quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:33 schreef Koen66 het volgende:
echt geen idee welke kerel in KSC met dergelijk haar rondliep
kan je die foto PM-men?quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]ik zei schreef toch zonder die pruik
Kan het Symphonic zijn? Of ken ik hem vanuit een andere SCquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]ik zei schreef toch zonder die pruik
dat zou idd kunnen jaquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan het Symphonic zijn? Of ken ik hem vanuit een andere SC?
nee nee iki bedoel niet symp.quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan het Symphonic zijn? Of ken ik hem vanuit een andere SC?
Betere vraag: welk kapsel heeft de man die je bedoelt wel?
in PM kan je een plaatje pastenquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nee nee iki bedoel niet symp.
Ik ben aan het uitzoeken hoe ik een foto met PM verstuur, of moet ik die dan eerst uploaden naar mijn server en dan linken?
Daar komt het vandaan, maar het is wel heel anders van League of Legends. Tactischer. Kijk maar ns een filmpje.quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een soort afgeleide van League of Legends lees ik?
Ik vrees dat mijn laptop zoiets niet kan draaien.
Wij neuken jullie helemaal de moeder gekquote:Op woensdag 1 juli 2020 21:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Timtim en @:ltvdk tegen ons twee als team lijkt me wel een goed plan.
[..]
die heb ik wel eens gemeet maar was niet op die Noordwijk meetquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:41 schreef RockNijntje het volgende:
De vriend van LoLa? Ik zit het gewoon een beetje terug te herleiden aan wie er toen allemaal actief waren.
ik zal hem wel uploaden en een linkje sturenquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja daar zat ik ook aan te denken.
@:friemelaar: helaas mislukt
heb je ook m'n emailadres gestuurdquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik zal hem wel uploaden en een linkje sturen
Friemquote:
Waar?quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien haal ik morgen eens saoto soep
Het is ook niet echt mijn soort spel als ik heel eerlijk benquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar komt het vandaan, maar het is wel heel anders van League of Legends. Tactischer. Kijk maar ns een filmpje.
Mijn laptop kan het ook
Wij haten ook van jullie.quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij neuken jullie helemaal de moeder gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |