Eentje van wok, kapitein Gasthof, friem en mij. Op de Noordwijkmeet. Waar jij niet was.quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Post de foto nogeens dan? Ik weet niet over welke foto het gaat.
Oh dan nietquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eentje van wok, kapitein Gasthof, friem en mij. Op de Noordwijkmeet. Waar jij niet was.
Hey bal wanneer gaan wij eens een terrasje pikken?quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:
mijn dm is ook open he jongens voor de foto
@Faxie foto indienen van het gereedschapquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:
Geen idee?quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey bal wanneer gaan wij eens een terrasje pikken?
Langs mij heen in ieder geval. Maakt ook niet uit verderquote:
Nee ik ook niet. Volgende week heb ik de hele week de tijd op zich. Moet het ook nog lekker weer worden en zo graagquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
leuk om een keer een gezicht bij Whis te zien
maar die 3 andere fokkers zeggen mij niets geloof ikquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, resolutie is wat laag, maar heb je met oude foto’s.
Hmm, ken ik ook nietquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar die 3 andere fokkers zeggen mij niets geloof ik
dan kun je gelijk ff een ogentest doe hé? hoeveel bloemen staan er op ?quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, resolutie is wat laag, maar heb je met oude foto’s.
Die vrouw kan goed koken!quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tussen de Vriesestraat en Drievriendenhof zit een Surinaams eettentje. Daar wilde ik eens binnenstappen.
Krijgen we na een Den Haag-kliekje nou ook al een Dordt-kliekje?quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die vrouw kan goed koken!
Maar erhm, ik DM je dit wel even.
Vraag me wel af wat die schim op de achtergrond is.quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar die 3 andere fokkers zeggen mij niets geloof ik
mja ik zie het niet goed, misschien weet whiskas het?quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat die schim op de achtergrond is.
Waarvan was je geschrokken?quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou, ik schrok even. Maar ik ben alweer gerustgesteld
Ik tel drie tulpenquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dan kun je gelijk ff een ogentest doe hé? hoeveel bloemen staan er op ?
Ik moest ook ff heel goed kijken maar vond er steeds meer
quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijgen we na een Den Haag-kliekje nou ook al een Dordt-kliekje?
geschrokken?quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou, ik schrok even. Maar ik ben alweer gerustgesteld
ex-Dordtenaar zwaaitquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb dan wel Dordts bloed maar ik kom er zeldenquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ben er geboren en getogenquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dan wel Dordts bloed maar ik kom er zelden
Enkel geboren, gelukkig nooit hoeven wonenquote:
ow dan kunnen we dergelijke foto's dus gewoon in het topic zettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |