eierkoek?
voor zure pruimenquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet voor niets hebben ze daar zuurvlees
Goed voor de lijn! JWZ!quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kandijkoek dan maar.
Eierkoek is alleen maar lucht.
Eierkoeken zijn nog verrassend vullend, die had ik als revalidatievoer maar ben ik op een gegeven moment maar mee gestopt omdat ik er teveel van aankwam. Dat ik ze toen voorzag van een dikke laag roomboter en hagelslag kan er misschien ook mee te maken hebben gehadquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kandijkoek dan maar.
Eierkoek is alleen maar lucht.
Is geen probleem als je toch in het water ploft toch?quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:45 schreef UitStraling het volgende:
Zwaar kut geslapen, denk dat ik dadelijk maar eens de tuin en het water in plof, blijft het droog vandaag?
Die ruiken altijd zo dierlijk en muf, alsof dat ei op de tocht heeft gelegen en doorrot in eierkoeken.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eierkoeken zijn nog verrassend vullend, die had ik als revalidatievoer maar ben ik op een gegeven moment maar mee gestopt omdat ik er teveel van aankwam. Dat ik ze toen voorzag van een dikke laag roomboter en hagelslag kan er misschien ook mee te maken hebben gehad
Tot mug sliep ik echt heerlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb op zich best aardig geslapenHad alleen makkelijk nog 2 uur door kunnen slapen
quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eierkoeken zijn nog verrassend vullend, die had ik als revalidatievoer maar ben ik op een gegeven moment maar mee gestopt omdat ik er teveel van aankwam. Dat ik ze toen voorzag van een dikke laag roomboter en hagelslag kan er misschien ook mee te maken hebben gehad
Ik lees het al, wij delen niet dezelfde voorkeur.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eierkoeken zijn heerlijk
straks even kokosrasp halen en kokosmakronen bouwen dit weekend
Ja maar dan kan ik buiten in slaap vallen zonder dat ik overvallen ga worden door hemelwater.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is geen probleem als je toch in het water ploft toch?
Vandaar dat je nu alweer zo'n praatjes hebt, Professor Paardenbefferquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb goddelijk geslapenmaar was alweer om 4u wakker en me toen nog eens omgedraaid
Jus d’orange hoort toch een beetje bij een compleet ontbijt vind ik. Voor het hotelgevoelquote:Op donderdag 2 juli 2020 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jus d'orange heb je ook niet nodig als je zin hebt in een eitje en koffie
Tot nu toe is de dag aardig goed van start gegaan. zo mag deze rustig doorgaan.
Morning!quote:
078! *boks*quote:
ga jij eens gauw met je houten hamer spelenquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vandaar dat je nu alweer zo'n praatjes hebt, Professor Paardenbeffer
BAM BAM ORDAR!!!!quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga jij eens gauw met je houten hamer spelenvoorzitter fles
Kan in deze tijden best naar zijnquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
Hm. Niet vergeten allergie tabletje te slikken zoanders zit ik niesend bij de kapper
quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:35 schreef gianni61 het volgende:
Poah, 10 euro gewonnen bij de staatsloterij.
We gunna Par-teey!
quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben geabonneerd dus mij kost het maandelijks gewoon geld en ik krijg er bijna nooit iets voor terug.
In plaats van 10 euro gewonnen kan ik ook zeggen; maar 7,50 verloren.
quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb 25 euro "gewonnen"
van 2 straatjes
quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:52 schreef Karzai het volgende:
20 euro verloren, tevens heb ik al zin in de kippenpootjes die ik heb meegenomen voor de lunch
Misschien kunnen we iets doen om onze winkansen te vergroten.quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verwacht zo een telefoontje dat ik die 10.000 euro per maand heb gewonnen.
ja behoorlijk. heb volgens mij 2x zoveel tabletten geslikt de afgelopen weken om rare gezichten te vermijdenquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan in deze tijden best naar zijn
Ik kreeg al achterdochtige blikken toen ik de hik kreeg.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
Hm. Niet vergeten allergie tabletje te slikken zoanders zit ik niesend bij de kapper
Eierkoeken zijn echt heerlijk jaquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eierkoeken zijn heerlijk
straks even kokosrasp halen en kokosmakronen bouwen dit weekend
Draaien ze je nekje om en flikkeren ze je het water in.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
Niets gewonnen, niets verloren.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Misschien kunnen we iets doen om onze winkansen te vergroten.
Jullie horen nog daarover van mij.
Ach. Geen probleem als je geen nek hebtquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Draaien ze je nekje om en flikkeren ze je het water in.
Ik doe dat wel eens expres in de supermarkt om te narren en om te kijken hoe mensen reagerenquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg al achterdochtige blikken toen ik de hik kreeg.(Ok, dat was wel echt de eerste week dat ze weer mochten, dus alles een beetje gespannen enzo.
)
Dit klinkt alsof je zo met een piramidespel komt aanzettenquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
MoeLMoe?quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je zo met een piramidespel komt aanzetten
Mijn maag gaat vrij heftig protesteren als ik er smorgens sinaasappelsap in probeer te gooien. Dat doe ik niet meer.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jus d’orange hoort toch een beetje bij een compleet ontbijt vind ik. Voor het hotelgevoel.
[..]
Morning!
[..]
078! *boks*
Ik hoef het niet eens expres te doen, al is het nu wel extra prettig dat m'n hooikoortsperiode voorbij is.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe dat wel eens expres in de supermarkt om te narren en om te kijken hoe mensen reageren
Ja een Boulevardje kopen met z'n zovelen en dan de payout spreadenquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat is daar mis mee? Voor jou is Jenga al te moeilijk bedoel je?quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je zo met een piramidespel komt aanzetten
Oh ja, dat was ook zo.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
Ecclestone is vader geworden
Ouwe snoeperd
Dus nu heeft die kinderen die jonger zijn dan de kinderen van zijn kinderenquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
Ecclestone is vader geworden
Ouwe snoeperd
Of kleinkinderen (voor die laatste)quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus nu heeft die kinderen die jonger zijn dan de kinderen van zijn kinderen
Ik zie het ja, zijn oudste kind is al omaquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of kleinkinderen (voor die laatste)
DAAR MOET EEN KOFFIE IN.quote:
Is wel vaker zo bij rijke families, ik ken een meisje wiens opa haar vader is.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie het ja, zijn oudste kind is al omacomplexe familiestructuur wel zo
je hoeft niet rijk te zijn voor incestquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel vaker zo bij rijke families, ik ken een meisje wiens opa haar vader is.
Nah, dit is vooral een "ouwe vent wil jong ding"-situatie.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja heel arm en achterlijk kan ook idd.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je hoeft niet rijk te zijn voor incest
Ja in mijn verhaal ook hčquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dit is vooral een "ouwe vent wil jong ding"-situatie.
En modaal en idioot kan ook.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja heel arm en achterlijk kan ook idd.
Nu alweer klaar met de dag?quote:
Deze zijn geen familie, nogal een verschil.quote:
Haar moeder en haar opa ook niet qua bloed.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze zijn geen familie, nogal een verschil.
Ik heb hier al bijna pen en papier bij nodigquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
maar dat is om andere redenenquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb hier al bijna pen en papier bij nodig
Ook indien aangetrouwd is het idioot.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haar moeder en haar opa ook niet qua bloed.
Om het nog wat meer bizar te maken, haar moeder, haar stiefmoeder en haar 2e stiefmoeder zijn allemaal jong gestorven aan anorexia.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb hier al bijna pen en papier bij nodig
Dat is dan weer irrelevant voor het technische verhaal qua stamboom.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om het nog wat meer bizar te maken, haar moeder, haar stiefmoeder en haar 2e stiefmoeder zijn allemaal jong gestorven aan anorexia.
ja denk hetquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan het ook een bijwerking zijn van je pillen?
CORONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik ga „douchen“quote:
Zwaar hč afkickenquote:
Fris gedoucht in bed gaan liggen is wel lekker ja.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst douche dan bed
Waarom kiezen?
Liefst ook schoon bedje.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Fris gedoucht in bed gaan liggen is wel lekker ja.
Nou hier beginnen ze ook weer met nieuwe maatregelen omdat het lijkt alsof er een 2e golf opkomt..quote:
Ik ben er nooit uit geweest.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:30 schreef UitStraling het volgende:
We gaan met zijn allen weer in quarantaine
Ik vermoed dat Nederland ook aan de beurt is binnen een paar weken. Hoop dat we het op tijd kunnen indammen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou hier beginnen ze ook weer met nieuwe maatregelen omdat het lijkt alsof er een 2e golf opkomt..
Nog even snel naar de kapper.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Nederland ook aan de beurt is binnen een paar weken. Hoop dat we het op tijd kunnen indammen.
Hier zijn mensen dus ook weer aan het hamsteren geslagenquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Nederland ook aan de beurt is binnen een paar weken. Hoop dat we het op tijd kunnen indammen.
Is die gipspoot, mag niet nat wordenquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:37 schreef crv het volgende:
[..]
Is die gipspoot, mag niet nat worden
Zit al onder de vliegen, maaien kruipen eronder vandaan
Misschien is mijn voet wel aan het wegrotten
Ik vermoed dat het in landen met een lichtere lockdown zoals NL/ CH beter gaat dan in landen wasr iedereen opgesloten zat zoals FR/SP/ITquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
MI-tje bezorgdquote:
Ik ben nog niet aan de WC rollen van de vorige hamster ronde begonnenquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier zijn mensen dus ook weer aan het hamsteren geslagen
Mensen zijn echt gekquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier zijn mensen dus ook weer aan het hamsteren geslagen
quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat veel mensen de tweede quarantaine golf niet zullen pikken en accepteren, snel een noodwet uitvoeren zodat we die voor een paar maanden kunnen detineren op een eiland.
Dat zou kunnen. Toch even kijken hoe het over 2 weken staat met de besmettingen. Gisteren zijn heel stevige versoepelingen doorgevoerd.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:39 schreef crv het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het in landen met een lichtere lockdown zoals NL/ CH beter gaat dan in landen wasr iedereen opgesloten zat zoals FR/SP/IT
Opsluiten op Pampus.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat veel mensen de tweede quarantaine golf niet zullen pikken en accepteren, snel een noodwet uitvoeren zodat we die voor een paar maanden kunnen detineren op een eiland.
Ik had de eerste keer al niet gehamsterdquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet aan de WC rollen van de vorige hamster ronde begonnen
Ik voor 2-3 dagen eten om te kunnen anticiperen op een plotselinge lockdown.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had de eerste keer al niet gehamsterd
JIj kreeg voedselpakketten van je werkgever, toch?quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:53 schreef UitStraling het volgende:
Zijn toch bange mensen die hamsteren en ik ben voor de duivel niet bang, kocht in een opwelling drie kleine blikjes mais maar die heb ik buiten aan iemand weer weg gegeven
Ja dat is waar, de KMAR deed de boodschappen voor me maar ja die kwamen met de gekste merken en dingen thuis in het begin, is toch 5 of 6 weken zo geweest en daarna mocht ik zelf weer los gelukkig, zou niet mijn eigen keuze zijn geweest.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JIj kreeg voedselpakketten van je werkgever, toch?
Gewoon net als die nertsen....ruimenquote:
Niet enkelquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:53 schreef UitStraling het volgende:
Zijn toch bange mensen die hamsteren en ik ben voor de duivel niet bang, kocht in een opwelling drie kleine blikjes mais maar die heb ik buiten aan iemand weer weg gegeven
Doet me eraan denken dat ik ook even naar Duitsland moet voor medicijnen voordat ze me de grens weer dichtgooien.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:06 schreef crv het volgende:
[..]
Niet enkel
Wij „hamsteren“ met name medicijnen en voedsel voor Hont omdat dat enkel in Duitsland verkrijgbaar is
Hebben bijna problemen gehad met vorige lockdown
Zul je zien dat ze dat net doen op de dag dat ik op vakantie ga.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me eraan denken dat ik ook even naar Duitsland moet voor medicijnen voordat ze me de grens weer dichtgooien.
Ik had ook net een vakantie gepland, verder geen kosten als we niet gaan gelukkig, maar toch.. hoop dat alles open blijftquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze dat net doen op de dag dat ik op vakantie ga.
Ik geloof niet dat ik een annuleringsverzekering erbij heb gepaktquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had ook net een vakantie gepland, verder geen kosten als we niet gaan gelukkig, maar toch.. hoop dat alles open blijft
Die hadden in Nederland volgens mij sowieso de voorwaarden nu aangepast, geen geld meer terug bij corona annuleringen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik een annuleringsverzekering erbij heb gepakt
maar goed, ik ga er van uit dat we niet binnen een week weer in lockdown gaan
Met de auto naar Boedapest en verblijven in het appartement van Gergely?quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had ook net een vakantie gepland, verder geen kosten als we niet gaan gelukkig, maar toch.. hoop dat alles open blijft
Dat is wel erg snel we geworden, moeite met alleen zijn?quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dus als het niet doorgaat jammer.. maar niks verloren. En ik zou nog naar Nederland gaan en bij familie blijven, dus zelfde verhaalquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met de auto naar Boedapest en verblijven in het appartement van Gergely?
Nee hoor, ben zelfs graag alleen (echte FOK!kerquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel we geworden, moeite met alleen zijn?
All-in, lekker volvreten en drinkenquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:33 schreef Leonos het volgende:
Ik ga augustus allin vakantie turkije met mijn ouders
Is ook leuk ja om met leuke gezellige mensen op reis te gaanquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee hoor, ben zelfs graag alleen (echte FOK!ker). Maar gewoon heel gezellig
In een resort?quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:33 schreef Leonos het volgende:
Ik was al klaar met 'hamsteren' in februariquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had de eerste keer al niet gehamsterd
Jeetjequote:Op donderdag 2 juli 2020 11:33 schreef Leonos het volgende:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:44 schreef LTVDK het volgende:
Was net even bij de aldi, verkeerde tijdstip gok ik want het leek alsof ik een bejaardenhuis in liep. Gelukkig ging er net een kassa voor me open anders had ik er met dat tempo vanavond nog gestaan
@:Budapestenaar, lekker 2 doosjes koffieijsjes gehaald
Doe normaal gek, het is nog ochtend.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend.
Eitje aan het koken nuquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend.
Staan nog op oranje. Zal dat volgende maand anders zijn?quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
In een resort.
Broer heeft ook kleine baby, dus makkelijk enzo, niet echt mijn vakantie
[..]
Ik pleit voor een totale lockdown onder olifantenquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)fen-in-botswana.html
Olifantencorona?
Ieder zn ding natuurlijk, maar ik denk dat ik gek zou worden in zulke resorts.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
In een resort.
Broer heeft ook kleine baby, dus makkelijk enzo, niet echt mijn vakantie
[..]
Lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:44 schreef LTVDK het volgende:
Was net even bij de aldi, verkeerde tijdstip gok ik want het leek alsof ik een bejaardenhuis in liep. Gelukkig ging er net een kassa voor me open anders had ik er met dat tempo vanavond nog gestaan
@:Budapestenaar, lekker 2 doosjes koffieijsjes gehaald
Ik ging altijd 2x ip vakantie in een jaar. 1 doe vakantie en 1 relaxed vakantie waarbij ik mij compleet liet verzorgen in een resort. Toch wel lekker hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ieder zn ding natuurlijk, maar ik denk dat ik gek zou worden in zulke resorts.
Weet niet, werk daar niet hequote:Op donderdag 2 juli 2020 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staan nog op oranje. Zal dat volgende maand anders zijn?
Beetje zuipen, beetje voetballen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ieder zn ding natuurlijk, maar ik denk dat ik gek zou worden in zulke resorts.
Xdquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
Weet niet, werk daar niet he
[..]
Beetje zuipen, beetje voetballen.
Gewoon een paar extra rondjes lopen zodat je het weer er af looptquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LekkerIk heb mezelf even tot de orde geroepen want ik was iets teveel aan het genieten van lekkere dingen
Genotquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb m'n lunch al op, had teveek hongerSushi om 11u
Slurfkapjes.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik pleit voor een totale lockdown onder olifanten
Nog op het werk hier, de wijk waarvoor ik stond ingepland ligt er al in...quote:
watquote:Op donderdag 2 juli 2020 12:01 schreef FranticDJ het volgende:
Hm
Hing een lokaal mocro gangbanger ingezakt over een bankje in t dorp bij mn ouders. Wouten eromheen en veel volk.
Ook geen ambulance te horen/zien rijden.
1.5 uur en dan vrij. Lekker man.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog op het werk hier, de wijk waarvoor ik stond ingepland ligt er al in...
Maar er ligt nog wel post om de tijd tot 13.30 te vullen
Altijd he. Ik werk maar Parttimequote:Op donderdag 2 juli 2020 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1.5 uur en dan vrij. Lekker man.
Goedemorgen zonnestraaltjequote:
Ach ik zou best fulltime willen werken, maar daar is mijn autisme/prikkelgevoeligheid niet mee eensquote:
Ik zet de kookwekkerquote:Op donderdag 2 juli 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat moeten we over ene kwartiertje even bekijken
Ik heb denk ik niet eens een kookwekker.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben van de oude stempel. Dat vond ik veel te hip
Ik gebruik mijn telefoon of mijn kookplaatquote:Op donderdag 2 juli 2020 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb denk ik niet eens een kookwekker.
Ik ookquote:Op donderdag 2 juli 2020 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn telefoon of mijn kookplaat
Het is je dag weer niet?quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog 20 minuten geneuzel aanhoren
Ik zou m'n horloge kunnen gebruiken. Bedenk ik me nu.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meestal kook ik op gevoel, beetje proeven, beetje prikken.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ookMaar meestal vergeet ik het gewoon
De ovenquote:Op donderdag 2 juli 2020 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb al 20 jaar geen horlogo meer omquote:Op donderdag 2 juli 2020 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou m'n horloge kunnen gebruiken. Bedenk ik me nu.
quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee. Zit gewoon in een saaie meeting.
Wel handig met dingen als taarten, ik zet de timer aan en hij gaat vanzelf weer uit aka verse taart als ik terug ben.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De ovenOf althans ik kijk naar de klok er op, de timerfunctie gebruik ik alleen als er iets in ligt
Dat is luxequote:Op donderdag 2 juli 2020 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel handig met dingen als taarten, ik zet de timer aan en hij gaat vanzelf weer uit aka verse taart als ik terug ben.
Ik nu sinds een jaar of 3 weer denk ik. Maar dat was meer als extra speeltje om het sporten te stimuleren, kan er ook muziek op zetten.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb al 20 jaar geen horlogo meer om
Ik heb echt een hekel aan die piep van de oven als die klaar is, dan sprint ik al vloeken en tierend er naartoe om hem uit te zettenquote:Op donderdag 2 juli 2020 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel handig met dingen als taarten, ik zet de timer aan en hij gaat vanzelf weer uit aka verse taart als ik terug ben.
Ja, nadat ik er een te bakken taart inzet uiteraard. Ze verschijnen niet uit het niets (om die reactie maar even voor te zijnquote:
das goedquote:Op donderdag 2 juli 2020 12:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan kom ik vanmiddag niet thuis hoor
zou wat zijn als je hier vanmiddag ineens opduikt en met een biertje in je hand op de bank gaat zittenquote:
Eh, als ik er ben wel, maar als ik er niet ben, hoor ik de piep ook niet.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die piep van de oven als die klaar is, dan sprint ik al vloeken en tierend er naartoe om hem uit te zetten
Dat heb ik met mijn wasmachinequote:Op donderdag 2 juli 2020 12:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die piep van de oven als die klaar is, dan sprint ik al vloeken en tierend er naartoe om hem uit te zetten
Dit klinkt als een uitnodiging Haags.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou wat zijn als je hier vanmiddag ineens opduikt en met een biertje in je hand op de bank gaat zitten
Ik zie een uitdagingquote:Op donderdag 2 juli 2020 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou wat zijn als je hier vanmiddag ineens opduikt en met een biertje in je hand op de bank gaat zitten
Nice.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit klinkt als een uitnodiging Haags.
Hoor ik ook niet, want die staat op zolder.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik met mijn wasmachine
Bordje macaronigenot bij Bitterbal thuis dan.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar ik drink niet doordeweeks. Behalve maandag tot en met vrijdag dan.
Het is een Polar Vantage M geworden! En ja, prima ding. Ik moet alleen nog steeds aan de knopjes wennen, want ik ben een luie hond die geen reet uitvoert op het moment.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:16 schreef gianni61 het volgende:
@:IJsdraakje, welke garmin had jij nou gekocht? en ben je er tevreden over?
Ah oke. Want ik ben steeds minder tevreden over mijn garmin, ben aan het overwegen om weer naar iets anders te gaan kijken, maar weet niet wat.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een Polar Vantage M geworden! En ja, prima ding. Ik moet alleen nog steeds aan de knopjes wennen, want ik ben een luie hond die geen reet uitvoert op het moment.
ik heb een MiFit, van de baas gekregen bij wijze van kerstkado. 25 euries consumentenprijs dus ik denk dat baas misschien 16 per stuk betaald heeft of zoquote:Op donderdag 2 juli 2020 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah oke. Want ik ben steeds minder tevreden over mijn garmin, ben aan het overwegen om weer naar iets anders te gaan kijken, maar weet niet wat.
Dit krijg was iets van 250 euro. De knopjes blijven plakken en na een half jaar is de batterij al een stuk slechter geworden.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb een MiFit, van de baas gekregen bij wijze van kerstkado. 25 euries consumentenprijs dus ik denk dat baas misschien 16 per stuk betaald heeft of zo
Voor m'n budget leek dit de beste keuze, de duurdere variant heeft geloof ik touchscreen, maar voor alleen sporten vind ik dat niet zo heel interessant. En op zich is het redelijk intuītief, ik kom er prima uit zonder de handleiding te lezen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah oke. Want ik ben steeds minder tevreden over mijn garmin, ben aan het overwegen om weer naar iets anders te gaan kijken, maar weet niet wat.
Je arm is gewoon dunquote:
Ik kán m'n polsen compleet vastpakken met m'n duim en pink.quote:
boksquote:Op donderdag 2 juli 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kán m'n polsen compleet vastpakken met m'n duim en pink.
Ik weet alleen niet of dat komt door lange vingers of door dunne polsen.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 2 juli 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kán m'n polsen compleet vastpakken met m'n duim en pink.
quote:
Horloge voor slechtzienden?quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:04 schreef UitStraling het volgende:
De moord ermee, ik ga leuke dingen doen, genoeg gewerkt weer.
Kan ik ALLLLL de data goed zien.quote:
Ja, behoorlijkquote:
k wil ook een hondquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:11 schreef crv het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk
Behalve als er een teefje in de buurt loops is
Net Ecclestone.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:11 schreef crv het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk
Dan heb je geen bril meer nodigquote:
Wat is het er voor één?quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:11 schreef crv het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk
quote:
Rotebterrierquote:
Ik vindt het gezellig, maar je moet er de tijd voor hebben en nemenquote:
Had ik al niet meer.quote:
Sirry tiepfoutquote:
Ziequote:
Ik snapte 'm niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|