nee het is niet wokquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
Wel Ok geloof ik ook wel. Geef ontknoping, ik wil slapen
.
er wordt driftig gezocht naar het juiste antwoordquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
Wel Ok geloof ik ook wel. Geef ontknoping, ik wil slapen
.
Ik denk dat je gelijk hebtquote:
Het is wel okquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:50 schreef Koen66 het volgende:
serieus ik weet het niet...........
Ik dacht ff aan Fles maar die was toxh niet op die meet?
quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:50 schreef Koen66 het volgende:
Nee die was er niet. En die lijkt noch op Armand noch op wel okquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:50 schreef Koen66 het volgende:
of bedoel je die gast aan de linkerkant?quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]fles is en was wat eeh forser zeg maar, en niet op die meet
Het is wel ok.quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
Stuur foto, ik ben goed met hoofden.
Niet sturen als dat niet mag van de AVG overigens.
Ja, die bedoelt hijquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
of bedoel je die gast aan de linkerkant?
Da's Wel OK idd
Precies, daarnaast is kap'tein, dan ik en naast mij dan wiskyquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
of bedoel je die gast aan de linkerkant?
Da's Wel OK idd
maar die lijkt niet op Armandquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, die bedoelt hij
En zei ik toch?
Mobiel heeft geen autorefresh.quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is wel ok.
Geliif je me niet ofzo?
Ik was op die meet.
ahhhhh jij bent dat, ik dacht al whahahahahquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Precies, daarnaast is kap'tein, dan ik en naast mij dan wisky
quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar die lijkt niet op Armand
Ik dacht die andere gast achter de bloemen
Ik dacht al, hoe weet de een zo zeker dat het Wok niet is en de ander zo zeker dat het Wok wel isquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht al, hoe weet de een zo zeker dat het Wok niet is en de ander zo zeker dat het Wok wel is.
Laten we Whisk maar snel allemaal gelijk geven voor ze weer flipt.
Dat bestond toen nog nietquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
Stuur foto, ik ben goed met hoofden.
Niet sturen als dat niet mag van de AVG overigens.
Op die foto staan wel ok, kapitein Gasthof en friem zelfquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:50 schreef Koen66 het volgende:
en jij ......quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op die foto staan wel ok, kapitein Gasthof en friem zelf![]()
[..]
Ik dacht al, hoe weet de een zo zeker dat het Wok niet is en de ander zo zeker dat het Wok wel is.
Ik zie het nu jaquote:
Heb je haar die foto gestuurd?quote:
Op welke vraag?quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
er wordt driftig gezocht naar het juiste antwoord![]()
Post de foto nogeens dan? Ik weet niet over welke foto het gaat.quote:
Tussen de Vriesestraat en Drievriendenhof zit een Surinaams eettentje. Daar wilde ik eens binnenstappen.quote:
Daar ben ik niet zo blij meequote:
Een archeologische opgraving dus?quote:
Eentje van wok, kapitein Gasthof, friem en mij. Op de Noordwijkmeet. Waar jij niet was.quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Post de foto nogeens dan? Ik weet niet over welke foto het gaat.
Oh dan nietquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eentje van wok, kapitein Gasthof, friem en mij. Op de Noordwijkmeet. Waar jij niet was.
Hey bal wanneer gaan wij eens een terrasje pikken?quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:
mijn dm is ook open he jongens voor de foto
@Faxie foto indienen van het gereedschapquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:
Geen idee?quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey bal wanneer gaan wij eens een terrasje pikken?
Langs mij heen in ieder geval. Maakt ook niet uit verderquote:
Nee ik ook niet. Volgende week heb ik de hele week de tijd op zich. Moet het ook nog lekker weer worden en zo graagquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
leuk om een keer een gezicht bij Whis te zien
maar die 3 andere fokkers zeggen mij niets geloof ikquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, resolutie is wat laag, maar heb je met oude foto’s.
Hmm, ken ik ook nietquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar die 3 andere fokkers zeggen mij niets geloof ik
dan kun je gelijk ff een ogentest doe hé? hoeveel bloemen staan er op ?quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, resolutie is wat laag, maar heb je met oude foto’s.
Die vrouw kan goed koken!quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tussen de Vriesestraat en Drievriendenhof zit een Surinaams eettentje. Daar wilde ik eens binnenstappen.
Krijgen we na een Den Haag-kliekje nou ook al een Dordt-kliekje?quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die vrouw kan goed koken!
Maar erhm, ik DM je dit wel even.
Vraag me wel af wat die schim op de achtergrond is.quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar die 3 andere fokkers zeggen mij niets geloof ik
mja ik zie het niet goed, misschien weet whiskas het?quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat die schim op de achtergrond is.
Waarvan was je geschrokken?quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou, ik schrok even. Maar ik ben alweer gerustgesteld
Ik tel drie tulpenquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dan kun je gelijk ff een ogentest doe hé? hoeveel bloemen staan er op ?
Ik moest ook ff heel goed kijken maar vond er steeds meer
quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijgen we na een Den Haag-kliekje nou ook al een Dordt-kliekje?
geschrokken?quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
ex-Dordtenaar zwaaitquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb dan wel Dordts bloed maar ik kom er zeldenquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ben er geboren en getogenquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dan wel Dordts bloed maar ik kom er zelden
Enkel geboren, gelukkig nooit hoeven wonenquote:
ow dan kunnen we dergelijke foto's dus gewoon in het topic zettenquote:
ik heb er toch altijd wel prettig gewoondquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Enkel geboren, gelukkig nooit hoeven wonen
hoe zeggen ze dat ook alweerquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Enkel geboren, gelukkig nooit hoeven wonen
Maar ben je er eenmaal in, dan heb je het wel naar je zinquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
hoe zeggen ze dat ook alweer![]()
Hoe dichter bij Dort, hoe rotter het wordt ?
we hebben de foto niet hoor :pquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
I knowquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben de foto niet hoor :p
Garpje
Dank voor je begripquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou ik ook niet tof vinden trouwens.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dan wel Dordts bloed maar ik kom er zelden
quote:
1 grote schapenfamilie:quote:
Geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
hoe zeggen ze dat ook alweer![]()
Hoe dichter bij Dort, hoe rotter het wordt ?
@Yvonne is het opperschaapquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
1 grote schapenfamilie:
[ afbeelding ]
@LTVDK komt uit de regio waar ik geboren benquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:29 schreef Koen66 het volgende:
Uit Zoetermeer ken ik alleen @:DaMart geloof ik
en danquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, het wordt al laat. Grr nog 2 nachten en 2 dagen.
Ik heb minstens 2 FOK!kers hier in het dorp wonen waarvan eentje zelfs in de straatquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:ltvdk komt uit de regio waar ik geboren ben
Weekend. en EINDELIJK één hele week vakantiequote:
kudtleefquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb minstens 2 FOK!kers hier in het dorp wonen waarvan eentje zelfs in de straat
quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weekend. en EINDELIJK één hele week vakantie![]()
Uitslapen. Lekkere dingen eten en drinken. Genieten. Een heel klein beetje opladen voor weer zoveel maanden shitstorm.
Ah beter dan een "neefje". vergeet steeds hoe normaal Nederland dat ook alweer noemt. Bromvliegen zijn makkelijk te lokaliseren en pletten.quote:
Blijkbaar niet maar ik was ook bezig ende afwezig.quote:Op donderdag 2 juli 2020 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha hoor jij niet bij de incrowd?
quote:Op donderdag 2 juli 2020 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijkbaar niet maar ik was ook bezig ende afwezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is een neefje?quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah beter dan een "neefje". vergeet steeds hoe normaal Nederland dat ook alweer noemt. Bromvliegen zijn makkelijk te lokaliseren en pletten.
quote:Op donderdag 2 juli 2020 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroeger liepen alle kinderen onder de 6-7 ook naakt rond te huppelen, kun je jezelf niet meer voorstellen inderdaad, ja bij mij in de famillie lopen de kleintjes nog naakt rond.quote:Op donderdag 2 juli 2020 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kijk blue lagoon, nadat ik eerder al the bodyguard heb gekeken.
Zie dat die film uit 1980 komt, toen konden naakte kinderen en jong volwassenen nog gewoon in films. Zou nu toch echt ondenkbaar zijn denk ik. Zit er een beetje naar te kijken zoals ik nowdays kijk naar volle voetbalstadions en evenement.
Zo'n zoemer die prikt? Ik ben opgegroeid met heel andere woorden voor bepaalde insecten. Zo hadden wij het ook altijd over paardenvlieg als we het hadden over wat eigenlijk een horzel heet.quote:
Een mug?quote:Op donderdag 2 juli 2020 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo'n zoemer die prikt? Ik ben opgegroeid met heel andere woorden voor bepaalde insecten. Zo hadden wij het ook altijd over paardenvlieg als we het hadden over wat eigenlijk een horzel heet.
Zo noemde ik een kikker tot mijn 16e of zo een kwekker, vond ik beter passen en klinkenquote:Op donderdag 2 juli 2020 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo'n zoemer die prikt? Ik ben opgegroeid met heel andere woorden voor bepaalde insecten. Zo hadden wij het ook altijd over paardenvlieg als we het hadden over wat eigenlijk een horzel heet.
Wij hadden laatst met de zwembadjes gespeeld op het werk, begon een meisje van een jaar of 4 zich om te kleden op het plein, stond daar dus in haar blote tokus. Heb er maar even een handdoek omheen gehouden want grenzen zoveel huizen aan dat schoolplein. Is ook beleid van mijn stichting dacht ik.quote:Op donderdag 2 juli 2020 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger liepen alle kinderen onder de 6-7 ook naakt rond te huppelen, kun je jezelf niet meer voorstellen inderdaad, ja bij mij in de famillie lopen de kleintjes nog naakt rond.
Als we kip aten, vroeg ik mijn moeder of ze voor mij haan mee kon nemen, dat vond ik smakelijker klinkenquote:Op donderdag 2 juli 2020 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo noemde ik een kikker tot mijn 16e of zo een kwekker, vond ik beter passen en klinken
Welke, het neefje of de paardenvlieg? De paardenvlieg is denk ik horzel/daas. is dat hetzelfde? Dat zijn die nare die je ook echt voelt steken en dan al te laat bent en waar ik vrij allergisch op reageer met enorme schijven aan hardheid.quote:
Dat is een beetje als de neebrantel.quote:Op donderdag 2 juli 2020 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo noemde ik een kikker tot mijn 16e of zo een kwekker, vond ik beter passen en klinken
Wat ik een horzel noem, is volgens mij een daasquote:Op donderdag 2 juli 2020 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welke, het neefje of de paardenvlieg? De paardenvlieg is denk ik horzel/daas. is dat hetzelfde? Dat zijn die nare die je ook echt voelt steken en dan al te laat bent en waar ik vrij allergisch op reageer met enorme schijven aan hardheid.
Een mug is voor mij een bromvlieg.
De prijs die we betalen voor de beschaving om de gekkies bij ons te houden, ik denk dat dit wel een van de eerste maatschappelijke aanpassingen is geweest dat we onze kinderen moesten beschermen tegen mensen die er niet mee om kunnen gaan.quote:Op donderdag 2 juli 2020 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij hadden laatst met de zwembadjes gespeeld op het werk, begon een meisje van een jaar of 4 zich om te kleden op het plein, stond daar dus in haar blote tokus. Heb er maar even een handdoek omheen gehouden want grenzen zoveel huizen aan dat schoolplein. Is ook beleid van mijn stichting dacht ik.
quote:Op donderdag 2 juli 2020 00:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als we kip aten, vroeg ik mijn moeder of ze voor mij haan mee kon nemen, dat vond ik smakelijker klinken
Het neefje is die rond je bed en oor zoemt en als je het licht aandoet vervolgens onvindbaar is, en wanneer je het licht uit doet weer net zo hard om je oor zoemt, en waarbij je sochtends dan wakker wordt met kleine jeukende muggebulten.quote:Op donderdag 2 juli 2020 00:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ik een horzel noem, is volgens mij een daas
Maar wat is nou een neef?
quote:Op donderdag 2 juli 2020 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik vind haan juist smerig klinken, is net of ik het proef ook
Oké, een mug dusquote:Op donderdag 2 juli 2020 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het neefje is die rond je bed en oor zoemt en als je het licht aandoet vervolgens onvindbaar is, en wanneer je het licht uit doet weer net zo hard om je oor zoemt, en waarbij je sochtends dan wakker wordt met kleine jeukende muggebulten.
Dat noem ik een drčdrč omdat een neefje een keer een mug op zijn kamer had maar die was niet zo heel erg snel met zijn woordjes, drčdrč, drčdrč, drčdrč, ja wat is er?quote:Op donderdag 2 juli 2020 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het neefje is die rond je bed en oor zoemt en als je het licht aandoet vervolgens onvindbaar is, en wanneer je het licht uit doet weer net zo hard om je oor zoemt, en waarbij je sochtends dan wakker wordt met kleine jeukende muggebulten.
Denk dat er wel echt iets mis is gegaan in een brein wanneer iemand zo'n afwijkende seksuele voorkeur heeft. Een ziekte. We kunnen ze moeilijk allemaal verbannen of afschieten dus bescherming is noodzakelijk. Maar het voelt ook wel heel dubbel ofzo. Beetje lastig onderwerp.quote:Op donderdag 2 juli 2020 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De prijs die we betalen voor de beschaving om de gekkies bij ons te houden, ik denk dat dit wel een van de eerste maatschappelijke aanpassingen is geweest dat we onze kinderen moesten beschermen tegen mensen die er niet mee om kunnen gaan.
Jij heet Andre?quote:Op donderdag 2 juli 2020 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat noem ik een drčdrč omdat een neefje een keer een mug op zijn kamer had maar die was niet zo heel erg snel met zijn woordjes, drčdrč, drčdrč, drčdrč, ja wat is er?
Ik ben toch geen typische André?quote:
Is ook lastig inderdaad maar kinderen hebben dat recht eigenlijk wel om in vrijheid op te groeien zonder dat ze zich bewust moeten zijn van hun ontbrekende seksualiteit, volgens mij tikt dat namelijk best door in een mensenleven.quote:Op donderdag 2 juli 2020 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat er wel echt iets mis is gegaan in een brein wanneer iemand zo'n afwijkende seksuele voorkeur heeft. Een ziekte. We kunnen ze moeilijk allemaal verbannen of afschieten dus bescherming is noodzakelijk. Maar het voelt ook wel heel dubbel ofzo. Beetje lastig onderwerp.
Je wil niet afdoen aan de onschuld van een kind.
Oh maar dat werkt wel zo in het brein van kinderen. Dat het geluid nog niet helemaal gelijk loopt met wat ze in hun hoofd uitspreken. Ik ben ervan overtuigd dat terwijl ze oefenen met bepaalde klanken het in hun hoofd al klinkt zoals het moet klinken. Doordat wij als volwassenen ze dan niet begrijpen gaan ze finetunen, Maar dat is dan super frustrerend want in hun hoofd klopt het al.quote:Op donderdag 2 juli 2020 00:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben toch geen typische André?
Datzelfde neefje vertelde ik altijd verhaaltjes over kabouters in de tuin voor het slapen gaan en een van die kabouters die heette Zabiediewallepie, kon hij echt onmogelijk uitspreken dus dan had ik al lol, 25 jaar later vorig jaar tijdens een verjaardag geeft hij me een biertje en ineens zegt hij Zabiediewallepie
Volgens mij heb ik dat nog steeds een beetjequote:Op donderdag 2 juli 2020 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh maar dat werkt wel zo in het brein van kinderen. Dat het geluid nog niet helemaal gelijk loopt met wat ze in hun hoofd uitspreken. Ik ben ervan overtuigd dat terwijl ze oefenen met bepaalde klanken het in hun hoofd al klinkt zoals het moet klinken. Doordat wij als volwassenen ze dan niet begrijpen gaan ze finetunen, Maar dat is dan super frustrerend want in hun hoofd klopt het al.
quote:Op donderdag 2 juli 2020 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat nog steeds een beetje
Denk dat ze er hooguit wat preutser van worden. Kinderen hebben dat recht inderdaad op die onschuld, En dat kan ook gewoon. Elk kind heeft het recht on bijvoorbeeld in zijn blote kont rond te huppelen. En een pedofiel heeft recht om, hoe ziek ook, daar erotische gedachten bij te hebben..quote:Op donderdag 2 juli 2020 00:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook lastig inderdaad maar kinderen hebben dat recht eigenlijk wel om in vrijheid op te groeien zonder dat ze zich bewust moeten zijn van hun ontbrekende seksualiteit, volgens mij tikt dat namelijk best door in een mensenleven.
quote:Op donderdag 2 juli 2020 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat ze er hooguit wat preutser van worden. Kinderen hebben dat recht inderdaad op die onschuld, En dat kan ook gewoon. Elk kind heeft het recht on bijvoorbeeld in zijn blote kont rond te huppelen. En een pedofiel heeft recht om, hoe ziek ook, daar erotische gedachten bij te hebben..
Aan de andere kant is die preutsheid bijbrengen iets wat uiteindelijk wel goed is, stel je eens een middelbare school voor met alleen maar naaktlopende pubers. Of een kantoor, stijfjes bij het kopieerappelraat.
Nah.quote:
Niet zo direct, waarom?quote:Op donderdag 2 juli 2020 00:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyyyy, heb jij ook nog gekke woorden?
Zeker zeker, zoals altijd maar een beetje zwaar onderwerpquote:Op donderdag 2 juli 2020 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah.
Ben ook wel klaar met dat onderwerp hoor, maar zei volgens mij nog best wat zinnige dingen..
Oeh, we gaan rellenquote:Op donderdag 2 juli 2020 00:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker zeker, zoals altijd maar een beetje zwaar onderwerp
Hadden we het net over dus bedacht ik me dat ik best wel wat vreemde woorden heb, zo zeg ik vaak dronker in plaats van donker,quote:
Ik lees pas net mee, maar ik zal eens nadenkenquote:Op donderdag 2 juli 2020 00:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hadden we het net over dus bedacht ik me dat ik best wel wat vreemde woorden heb, zo zeg ik vaak dronker in plaats van donker,
quote:
Gaat, onrustig geslapenquote:
Klote.quote:Op donderdag 2 juli 2020 07:11 schreef crv het volgende:
[..]
Gaat, onrustig geslapen
Nu op de bank
#liggendlevensucks
Wilde nacht geweest of is het meegevallen?quote:
Die hebben ev vrijafquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 07:24 schreef crv het volgende:
![]()
‘Gretagrap’ komt Duitse automobilist duur te staan
https://www.ad.nl/auto/gr(...)r-te-staan~a4af7cd6/
Sailorquote:
Koenmansquote:
elke ochtend starten als een feestje als blijkt dat je weer wakker geworden bentquote:
En je kijkt opzijquote:Op donderdag 2 juli 2020 08:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
elke ochtend starten als een feestje als blijkt dat je weer wakker geworden bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Budaaaaaaaquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:12 schreef crv het volgende:
[..]
En je kijkt opzijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Alles goed met ons nachtdiertje?quote:
quote:
Jawel hoor! Zin in een eitje en koffie.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Jawel hoor! Zin in een eitje en koffie.
Helaas geen verse jus d’orange in huis.
Hoe is het met Gianni?
Jus d'orange heb je ook niet nodig als je zin hebt in een eitje en koffiequote:Op donderdag 2 juli 2020 08:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Jawel hoor! Zin in een eitje en koffie.
Helaas geen verse jus d’orange in huis.
Hoe is het met Gianni?
Moemoequote:
quote:
Pijn gaat, tis die gipspoot die me in de wegzit en last van mijn rug daardoor en ik zeik me klem op het momentquote:Op donderdag 2 juli 2020 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel de nacht opzij liggen kijken? Of pijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:29 schreef crv het volgende:
[..]
Pijn gaat, tis die gipspoot die me in de wegzit en last van mijn rug daardoor en ik zeik me klem op het momentAh, ja, letterlijk een blok aan je been.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die logeerkamer is een geluk bij een ongeluk
![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:35 schreef gianni61 het volgende:
Poah, 10 euro gewonnen bij de staatsloterij.
We gunna Par-teey!
Ik verwacht zo een telefoontje dat ik die 10.000 euro per maand heb gewonnen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:35 schreef gianni61 het volgende:
We gunna Par-teey!
dan heb je meer dan ik, ik vergat weer eens een lot te halenquote:Op donderdag 2 juli 2020 08:35 schreef gianni61 het volgende:
We gunna Par-teey!
Dan kun je stellen dat je 15 euro hebt gewonnenquote:Op donderdag 2 juli 2020 08:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan heb je meer dan ik, ik vergat weer eens een lot te halen
ik ben geabonneerd dus mij kost het maandelijks gewoon geld en ik krijg er bijna nooit iets voor terug.quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan heb je meer dan ik, ik vergat weer eens een lot te halen
straatje is 5x 1/5 lot toch?quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb 25 euro "gewonnen"
van 2 straatjes
ik heb al zin in de Incredible burgers van het avondetenquote:Op donderdag 2 juli 2020 08:52 schreef Karzai het volgende:
20 euro verloren, tevens heb ik al zin in de kippenpootjes die ik heb meegenomen voor de lunch
quote:
quote:
Je gaat naa de BK/Mac vanaafquote:Op donderdag 2 juli 2020 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb al zin in de Incredible burgers van het avondeten
quote:
Voor mij al meer dan 5 jaarquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is trouwens al weer best een tijdje geleden.
Wat?quote:
Is zo’n ding een beetje te eten?quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb al zin in de Incredible burgers van het avondeten
Ik vond ze naar kattenvoer ruiken. Qua structuur leken ze er ook wel op. Ik heb nooit kattenvoer geproefd dus kan die vergelijking niet maken, maar ik was er zeker niet kapot van.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is zo’n ding een beetje te eten?
ZIt net een test te lezen die ook al niet erg lovend wasquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond ze naar kattenvoer ruiken. Qua structuur leken ze er ook wel op. Ik heb nooit kattenvoer geproefd dus kan die vergelijking niet maken, maar ik was er zeker niet kapot van.
Vond de Beyond Burger wel beter maar duur, en erg groot.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ZIt net een test te lezen die ook al niet erg lovend was
Ik heb ooit worstjes gekocht van de vegetarische slager die smaakten zoals tuinaarde ruikt. Dus ik sta niet te trappelen om dit soort producten te proberen.
welke hoofd-prijs?quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:53 schreef Koen66 het volgende:
nah de hoofdprijs is overduidelijk niet in Foqueville terecht gekomen
quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
welke hoofd-prijs?
@:bitterbal geeft haar collectie weg?
Misschien probeer ik zo'n burger als ik eens in een moedige bui ben.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vond de Beyond Burger wel beter maar duur, en erg groot.
Van de AH, vandaag vegetarisch ofzo, is wel oké.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien probeer ik zo'n burger als ik eens in een moedige bui ben.
Rookwortel proberenquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien probeer ik zo'n burger als ik eens in een moedige bui ben.
quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat een vegetarische sigaret?
met geel spuug erbij?quote:
complot door uitstraling om jou te haxxenquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom krijg ik allemaal reclames.
Zoiets doen echte vrienden niet.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
complot door uitstraling om jou te haxxen
Klopt.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoiets doen echte vrienden niet.
nee hoor hoeft nietquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je moet af en toe eens wat anders eten dan schnitzel en vlees van je contactgrill fles
Abbo afgelopen?quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom krijg ik allemaal reclames.
Hij is nog wel blauwquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij is er uitgezet door Danny maar haags weet het nog niet..
Je hoort gelukkig niet dat het een Zeeuw isquote:
Nee hequote:Op donderdag 2 juli 2020 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoort gelukkig niet dat het een Zeeuw is
Woorden langer dan 5 letters klinken al snel intelligent bij jouquote:
PAARDENBEFFERquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woorden langer dan 5 letters klinken al snel intelligent bij jou
Ik vind ze heerlijkquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is zo’n ding een beetje te eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |