ga jij eens gauw met je houten hamer spelenquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vandaar dat je nu alweer zo'n praatjes hebt, Professor Paardenbeffer
BAM BAM ORDAR!!!!quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga jij eens gauw met je houten hamer spelenvoorzitter fles
Kan in deze tijden best naar zijnquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
Hm. Niet vergeten allergie tabletje te slikken zoanders zit ik niesend bij de kapper
quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:35 schreef gianni61 het volgende:
Poah, 10 euro gewonnen bij de staatsloterij.
We gunna Par-teey!
quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben geabonneerd dus mij kost het maandelijks gewoon geld en ik krijg er bijna nooit iets voor terug.
In plaats van 10 euro gewonnen kan ik ook zeggen; maar 7,50 verloren.
quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb 25 euro "gewonnen"
van 2 straatjes
quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:52 schreef Karzai het volgende:
20 euro verloren, tevens heb ik al zin in de kippenpootjes die ik heb meegenomen voor de lunch
Misschien kunnen we iets doen om onze winkansen te vergroten.quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verwacht zo een telefoontje dat ik die 10.000 euro per maand heb gewonnen.
ja behoorlijk. heb volgens mij 2x zoveel tabletten geslikt de afgelopen weken om rare gezichten te vermijdenquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan in deze tijden best naar zijn
Ik kreeg al achterdochtige blikken toen ik de hik kreeg.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
Hm. Niet vergeten allergie tabletje te slikken zoanders zit ik niesend bij de kapper
Eierkoeken zijn echt heerlijk jaquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eierkoeken zijn heerlijk
straks even kokosrasp halen en kokosmakronen bouwen dit weekend
Draaien ze je nekje om en flikkeren ze je het water in.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
Niets gewonnen, niets verloren.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Misschien kunnen we iets doen om onze winkansen te vergroten.
Jullie horen nog daarover van mij.
Ach. Geen probleem als je geen nek hebtquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Draaien ze je nekje om en flikkeren ze je het water in.
Ik doe dat wel eens expres in de supermarkt om te narren en om te kijken hoe mensen reagerenquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg al achterdochtige blikken toen ik de hik kreeg.(Ok, dat was wel echt de eerste week dat ze weer mochten, dus alles een beetje gespannen enzo.
)
Dit klinkt alsof je zo met een piramidespel komt aanzettenquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
MoeLMoe?quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je zo met een piramidespel komt aanzetten
Mijn maag gaat vrij heftig protesteren als ik er smorgens sinaasappelsap in probeer te gooien. Dat doe ik niet meer.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jus d’orange hoort toch een beetje bij een compleet ontbijt vind ik. Voor het hotelgevoel.
[..]
Morning!
[..]
078! *boks*
Ik hoef het niet eens expres te doen, al is het nu wel extra prettig dat m'n hooikoortsperiode voorbij is.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe dat wel eens expres in de supermarkt om te narren en om te kijken hoe mensen reageren
Ja een Boulevardje kopen met z'n zovelen en dan de payout spreadenquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat is daar mis mee? Voor jou is Jenga al te moeilijk bedoel je?quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je zo met een piramidespel komt aanzetten
Oh ja, dat was ook zo.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
Ecclestone is vader geworden
Ouwe snoeperd
Dus nu heeft die kinderen die jonger zijn dan de kinderen van zijn kinderenquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
Ecclestone is vader geworden
Ouwe snoeperd
Of kleinkinderen (voor die laatste)quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus nu heeft die kinderen die jonger zijn dan de kinderen van zijn kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |