Het is een Polar Vantage M geworden! En ja, prima ding. Ik moet alleen nog steeds aan de knopjes wennen, want ik ben een luie hond die geen reet uitvoert op het moment.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:16 schreef gianni61 het volgende:
@:IJsdraakje, welke garmin had jij nou gekocht? en ben je er tevreden over?
Ah oke. Want ik ben steeds minder tevreden over mijn garmin, ben aan het overwegen om weer naar iets anders te gaan kijken, maar weet niet wat.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een Polar Vantage M geworden! En ja, prima ding. Ik moet alleen nog steeds aan de knopjes wennen, want ik ben een luie hond die geen reet uitvoert op het moment.
ik heb een MiFit, van de baas gekregen bij wijze van kerstkado. 25 euries consumentenprijs dus ik denk dat baas misschien 16 per stuk betaald heeft of zoquote:Op donderdag 2 juli 2020 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah oke. Want ik ben steeds minder tevreden over mijn garmin, ben aan het overwegen om weer naar iets anders te gaan kijken, maar weet niet wat.
Dit krijg was iets van 250 euro. De knopjes blijven plakken en na een half jaar is de batterij al een stuk slechter geworden.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb een MiFit, van de baas gekregen bij wijze van kerstkado. 25 euries consumentenprijs dus ik denk dat baas misschien 16 per stuk betaald heeft of zo
Voor m'n budget leek dit de beste keuze, de duurdere variant heeft geloof ik touchscreen, maar voor alleen sporten vind ik dat niet zo heel interessant. En op zich is het redelijk intuītief, ik kom er prima uit zonder de handleiding te lezen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah oke. Want ik ben steeds minder tevreden over mijn garmin, ben aan het overwegen om weer naar iets anders te gaan kijken, maar weet niet wat.
Ik kán m'n polsen compleet vastpakken met m'n duim en pink.quote:
boksquote:Op donderdag 2 juli 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kán m'n polsen compleet vastpakken met m'n duim en pink.
Ik weet alleen niet of dat komt door lange vingers of door dunne polsen.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 2 juli 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kán m'n polsen compleet vastpakken met m'n duim en pink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |