Voor mij al meer dan 5 jaarquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is trouwens al weer best een tijdje geleden.
Wat?quote:
Is zo’n ding een beetje te eten?quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb al zin in de Incredible burgers van het avondeten
Ik vond ze naar kattenvoer ruiken. Qua structuur leken ze er ook wel op. Ik heb nooit kattenvoer geproefd dus kan die vergelijking niet maken, maar ik was er zeker niet kapot van.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is zo’n ding een beetje te eten?
ZIt net een test te lezen die ook al niet erg lovend wasquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond ze naar kattenvoer ruiken. Qua structuur leken ze er ook wel op. Ik heb nooit kattenvoer geproefd dus kan die vergelijking niet maken, maar ik was er zeker niet kapot van.
Vond de Beyond Burger wel beter maar duur, en erg groot.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ZIt net een test te lezen die ook al niet erg lovend was
Ik heb ooit worstjes gekocht van de vegetarische slager die smaakten zoals tuinaarde ruikt. Dus ik sta niet te trappelen om dit soort producten te proberen.
welke hoofd-prijs?quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:53 schreef Koen66 het volgende:
nah de hoofdprijs is overduidelijk niet in Foqueville terecht gekomen
quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
welke hoofd-prijs?
@:bitterbal geeft haar collectie weg?
Misschien probeer ik zo'n burger als ik eens in een moedige bui ben.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vond de Beyond Burger wel beter maar duur, en erg groot.
Van de AH, vandaag vegetarisch ofzo, is wel oké.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien probeer ik zo'n burger als ik eens in een moedige bui ben.
Rookwortel proberenquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien probeer ik zo'n burger als ik eens in een moedige bui ben.
quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat een vegetarische sigaret?
met geel spuug erbij?quote:
complot door uitstraling om jou te haxxenquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom krijg ik allemaal reclames.
Zoiets doen echte vrienden niet.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
complot door uitstraling om jou te haxxen
Klopt.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoiets doen echte vrienden niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |