ja denk hetquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan het ook een bijwerking zijn van je pillen?
CORONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik ga „douchen“quote:
Zwaar hè afkickenquote:
Fris gedoucht in bed gaan liggen is wel lekker ja.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst douche dan bed
Waarom kiezen?
Liefst ook schoon bedje.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Fris gedoucht in bed gaan liggen is wel lekker ja.
Nou hier beginnen ze ook weer met nieuwe maatregelen omdat het lijkt alsof er een 2e golf opkomt..quote:
Ik ben er nooit uit geweest.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:30 schreef UitStraling het volgende:
We gaan met zijn allen weer in quarantaine
Ik vermoed dat Nederland ook aan de beurt is binnen een paar weken. Hoop dat we het op tijd kunnen indammen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou hier beginnen ze ook weer met nieuwe maatregelen omdat het lijkt alsof er een 2e golf opkomt..
Nog even snel naar de kapper.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Nederland ook aan de beurt is binnen een paar weken. Hoop dat we het op tijd kunnen indammen.
Hier zijn mensen dus ook weer aan het hamsteren geslagenquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Nederland ook aan de beurt is binnen een paar weken. Hoop dat we het op tijd kunnen indammen.
Is die gipspoot, mag niet nat wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |