Heel af en toe nog wel eens DTS inderdaad. de SC daar staat niet eens meer in m'n ATquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
In 2 jaar weggedreven van R&P.
En in ONZ ben je ook nog weleens te vinden toch?
Oh dat is kut ja. Ik woon wel naast een rivier die af en toe heel hoog staat bij slecht weer, maar gelukkig staat de flat op een heuvel.quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:20 schreef crv het volgende:
[..]
Wij hebben voor de zekerheid ook eea veilig gezet. Buuf vertelde dat er in middenfrankrijk dorpen overstroomd waren en grote hagelstenen
Hoop dat wij dit jaar bespaart blijven. Vorig jaar portie gehad
quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is kut ja. Ik woon wel naast een rivier die af en toe heel hoog staat bij slecht weer, maar gelukkig staat de flat op een heuvel.
Ik kom daar nog wel af en toe.quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heel af en toe nog wel eens DTS inderdaad. de SC daar staat niet eens meer in m'n AT
quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar mijn haar is eindelijk redelijk lang.
dan laat je er een model in knippen ipv kort knippenquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar mijn haar is eindelijk redelijk lang.
Na mijn laagjes moeten gewoon weer worden bijgewerkt.quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan laat je er een model in knippen ipv kort knippen
Primaquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo zie ik er ongeveer uit zonder al die drugs rommel
denk die pruik,peuk en plantjes weg en hij lijkt heel erg op een (voormalig) KSC-erquote:
Dan snap ik wel dat hij vaart.quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
Zonder gein: de vrouw van een kapitein waar ik ooit mee gevaren heb ziet er uit als een Armand replica
ik weet niet eens meer waarom ik de SC eruit heb geknald, vermoedelijk geen conenctie meer met de bevolking aldaarquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kom daar nog wel af en toe.
Mijn vaste plek om gifjes te delen.
wie wie wiequote:Op woensdag 1 juli 2020 22:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
denk die pruik,peuk en plantjes weg en hij lijkt heel erg op een (voormalig) KSC-er
Jammergenoeg ben ik heeeeeel slecht in het koppelen van namen aan gezichten, maar hij was toen ook in Noordwijkquote:
serieus? Kan ik me echt niet herinnerenquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jammergenoeg ben ik heeeeeel slecht in het koppelen van namen aan gezichten, maar hij was toen ook in Noordwijk
heb je toevallig de foto's nog bij de hand?quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieus? Kan ik me echt niet herinneren
nee dan zou ik op externe schijven moeten speuren. Heb het geheid nog wel ergensquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
heb je toevallig de foto's nog bij de hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |