nu niet hoorquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gaat wel goed hoor.
En met jou? Jij bent ook overal.
Hier is het nu bewolktquote:Op woensdag 1 juli 2020 21:54 schreef kwiwi het volgende:
Het zou hier gaan onweren vanaf 16u, maar nog niks gezien
Een soort afgeleide van League of Legends lees ik?quote:
wat voor laptop heb je?quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een soort afgeleide van League of Legends lees ik?
Ik vrees dat mijn laptop zoiets niet kan draaien.
ja, best wel OK allemaal, vandaag weer eens op m'n werk geeest en dat was een prettige ervaring.quote:
Probeer ook buiten te liggen 2 stoelen veel kussens, af en toe bank onder de airco om af te koelen en bedquote:Op woensdag 1 juli 2020 21:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Timtim en @:ltvdk tegen ons twee als team lijkt me wel een goed plan.
[..]
Oh jeetje, dat is wel heel naar ja..
En dan binnen zitten midden in de zomer.
Heb je een beetje afleiding of zullen we je hier gewoon vermaken?
[..]
Ello dear.
Hoop dat het gelijk even lekker afkoelt.quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
Hier is het nu bewolkt
Jullie, midden zwitserland, krijgen de volle laag. Wij hier noordelijker hebben hooguit wat buien en wind
quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:10 schreef crv het volgende:
[..]
Probeer ook buiten te liggen 2 stoelen veel kussens, af en toe bank onder de airco om af te koelen en bed
Fok is wat afleiding maar poot moet hoog liggen dus erg oncomfortabel
In elk geval alweer naar de boot geweest, geweldig gezellig weer om alle vrienden terug te zienquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, best wel OK allemaal, vandaag weer eens op m'n werk geeest en dat was een prettige ervaring.
Jij alweer lekker wezen varen?
Nou inderdaadquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoop dat het gelijk even lekker afkoelt.
mwah R&P laatste jaar eigenlijk nauwelijks nog (terwijl ik er 2 jaar terug nog een meet hadquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ello!
[..]
Volgens mij kom jij overal wel toch? In R&P etc etc?
quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh die wil ik wel graag van het veld afschieten ja
Nou inderdaad, heb me kapot gezweet. Net de plantjes even veilig gezet, nu mag het losbarstenquote:
quote:
Kan je weer van bil koenquote:
Spiegeleieren omdraaien, daar hebben ze in het midden-oosten wat gepaste straffen voor ...quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij in de pan nadat @:bitterbal en ik klaar zijn met jou![]()
:
[ afbeelding ]
In 2 jaar weggedreven van R&Pquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah R&P laatste jaar eigenlijk nauwelijks nog (terwijl ik er 2 jaar terug nog een meet had)
Voornamelijk KSC en ESF momenteel eigenlijk, valt wel mee dus
quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spiegeleieren omdraaien, daar hebben ze in het midden-oosten wat gepaste straffen voor ...
Dit.quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:19 schreef Amarantha het volgende:
Ohja kapper, moet ik ook nodig weer eens heen eigenlijk.
Wij hebben voor de zekerheid ook eea veilig gezet. Buuf vertelde dat er in middenfrankrijk dorpen overstroomd waren en grote hagelstenenquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou inderdaad, heb me kapot gezweet. Net de plantjes even veilig gezet, nu mag het losbarsten
Heel af en toe nog wel eens DTS inderdaad. de SC daar staat niet eens meer in m'n ATquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
In 2 jaar weggedreven van R&P.
En in ONZ ben je ook nog weleens te vinden toch?
Oh dat is kut ja. Ik woon wel naast een rivier die af en toe heel hoog staat bij slecht weer, maar gelukkig staat de flat op een heuvel.quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:20 schreef crv het volgende:
[..]
Wij hebben voor de zekerheid ook eea veilig gezet. Buuf vertelde dat er in middenfrankrijk dorpen overstroomd waren en grote hagelstenen
Hoop dat wij dit jaar bespaart blijven. Vorig jaar portie gehad
quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is kut ja. Ik woon wel naast een rivier die af en toe heel hoog staat bij slecht weer, maar gelukkig staat de flat op een heuvel.
Ik kom daar nog wel af en toe.quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heel af en toe nog wel eens DTS inderdaad. de SC daar staat niet eens meer in m'n AT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |