quote:Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtendbakkie op kantoor, of je beresterke bakkie om 2 uur 's nachts om je wakker te houden voor wat dan ook. Hoe het verlichting brengt op donkere momenten, hoe het je weer op de been helpt als je er doorheen zit of gewoon over de geur van een vers gezet bakkie die je tegemoet komt, als je net uit je bed bent gestapt en de krant doorploegt op een gezapige zondagochtend.
nee maar lijkt mij wel de moeite waardquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
Had iemand hier the handmaid's tale gezien?
Trekt mij niet.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
Nopequote:Op donderdag 2 juli 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
wait wat..quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Trekt mij niet.
Mijn vriendin is er helemaal weg van
Geef het een naamquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wait wat..
mevrouw haags, of je sidebitch?
ja mij ook.. leek wel interessant op de reclame.. misschien toch maar weer eens Netflix openen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar lijkt mij wel de moeite waard
Oke, Manuela..quote:
volgensmij staat die daar niet op toch?quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja mij ook.. leek wel interessant op de reclame.. misschien toch maar weer eens Netflix openen.
Ik heb nog te veel andere dingen op netflix die ik moet afkijkenquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja mij ook.. leek wel interessant op de reclame.. misschien toch maar weer eens Netflix openen.
waarom? we moesten het een naam geven.quote:
oja wacht.. was videoland.. met gaby - pijpmond - blaaserquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgensmij staat die daar niet op toch?
Daar kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
Manuela kan ik me niet inbeelden met een Limburgs accent.
Manuela klinkt stomquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nog te veel andere dingen op netflix die ik moet afkijken
[..]
waarom? we moesten het een naam geven.
Die is toch sowieso al grotendeels nep?quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oja wacht.. was videoland.. met gaby - pijpmond - blaaser
echt.. die opgepompte lippen. wat een afknapper.
Wordt dan een soort van Mehnoeweehla.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
Manuela kan ik me niet inbeelden met een Limburgs accent.
geen idee. maar vooral die lippen brrquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die is toch sowieso al grotendeels nep?
Vertel haar dat maar zelfquote:
Zjahnnie??????quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
Gianni daarom wel op en top met limbo accent.
Braillequote:Op donderdag 2 juli 2020 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zolang ze maar in gebarentaal of via geschreven text communiceren
Allebei lekker, gewoon allebei nemenquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
Hm.. nog een paar plakken kandijkoek.. of een eierkoek?
Kandijkoek dan maar.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
Hm.. nog een paar plakken kandijkoek.. of een eierkoek?
voor zure pruimenquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet voor niets hebben ze daar zuurvlees
Goed voor de lijn! JWZ!quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kandijkoek dan maar.
Eierkoek is alleen maar lucht.
Eierkoeken zijn nog verrassend vullend, die had ik als revalidatievoer maar ben ik op een gegeven moment maar mee gestopt omdat ik er teveel van aankwam. Dat ik ze toen voorzag van een dikke laag roomboter en hagelslag kan er misschien ook mee te maken hebben gehadquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kandijkoek dan maar.
Eierkoek is alleen maar lucht.
Is geen probleem als je toch in het water ploft toch?quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:45 schreef UitStraling het volgende:
Zwaar kut geslapen, denk dat ik dadelijk maar eens de tuin en het water in plof, blijft het droog vandaag?
Die ruiken altijd zo dierlijk en muf, alsof dat ei op de tocht heeft gelegen en doorrot in eierkoeken.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eierkoeken zijn nog verrassend vullend, die had ik als revalidatievoer maar ben ik op een gegeven moment maar mee gestopt omdat ik er teveel van aankwam. Dat ik ze toen voorzag van een dikke laag roomboter en hagelslag kan er misschien ook mee te maken hebben gehad
Tot mug sliep ik echt heerlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb op zich best aardig geslapenHad alleen makkelijk nog 2 uur door kunnen slapen
quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eierkoeken zijn nog verrassend vullend, die had ik als revalidatievoer maar ben ik op een gegeven moment maar mee gestopt omdat ik er teveel van aankwam. Dat ik ze toen voorzag van een dikke laag roomboter en hagelslag kan er misschien ook mee te maken hebben gehad
Ik lees het al, wij delen niet dezelfde voorkeur.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eierkoeken zijn heerlijk
straks even kokosrasp halen en kokosmakronen bouwen dit weekend
Ja maar dan kan ik buiten in slaap vallen zonder dat ik overvallen ga worden door hemelwater.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is geen probleem als je toch in het water ploft toch?
Vandaar dat je nu alweer zo'n praatjes hebt, Professor Paardenbefferquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb goddelijk geslapenmaar was alweer om 4u wakker en me toen nog eens omgedraaid
Jus d’orange hoort toch een beetje bij een compleet ontbijt vind ik. Voor het hotelgevoelquote:Op donderdag 2 juli 2020 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jus d'orange heb je ook niet nodig als je zin hebt in een eitje en koffie
Tot nu toe is de dag aardig goed van start gegaan. zo mag deze rustig doorgaan.
Morning!quote:
078! *boks*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |