Ook indien aangetrouwd is het idioot.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haar moeder en haar opa ook niet qua bloed.
Om het nog wat meer bizar te maken, haar moeder, haar stiefmoeder en haar 2e stiefmoeder zijn allemaal jong gestorven aan anorexia.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb hier al bijna pen en papier bij nodig
Dat is dan weer irrelevant voor het technische verhaal qua stamboom.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om het nog wat meer bizar te maken, haar moeder, haar stiefmoeder en haar 2e stiefmoeder zijn allemaal jong gestorven aan anorexia.
ja denk hetquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan het ook een bijwerking zijn van je pillen?
CORONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik ga „douchen“quote:
Zwaar hč afkickenquote:
Fris gedoucht in bed gaan liggen is wel lekker ja.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst douche dan bed
Waarom kiezen?
Liefst ook schoon bedje.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Fris gedoucht in bed gaan liggen is wel lekker ja.
Nou hier beginnen ze ook weer met nieuwe maatregelen omdat het lijkt alsof er een 2e golf opkomt..quote:
Ik ben er nooit uit geweest.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:30 schreef UitStraling het volgende:
We gaan met zijn allen weer in quarantaine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |